abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134987848
Hoi allemaal,

Ik leerde een jongen kennen ( hij is inmiddels mijn vriend)
Toen ik hem leerde kennen was het 1,5 jaar uit met zijn ex vriendin, waar hij superveel van hield en verliefd op was.
Toen het uitging was hij erg verdrietig, en wou geen relatie meer.. Maar toen hij mij leerde kennen dacht hij er heel anders over.. Het is nu ongeveer 3 jaar dat we een relatie hebben hij wilt met mij trouwen en werkt voor de toekomst en is opzoek naar een huisje voor ons tweeen. Maar soms denk ik : Is hij zijn ex wel vergeten, dus niets meer voelen meer voor diegene. Hij zegt weleens als ik erna vraagt; ik hou niet meer van haar, ik heb alles wat ik zoek in een vrouw bij jou, ik ben blij dat het niet verder is gegaan met mijn ex. Jij bent veel beter dan haar etc etc.

Maar ja, soms komt er zo'n gevoel, ik wil dat helemaal niet dat maakt mij zo verdrietig. Ik ben bang dat dit gevoel nooit meer weggaat. Is het mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet - niets meer voor dr voelt.

Ik hou super veel van hem, ik geef het toe ik ben ook een jaloerse typen maar dan bedoel ik niet afgunstig maar gewoon jaloers op mn vriend.

Wat moet ik doen, heb ik een proff. Hulp nodig?
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf. Dat weet ik
Maar ik wil weg van dit gevoel :(
pi_134987911
Sorry voor mijn lange verhaal
pi_134987956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef waterroosje het volgende:
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf.
14.gif.
pi_134987968
Waarom ben je zo onzeker?
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:35:26 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134987969
Toch loslaten hoor. Hebben ze nu nog veel contact? Als dat er ook niet meer is zou het loslaten alleen maar makkelijker moeten zijn denk ik. Hij komt over als een jongen die alles doet, zoals een huis zoeken en het hebben van trouwplannen. Exen komen altijd wel een keer bovendrijven, ook bij hem, daar ga ik wel van uit, maar zolang dat geen invloed heeft op zijn gedrag naar jou toe zou ik het maar vergeten.

En dan komt er een mooie toekomst. Jij bent nu toch ook gewoon gelukkig?
pi_134988000
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Kun je je mening ook uiten, Zargon?
pi_134988014
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Kun je je mening ook uiten, Zargon?
Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?
pi_134988059
Jezus zeg stel je niet zo aan zeg omfg.
rikker de flikker
pi_134988060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Scuidward het volgende:
Toch loslaten hoor. Hebben ze nu nog veel contact? Als dat er ook niet meer is zou het loslaten alleen maar makkelijker moeten zijn denk ik. Hij komt over als een jongen die alles doet, zoals een huis zoeken en het hebben van trouwplannen. Exen komen altijd wel een keer bovendrijven, ook bij hem, daar ga ik wel van uit, maar zolang dat geen invloed heeft op zijn gedrag naar jou toe zou ik het maar vergeten.

En dan komt er een mooie toekomst. Jij bent nu toch ook gewoon gelukkig?
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:37:28 #10
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_134988070
Vrouw zeker?
Gaarne verwijderen.
pi_134988080
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
u gotta be kidding me :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:38:00 #12
203089 Scuidward
pi_134988096
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.

Dat zal nooit meer een probleem opleveren tussen die 2.
pi_134988104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?
Ik weet het niet :(
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:38:51 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_134988132
Het zit dus volledig in jouw hoofd. Of zoals zarGon al zei:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:
Waarom ben je zo onzeker?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_134988167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.

Dat zal nooit meer een probleem opleveren tussen die 2.
Denk je dat een gevoel voor je ex na 4,5 jaar helemaal overgaat?
pi_134988178
Hij is niet het probleem en zijn ex al helemaal niet. Niets gaat ooit goed genoeg zijn voor je. Zelfs als ie zijn ex zou vermoorden zou je denken dat ie dat uit liefde deed, voor haar.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134988191
Je zit jezelf gek te denken meid. Negeer voortaan de gedachten m.b.t. zijn ex en jouw twijfel m.b.t. zijn toenmalige gevoelens voor haar.
Hij zal haar nooit vergeten net zoals de meesten hun exen nooit vergeten maar dat betekent niet dat iedereen dagelijks aan zijn/haar exen denkt. Ik persoonlijk zeer zelden en ik ben op t moment vrijgezel. Als ik een relatie heb denk ik nooit aan mijn exen en waarom zou ik ook? Genoeg om op dat moment op te focussen. Ik neem aan dat dat voor de meesten geldt en dus ook voor jouw dude.

Stop hier aan te denken.
pi_134988199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

u gotta be kidding me :')
.

Pff
pi_134988254
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Als jij er niet meer zou zijn en hij zou weer erg veel leuk contact met haar krijgen dan kan dat gevoel weer opbloeien ja. Maar om nou na te gaan denken over wat kan gebeuren als, als, als, als en nog eens als is nutteloos en helemaal als je je daardoor klote gaat voelen.
Ga je gedachten verzetten en denk bij jezelf; meid doe niet zo mal.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:42:18 #20
203089 Scuidward
pi_134988280
quote:

[..]

Dat zal per persoon verschillen. Het gevoel is altijd minder, hoe langer, hoe minder. Dat neem ik maar even aan. Dat de ex ook verder is gegaan met haar leven is juist aanmoedigend voor je vriend om ook verder te gaan met zijn leven (met jou).

En ach. Een man mag goede herinneringen hebben zolang de negatieve herinneringen maar niet vergeten worden. Feit is wel dat mensen uiteindelijk alleen maar de positieve herinneringen blijven behouden. Maar dat is een eigenschap van de mens.
pi_134988347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Je zit jezelf gek te denken meid. Negeer voortaan de gedachten m.b.t. zijn ex en jouw twijfel m.b.t. zijn toenmalige gevoelens voor haar.
Hij zal haar nooit vergeten net zoals de meesten hun exen nooit vergeten maar dat betekent niet dat iedereen dagelijks aan zijn/haar exen denkt. Ik persoonlijk zeer zelden en ik ben op t moment vrijgezel. Als ik een relatie heb denk ik nooit aan mijn exen en waarom zou ik ook? Genoeg om op dat moment op te focussen. Ik neem aan dat dat voor de meesten geldt en dus ook voor jouw dude.

Stop hier aan te denken.
Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.
Mijn vriendin had een app gedownload " een coffee reading"
Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..

Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
pi_134988358
quote:

[..]

Nee, als die ex heel belangrijk voor hem was. Dan zal hij altijd wel op een bepaalde manier om die persoon blijven geven/ houden. Maar dat is na 4.5 jaar wel heel anders dan toen ze nog een relatie hadden.

Niks om je druk om te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_134988403
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.
Mijn vriendin had een app gedownload " een coffee reading"
Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..

Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
:D hahahahaha :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:45:53 #24
203089 Scuidward
pi_134988415
Adem in, adem uit ... adem in, adem uit :+

Verder weet ik niet of je hier met je vriend over kan praten ... als hij het kan begrijpen. Maar laat het waaien.
pi_134988417
Maak je niet druk. Het is best mogelijk dat hij zijn ex is vergeten (het ligt meer aan bepaalde momenten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')