quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef waterroosje het volgende:
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf.
Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Kun je je mening ook uiten, Zargon?
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwdquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Scuidward het volgende:
Toch loslaten hoor. Hebben ze nu nog veel contact? Als dat er ook niet meer is zou het loslaten alleen maar makkelijker moeten zijn denk ik. Hij komt over als een jongen die alles doet, zoals een huis zoeken en het hebben van trouwplannen. Exen komen altijd wel een keer bovendrijven, ook bij hem, daar ga ik wel van uit, maar zolang dat geen invloed heeft op zijn gedrag naar jou toe zou ik het maar vergeten.
En dan komt er een mooie toekomst. Jij bent nu toch ook gewoon gelukkig?
u gotta be kidding mequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
Ik weet het nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?
quote:
Denk je dat een gevoel voor je ex na 4,5 jaar helemaal overgaat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.
Dat zal nooit meer een probleem opleveren tussen die 2.
Als jij er niet meer zou zijn en hij zou weer erg veel leuk contact met haar krijgen dan kan dat gevoel weer opbloeien ja. Maar om nou na te gaan denken over wat kan gebeuren als, als, als, als en nog eens als is nutteloos en helemaal als je je daardoor klote gaat voelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Denk je dat een gevoel voor je ex na 4,5 jaar helemaal overgaat?
Dat zal per persoon verschillen. Het gevoel is altijd minder, hoe langer, hoe minder. Dat neem ik maar even aan. Dat de ex ook verder is gegaan met haar leven is juist aanmoedigend voor je vriend om ook verder te gaan met zijn leven (met jou).quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Je zit jezelf gek te denken meid. Negeer voortaan de gedachten m.b.t. zijn ex en jouw twijfel m.b.t. zijn toenmalige gevoelens voor haar.
Hij zal haar nooit vergeten net zoals de meesten hun exen nooit vergeten maar dat betekent niet dat iedereen dagelijks aan zijn/haar exen denkt. Ik persoonlijk zeer zelden en ik ben op t moment vrijgezel. Als ik een relatie heb denk ik nooit aan mijn exen en waarom zou ik ook? Genoeg om op dat moment op te focussen. Ik neem aan dat dat voor de meesten geldt en dus ook voor jouw dude.
Stop hier aan te denken.
Nee, als die ex heel belangrijk voor hem was. Dan zal hij altijd wel op een bepaalde manier om die persoon blijven geven/ houden. Maar dat is na 4.5 jaar wel heel anders dan toen ze nog een relatie hadden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.
Mijn vriendin had een app gedownload " een coffee reading"
Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..
Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |