abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 maart 2014 @ 22:36:01 #276
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137329314
Boeien die censuur dingen zijn nog wel grappig ook.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:30:57 #277
375756 Jungle_Jim
samurai cop
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:52:50 #278
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137399860
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Boeien die censuur dingen zijn nog wel grappig ook.
Mjah, ik zou die game anders nu op mijn 360 of PS3 aan het spelen zijn geweest, maar door die censuur trek ik hem deze week wel een keer via een torrent binnen...

... hopen dat Ubisoft dat ook grappig vindt. Ik wel in ieder geval.

Gewoon complete bullshit om die game, en dan dit soort onschuldige flauwekul, hier te gaan censureren. Het is maar een anal-probe, wat we al talloze keren gezien hebben in de show, en wat er eigenlijk ook gewoon bij hoort, bij die hele humor van South Park.

... en dan is er een of andere waardeloze klap-josti bij Ubisoft die blijkbaar even een strakke plasser nodig had en even zijn stempel op die game wilde drukken, door er even wat zaken uit te schrappen. Tja. Rot op.

Kijk, ik ben sowieso tegen censuur, en deze game had sowieso al een rating voor volwassenen, maar in dit geval is het dus ECHT compleet overbodig en dus totale onzin, want gewoon humor.
pi_137400060
Downloaden gaat mij weer wat te ver, lijkt mij gewoon een smoes om je piraterij te legitimeren Yi-Long!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:07:03 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137400474
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, ik zou die game anders nu op mijn 360 of PS3 aan het spelen zijn geweest, maar door die censuur trek ik hem deze week wel een keer via een torrent binnen...

... hopen dat Ubisoft dat ook grappig vindt. Ik wel in ieder geval.

Gewoon complete bullshit om die game, en dan dit soort onschuldige flauwekul, hier te gaan censureren. Het is maar een anal-probe, wat we al talloze keren gezien hebben in de show, en wat er eigenlijk ook gewoon bij hoort, bij die hele humor van South Park.

... en dan is er een of andere waardeloze klap-josti bij Ubisoft die blijkbaar even een strakke plasser nodig had en even zijn stempel op die game wilde drukken, door er even wat zaken uit te schrappen. Tja. Rot op.

Kijk, ik ben sowieso tegen censuur, en deze game had sowieso al een rating voor volwassenen, maar in dit geval is het dus ECHT compleet overbodig en dus totale onzin, want gewoon humor.
Die censuur maakt nul uit Yi die tekst bij dat censuur is denk ik ook nog grappiger dan de scène zelf want dat hebben we idd al 100 keer gezien.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:26:37 #281
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137401281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef emokid het volgende:
Downloaden gaat mij weer wat te ver, lijkt mij gewoon een smoes om je piraterij te legitimeren Yi-Long!
Ik heb hier anders een kast vol liggen met gekochte spellen, en het aantal 'pirated' games die ik de laatste jaren heb gedownload en gespeeld is waarschijnlijk op 1-2 handen te tellen...

Dus nee. Het gaat om het principe. Ubisoft geeft hier zonder goede reden een gecensureerde en dus incomplete game uit, en dan weiger ik dat dus te kopen. Ik doe hetzelfde met films.
pi_137401665
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb hier anders een kast vol liggen met gekochte spellen, en het aantal 'pirated' games die ik de laatste jaren heb gedownload en gespeeld is waarschijnlijk op 1-2 handen te tellen...

Dus nee. Het gaat om het principe. Ubisoft geeft hier zonder goede reden een gecensureerde en dus incomplete game uit, en dan weiger ik dat dus te kopen. Ik doe hetzelfde met films.
Dat zal Ubisoft leren!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:36:32 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137401709
Helemaal niet spelen is nog veel meer een statement. Of importeren. Anders is het de zoveelste smoes om downloaden goed te praten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:43:42 #284
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137401949
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helemaal niet spelen is nog veel meer een statement. Of importeren. Anders is het de zoveelste smoes om downloaden goed te praten.
Ik ga mezelf niet straffen omdat Ubisoft een week voor release even laat weten dat ze de Europese versie gecensureerd hebben. Kom nou. Ik keek al tijden uit naar die game, en was sowieso van plan hem te halen, vooral na die zeer positieve preview van een paar weken geleden op IGN.

Fuck dat.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat zal Ubisoft leren!
Ik zal echt de enige niet zijn die hierdoor afziet van de console-versie en het over een andere boeg gooit...
pi_137402016
Je overdrijft echt zo hard nu. Heb je die scenes wel gezien? Die shit is zelfs voor South Park standaarden zo uitgekauwd.. wow een dildo, grappig! Snap niet eens waarom ik hier nog op in ga.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:49:31 #286
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137402137
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef emokid het volgende:
Je overdrijft echt zo hard nu. Heb je die scenes wel gezien? Die shit is zelfs voor South Park standaarden zo uitgekauwd.. wow een dildo, grappig! Snap niet eens waarom ik hier nog op in ga.
Dat is het punt juist. We hebben het al gezien, de game is voor volwassen, en alsnog besluit Ubisoft over te gaan tot censuur, om wat voor compleet stompzinnige reden dan ook.

Tja, daar ga ik dus niet in mee. Veel plezier met je gecensureerde schermen, maar voor mij zou dat me flink irriteren.
  woensdag 5 maart 2014 @ 08:26:18 #287
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_137405080
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ga mezelf niet straffen omdat Ubisoft een week voor release even laat weten dat ze de Europese versie gecensureerd hebben. Kom nou. Ik keek al tijden uit naar die game, en was sowieso van plan hem te halen, vooral na die zeer positieve preview van een paar weken geleden op IGN.

Fuck dat.

[..]

Ik zal echt de enige niet zijn die hierdoor afziet van de console-versie en het over een andere boeg gooit...
Yi-Long die een game op de releasedag haalt. Wat een bak _O- :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:23:29 #288
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137405908
Ik ben het eens met Yi-Long, er is 0 reden om de game in heel Europa te censureren, het is een volledig retarded beslissing van Ubi en ik zou ook geen geld meer uitgeven aan de game (ook omdat het zo'n turn based battlesysteem heeft, haat die trage shit).
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Yi-Long die een game op de releasedag haalt. Wat een bak _O- :D
:D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_137405930
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die censuur maakt nul uit Yi die tekst bij dat censuur is denk ik ook nog grappiger dan de scène zelf want dat hebben we idd al 100 keer gezien.
principe :)
pi_137405964
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat is het punt juist. We hebben het al gezien, de game is voor volwassen, en alsnog besluit Ubisoft over te gaan tot censuur, om wat voor compleet stompzinnige reden dan ook.
Mee eens.
En of het nou lelijk gecensureerd is of eigenlijk nog leuker is door tekst (whut? :') ) maakt niet uit.
Het gaat erom dat ubisoft wel even voor ons wil bepalen wat we wel en niet mogen zien, in een game voor volwassenen. :') sadness.
pi_137405976
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb hier anders een kast vol liggen met gekochte spellen, en het aantal 'pirated' games die ik de laatste jaren heb gedownload en gespeeld is waarschijnlijk op 1-2 handen te tellen...

Dus nee. Het gaat om het principe. Ubisoft geeft hier zonder goede reden een gecensureerde en dus incomplete game uit, en dan weiger ik dat dus te kopen. Ik doe hetzelfde met films.
Je weigert te kopen, maar niet te spelen. Dat is geen statement, dat is hypocriet.
Je importeert de game als de censuur je tegen staat of je speelt niet lijkt me.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:19:59 #292
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137410212
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Yi-Long die een game op de releasedag haalt. Wat een bak _O- :D
Laatste was Pro Evo 2014, al was dat niet zo'n geweldige keuze...
En het hielp dat ie maar 30 euro kostte... :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:21:21 #293
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137410246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je weigert te kopen, maar niet te spelen. Dat is geen statement, dat is hypocriet.
Je importeert de game als de censuur je tegen staat of je speelt niet lijkt me.
Dus ik moet door hoepels gaan springen en veel extra moeite gaan doen omdat Ubisoft besluit dat ze hier een gecensureerde versie in de handel gooien, zonder goede reden?

Kom nou.
pi_137410314
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus ik moet door hoepels gaan springen en veel extra moeite gaan doen omdat Ubisoft besluit dat ze hier een gecensureerde versie in de handel gooien, zonder goede reden?

Kom nou.
Nee, je simpelste oplossing is gewoon het niet kopen. Dat is het meest directe statement wat je kunt maken. De eerstvolgende oplossing is het spel ongecensureerd uit het buitenland te halen zodat de verkoopcijfers nog eens extra laten zien wat je ervan vindt, maar toch het spel hebt wat je wil hebben.
Illegaal spelen is dan gewoon hypocriet imo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137410389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, je simpelste oplossing is gewoon het niet kopen. Dat is het meest directe statement wat je kunt maken.
en dat doet hij ;)
Imo is het illigaal spelen helemaal een vinger van "jullie hebben een tof spel gemaakt, maar omdat jullie me "naaien" betaal ik er niet meer voor".
pi_137410425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Imo is het illigaal spelen helemaal een vinger van "jullie hebben een tof spel gemaakt, maar omdat jullie me "naaien" betaal ik er niet meer voor".
Als je 12 bent wellicht wel ja.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137410453
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als je 12 bent wellicht wel ja.
Scherpe reactie wel. Goed beargumenteerd.
pi_137410475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

en dat doet hij ;)
Imo is het illigaal spelen helemaal een vinger van "jullie hebben een tof spel gemaakt, maar omdat jullie me "naaien" betaal ik er niet meer voor".
Uit illegaal spelen spreekt alleen maar dat je het niet wilt kopen. Niet om welke reden.
pi_137410520
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uit illegaal spelen spreekt alleen maar dat je het niet wilt kopen. Niet om welke reden.
True, maar niet spelen maakt ook niet duidelijk dat er een issue is ondanks dat je het een goed spel vind.

Welke issue dat is blijft natuurlijk onduidelijk, maar ach.

sowieso is het allemaal een beetje "als ze je in de gaten zouden houden en wel zien dat je het gedownload hebt" natuurlijk, maar goed. :')
pi_137410541
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Scherpe reactie wel. Goed beargumenteerd.
Kom op gozer, het is toch ook gewoon kinderachtig? Je hebt je statement al gemaakt door het niet te kopen, dat is het enige wat ze merken. Dat je het vervolgens toch via een andere weg gaat spelen zegt alleen maar dat je de ongecensureerde versie het blijkbaar wel waard vind wat je ook had kunnen 'zeggen' door die te importeren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')