SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Handig om dat dan op plaza te zetten...quote:Via dit bericht het verzoek om de loonstroken op een later tijdstip op te vragen. Het aantal verzoeken is namelijk op dit moment te groot voor de capaciteit van AH Plaza. Hierdoor ontstaan ook performance issues in de overige onderdelen van AH Plaza.
Dank voor je medewerking.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Handig om dat dan op plaza te zetten...
'Oh? Staan de loonstroken online? *kijken gaat*'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Handig om dat dan op plaza te zetten...
Dat idee heb ik bij mij dus ook. Heb 11 dagen gewerkt, waaronder een zondag, en daarnaast ben ik op 7 dagen om 04:00 of eerder begonnen. Op m'n salarisstrookje staan 8:25u aan toeslaguren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij is er gesjoemeld met het aantal toeslaguren![]()
Zie de OP.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:43 schreef thethoryd het volgende:
Die personeelskorting zou er deze keer toch bijzitten of ben ik nou gek?
Heb je in de weken waarin je 's nachts bent begonnen meer dan 12 uur per week gewerkt (dus minimaal 12:15 uur)?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij mij dus ook. Heb 11 dagen gewerkt, waaronder een zondag, en daarnaast ben ik op 7 dagen om 04:00 of eerder begonnen. Op m'n salarisstrookje staan 8:25u aan toeslaguren.
edit. Volgens mij eigen berekening zou ik op ruim 12 toeslaguren moeten zitten.
Nee, Albert Heijn kent 13 perioden waardoor je noot om de drie salarisbetalingen de korting krijgt. Om die reden krijg je periode 8, 9, 10 en 11 in een betaling.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat er eentje was uitgesteld
Ja, daar heb ik rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je in de weken waarin je 's nachts bent begonnen meer dan 12 uur per week gewerkt (dus minimaal 12:15 uur)?
Dat kan kloppen. Als jij 16 of 17 bent dan mag je maximaal ¤ 1.266 netto per kwartaal verdienen (dus ¤422 netto per maand gemiddeld). En ja daar zijn ze streng mee (hier spreekt een ervaringsdeskundige).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef d4v1d het volgende:
Volgens mn ma moet ik gaan opletten met wat ik verdien.. straks is de kinderbijslag nog weg zei ze![]()
Schijnbaar.... Dan maar geen akties bijbestellen omdat Plaza weer eens plat lag..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef einschtein het volgende:
Is het dan zo moeilijk om een max. aantal connections op die link te zetten...
Maar hoe houden ze dat bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Als jij 16 of 17 bent dan mag je maximaal ¤ 1.266 netto per kwartaal verdienen (dus ¤422 netto per maand gemiddeld). En ja daar zijn ze streng mee (hier spreekt een ervaringsdeskundige)
Als je jonger dan 16 bent dat maakt het geen flikker uit wat je bijverdiend.
Gelukkig ontvangen m'n ouders kinderbijslag uit Duitsland. Nu nog steeds. Ondanks dat ik 23 ben en niet meer thuiswoon, maar nog wel studeer. Deutschland!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Als jij 16 of 17 bent dan mag je maximaal ¤ 1.266 netto per kwartaal verdienen (dus ¤422 netto per maand gemiddeld). En ja daar zijn ze streng mee (hier spreekt een ervaringsdeskundige)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Heeft u nog schnitzels? Nee sorry, al ons personeel wilde graag zijn loonstrook zien..
Jij denkt dat je loonstrookjes enkel door jou kunnen worden ingezien en niet door de overheid? Daarnaast is je bankinformatie in te zien door de overheid en moet je natuurlijk belastingaangifte doen.quote:
Albert Heijn moet netjes doorgeven wat iedereen verdient aan de Belastingdienst. Daar haalt de Sociale Verzekeringsbank de gegevens weer vandaan. En dan is het gewoon "SELECT * FROM bsnnummers WHERE inkomen > 1266"quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Schijnbaar.... Dan maar geen akties bijbestellen omdat Plaza weer eens plat lag..
Heeft u nog schnitzels? Nee sorry, al ons personeel wilde graag zijn loonstrook zien..
Na de zomervakantie(2012) lag er een brief op de deurmat: Kinderbijslag wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Als jij 16 of 17 bent dan mag je maximaal ¤ 1.266 netto per kwartaal verdienen (dus ¤422 netto per maand gemiddeld). En ja daar zijn ze streng mee (hier spreekt een ervaringsdeskundige).
Mocht je nu (bijna) in de problemen komen, vraag dan even aan je SM of hij je overuren niet wilt uitbetalen maar naar TVT te schrijven. Worden ze later alsnog uitbetaald.
Hoeft ook niet eens officieel te zijn ofzo maar gewoon aan het begin van de vakantie goh jongens let op je uren ivm kinderbijslag enzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou niet weten waarom AH zich daar mee bezig zou moeten houden. Je kunt dat toch gewoon zelf in de gaten houden?
Dat kan je toch zelf ook wel bedenken, of in ieder geval je ouders. Ik zou niet weten waarom je werkgever je handje vast moet houden en alles moet voorkauwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Loll het volgende:
[..]
Hoeft ook niet eens officieel te zijn ofzo maar gewoon aan het begin van de vakantie goh jongens let op je uren ivm kinderbijslag enzo.
Nou je bedenkt het nu zelf. Prima toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Loll het volgende:
[..]
Hoeft ook niet eens officieel te zijn ofzo maar gewoon aan het begin van de vakantie goh jongens let op je uren ivm kinderbijslag enzo.
En als ze gaan zeggen "Let op je uren, werk niet te veel" kunnen ze zichzelf nog eens in de vingers snijden als het druk wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf ook wel bedenken, of in ieder geval je ouders. Ik zou niet weten waarom je werkgever je handje vast moet houden en alles moet voorkauwen.
125 euro met de bus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo verbaast! de zakelijke kilometers die ik 27 december op de bus heb gedaan zaten er nog bij, had ik niet meer verwacht aangezien het normaal voor de laatste donderdag van de periode binnen moet zijn.
Toch 125 euro
nee, op de bus (ofwel in de brievenbusquote:
Oh ik lees scheefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
nee, op de bus (ofwel in de brievenbus).
ruim 500 kilometers met de auto gereden voor werk. Volgende week en de week erop beginnen we weer netjes opnieuw met alcoholritten en ritjes voor cursussen.
Hadden wij vroeger een tijdje maar werd uiteindelijk afgeschaft omdat te duur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef ikbenschipper het volgende:
Wanneer gaat AH nu eens een premie betalen als je niet ziek bent geweest![]()
SV dagen (wv ziek)
260 ( 0)
Das ook wel hoog al zeg ik het zelf. Dat bedrag per jaar lijkt ook goed. Hoe je het invulling zou moeten geven weet ik niet hoor. 1x ziek de helft 2x niets... Het viel me alleen weer op dat ik niet ziek ben geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hadden wij vroeger een tijdje maar werd uiteindelijk afgeschaft omdat te duur.
100 euro per kwartaal was het.
De functies SM en ASM worden absoluut niet slecht betaald nee. Als je dat vergelijkt me de overige detailhandel. Zelfs andere supermarktketens hebben een minder beloningssysteem (dank aan de aanvullende CAO voor winkelmanagement Albert Heijn).quote:edit: maar ik denk dat je verder niet hebt te klagen over je verdiensten
Volgens mij ging er 25 euro af per dag dat je ziek was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Das ook wel hoog al zeg ik het zelf. Dat bedrag per jaar lijkt ook goed. Hoe je het invulling zou moeten geven weet ik niet hoor. 1x ziek de helft 2x niets... Het viel me alleen weer op dat ik niet ziek ben geweest
[..]
De functies SM en ASM worden absoluut niet slecht betaald nee. Als je dat vergelijkt me de overige detailhandel. Zelfs andere supermarktketens hebben een minder beloningssysteem (dank aan de aanvullende CAO voor winkelmanagement Albert Heijn).
Dat komt gok ik niet omdat ze fulltimers zijn, dat komt omdat ze geen jongeren meer zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef mujentas het volgende:
Valt wel op dat de fulltimers eigenlijk vrijwel nooit ziek zijn (enkele uitzonderingen daargelaten).
euhhhh...... Was dat maar waarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Valt wel op dat de fulltimers eigenlijk vrijwel nooit ziek zijn (enkele uitzonderingen daargelaten).
Bij ons wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
euhhhh...... Was dat maar waar
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons wel in ieder geval.
Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat die scholieren keihard lopen te faken. Maar als werkgever heb je een ziekmelding nu eenmaal te accepteren. Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat ze zo vaak ziek zijn. Misschien dat het komt omdat ik zelf nooit ziek ben, maar het lijkt mij in ieder geval aanstellerij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 20:36:06 ]
Als die een paar uren van te voren had overgegeven kon t wel, maar komop. Als je net, 'n uur voor je moet werken overgeeft zou ik ook niet gaan, je weet niet wat er nog komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef mujentas het volgende:
Gisteren eentje die belde dat hij niet kon werken omdat hij moest overgeven. Nou poe poe, wat erg zeg. Even je maaltijd van gisteren eruit gooien en weer verder gaan met leven.
Op zich is het een verzoek voor ziekteverlof. Zo is een verkoudheid bij mij geen ziekte. Voor sommige wel. Beetje doorvragen helpt vaak wel. Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat iemand meer dan 1x per jaar ziek is. Omdat ik het dus ook nooit ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons wel in ieder geval.
Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat die scholieren keihard lopen te faken. Maar als werkgever heb je een ziekmelding nu eenmaal te accepteren. Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat ze zo vaak ziek zijn. Misschien dat het komt omdat ik zelf nooit ziek ben, maar het lijkt mij in ieder geval aanstellerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |