wtf is het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet mijn vader dit
ik moet echt het huis uit
mensen ik zoek kamer omg adam
Bij wie danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh leuk, ik kwam daar een tijd terug zo nu en dan bij een FOK!ster.
Tegen de warme woom van je chick aan lepelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD wat een lekkere feestdagen bwoh bwoh
gisteren kanki veel geslapen, mijn gado
Oh zo, teringquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang voor opmerkingen zoals;" Alsof ik bij haar in de buurt kom met haar poephanden "
woom?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tegen de warme woom van je chick aan lepelen.
Neequote:
heet je Dirk-Jan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha dit lijkt me echt het ergste wat mij kan overkomen
ik ben zowel graag het grote lepeltje als het kleine lepeltje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tegen de warme woom van je chick aan lepelen.
Hoe moet ik haar vinden? Weet haar naam toch niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Robo niet op facebook gestalkt hebben
Ekte pionier van de liefde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ben zowel graag het grote lepeltje als het kleine lepeltje.
Zijn wel wat mensen hier die mijn naam wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar vinden? Weet haar naam toch niet.
Maar ze kent Birgit N. dus nu kan gaan zoeken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam haar vorige week tegen bij mutual friendsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, maar vind het wel apart dat jij Birgit ook kentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zijn wel wat mensen hier die mijn naam weten
100kg aan knuffelbaarheidquote:
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha dit lijkt me echt het ergste wat mij kan overkomen
Door al haar vrienden gaan spitten of wat? Is meer iets voor Chai.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ze kent Birgit N. dus nu kan gaan zoeken!
Zo raar is dat nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, maar vind het wel apart dat jij Birgit ook kent.
Oh, oh, nou ineens wel, Sherlock jij even die AH-stalkposts jegens mij danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.En dan zie ik een audi in de buurt staan.
Zou hard gillen en wegrennen.
Ga je nog naar die meet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.En dan zie ik een audi in de buurt staan.
Jij bent sws sterker dan mij, waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, oh, nou ineens wel, Sherlock jij even die AH-stalkposts jegens mij dan.
Nee, maar Weert wel een dorpquote:
Lijkt me sowieso afschuwelijk om ineens uit het niets met je username te worden aangesprokenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
E-Clit vs E-peen, Fight!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent sws sterker dan mij, waar ben je bang voor?
Ja heb op dezelfde school gezeten als Gridlok in een ver verledenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb het hier nog nooit meegemaakt, dus voor mij wel.
Ik zou roepen he phatty.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso afschuwelijk om ineens uit het niets met je username te worden aangesprokenof dat nou door dima is of niet
Vieze gaten, spinnen en insecten groter dan een poepvlieg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent sws sterker dan mij, waar ben je bang voor?
Ik weet niks, zou via Birgit moeten schaken of zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:34 schreef Germano het volgende:
Wat is je naam, Robo? Anders wil ik Chai inschakelen.
Je hebt ook nog bij andere mensen in de klas gezeten die ik ken blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb op dezelfde school gezeten als Gridlok in een ver verledendus verbaas me niet zo snel meer ergens over.
Robin, best makkelijk af te leiden van mijn usernamequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:34 schreef Germano het volgende:
Wat is je naam, Robo? Anders wil ik Chai inschakelen.
Doe eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niks, zou via Birgit moeten schaken of zo.
Serieus? DM namenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij andere mensen in de klas gezeten die ik ken blijkbaar.
11 Graden, heerlijk voor deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef niels0 het volgende:
De storm is begonnen. Hoe zit het in NL?
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij andere mensen in de klas gezeten die ik ken blijkbaar.
Ja, als iedereen dat hadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Robin, best makkelijk af te leiden van mijn username
woooowww kleine wereld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.
Heb niemand op Facebook van hier, zelfs niet Tli, terwijl zij mijn penis niet zou weigeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |