waar ben je ontslagen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dit een schandalige actie
ik wil mijn OP terug
DM maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch maakt zich langzamerhand onmogelijk. Ik ga hem maar pesten denk ik.
Wie wil Typisch zijn Facebook hebben?
Je komt over als een ongestelde geo4kant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil mijn OP terug
En kaap ook nogquote:
heb ik al, maar zullen we hem ruilen voor jhali of xachets facebook /quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
PLaats hem terug met je blauwe skillsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil mijn OP terug
Het is een volledig Feyenoord gerelateerd topic Stijn. Doe eens even normaal en haat mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, doet het pijn dat je geen topic kan openen?
Doe maar niet verspreidenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
nee, ik geef kanoman weer werkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
PLaats hem terug met je blauwe skills
Jij ooknuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, doet het pijn dat je geen topic kan openen?
Ik wil hemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan best. Ik besteed die tijd liever aan andere dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:07 schreef Jimbo het volgende: [..] Had ik ook tot een paar jaar geleden. Nu ben ik heel blij dat ik er goed in geworden ben
Eet zoveel lekkerder dan +- 3 jaar geleden
Zelfs kapsalon maak ik zelf
Dem taste
![]()
Ik heb Dven en Tjacka voor je in de aanbieding?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik al, maar zullen we hem ruilen voor jhali of xachets facebook /
ik heb eens een ban gehad toen ik vroeg om de pics van ritmoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een volledig Feyenoord gerelateerd topic Stijn. Doe eens even normaal en haat mee.
die laatste wil ik wel hebben, altijd al benieuwd geweest wie die gozer is die op daley geiltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Dven en Tjacka voor je in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |