Vanwege de nieuwe programmering. Nu beginnen ze gewoon op maandag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef MarijeH het volgende:
Waarom gaat 3fm eigenlijk zolang door met de top serious request?
wat Pino zegt, en ze kunnen meer liedekijntjes draaien!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef MarijeH het volgende:
Omdat ze blijkbaar wat meer tijd nodig hebben om de nieuwe programmering op orde te krijgen. Voor zover ik begrepen heb zijn de websites van de nieuwe programma's nog niet afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef MarijeH het volgende:
die luise sirolf moet eens opschieten!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar wat meer tijd nodig hebben om de nieuwe programmering op orde te krijgen. Voor zover ik begrepen heb zijn de websites van de nieuwe programma's nog niet af
Nee de websites zijn volgens mij nog niet af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar wat meer tijd nodig hebben om de nieuwe programmering op orde te krijgen. Voor zover ik begrepen heb zijn de websites van de nieuwe programma's nog niet af
Nee,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Aldus Sirolf een poosje geleden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe programmering. Nu beginnen ze gewoon op maandag.
Nee, is een bewuste keuze geweest... omdat het zo raar is om 1 januari om 10u 's ochtends (als iedereen ligt te slapen) te beginnen met een nieuw programma, en ook omdat het zo raar midden in de week valt. Maandag 6 januari is dan logischer, en omdat het ook raar zou zijn om dan nog 3 dagen de oude @Work/MetMichiel te hebben, is het op deze manier opgelost.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
twitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, is een bewuste keuze geweest... omdat het zo raar is om 1 januari om 10u 's ochtends (als iedereen ligt te slapen) te beginnen met een nieuw programma, en ook omdat het zo raar midden in de week valt. Maandag 6 januari is dan logischer, en omdat het ook raar zou zijn om dan nog 3 dagen de oude @Work/MetMichiel te hebben, is het op deze manier opgelost.
Moeilijk he om mij te geloven?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in
Huh?quote:
quote:
Maarnee, volgens jou was alles nog niet klaar. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe programmering. Nu beginnen ze gewoon op maandag.
Mintjequote:
Dan ben je íets te laat tongquote:
Oh, ik zie nu pas dat tabbladquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Pino112 het volgende:
Ja?quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...
ja, zo was de gezichtsuitdrukking van Rubbereend toen ook....quote:
quote:
WATtwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 16:16:34Top Serious Request helemaal in spotify gezet #3fm @wijnand3fm @barendvandeelen http://t.co/PAZyZjWOel #NowPlaying reageer retweet
Heb je tooltjes voor, gewoon copy paste.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Holenmens het volgende:
WATtwitter:tamarageense twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 16:16:34Top Serious Request helemaal in spotify gezet #3fm @wijnand3fm @barendvandeelen http://t.co/PAZyZjWOel #NowPlaying reageer retweet
Handig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Holenmens het volgende:
Prima toch?!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Holenmens het volgende:
Nice! Niet dat ik alles opnieuw ga luisteren trouwens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Holenmens het volgende:
quote:
quote:
quote:
ja.. pearl jamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef MarijeH het volgende:
Komend uur:
14 Avicii/aloe Blacc - Wake Me Up
15 Racoon - Oceaan
16 Stromae - Papaoutai
17 Douwe Bob - Stone Into The River (live @ Radio4)
18 Triggerfinger - I Follow Rivers (live @ Giel)
19 Ben Howard - Keep Your Head Up
20 Martin Solveig & Dragonette - Hello
21 Pearl Jam - Just Breathe
22 Icona Pop Feat. Charlie Xcx - I Love It
23 Mr. Probz - Waves
24 One Direction - Live While We're Young
25 Tom Odell - Another Love
26 Blof/nielson - Mannenharten
Het uur begint met het nummer 'mannenharten'. Ik ben vorige maand nog naar de film Mannenharten geweest. Ik vind het wel een leuke film.
ah ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste paar uur van de Top SR zijn altijd kut jongens.
Alors is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah ja.
ik vind die barend zo'n malloot..
Is 'ie ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah ja.
ik vind die barend zo'n malloot..
ahh..quote:
Zeikerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef rubbereend het volgende:
wat is dit voor een dramatisch gezeur
Vind het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef rubbereend het volgende:
In het huis vond ik het wel mooi klinken eigenlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef rubbereend het volgende:
is geen gezeur.. da's mooi.. douwe bobquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef rubbereend het volgende:
twitter:fleurwallenburg twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 18:08:35ROARRRRR! Wat een heerlijke lijst is dit zeg. #3FM #topSR reageer retweet
Dit uur luisteren is toch pure zelfkastijdingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
1Cliff Richard/young Ones - Living Doll1416
2Dvbbs & Borgeous - Tsunami1230
3Fatboy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (calvin Harris Remix)942
4Pharrell - Happy848
5Stromae - Formidable596
6Racoon - Shoes Of Lightning267
7Avicii/dan Tyminski - Hey Brother457
8Coldplay - Fix You252
9Niels Geusebroek - Take Your Time Girl553
10U2 - Ordinary Love259
11John Legend - All Of Me419
12Pitbull/kesha - Timber293
Zijn nieuwe programma bedoel je? Zijn nieuwe programma start volgende week vrijdag om 19:00 uur. Vanavond om 22:00 uur start de reguliere programmering van 3fm.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Zaktabak het volgende:
Begint Timur vanavond al of? Loopt de lijst uit? Wat is deze?
zou dat ook 101 tv komen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zijn nieuwe programma bedoel je? Zijn nieuwe programma start volgende week vrijdag om 19:00 uur. Vanavond om 22:00 uur start de reguliere programmering van 3fm.
Helaas eerst nog de jaarmix, en daarna gelukkig mijn jaarfavoriet, het NOS op 3 jaaroverzichtfeestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:17 schreef Zaktabak het volgende:
Begint Timur vanavond al of? Loopt de lijst uit? Wat is deze?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:36 schreef Cee het volgende:
Wie heeft Barend ooit wijsgemaakt dat het met zo'n stem en accent een goed idee is op nationale radio plaatjes aan elkaar te lullen?
We zijn er biiiijna we zijn er biiiiijjjjna.
NOS op 3 (DRIE!!!) wil je op Radio 1 (EEN!!)? Uh, oké.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef ddx het volgende:
Meen je dat nou ? (dat overzicht hoort gewoon op radio1 en dan gaan ze hem nog eens herhalen ook...)
Ga denk straks maar ff andere zender opzetten en kom om 10u wel weer terug.
En daarnaast, Radio 1 heeft al een eigen jaaroverzicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOS op 3 (DRIE!!!) wil je op Radio 1 (EEN!!)? Uh, oké.
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarnaast, Radio 1 heeft al een eigen jaaroverzicht.
Muziekzender die 2 uur nieuwshoogtepunten gaat uitzenden tja...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOS op 3 (DRIE!!!) wil je op Radio 1 (EEN!!)? Uh, oké.
Mijn Sonos doet dat ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef DaMook het volgende:
Mijn itunes loopt voor of achter, maar die geeft aan tsunami.
met muziek er tussen door he.. dacht ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Muziekzender die 2 uur nieuwshoogtepunten gaat uitzenden tja...
3FM is ook NOS op 3.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Muziekzender die 2 uur nieuwshoogtepunten gaat uitzenden tja...
Kwaliteits spul hebben we, we lopen voor op de meutequote:
verbeterdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef miieejj het volgende:
ze zitten als 3 zout zakken in die studio.. saaie gasten
NOS op 3 zet jongeren neer als imbecielen die alleen van sensatienieuws houden.quote:
Ach wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kwaliteits spul hebben we, we lopen voor op de meute![]()
.
Ze proberen hard om C&S te doen maar ik vind het echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef miieejj het volgende:
ze zitten als 2 zout zakken in die studio.. saaie gasten
Voor ff nieuws prima, maar om dan jaaroverzicht te maken en dat 2 keer in 1 week uit te zenden ?quote:
Ik heb nog getwijfeld of ik er even langs zou rijden om de bijbehorende filmpjes te starten op de webcam... maar geen zin in.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef miieejj het volgende:
ze zitten als 2 zout zakken in die studio.. saaie gasten
ja dat..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze proberen hard om C&S te doen maar ik vind het echt helemaal niks.
Mja, dit is met het idee "wie luistert er nou radio op oudjaarsavond", vandaar nu nog een herhaling op een moment dat mensen weer enigszins wakker zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef ddx het volgende:
[..]
Voor ff nieuws prima, maar om dan jaaroverzicht te maken en dat 2 keer in 1 week uit te zenden ?
barend heb ik ook horen zeggen .. de boschh .. ( bruce springsteen) .. echt de hele tijd..quote:
Does all this money really have to go to charity?quote:
Naja ik zap wel ff weg zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dit is met het idee "wie luistert er nou radio op oudjaarsavond", vandaar nu nog een herhaling op een moment dat mensen weer enigszins wakker zijn.
quote:
En Michiel en Annemiekquote:
Film, Tv & Radio?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef DaMook het volgende:
Terug naar de normale plek met dit topic maar.
Jupzquote:
Dat kan volgend deel wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jupz. en het "top sr @" mag uit de TT.
Dan gaat het topic toch vanzelf weer terug naar FTR?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso verplaatsen kan wel wachten tot de modjes SER dichtdoen?
Naja niet vanzelf, maar dat doen zij dan wel idd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaat het topic toch vanzelf weer terug naar FTR?
Ik las slotje op SER, dan maar zo snelmogelijk verplaatsen ook tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso verplaatsen kan wel wachten tot de modjes SER dichtdoen?
Volgens mij is hij hier geen mod.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las slotje op SER, dan maar zo snelmogelijk verplaatsen ook toch.
Ik laat het over aan de SER mods.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las slotje op SER, dan maar zo snelmogelijk verplaatsen ook toch.
quote:
Weet ik veel dat hij geen SER mod isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik laat het over aan de SER mods.
Waren er mods in dit subforum dan? Weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel dat hij geen SER mod is.
Ssst dat mag je niet zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waren er mods in dit subforum dan? Weinig van gemerkt.
Ik bedoelde het meer in de positieve vorm, dat ze weinig hoefden te doen volgens mij (al kwam ik alleen in deze topicreeks, de andere topics hier heb ik nooit ingekeken, dus wellicht verklaart dat 't...).quote:
Het was zo rustig. Mods waren niet nodig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niets, zag wel ooit mods mee posten, maar of dat mods van hier waren weet ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was genoeg gezeik in dit topic tijdens SR.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de positieve vorm, dat ze weinig hoefden te doen volgens mij (al kwam ik alleen in deze topicreeks, de andere topics hier heb ik nooit ingekeken, dus wellicht verklaart dat 't...).
... en ik ben hier sowieso weinig geweest de afgelopen weken. Iets met druk op 't werk.![]()
Uhhh je krijgt een woest kloppend apparaat in je achteringang?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:08 schreef DaMook het volgende:
Ik denk nu iets wat ik niet mag/wil en kan denken.
Nee ik hoorde domien over ietsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uhhh je krijgt een woest kloppend apparaat in je achteringang?
Dat is de normale programmering zo ongeveerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit uur luisteren is toch pure zelfkastijding
Ik ben blij als de normale programmering weer begint
Ja als je naar C&S luistert wel ja, ik luister het liefste naar 10-12, daar draaien ze relatief weinig nieuwe platen op een uurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is de normale programmering zo ongeveer
Zekersquote:
Volgende topic met [NOSop3Jaaroverzicht]?quote:
Benieuwd of ze op 101 de muziekshow van Timur op 101 gaan uitzenden.quote:
Heb je een digitale tik over je vingers gekregen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maak jij even een uitzwaaitopic?
Ik durf niet meer
SER / Het grote SR 2014 uitzwaai topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een digitale tik over je vingers gekregen?
Nee en hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maak jij even een uitzwaaitopic?
Ik durf niet meer
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende topic met [NOSop3Jaaroverzicht]?
En tóch ben je liefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SER / Het grote SR 2014 uitzwaai topic
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zal bij 'Vrij' geen webcamregie aanwezig zijn, alleen een simpele vaste camera op Timur gericht dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Benieuwd of ze op 101 de muziekshow van Timur op 101 gaan uitzenden.
Maar je kan toch gewoon 3fm webcam kijken ?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jottem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef borisz het volgende:
Kristel van Eijk gaat weer radio maken
http://mobiel.nu.nl/media(...)-radiomicrofoon.html
Nou, dat hebben ze goed bedacht. Een programma dat op alle fronten het tegenovergestelde is van EW.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal bij 'Vrij' geen webcamregie aanwezig zijn, alleen een simpele vaste camera op Timur gericht dus.
Je had het nog niet gelezen ? Wordt voornamelijk muziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nou, dat hebben ze goed bedacht. Een programma dat op alle fronten het tegenovergestelde is van EW.
Lekker naar de Frank en Vrijdag show luisteren!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Je had het nog niet gelezen ? Wordt voornamelijk muziek.
Mja, als je een programma zou gaan maken dat lijkt op Ekstra Weekend ga je eeuwig de vergelijkingen horen... en aangezien nu ongeveer alle radiozenders zo'n vrijdagavondshow hebben (naar voorbeeld van EW) wordt 't weer eens tijd voor wat nieuws.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nou, dat hebben ze goed bedacht. Een programma dat op alle fronten het tegenovergestelde is van EW.
POWNedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Holenmens het volgende:
Stenders heeft lekker als een van de weinigen een lange vakantie gehad de afgelopen weken
Jawel, maar dat er zelfs geen tv regie bij zit...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Je had het nog niet gelezen ? Wordt voornamelijk muziek.
Ja, je kunt kopiëren of je kunt een zelfde concept (veel lol trappen icm goeie muziek) verbeteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als je een programma zou gaan maken dat lijkt op Ekstra Weekend ga je eeuwig de vergelijkingen horen... en aangezien nu ongeveer alle radiozenders zo'n vrijdagavondshow hebben (naar voorbeeld van EW) wordt 't weer eens tijd voor wat nieuws.
hhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is al bijna acht uur????/// wat is dezen is loopt hun klok verkeerd???? xD xDDDXXD
Je luistert naar een herhaling van oudjaarsavond... en toen werd dit programma uitgezonden van 18 tot 20 uur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is al bijna acht uur????/// wat is dezen is loopt hun klok verkeerd???? xD xDDDXXD
Tja tv regie voor alleen muziek is erg nuttigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jawel, maar dat er zelfs geen tv regie bij zit...
2 uur radio van een bandjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je luistert naar een herhaling van oudjaarsavond... en toen werd dit programma uitgezonden van 18 tot 20 uur.
Andere Rob vorig jaar zeker ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Alsof Rob er überhaupt ooit iets zou doen buiten zijn eigen 5 uur per week.
Drie uur zelfs, de jaarmix was ook niet live hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 uur radio van een bandje
daar kunnen Barend en Domien nog een puntje aan zuigen lol
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drie uur zelfs, de jaarmix was ook niet live hoor.
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef ddx het volgende:
Straks nieuw topic voor Stenders trouwens ?
Albert Verlindequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
wie is deze mevrouw die geïnterviewd wordt?
Ok ff afscheid nemen van dit topic nemen danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef ddx het volgende:
Straks nieuw topic voor Stenders trouwens ?
nja, wat ik opving uit het interview: ze maakt een programma, al 2 jaar en al die tijd schaaft ze aan haar program, maar Syrie blijft helaas actueel. en nu zingt ze. zal wel een soortement van cabaretiere zijn. en ze vindt dat je je fiets uit de modder moet trekken. ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Naam nog nooit gehoord, waar zou ik die van moeten kennen ?
Ik heb wel een fiets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, wat ik opving uit het interview: ze maakt een programma, al 2 jaar en al die tijd schaaft ze aan haar program, maar Syrie blijft helaas actueel. en nu zingt ze. zal wel een soortement van cabaretiere zijn. en ze vindt dat je je fiets uit de modder moet trekken. ik heb niet eens een fiets
das wel handig ja! vooral als je zoals ik in Leeuwarden woontquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb wel een fiets.
En ik heb me laten vertellen dat in Delft alles 5 minuten fietsen is.
Dus das dan wel handig.
Fredtwitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 21:51:39Stenderslatevermaak gaat zo beginnen @3fmm # 3fm van je aaaaaaaaf reageer retweet
Blow Job?quote:
Living Doll megahitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
#EatSleepRaveRepeat #NietDeAnthem #SR13 #TOPSR #3FM #Megahit #Nog5Minuten
Ik kom niet op de housewarming hoor, mij te ver fietsen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb wel een fiets.
En ik heb me laten vertellen dat in Delft alles 5 minuten fietsen is.
Dus das dan wel handig.
5 minutenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom niet op de housewarming hoor, mij te ver fietsen.
Wolfje houdt zijn housewarming bij jou thuis om jou tegemoet te komen. lief he?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom niet op de housewarming hoor, mij te ver fietsen.
twitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 21:56:11En wéér ESRR. Het grijsdraaien gaat ook in 2014 weer vrolijk door... #3fm reageer retweet
Heel tof! Ik ga alvast pleepapier inslaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wolfje houdt zijn housewarming bij jou thuis om jou tegemoet te komen. lief he?
Die gaan we missen nu gok ik ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Holenmens het volgende:
heh living doll. Laat me raden, tijd over voor de commercials ingestart kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |