abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134987848
Hoi allemaal,

Ik leerde een jongen kennen ( hij is inmiddels mijn vriend)
Toen ik hem leerde kennen was het 1,5 jaar uit met zijn ex vriendin, waar hij superveel van hield en verliefd op was.
Toen het uitging was hij erg verdrietig, en wou geen relatie meer.. Maar toen hij mij leerde kennen dacht hij er heel anders over.. Het is nu ongeveer 3 jaar dat we een relatie hebben hij wilt met mij trouwen en werkt voor de toekomst en is opzoek naar een huisje voor ons tweeen. Maar soms denk ik : Is hij zijn ex wel vergeten, dus niets meer voelen meer voor diegene. Hij zegt weleens als ik erna vraagt; ik hou niet meer van haar, ik heb alles wat ik zoek in een vrouw bij jou, ik ben blij dat het niet verder is gegaan met mijn ex. Jij bent veel beter dan haar etc etc.

Maar ja, soms komt er zo'n gevoel, ik wil dat helemaal niet dat maakt mij zo verdrietig. Ik ben bang dat dit gevoel nooit meer weggaat. Is het mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet - niets meer voor dr voelt.

Ik hou super veel van hem, ik geef het toe ik ben ook een jaloerse typen maar dan bedoel ik niet afgunstig maar gewoon jaloers op mn vriend.

Wat moet ik doen, heb ik een proff. Hulp nodig?
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf. Dat weet ik
Maar ik wil weg van dit gevoel :(
pi_134987911
Sorry voor mijn lange verhaal
pi_134987956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef waterroosje het volgende:
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf.
14.gif.
pi_134987968
Waarom ben je zo onzeker?
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:35:26 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_134987969
Toch loslaten hoor. Hebben ze nu nog veel contact? Als dat er ook niet meer is zou het loslaten alleen maar makkelijker moeten zijn denk ik. Hij komt over als een jongen die alles doet, zoals een huis zoeken en het hebben van trouwplannen. Exen komen altijd wel een keer bovendrijven, ook bij hem, daar ga ik wel van uit, maar zolang dat geen invloed heeft op zijn gedrag naar jou toe zou ik het maar vergeten.

En dan komt er een mooie toekomst. Jij bent nu toch ook gewoon gelukkig?
pi_134988000
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Kun je je mening ook uiten, Zargon?
pi_134988014
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Kun je je mening ook uiten, Zargon?
Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?
pi_134988059
Jezus zeg stel je niet zo aan zeg omfg.
rikker de flikker
pi_134988060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Scuidward het volgende:
Toch loslaten hoor. Hebben ze nu nog veel contact? Als dat er ook niet meer is zou het loslaten alleen maar makkelijker moeten zijn denk ik. Hij komt over als een jongen die alles doet, zoals een huis zoeken en het hebben van trouwplannen. Exen komen altijd wel een keer bovendrijven, ook bij hem, daar ga ik wel van uit, maar zolang dat geen invloed heeft op zijn gedrag naar jou toe zou ik het maar vergeten.

En dan komt er een mooie toekomst. Jij bent nu toch ook gewoon gelukkig?
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:37:28 #10
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_134988070
Vrouw zeker?
Gaarne verwijderen.
pi_134988080
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
u gotta be kidding me :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:38:00 #12
203089 Scuidward
pi_134988096
quote:

[..]

Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.

Dat zal nooit meer een probleem opleveren tussen die 2.
pi_134988104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?
Ik weet het niet :(
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:38:51 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_134988132
Het zit dus volledig in jouw hoofd. Of zoals zarGon al zei:
quote:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_134988167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.

Dat zal nooit meer een probleem opleveren tussen die 2.
Denk je dat een gevoel voor je ex na 4,5 jaar helemaal overgaat?
pi_134988178
Hij is niet het probleem en zijn ex al helemaal niet. Niets gaat ooit goed genoeg zijn voor je. Zelfs als ie zijn ex zou vermoorden zou je denken dat ie dat uit liefde deed, voor haar.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134988191
Je zit jezelf gek te denken meid. Negeer voortaan de gedachten m.b.t. zijn ex en jouw twijfel m.b.t. zijn toenmalige gevoelens voor haar.
Hij zal haar nooit vergeten net zoals de meesten hun exen nooit vergeten maar dat betekent niet dat iedereen dagelijks aan zijn/haar exen denkt. Ik persoonlijk zeer zelden en ik ben op t moment vrijgezel. Als ik een relatie heb denk ik nooit aan mijn exen en waarom zou ik ook? Genoeg om op dat moment op te focussen. Ik neem aan dat dat voor de meesten geldt en dus ook voor jouw dude.

Stop hier aan te denken.
pi_134988199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

u gotta be kidding me :')
.

Pff
pi_134988254
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Als jij er niet meer zou zijn en hij zou weer erg veel leuk contact met haar krijgen dan kan dat gevoel weer opbloeien ja. Maar om nou na te gaan denken over wat kan gebeuren als, als, als, als en nog eens als is nutteloos en helemaal als je je daardoor klote gaat voelen.
Ga je gedachten verzetten en denk bij jezelf; meid doe niet zo mal.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:42:18 #20
203089 Scuidward
pi_134988280
quote:

[..]

Dat zal per persoon verschillen. Het gevoel is altijd minder, hoe langer, hoe minder. Dat neem ik maar even aan. Dat de ex ook verder is gegaan met haar leven is juist aanmoedigend voor je vriend om ook verder te gaan met zijn leven (met jou).

En ach. Een man mag goede herinneringen hebben zolang de negatieve herinneringen maar niet vergeten worden. Feit is wel dat mensen uiteindelijk alleen maar de positieve herinneringen blijven behouden. Maar dat is een eigenschap van de mens.
pi_134988347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Je zit jezelf gek te denken meid. Negeer voortaan de gedachten m.b.t. zijn ex en jouw twijfel m.b.t. zijn toenmalige gevoelens voor haar.
Hij zal haar nooit vergeten net zoals de meesten hun exen nooit vergeten maar dat betekent niet dat iedereen dagelijks aan zijn/haar exen denkt. Ik persoonlijk zeer zelden en ik ben op t moment vrijgezel. Als ik een relatie heb denk ik nooit aan mijn exen en waarom zou ik ook? Genoeg om op dat moment op te focussen. Ik neem aan dat dat voor de meesten geldt en dus ook voor jouw dude.

Stop hier aan te denken.
Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.
Mijn vriendin had een app gedownload " een coffee reading"
Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..

Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
pi_134988358
quote:

[..]

Nee, als die ex heel belangrijk voor hem was. Dan zal hij altijd wel op een bepaalde manier om die persoon blijven geven/ houden. Maar dat is na 4.5 jaar wel heel anders dan toen ze nog een relatie hadden.

Niks om je druk om te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_134988403
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..

Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
:D hahahahaha :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:45:53 #24
203089 Scuidward
pi_134988415
Adem in, adem uit ... adem in, adem uit :+

Verder weet ik niet of je hier met je vriend over kan praten ... als hij het kan begrijpen. Maar laat het waaien.
pi_134988417
Maak je niet druk. Het is best mogelijk dat hij zijn ex is vergeten (het ligt meer aan bepaalde momenten).
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:47:10 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134988464
quote:

[..]

Dat is vervelend want die apps vertellen meestal wel de waarheid...
Gourmetten of steengrillen?
pi_134988502
quote:

[..]

Whahahahhaa
rikker de flikker
pi_134988509
quote:
15s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is vervelend want die apps vertellen meestal wel de waarheid...
Inderdaad. Ik zou dan ook meer vertrouwen hebben in een app dan in je relatie.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_134988524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Als jij er niet meer zou zijn en hij zou weer erg veel leuk contact met haar krijgen dan kan dat gevoel weer opbloeien ja. Maar om nou na te gaan denken over wat kan gebeuren als, als, als, als en nog eens als is nutteloos en helemaal als je je daardoor klote gaat voelen.
Ga je gedachten verzetten en denk bij jezelf; meid doe niet zo mal.
Ik las ergens over hem dat hij een keer een relatie had, en na 2 jaar een van ze ex nog steeds niet vergeten was en haar miste. En dat hij op niemand verliefd kon worden, en toen 9 maanden later had hij een nieuwe vriendin (dus zijn laatste ex) waar hij veel van hield..

dus het is hem wel gelukt om die andere uit zijn leven te zetten en verder te gaan.

Nu hoop ik dat het ook dezelfde voor mij geldt
pi_134988526
quote:

[..]

Wacht, een app voor koffiedik kijken? Oftewel een app voor kwakzalverij?
Alsof daar ook maar een gram van waarheid in kan zitten. Komop meid. Verman jezelf en besef dat het bullshit is. Al die onzin, zoals bv astrologie, is erop gemaakt om je te laten denken dat er iets van kan kloppen. Het is allemaal, allemaal onzin.

Maar ik denk dat je beter met dit topic kunt kappen. Je ben niet dom dus je weet denk ik wel onderhand hoe de vork in de steel zit als je op de wat serieuzere reacties hier afgaat.
Ik stel voor (en hoop dat je dat ook snel doet) dat je het er met je vriend over gaat hebben. Als het een beetje een intelligente dude is zal hij er begrip voor hebben en met lieve woorden je ervan overtuigen dat je je druk maakt om niks. Je kunt dan zien hoe mis je hebt gezeten met je zorgen en binnen enkele dagen verdwijnt het zolang je maar jezelf voorhoudt dat alles goed zit en er niet meer aan gaat proberen te zitten denken.
pi_134988583
quote:

[..]

Dat zal je leren hem niet te vertrouwen! Wordt je vriend niet doodziek van je onzekere gedoe?
rikker de flikker
pi_134988633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Wacht, een app voor koffiedik kijken? Oftewel een app voor kwakzalverij?
Alsof daar ook maar een gram van waarheid in kan zitten. Komop meid. Verman jezelf en besef dat het bullshit is. Al die onzin, zoals bv astrologie, is erop gemaakt om je te laten denken dat er iets van kan kloppen. Het is allemaal, allemaal onzin.

Maar ik denk dat je beter met dit topic kunt kappen. Je ben niet dom dus je weet denk ik wel onderhand hoe de vork in de steel zit als je op de wat serieuzere reacties hier afgaat.
Ik stel voor (en hoop dat je dat ook snel doet) dat je het er met je vriend over gaat hebben. Als het een beetje een intelligente dude is zal hij er begrip voor hebben en met lieve woorden je ervan overtuigen dat je je druk maakt om niks. Je kunt dan zien hoe mis je hebt gezeten met je zorgen en binnen enkele dagen verdwijnt het zolang je maar jezelf voorhoudt dat alles goed zit en er niet meer aan gaat proberen te zitten denken.
Dit is echt een troltopic, mensen kunnen niet zo kansloos zijn. Zelfs fokkers niet.
rikker de flikker
pi_134988638
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ik las ergens over hem dat hij een keer een relatie had, en na 2 jaar een van ze ex nog steeds niet vergeten was en haar miste. En dat hij op niemand verliefd kon worden, en toen 9 maanden later had hij een nieuwe vriendin (dus zijn laatste ex) waar hij veel van hield..

dus het is hem wel gelukt om die andere uit zijn leven te zetten en verder te gaan.

Nu hoop ik dat het ook dezelfde voor mij geldt
Hij heeft dus een tijd niemand anders gevonden en daarom bleef zijn ex in zijn hoofd hangen en miste ie de leuke tijd met haar (nogmaals, omdat hij niemand anders had en erin bleef hangen).
Een normaal iets wat vaak genoeg onder mensen voorkomt. Zo werkt het nou eenmaal als je veel verdriet hebt om een ex en geen afleiding/vervanging vind.
Je hebt het al zo lang met hem en hij heeft zulke grootse plannen dat jij blijkbaar zo goed bent dat hij al zijn eerdere negatieve shit is vergeten en een leven wil bouwen samen met jou. Nogal een compliment zou ik zeggen. En deze info zou ook in je moeten werken tegen de zorgen die je nu hebt.
pi_134988640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Dat zal je leren hem niet te vertrouwen! Wordt je vriend niet doodziek van je onzekere gedoe?
Wederzijds dus.
pi_134988671
quote:

[..]

Ok. Toch fake dus.

Jammer en slotje!
pi_134988688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Dit is echt een troltopic, mensen kunnen niet zo kansloos zijn. Zelfs fokkers niet.
Misschien maar meestal zijn trolltopics wat overduidelijker (al trap ik er wel eens ooit in maarja dat noem ik goed van vertrouwen zijn). T zou triest zijn als ik hier inderdaad mijn goede bedoelingen aan verspil maar tot nu toe vertrouw ik er nog op dat het simpelweg om de zoveelste erg onzekere vrouw gaat. Altijd mogelijk.
pi_134988711
:') is dit echt geen troll topic? Want serieus hoe kan je jaloers zijn na 4,5 jaar waar je vriend alles voor je doet en zijn ex haar eigen leven leidt en getrouwd is en wel :')

Dan ben je gewoon je eigen onzekerheid op je vriend aan het projecteren en daar moet je mee oppassen want dat kan zo je relatie slopen
pi_134988816
TS, laat je onnodige onzekerheid en een ''koffie app'' niet je relatie verwoesten.
pi_134988834
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') is dit echt geen troll topic? Want serieus hoe kan je jaloers zijn na 4,5 jaar waar je vriend alles voor je doet en zijn ex haar eigen leven leidt en getrouwd is en wel :')

Dan ben je gewoon je eigen onzekerheid op je vriend aan het projecteren en daar moet je mee oppassen want dat kan zo je relatie slopen
Ik overschat mensen dagelijks en in dit geval, wie weet. Het kan makkelijk echt zijn. Ik heb mensen wel eens erger meegemaakt.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:59:57 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134988931
Dit is wel serieuze shit blijkbaar. Waar rook is is vuur TS. En dat jij met een fakkel dat vuurtje aan blijft steken doet daar niets aan af!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_134988940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Ik overschat mensen dagelijks en in dit geval, wie weet. Het kan makkelijk echt zijn. Ik heb mensen wel eens erger meegemaakt.
Ja maar die mensen waren hoogstwaarschijnlijk opgesloten in het gesticht.
rikker de flikker
pi_134988962
Hmm, TS is foetsie.

Wellicht toch een trolltopic. Mik hem maar dicht voor mijn part als ze binnen 5 min niet terug is.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:02:44 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134989067
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef RichardDawkins het volgende:
Hmm, TS is foetsie.

Wellicht toch een trolltopic. Mik hem maar dicht voor mijn part als ze binnen 5 min niet terug is.
Ja baas.
Vrijheid
pi_134989150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hij heeft dus een tijd niemand anders gevonden en daarom bleef zijn ex in zijn hoofd hangen en miste ie de leuke tijd met haar (nogmaals, omdat hij niemand anders had en erin bleef hangen).
Een normaal iets wat vaak genoeg onder mensen voorkomt. Zo werkt het nou eenmaal als je veel verdriet hebt om een ex en geen afleiding/vervanging vind.
Je hebt het al zo lang met hem en hij heeft zulke grootse plannen dat jij blijkbaar zo goed bent dat hij al zijn eerdere negatieve shit is vergeten en een leven wil bouwen samen met jou. Nogal een compliment zou ik zeggen. En deze info zou ook in je moeten werken tegen de zorgen die je nu hebt.
Jullie hebben gelijk. Het doet me goed om dit te lezen. Ik ben misschien een zeikerd,
pi_134989285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:

Alles voor me doet? Ik heb juist alles voor hem gedaan.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:07:46 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_134989287
Ik verwachtte een crimineel verleden of iets soortgelijks...en dan krijg je dit :')

:'(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_134989319
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef waterroosje het volgende:

Jullie hebben gelijk. Ik ben misschien een slechte trol.
pi_134989366
Toch geen troll of iemand doet er erg veel moeite voor om mij moeite te laten doen voor niks.
Bewijs blijft in mijn handen :P
pi_134989505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Toch geen troll of iemand doet er erg veel moeite voor om mij moeite te laten doen voor niks.
Bewijs blijft in mijn handen :P
Trol met hulptroepen!
pi_134989563
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Jullie hebben gelijk. Het doet me goed om dit te lezen. Ik ben misschien een zeikerd,
Haal dat woordje misschien maar weg en vervang het door de aller allergrootste.
rikker de flikker
pi_134989684
quote:

[..]

Nee toch _O-
Nieuw is niet altijd beter.
pi_134989743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Haal dat woordje misschien maar weg en vervang het door de aller allergrootste.
Waarom doen jullie zo gemeen, met iets wat ik mee zit.
Het klinkt misschien gek voor jullie, maar ik zit er gewoon mee. Ik weet ook wel dat dit niet goed is, daarom vroeg ik om jullie hulp.
pi_134990057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Dank je wel lieve Richard
pi_134990131
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Dank je wel lieve Richard
Geen dank. In een beter wereld is het standaard dat mensen elkaar proberen te helpen als het erop lijkt dat ze het zouden kunnen gebruiken.
Tot die tijd doe ik wat ik kan (mits ik zin heb).
pi_134990662
Ik zou toch maar even met iemand er over gaan praten want iemand zonder ex vind je natuurlijk niet boven de 12
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134990759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou toch maar even met iemand er over gaan praten want iemand zonder ex vind je natuurlijk niet boven de 12
:)
pi_134991198
Even gecheckt, voordeel van de twijfel.

Graag geen geneuzel over kloontjes en dergelijke. On-topic posten graag.
pi_134991431
Het is niet toevallig zo dat je zelf nog gevoelens hebt voor een ex en daarom denkt dat jouw vriend net zo is?
pi_134991673
je bent een jaloers type. Maarja ik hoop dat het niet blijkt uit in het leven behalve je vriend dan. Je kunt hem toch vragen wat hij voor je voelt en een ex daar heb je helmaal geen gevoelens meer bij als je in een nieuwe relatie zit, vooral als je iemand beters leert kennen. Kijk naar zijn ex en ontmoet haar desnoods.
''Deugd is weten, de deugdzame is gelukkig er wordt alleen gezondigd uit onwetendheid'' Socrates.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:12:00 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134991709
wat vindt je vriend ervan dat je zijn ex niet uit je hoofd krijgt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134991796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
Het is niet toevallig zo dat je zelf nog gevoelens hebt voor een ex en daarom denkt dat jouw vriend net zo is?
Juist helemaaaal niet.
pi_134991838
quote:
3s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Re het volgende:
wat vindt je vriend ervan dat je zijn ex niet uit je hoofd krijgt?
Dat het niet nodig is, dat ik mezelf alleenmaar er pijn mee doet. En dan begint hij weer : ik hou alleen van jou, dit dat..
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:16:20 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134991859
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D hahahahaha :')
En ook gewoon deze bagger niet op slot gooien hè :')
pi_134991886
quote:

[..]

Ja.
Ja doei.
pi_134993143
Gevoelens gaan over. Binnen een (goede) relatie zal iemand zijn/haar ex ook niet missen (en dus niet aan denken). Mocht er iets niet goed zijn in jullie relatie, dan zou hij wel kunnen denken van "Damn, <iets> van mijn vorige relatie mis ik echt.".

Tenminste, zo ben ik. :P
pi_134993217
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Juist helemaaaal niet.
Waarom zou hij dat dan wel hebben?
pi_134993358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Gevoelens gaan over. Binnen een (goede) relatie zal iemand zijn/haar ex ook niet missen (en dus niet aan denken). Mocht er iets niet goed zijn in jullie relatie, dan zou hij wel kunnen denken van "Damn, <iets> van mijn vorige relatie mis ik echt.".

Tenminste, zo ben ik. :P
Dus als iets bij jou niet goed gaat binnen jouw relatie, zou je denken aan je ex?
Ook als je trouwplannen hebt?
pi_134993466
Je kunt ook gewoon wíllen zwelgen in een soort van mix van zelfmedelijden en 'fijne angst'....
Ja doei.
pi_134993486
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ook als je trouwplannen hebt?
Trouwen is slechts formaliteit. Zelfs als je bent getrouwd kan je aan je ex denken als je iets (wat je met je ex wel had) mist... Dat hoeven geen gevoelens te zijn overigens.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:02:14 #70
179075 hugecooll
pi_134993661
Het komt op mij over alsof je vindt dat je vriend iets tegenover jou iets moet bewijzen omdat hij hiervoor een ander geweldig vond. Alsof hij dus met een schuld is begonnen aan jullie relatie

Vreemd wel
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:06:46 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134993865
TS heb jij een ex? Of is dit je eerste vriend?
pi_134994565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Trouwen is slechts formaliteit. Zelfs als je bent getrouwd kan je aan je ex denken als je iets (wat je met je ex wel had) mist... Dat hoeven geen gevoelens te zijn overigens.
Heb je een relatie, of als je een relatie hebt denk je dan vaak aan jouw exen? Al is het 4,5 over.
pi_134994585
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Heb je een relatie, of als je een relatie hebt denk je dan vaak aan jouw exen? Al is het 4,5 over.
Antwoord jij nou eerst zelf maar eens of je nog exen hebt om bij te vingeren..
Ja doei.
pi_134994808
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja maar daar denk ik nooit aan, het boeit me niet eens. Als ik zijn naam hoort, doet het me helemaal niets.

Maar of het bij hem zo is, weet ik niet.
pi_134994829
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ja maar daar denk ik nooit aan, het boeit me niet eens. Als ik zijn naam hoort, doet het me helemaal niets.

Nou, denk eens na.
Ja doei.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:35:52 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134995000
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Dus moet je hem vertrouwen op wat hij zegt. Doe je dat niet, dan is maar de vraag in hoeverre je relatie wel goed is.

Je hebt de keuze vertrouwen of niet. Meer opties zijn er niet. Vertrouw je hem, dan geloof je wat hij zegt en ziet hij zijn ex hetzelfde als jij jouw ex ziet. Gewoon als niet boeiend.
pi_134995331
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Dat het niet nodig is, dat ik mezelf alleenmaar er pijn mee doet. En dan begint hij weer : ik hou alleen van jou, dit dat..
dat moet je ook gewoon geloven als hij dat zegt. En hoezo die opmerking: "ik heb juist alles voor hem gedaan"?
compact en kleverig.
pi_134995462
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat moet je ook gewoon geloven als hij dat zegt. En hoezo die opmerking: "ik heb juist alles voor hem gedaan"?
Omdat ik alles geprobeert hebt om hem gelukkig te maken
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:48:50 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134995527
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Hij is niet gelukkig?
The love you take is equal to the love you make.
pi_134995617
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef waterroosje het volgende:

[..]

dingen waarvan jíj denkt dat hij gelukkig wordt?
En doet hij dat niet voor jou?

Hij zegt dat hij blij is dat het niks is geworden met zn ex, omdat het met jou veel beter is... Dat vind ik heel lief van hem, dat hij het geduld heeft om je elke keer opnieuw gerust te (proberen te) stellen. Het is niet fijn voor hem om te merken dat jij zo onzeker bent en hem niet gelooft wanneer hij dat soort dingen zegt, dat kan best kwetsend zijn voor hem.
compact en kleverig.
pi_134996489
Tijd om het uit te maken, waterroosje..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134998244
quote:
4s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Godshand het volgende:
Tijd om het uit te maken, waterroosje..
Uitmaken gaat niet zo makkelijk, als je echt van iemand houd.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:43:57 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134998298
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:42 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Maar in hoeverre vertrouw je je vriend?
pi_134998600
Oh wacht even, zei die app dat echt?
Foute boel uitmaken die hap, samenwonen? No-way!
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:52:59 #85
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134998830
Je steekt echt veel energie in het jaloers zijn. Kun je dat niet in een andere vorm gieten? Op een andere manier kanaliseren?

Als je dat gevoel voelt opkomen, doe er iets positiefs mee. Ga lekker samen vroeg naar bed, ofzo.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_134999116
:-(
pi_134999178
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:42 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Vertel mij eens waarom je het uit zou willen maken met hem...
pi_134999488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel mij eens waarom je het uit zou willen maken met hem...
Wil ik juist niet, ik hou van hem!
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:06:06 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134999531
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Dan blijf je toch fijn bij hem!
pi_134999721
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Waar komt die onzekerheid dan vandaan? Staart hij naar andere meiden in jouw bijzijn? Complimenteert hij andere meiden en jou niet? Is hij oppervlakkig tegen jou en diepzinnig tegen de anderen?

Waar zit het probleem nou? Waarom voel jij je zoals jij je nu voelt?
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:11:54 #91
179075 hugecooll
pi_134999876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Altijd zo lekker genuanceerd :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:37:12 #92
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_135010637
Topic nog niet doorgelezen, maar meid je hoeft echt niet zo onzeker te zijn. Deze man wilt jouw, geloof me, ik heb in een soort gelijke situatie gezeten.

Ik heb zelf 8 jaar lang een heftige relatie gehad met waarvan ik dacht dat het mijn eerste grote en ook ware liefde was. Toen dat over was was ik er gebroken van. Ik wilde alleen hem, en niemand anders. En hij mij eigenlijk ook.

Maar 3,5 jaar geleden liep er een fantastische man in mijn leven, het was natuurlijk allang over tussen mij en mijn ex, maar loslaten konden we het toen nog niet echt. Ik was thank god verhuist naar de andere kant van Nederland, dus kon mezelf ook niet verleiden langs te gaan. Maar de relatie met deze geweldige man met wie ik nu samenwoon <3 heeft mij alle ruimte en geduld gegeven om over alle pijn en emoties die ik nog had van mijn ex om daar overheen te komen. En na 5 maanden was ik ''genezen''.
Ik hou met heel mijn hart van de man met wie ik samen ben, hij is fantastisch voor mij, en onze toekomst lijkt met de dag mooier en mooier te worden.

Jouw vriend TS is gek op je, hij wilt met jouw een toekomst starten. Net als ik nu een toekomst opbouw met mijn vriend. Hij wilt het niet met zijn ex, maar met jouw! Sta er open voor, geniet ervan.
Hulp heb je niet nodig, maar probeer wel open en goed met elkaar te praten, geef jullie emoties bloot aan elkaar.

Want ja, je kan je ex vergeten, zeker als er een fantastisch persoon op je pad is gekomen, en dat is jouw vriend TS, geloof daarin. Mijn verhaal is daar het levende bewijs van dat het kan!

Probeer wel voor jezelf aan je jaloezie te werken. Dat is het enige waar jij hulp eventueel bij zou kunnen gebruiken. Maar verder heb jij echt geen professionele hulp nodig!
pi_135019693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:37 schreef Applecreampie het volgende:
Topic nog niet doorgelezen, maar meid je hoeft echt niet zo onzeker te zijn. Deze man wilt jouw, geloof me, ik heb in een soort gelijke situatie gezeten.

Ik heb zelf 8 jaar lang een heftige relatie gehad met waarvan ik dacht dat het mijn eerste grote en ook ware liefde was. Toen dat over was was ik er gebroken van. Ik wilde alleen hem, en niemand anders. En hij mij eigenlijk ook.

Maar 3,5 jaar geleden liep er een fantastische man in mijn leven, het was natuurlijk allang over tussen mij en mijn ex, maar loslaten konden we het toen nog niet echt. Ik was thank god verhuist naar de andere kant van Nederland, dus kon mezelf ook niet verleiden langs te gaan. Maar de relatie met deze geweldige man met wie ik nu samenwoon <3 heeft mij alle ruimte en geduld gegeven om over alle pijn en emoties die ik nog had van mijn ex om daar overheen te komen. En na 5 maanden was ik ''genezen''.
Ik hou met heel mijn hart van de man met wie ik samen ben, hij is fantastisch voor mij, en onze toekomst lijkt met de dag mooier en mooier te worden.

Jouw vriend TS is gek op je, hij wilt met jouw een toekomst starten. Net als ik nu een toekomst opbouw met mijn vriend. Hij wilt het niet met zijn ex, maar met jouw! Sta er open voor, geniet ervan.
Hulp heb je niet nodig, maar probeer wel open en goed met elkaar te praten, geef jullie emoties bloot aan elkaar.

Want ja, je kan je ex vergeten, zeker als er een fantastisch persoon op je pad is gekomen, en dat is jouw vriend TS, geloof daarin. Mijn verhaal is daar het levende bewijs van dat het kan!

Probeer wel voor jezelf aan je jaloezie te werken. Dat is het enige waar jij hulp eventueel bij zou kunnen gebruiken. Maar verder heb jij echt geen professionele hulp nodig!
Hartstikke bedankt schat.

Mooi beschreven allemaal, maar in deze relatie steek ik al mijn energie over. Mja, laten we hier niet over hebben. Dat word dan weer een lange verhaal :-)
pi_135019751
Er speelt blijkbaar meer dan je hebt aangegeven.

Zoals het er nu staat maak jij zorgen om niets en is het vooral te zoeken bij jou. Wellicht dat het net wat anders zit, maar ja, dat kunnen wij niet weten als je niet alles vertelt.
pi_135020145
Zucht
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:09:39 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135020468
Je kan wel zuchten maar niets in wat jij zegt wijst erop dat je vriend met zijn ex bezig is, dus tja. Het is jammer dat er niet ergens een makkelijke manier is om iets onwenselijks (zoals het niet kunnen vergeten van zijn ex) uit te zetten maar dat is wel de enige manier om normaal verder te kunnen. Je verspilt energie aan een non-issue die je beter ergens anders in kan steken.
Vrijheid
pi_135020497
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:59 schreef waterroosje het volgende:
Zucht
Dat is precies wat wij doen bij een topic waarin de TS advies wil, maar niets of te weinig loslaat, waardoor je geen (juist) advies kunt geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 13:22:58 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:11:46 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135020534
Maar is die gozer nou wel of niet gelukkig in zijn leven en zo niet komt daar dan een deel van de onzekerheid van jou vandaan of zo?
Vrijheid
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:12:16 #99
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135020553
Als hij zegt dat hij jou geweldig vind en verder wil gaan met jou in zijn leven dan is dit verdomme ook waar. Het is 4,5 jaar geleden dus zet het van je af. Je maakt je echt zorgen om niks.
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:21:15 #100
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_135020864
Dit is de ultieme relatievernaggelende jaloezie.

Je kunt gewoon niet tegen de gedachte dat je vriend mogelijkerwijs ooit wel eens een goeie gedachte zou kunnen hebben over iemand anders dan jij. Dat is de ultieme vorm van claimen, je kunt er niet mee leven als je mogelijkerwijs misschien niet volledig zijn gedachten beheerst, omdat dat jouw gevoel is van hoe liefde moet zijn.

Maar het is een angstcomplex. Diep in je moet je het gevoel hebben dat je het aflegt tegen eventuele concurrentie, en die ex is de makkelijkste persoon op wie je die angstgedachten kunt projecteren.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:25:53 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135021031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef drijfhout het volgende:
Maar het is een angstcomplex. Diep in je moet je het gevoel hebben dat je het aflegt tegen eventuele concurrentie, en die ex is de makkelijkste persoon op wie je die angstgedachten kunt projecteren.
Kan je de vloerverwarming niet even aan zetten. Grond is nogal koud. :{
Vrijheid
pi_135021041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Als hij zegt dat hij jou geweldig vind en verder wil gaan met jou in zijn leven dan is dit verdomme ook waar. Het is 4,5 jaar geleden dus zet het van je af. Je maakt je echt zorgen om niks.
Als hij dat zo vind, moet hij toch ook zijn best voor ons doen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:27:58 #103
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135021111
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Zeker. Maar praat er met HEM over. Laat desnoods dit topic lezen.
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:33:05 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_135021310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef waterroosje het volgende:
Hoi allemaal,

Ik leerde een jongen kennen ( hij is inmiddels mijn vriend)
Toen ik hem leerde kennen was het 1,5 jaar uit met zijn ex vriendin, waar hij superveel van hield en verliefd op was.
Toen het uitging was hij erg verdrietig, en wou geen relatie meer.. Maar toen hij mij leerde kennen dacht hij er heel anders over.. Het is nu ongeveer 3 jaar dat we een relatie hebben hij wilt met mij trouwen en werkt voor de toekomst en is opzoek naar een huisje voor ons tweeen. Maar soms denk ik : Is hij zijn ex wel vergeten, dus niets meer voelen meer voor diegene. Hij zegt weleens als ik erna vraagt; ik hou niet meer van haar, ik heb alles wat ik zoek in een vrouw bij jou, ik ben blij dat het niet verder is gegaan met mijn ex. Jij bent veel beter dan haar etc etc.

Maar ja, soms komt er zo'n gevoel, ik wil dat helemaal niet dat maakt mij zo verdrietig. Ik ben bang dat dit gevoel nooit meer weggaat. Is het mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet - niets meer voor dr voelt.

Ik hou super veel van hem, ik geef het toe ik ben ook een jaloerse typen maar dan bedoel ik niet afgunstig maar gewoon jaloers op mn vriend.

Wat moet ik doen, heb ik een proff. Hulp nodig?
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf. Dat weet ik
Maar ik wil weg van dit gevoel :(
Ik ben paragnost, echt waar, en de geestenwereld heeft me verteld dat je vriend niet alleen nog aan z'n ex denkt, maar stiekem afspraakjes met hem maakt!

Maar goed, ja het is mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet, ik kijk heel af en toe nog wel eens op de facebook van mijn ex, en dan doet me dat echt helemaal niks meer. Vind haar niet eens meer een beetje aantrekkelijk.

Alhoewel ze een borstverkleining heeft laten doen en d'r hoofd kaal geschoren, daar kan het ook aan liggen hahaha.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:38:09 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135021513
dan dank je die daarboven zeker wel op je blote knietjes :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135021698
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Alhoewel ze een borstverkleining heeft laten doen en d'r hoofd kaal geschoren, daar kan het ook aan liggen hahaha.
_O-.

Wonderful.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:45:23 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135021847
quote:

[..]

Weet hij dit ook, of?

Wat je niet duidelijk zegt of vraagt komt waarschijnlijk ook niet telepathisch over. Heel jammer maar zo ver zijn we nog niet door geëvolueerd. Dus niet met omwegen en suggestief gemompel, gewoon recht voor zijn raap in duidelijke taal op zijn figuurlijke bord gooien.
Vrijheid
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:56:01 #108
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_135022379
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Kan je de vloerverwarming niet even aan zetten. Grond is nogal koud. :{
Hey grappig, als ik je tekst quote staat er meer tekst tussen de tags. Haha, ja ik vat hem. (Haha, koutje vatten...)

Maar wat ik eigenlijk wou zeggen:
R&P is toch gebouwd op het fundament van koude grond? Een psycholoog is keiduur man, mijn reactie was gratis. Precies wat ie waard is. :Y)
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:02:35 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135022690
Drijfhout.
pi_135032337
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ben paragnost, echt waar, en de geestenwereld heeft me verteld dat je vriend niet alleen nog aan z'n ex denkt, maar stiekem afspraakjes met hem maakt!

Maar goed, ja het is mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet, ik kijk heel af en toe nog wel eens op de facebook van mijn ex, en dan doet me dat echt helemaal niks meer. Vind haar niet eens meer een beetje aantrekkelijk.

:P
pi_135032503
quote:

[..]

En dat doet hij nu, volgens jou niet? Want dat maak ik nergens op uit je topics. Hij lijkt (afgaande op jouw info) gewoon een goed vriendje.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135032854
Het is moeilijk om m'n gevoelens helemaal te uiten :(
pi_135032932
quote:
Goed opgemerkt, ze is onzeker als de pest.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:59:03 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_135032994
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef Re het volgende:
dan dank je die daarboven zeker wel op je blote knietjes :D
Uhhuh mijn huidige vrouw was sowieso al knapper maar elke keer dat ik nu op Facebook kijk is het wel fistpumping time.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135032996
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:

[..]

Goed opgemerkt, ze is onzeker als de pest.
Klopt, onzeker geworden door sommige dingen waaraan ik me erg verstoor.
pi_135033141
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Dus, leg dan eens uit wat hij fout doet in jouw ogen?
The meaning of life is to give life meaning.
pi_135033175
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Nergens voor nodig, 4.5 jaar is niet niks. :)
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_135033352
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:03 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Dus, leg dan eens uit wat hij fout doet in jouw ogen?
Ik kan het alleen vertellen via prive berichten.
pi_135033395
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef waterroosje het volgende:

[..]

Ik kan het alleen vertellen via prive berichten.
Dat is ook goed.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_135033400
Ja, dat schiet niet op hè?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')