woensdag 8 januari 2014 @ 21:49:52 #126
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135252074
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:33 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Moet ie wel lang genoeg zijn :D
Je had gewoon een Momotaro Vintage Label moeten kopen, zeg ik je!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135253802
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mits de thigh goed is, een match. Lagere front en backrise en dus ietwat grotere waist.
Hij is te koop :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135258450
quote:

[..]

Mits de thigh goed is, een match. Lagere front en backrise en dus ietwat grotere waist.
Had je m al gesoaked? Of is dit nog pre wash inseam?
pi_135259208
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Had je m al gesoaked? Of is dit nog pre wash inseam?
One wash
pi_135262210
Thanks a lot for you guys opinions :)

I know rugged tough jeans with thick leather patch and vintage details looks really cool. I know those kind of jeans are very stunning and exotic and a lot of people craving for.

There are many many brands try to make thicker and and slubbier denim… Lately in my work life I associated with those stuff and sometime I think and keeps asking myself what I really want to do.

I want to go back to my first love, a basic jeans like APC, the jeans that make me fall in love and bring and lead me the denim world.

Then last year I decided it's time to starting doing what the other side of my life keeps telling me to do.

So here come my new project. It is very simple idea and I think it don't need any long splendid explanation for people to understand my work.

This project will be a very very simple jeans, I put all of my experiences in collecting all great things together, collocate and sharpen em up to make it as simple as it could be for everyone can understand and wear it with no doubt. It will be something fun and easy to wear as a casual jeans, great fit, great fade, great price and all qualities still there.

I know someone might disappointed in waiting for my new project, expecting for an exotic fantasy heavy slub thick and rugged jeans.

But please go through this together and you may fall in love with something very simple

For me its like going back to the time I met and fall in love with my very first crush

Anyway, this project is likely to be a new brand, sub-brand or whatever to be called… But I'll name it " MASA " … in purpose of making it to be a simple DENIMASA.

DENIMASA will retain its heritage

And lets start the journey of MASA.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bob_lorr op 09-01-2014 08:15:42 ]
Denimasa
pi_135262289
now let me introduce the first MASA composition, a trademark.

It read as MASA ,

idea came from a "tack"( zigzag enforcement stitch ) and "thread" ( sewing thread ) that appear in jeans composition and structure.

It is a very simple idea, understandable and nothing fantasy, completely came from the jeans that we all familiar with.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bob_lorr op 09-01-2014 07:51:03 ]
Denimasa
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:04:05 #132
247356 infp2009
More cowbell!
pi_135262835
quote:

[..]

Nee, die thigh is idd het probleem. De 511 zit daar al op zijn strakst voor mij. Jammer!
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_135263494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 06:30 schreef Bob_lorr het volgende:

It read as MASA ,

idea came from a "tack"( zigzag enforcement stitch ) and "thread" ( sewing thread ) that appear in jeans composition and structure.

It is a very simple idea, understandable and nothing fantasy, completely came from the jeans that we all familiar with.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Sounds great bob, many fok!ers would like to have such a denim for just the daily wear. For when you're not in the mood wearing 17+oz or for the hot days. (that's like twice a year in the Netherlands :+ )

I think it's a good idea and the logo looks nice. Simple, but when you know the brandname you'll see it immediately back in the logo. I'm sure the quality will be amazing, when you are aiming at the simplicity of APC, but with a better quality and the nice Denimasa details, I'm sure it will be a hit, knowing your price will be sharp as always. Maybe it will be the start for many non-dry-users.

Keep us updated ^O^
pi_135263822
quote:

It read as MASA ,

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
MASA, sounds awesome :)

I think I speak for all FOK'ers that we enjoy clean and simple.

I am very curious to see what you come up with :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135271572
Zo kijken bij the Globe en Frisco, misschien dat ik daar nog wat kan vinden.
pi_135273220
quote:
17s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo kijken bij the Globe en Frisco, misschien dat ik daar nog wat kan vinden.
Bij The Globe lag vorige week weinig bijzonders. Wat RRL die zwaar overpriced waren, een of twee modellen van Roy Rogers (wel een limited edition die alleen voor The Globe was gemaakt) en wat kleine merkjes die ik me zo niet kan herinneren.
Wel dikke sale achterin trouwens, tafels vol met afgeprijsde kledij.
pi_135275091
Ik heb net een mail binnen gekregen van die Japanse winkel. Ze hebben dankzij mijn mail het probleem geconstateerd en willen mij een nieuwe broek toesturen. Weet niet of ik nog wel hetzelfde model wil. Mail zo wel even of ze deze broek terug willen.
pi_135276610
Wat was het probleem nou dan?
pi_135276865
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Michhas het volgende:
Wat was het probleem nou dan?
quote:
Thank you for your contact.
I am terribly sorry...It was our mistake.
Thanks to you, we discovered this mistake and we are confirming the stock
of length 95cm denim to manufacture now.
If there is the stock at manufacture, is it ok for you to send new denim ( length 95cm )to you?
Again we are very sorry for the mistake and the delay of shipment caused.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:14:17 #140
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_135277676
Gewoon doen, JB's zijn fakking awesome.

Waarom had je trouwens voor de one wash gekozen ipv de dry one?
#FREEBAJSKORV
pi_135278294
quote:

It read as MASA ,

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Looks cool :) Simplicity is sometimes the best option, maybe cool with some hiddenarc ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

[..]

Stuur gelijk je maten met die mail mee wat je ongeveer wilt hebben ;)
We fear that which we cannot see
pi_135278776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef xSanjay het volgende:
Gewoon doen, JB's zijn fakking awesome.

Waarom had je trouwens voor de one wash gekozen ipv de dry one?
Omdat bij onewash 95 cm ik hem om kan slaan, bij raw krimpt hij dan nog en wordt het krap.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Looks cool :) Simplicity is sometimes the best option, maybe cool with some hiddenarc ;)

[..]

Stuur gelijk je maten met die mail mee wat je ongeveer wilt hebben ;)
Ja ga ik doen Ik trek zo die broek aan, kijk waar ik alles moet meten en dan stuur ik een mailtje.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:43:53 #143
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135278844
Chillste zou zijn als je deze mag houden en je gewoon een nieuwe krijgt. Heb je een bijna gratis broek als je die vorige verkoopt. :D
pi_135278947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef BigSmurf het volgende:
Chillste zou zijn als je deze mag houden en je gewoon een nieuwe krijgt. Heb je een bijna gratis broek als je die vorige verkoopt. :D
Klopt zo klinkt het mailtje wel trouwens. Nu vraag ik me alleen af of ik wel hetzelfde model moet nemen maar ja. Ga zo eerst maar eens echt goed meten.

Mailtje is de deur uit. Ik heb gemeten en heb voor de zekerheid maar wat maten groter gevraagd. Nu even afwachten of ik de oude terug moet sturen en anders kan iemand hem hier wel overkopen (of op marktplaats oid).

De winkel waar ik hem heb gekocht heeft trouwens ook zijn eigen website kwam ik net achter.

[ Bericht 17% gewijzigd door DutchErrorist op 09-01-2014 17:04:03 ]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 00:13:18 #145
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_135343248
m'n JB x momo begint nu eindelijk zichtbaar te faden, erg gaaf :)
Vooral de ass-fades gaan rap #NederlandFietsland

Zal over een paar weken wat foto's posten :)
26"
Fading slowly.
pi_135345043
Deze man moet sicke fades hebben.
pi_135346758
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:26 schreef Pauller het volgende:
Deze man moet sicke fades hebben.
_O-
pi_135348026
Als iemand nog red wing moc toes wil, Vic in Groningen heeft drie paar liggen met 50% korting. Maat 41.5, 42 en 44. Je moet de vestiging aan het akerkhof hebben.

Verder ligt er nog een hele stapel grijze engineers.

De 42 had een kleine beschadiging op de neus, dus daar kan nog wel wat meer vanaf gok ik.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:45:02 #149
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_135348412
Lekkere korting. Had nog wel een paar moc toe gewild, maar blijf lekker bij m'n iron rangers (en wabasha) voorlopig.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_135349255
Die iraanse man die zich niet wast rookt ook serieus stront, alsof ie 60 jaar wassen nog niet genoeg vond stinken :+
Double denim met mijn apc en ald vandaag, staat cooler als m'n oldblue omdat die apc al een stuk valer geworden is.
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')