Veel! Niet gelijk in een relatie is gedoemd om te mislukken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef waterroosje het volgende:
.
Hij heeft dan een ander cultuur, maar ja. Wat maakt dat uit.
Komt hij uit een cultuur waar men wel correct nederlands spreekt en schijft?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef waterroosje het volgende:
Ik steek altijd energie voor in ons relatie.
ofdat hij haar "vaak" belde dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat hij haar wel belde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Is dit dezelfde vent die een ex had waar die zo verliefd op was? En belde hij haar wel vaak op dan?
Edit: deze R&P / Ik kan zijn verleden niet vergeten.
Je denkt het.. maar weet het niet zeker. Als hij niet z'n beller is kan je er toch rustig over praten en vragen waarom hij dat niet is? En dan zeggen dat je het fijn vind als die je af en toe opbelt. PRAAT in een relatie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef waterroosje het volgende:
[..]
ofdat hij haar "vaak" belde dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat hij haar wel belde.
Het gaat van de ene oor in, en de andere oor eruit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je denkt het.. maar weet het niet zeker. Als hij niet z'n beller is kan je er toch rustig over praten en vragen waarom hij dat niet is? En dan zeggen dat je het fijn vind als die je af en toe opbelt. PRAAT in een relatie.
Volgens mij ben jij de enige die denkt dat jullie een relatie hebben hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Tokapi het volgende:
Wees blij. Die van mij laat nooit wat van zich horen tenzij ik wat laat horen. (Soms 3 weken)
Heb hem nu al 2,5 maand niet gezien, hij ZOU vandeweek komen maar dat "komt er nu ook niet van". Hij houdt van mij (oprecht) maar ik merk er gene flikker van.
Probeer het serieus te melden. Als die dan nog niet luistert is het een teringlijer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Het gaat van de ene oor in, en de andere oor eruit.
Ah, is ze op zoek naar een nieuwe reden om die relatie te laten crashen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Is dit dezelfde vent die een ex had waar die zo verliefd op was? En belde hij haar wel vaak op dan?
Edit: deze R&P / Ik kan zijn verleden niet vergeten.
Lijkt er op.. maar denk het niet. Ze is gewoon bloedonzeker en haar man doet niet helemaal wat zij wilt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, is ze op zoek naar een nieuwe reden om die relatie te laten crashen?
Gaat dus met 180 op de teller op een boom af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Lijkt er op.. maar denk het niet. Ze is gewoon bloedonzeker en haar man doet niet helemaal wat zij wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |