quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef waterroosje het volgende:
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf.
Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Kun je je mening ook uiten, Zargon?
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwdquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Scuidward het volgende:
Toch loslaten hoor. Hebben ze nu nog veel contact? Als dat er ook niet meer is zou het loslaten alleen maar makkelijker moeten zijn denk ik. Hij komt over als een jongen die alles doet, zoals een huis zoeken en het hebben van trouwplannen. Exen komen altijd wel een keer bovendrijven, ook bij hem, daar ga ik wel van uit, maar zolang dat geen invloed heeft op zijn gedrag naar jou toe zou ik het maar vergeten.
En dan komt er een mooie toekomst. Jij bent nu toch ook gewoon gelukkig?
u gotta be kidding mequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ze hebben tot zo ver geen contact, zijn ex heeft inmiddels een ander leven en is getrouwd
Ik weet het nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ben je hier na 4,5 jaar (!) nog steeds mee bezig?
quote:
Denk je dat een gevoel voor je ex na 4,5 jaar helemaal overgaat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kijk eens aan, de ex in kwestie is ook verder gegaan met haar leven net zoals jouw vriend.
Dat zal nooit meer een probleem opleveren tussen die 2.
Als jij er niet meer zou zijn en hij zou weer erg veel leuk contact met haar krijgen dan kan dat gevoel weer opbloeien ja. Maar om nou na te gaan denken over wat kan gebeuren als, als, als, als en nog eens als is nutteloos en helemaal als je je daardoor klote gaat voelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Denk je dat een gevoel voor je ex na 4,5 jaar helemaal overgaat?
Dat zal per persoon verschillen. Het gevoel is altijd minder, hoe langer, hoe minder. Dat neem ik maar even aan. Dat de ex ook verder is gegaan met haar leven is juist aanmoedigend voor je vriend om ook verder te gaan met zijn leven (met jou).quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Je zit jezelf gek te denken meid. Negeer voortaan de gedachten m.b.t. zijn ex en jouw twijfel m.b.t. zijn toenmalige gevoelens voor haar.
Hij zal haar nooit vergeten net zoals de meesten hun exen nooit vergeten maar dat betekent niet dat iedereen dagelijks aan zijn/haar exen denkt. Ik persoonlijk zeer zelden en ik ben op t moment vrijgezel. Als ik een relatie heb denk ik nooit aan mijn exen en waarom zou ik ook? Genoeg om op dat moment op te focussen. Ik neem aan dat dat voor de meesten geldt en dus ook voor jouw dude.
Stop hier aan te denken.
Nee, als die ex heel belangrijk voor hem was. Dan zal hij altijd wel op een bepaalde manier om die persoon blijven geven/ houden. Maar dat is na 4.5 jaar wel heel anders dan toen ze nog een relatie hadden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik heb iets heel stoms gedaan.
Mijn vriendin had een app gedownload " een coffee reading"
Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..
Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
Dat is vervelend want die apps vertellen meestal wel de waarheid...quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik was er nieuwschierig na, er stond dingen in ; met jouw vriend heeft een dame niet kunnen vergeten. Ik zat er al zo erg mee. En na dit stomme ding zit het me nog dwars. Sommige dingen kloppen niet, en sommige dingen wel..
Ik ben zo stom geweest om dit te doen voor de fun, maar er uiteindelijk mee zit!
Whahahahhaaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou dan ook meer vertrouwen hebben in een app dan in je relatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is vervelend want die apps vertellen meestal wel de waarheid...
Ik las ergens over hem dat hij een keer een relatie had, en na 2 jaar een van ze ex nog steeds niet vergeten was en haar miste. En dat hij op niemand verliefd kon worden, en toen 9 maanden later had hij een nieuwe vriendin (dus zijn laatste ex) waar hij veel van hield..quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Als jij er niet meer zou zijn en hij zou weer erg veel leuk contact met haar krijgen dan kan dat gevoel weer opbloeien ja. Maar om nou na te gaan denken over wat kan gebeuren als, als, als, als en nog eens als is nutteloos en helemaal als je je daardoor klote gaat voelen.
Ga je gedachten verzetten en denk bij jezelf; meid doe niet zo mal.
Wacht, een app voor koffiedik kijken? Oftewel een app voor kwakzalverij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Dat zal je leren hem niet te vertrouwen! Wordt je vriend niet doodziek van je onzekere gedoe?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Dit is echt een troltopic, mensen kunnen niet zo kansloos zijn. Zelfs fokkers niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Wacht, een app voor koffiedik kijken? Oftewel een app voor kwakzalverij?
Alsof daar ook maar een gram van waarheid in kan zitten. Komop meid. Verman jezelf en besef dat het bullshit is. Al die onzin, zoals bv astrologie, is erop gemaakt om je te laten denken dat er iets van kan kloppen. Het is allemaal, allemaal onzin.
Maar ik denk dat je beter met dit topic kunt kappen. Je ben niet dom dus je weet denk ik wel onderhand hoe de vork in de steel zit als je op de wat serieuzere reacties hier afgaat.
Ik stel voor (en hoop dat je dat ook snel doet) dat je het er met je vriend over gaat hebben. Als het een beetje een intelligente dude is zal hij er begrip voor hebben en met lieve woorden je ervan overtuigen dat je je druk maakt om niks. Je kunt dan zien hoe mis je hebt gezeten met je zorgen en binnen enkele dagen verdwijnt het zolang je maar jezelf voorhoudt dat alles goed zit en er niet meer aan gaat proberen te zitten denken.
Hij heeft dus een tijd niemand anders gevonden en daarom bleef zijn ex in zijn hoofd hangen en miste ie de leuke tijd met haar (nogmaals, omdat hij niemand anders had en erin bleef hangen).quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik las ergens over hem dat hij een keer een relatie had, en na 2 jaar een van ze ex nog steeds niet vergeten was en haar miste. En dat hij op niemand verliefd kon worden, en toen 9 maanden later had hij een nieuwe vriendin (dus zijn laatste ex) waar hij veel van hield..
dus het is hem wel gelukt om die andere uit zijn leven te zetten en verder te gaan.
Nu hoop ik dat het ook dezelfde voor mij geldt
Wederzijds dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Dat zal je leren hem niet te vertrouwen! Wordt je vriend niet doodziek van je onzekere gedoe?
Ok. Toch fake dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Misschien maar meestal zijn trolltopics wat overduidelijker (al trap ik er wel eens ooit in maarja dat noem ik goed van vertrouwen zijn). T zou triest zijn als ik hier inderdaad mijn goede bedoelingen aan verspil maar tot nu toe vertrouw ik er nog op dat het simpelweg om de zoveelste erg onzekere vrouw gaat. Altijd mogelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Dit is echt een troltopic, mensen kunnen niet zo kansloos zijn. Zelfs fokkers niet.
Ik overschat mensen dagelijks en in dit geval, wie weet. Het kan makkelijk echt zijn. Ik heb mensen wel eens erger meegemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
is dit echt geen troll topic? Want serieus hoe kan je jaloers zijn na 4,5 jaar waar je vriend alles voor je doet en zijn ex haar eigen leven leidt en getrouwd is en wel
Dan ben je gewoon je eigen onzekerheid op je vriend aan het projecteren en daar moet je mee oppassen want dat kan zo je relatie slopen
Ja maar die mensen waren hoogstwaarschijnlijk opgesloten in het gesticht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ik overschat mensen dagelijks en in dit geval, wie weet. Het kan makkelijk echt zijn. Ik heb mensen wel eens erger meegemaakt.
Ja baas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef RichardDawkins het volgende:
Hmm, TS is foetsie.
Wellicht toch een trolltopic. Mik hem maar dicht voor mijn part als ze binnen 5 min niet terug is.
Jullie hebben gelijk. Het doet me goed om dit te lezen. Ik ben misschien een zeikerd,quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hij heeft dus een tijd niemand anders gevonden en daarom bleef zijn ex in zijn hoofd hangen en miste ie de leuke tijd met haar (nogmaals, omdat hij niemand anders had en erin bleef hangen).
Een normaal iets wat vaak genoeg onder mensen voorkomt. Zo werkt het nou eenmaal als je veel verdriet hebt om een ex en geen afleiding/vervanging vind.
Je hebt het al zo lang met hem en hij heeft zulke grootse plannen dat jij blijkbaar zo goed bent dat hij al zijn eerdere negatieve shit is vergeten en een leven wil bouwen samen met jou. Nogal een compliment zou ik zeggen. En deze info zou ook in je moeten werken tegen de zorgen die je nu hebt.
Alles voor me doet? Ik heb juist alles voor hem gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
is dit echt geen troll topic? Want serieus hoe kan je jaloers zijn na 4,5 jaar waar je vriend alles voor je doet en zijn ex haar eigen leven leidt en getrouwd is en wel
Dan ben je gewoon je eigen onzekerheid op je vriend aan het projecteren en daar moet je mee oppassen want dat kan zo je relatie slopen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef waterroosje het volgende:
Jullie hebben gelijk. Ik ben misschien een slechte trol.
Trol met hulptroepen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Toch geen troll of iemand doet er erg veel moeite voor om mij moeite te laten doen voor niks.
Bewijs blijft in mijn handen
Haal dat woordje misschien maar weg en vervang het door de aller allergrootste.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk. Het doet me goed om dit te lezen. Ik ben misschien een zeikerd,
Nee tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Waarom doen jullie zo gemeen, met iets wat ik mee zit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Haal dat woordje misschien maar weg en vervang het door de aller allergrootste.
Dank je wel lieve Richardquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hij heeft dus een tijd niemand anders gevonden en daarom bleef zijn ex in zijn hoofd hangen en miste ie de leuke tijd met haar (nogmaals, omdat hij niemand anders had en erin bleef hangen).
Een normaal iets wat vaak genoeg onder mensen voorkomt. Zo werkt het nou eenmaal als je veel verdriet hebt om een ex en geen afleiding/vervanging vind.
Je hebt het al zo lang met hem en hij heeft zulke grootse plannen dat jij blijkbaar zo goed bent dat hij al zijn eerdere negatieve shit is vergeten en een leven wil bouwen samen met jou. Nogal een compliment zou ik zeggen. En deze info zou ook in je moeten werken tegen de zorgen die je nu hebt.
Geen dank. In een beter wereld is het standaard dat mensen elkaar proberen te helpen als het erop lijkt dat ze het zouden kunnen gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou toch maar even met iemand er over gaan praten want iemand zonder ex vind je natuurlijk niet boven de 12
Juist helemaaaal niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
Het is niet toevallig zo dat je zelf nog gevoelens hebt voor een ex en daarom denkt dat jouw vriend net zo is?
Dat het niet nodig is, dat ik mezelf alleenmaar er pijn mee doet. En dan begint hij weer : ik hou alleen van jou, dit dat..quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Re het volgende:
wat vindt je vriend ervan dat je zijn ex niet uit je hoofd krijgt?
Ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ook als je trouwplannen hebt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Gevoelens gaan over. Binnen een (goede) relatie zal iemand zijn/haar ex ook niet missen (en dus niet aan denken). Mocht er iets niet goed zijn in jullie relatie, dan zou hij wel kunnen denken van "Damn, <iets> van mijn vorige relatie mis ik echt.".
Tenminste, zo ben ik.![]()
Dus als iets bij jou niet goed gaat binnen jouw relatie, zou je denken aan je ex?
Trouwen is slechts formaliteit. Zelfs als je bent getrouwd kan je aan je ex denken als je iets (wat je met je ex wel had) mist... Dat hoeven geen gevoelens te zijn overigens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ook als je trouwplannen hebt?
Heb je een relatie, of als je een relatie hebt denk je dan vaak aan jouw exen? Al is het 4,5 over.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Trouwen is slechts formaliteit. Zelfs als je bent getrouwd kan je aan je ex denken als je iets (wat je met je ex wel had) mist... Dat hoeven geen gevoelens te zijn overigens.
Antwoord jij nou eerst zelf maar eens of je nog exen hebt om bij te vingeren..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Heb je een relatie, of als je een relatie hebt denk je dan vaak aan jouw exen? Al is het 4,5 over.
Ja maar daar denk ik nooit aan, het boeit me niet eens. Als ik zijn naam hoort, doet het me helemaal niets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Antwoord jij nou eerst zelf maar eens of je nog exen hebt om bij te vingeren..
Nou, denk eens na.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja maar daar denk ik nooit aan, het boeit me niet eens. Als ik zijn naam hoort, doet het me helemaal niets.
Maar of het bij hem zo is, weet ik niet.
Dus moet je hem vertrouwen op wat hij zegt. Doe je dat niet, dan is maar de vraag in hoeverre je relatie wel goed is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja maar daar denk ik nooit aan, het boeit me niet eens. Als ik zijn naam hoort, doet het me helemaal niets.
Maar of het bij hem zo is, weet ik niet.
dat moet je ook gewoon geloven als hij dat zegt. En hoezo die opmerking: "ik heb juist alles voor hem gedaan"?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Dat het niet nodig is, dat ik mezelf alleenmaar er pijn mee doet. En dan begint hij weer : ik hou alleen van jou, dit dat..
Omdat ik alles geprobeert hebt om hem gelukkig te makenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat moet je ook gewoon geloven als hij dat zegt. En hoezo die opmerking: "ik heb juist alles voor hem gedaan"?
Hij is niet gelukkig?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Omdat ik alles geprobeert hebt om hem gelukkig te maken
dingen waarvan jíj denkt dat hij gelukkig wordt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Omdat ik alles geprobeert hebt om hem gelukkig te maken
Uitmaken gaat niet zo makkelijk, als je echt van iemand houd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Godshand het volgende:
Tijd om het uit te maken, waterroosje..
Maar in hoeverre vertrouw je je vriend?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:42 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Uitmaken gaat niet zo makkelijk, als je echt van iemand houd.
Vertel mij eens waarom je het uit zou willen maken met hem...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:42 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Uitmaken gaat niet zo makkelijk, als je echt van iemand houd.
Wil ik juist niet, ik hou van hem!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom je het uit zou willen maken met hem...
Dan blijf je toch fijn bij hem!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Wil ik juist niet, ik hou van hem!
Waar komt die onzekerheid dan vandaan? Staart hij naar andere meiden in jouw bijzijn? Complimenteert hij andere meiden en jou niet? Is hij oppervlakkig tegen jou en diepzinnig tegen de anderen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Wil ik juist niet, ik hou van hem!
Altijd zo lekker genuanceerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Antwoord jij nou eerst zelf maar eens of je nog exen hebt om bij te vingeren..
Hartstikke bedankt schat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:37 schreef Applecreampie het volgende:
Topic nog niet doorgelezen, maar meid je hoeft echt niet zo onzeker te zijn. Deze man wilt jouw, geloof me, ik heb in een soort gelijke situatie gezeten.
Ik heb zelf 8 jaar lang een heftige relatie gehad met waarvan ik dacht dat het mijn eerste grote en ook ware liefde was. Toen dat over was was ik er gebroken van. Ik wilde alleen hem, en niemand anders. En hij mij eigenlijk ook.
Maar 3,5 jaar geleden liep er een fantastische man in mijn leven, het was natuurlijk allang over tussen mij en mijn ex, maar loslaten konden we het toen nog niet echt. Ik was thank god verhuist naar de andere kant van Nederland, dus kon mezelf ook niet verleiden langs te gaan. Maar de relatie met deze geweldige man met wie ik nu samenwoon <3 heeft mij alle ruimte en geduld gegeven om over alle pijn en emoties die ik nog had van mijn ex om daar overheen te komen. En na 5 maanden was ik ''genezen''.
Ik hou met heel mijn hart van de man met wie ik samen ben, hij is fantastisch voor mij, en onze toekomst lijkt met de dag mooier en mooier te worden.
Jouw vriend TS is gek op je, hij wilt met jouw een toekomst starten. Net als ik nu een toekomst opbouw met mijn vriend. Hij wilt het niet met zijn ex, maar met jouw! Sta er open voor, geniet ervan.
Hulp heb je niet nodig, maar probeer wel open en goed met elkaar te praten, geef jullie emoties bloot aan elkaar.
Want ja, je kan je ex vergeten, zeker als er een fantastisch persoon op je pad is gekomen, en dat is jouw vriend TS, geloof daarin. Mijn verhaal is daar het levende bewijs van dat het kan!
Probeer wel voor jezelf aan je jaloezie te werken. Dat is het enige waar jij hulp eventueel bij zou kunnen gebruiken. Maar verder heb jij echt geen professionele hulp nodig!
Dat is precies wat wij doen bij een topic waarin de TS advies wil, maar niets of te weinig loslaat, waardoor je geen (juist) advies kunt geven.quote:
Kan je de vloerverwarming niet even aan zetten. Grond is nogal koud.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef drijfhout het volgende:
Maar het is een angstcomplex. Diep in je moet je het gevoel hebben dat je het aflegt tegen eventuele concurrentie, en die ex is de makkelijkste persoon op wie je die angstgedachten kunt projecteren.
Als hij dat zo vind, moet hij toch ook zijn best voor ons doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Als hij zegt dat hij jou geweldig vind en verder wil gaan met jou in zijn leven dan is dit verdomme ook waar. Het is 4,5 jaar geleden dus zet het van je af. Je maakt je echt zorgen om niks.
Zeker. Maar praat er met HEM over. Laat desnoods dit topic lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Als hij dat zo vind, moet hij toch ook zijn best voor ons doen.
Ik ben paragnost, echt waar, en de geestenwereld heeft me verteld dat je vriend niet alleen nog aan z'n ex denkt, maar stiekem afspraakjes met hem maakt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef waterroosje het volgende:
Hoi allemaal,
Ik leerde een jongen kennen ( hij is inmiddels mijn vriend)
Toen ik hem leerde kennen was het 1,5 jaar uit met zijn ex vriendin, waar hij superveel van hield en verliefd op was.
Toen het uitging was hij erg verdrietig, en wou geen relatie meer.. Maar toen hij mij leerde kennen dacht hij er heel anders over.. Het is nu ongeveer 3 jaar dat we een relatie hebben hij wilt met mij trouwen en werkt voor de toekomst en is opzoek naar een huisje voor ons tweeen. Maar soms denk ik : Is hij zijn ex wel vergeten, dus niets meer voelen meer voor diegene. Hij zegt weleens als ik erna vraagt; ik hou niet meer van haar, ik heb alles wat ik zoek in een vrouw bij jou, ik ben blij dat het niet verder is gegaan met mijn ex. Jij bent veel beter dan haar etc etc.
Maar ja, soms komt er zo'n gevoel, ik wil dat helemaal niet dat maakt mij zo verdrietig. Ik ben bang dat dit gevoel nooit meer weggaat. Is het mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet - niets meer voor dr voelt.
Ik hou super veel van hem, ik geef het toe ik ben ook een jaloerse typen maar dan bedoel ik niet afgunstig maar gewoon jaloers op mn vriend.
Wat moet ik doen, heb ik een proff. Hulp nodig?
Nu denken jullie vast wat een rot zeikwijf. Dat weet ik
Maar ik wil weg van dit gevoel
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Alhoewel ze een borstverkleining heeft laten doen en d'r hoofd kaal geschoren, daar kan het ook aan liggen hahaha.
Weet hij dit ook, of?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hey grappig, als ik je tekst quote staat er meer tekst tussen de tags. Haha, ja ik vat hem. (Haha, koutje vatten...)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je de vloerverwarming niet even aan zetten. Grond is nogal koud.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben paragnost, echt waar, en de geestenwereld heeft me verteld dat je vriend niet alleen nog aan z'n ex denkt, maar stiekem afspraakjes met hem maakt!
Maar goed, ja het is mogelijk dat je je ex na zoveel jaren vergeet, ik kijk heel af en toe nog wel eens op de facebook van mijn ex, en dan doet me dat echt helemaal niks meer. Vind haar niet eens meer een beetje aantrekkelijk.
Alhoewel ze een borstverkleining heeft laten doen en d'r hoofd kaal geschoren, daar kan het ook aan liggen hahaha.
En dat doet hij nu, volgens jou niet? Want dat maak ik nergens op uit je topics. Hij lijkt (afgaande op jouw info) gewoon een goed vriendje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Uhhuh mijn huidige vrouw was sowieso al knapper maar elke keer dat ik nu op Facebook kijk is het wel fistpumping time.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef Re het volgende:
dan dank je die daarboven zeker wel op je blote knietjes
Klopt, onzeker geworden door sommige dingen waaraan ik me erg verstoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, ze is onzeker als de pest.
Dus, leg dan eens uit wat hij fout doet in jouw ogen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Klopt, onzeker geworden door sommige dingen waaraan ik me erg verstoor.
Nergens voor nodig, 4.5 jaar is niet niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Klopt, onzeker geworden door sommige dingen waaraan ik me erg verstoor.
Ik kan het alleen vertellen via prive berichten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:03 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Dus, leg dan eens uit wat hij fout doet in jouw ogen?
Dat is ook goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik kan het alleen vertellen via prive berichten.
Waarom open je dan een topic?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Wat probeer je dan met dit topic te bereiken? Als je niet het hele verhaal durft te vertellen, dan kan krijg je dus een advies/mening gebaseerd op een incompleet verhaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nog steeds niet duidelijk is wat je vriend nu concreet fout doet, TS. In ieder geval, ik lees het niet terug in je verhaal.quote:
En ze ontwijkt de vraag stelselmatig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nog steeds niet duidelijk is wat je vriend nu concreet fout doet, TS. In ieder geval, ik lees het niet terug in je verhaal.
Ja, dat idee krijg ik ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef probeer het volgende:
[..]
En ze ontwijkt de vraag stelselmatig.
Dan denk ik dat het dus helemaal niets met vriendlief te maken heeft, maar met TS (of iets wat er eerder in haar leven gebeurd is).
Waarom is het eigenlijk 'zo onzeker als de pest'? Een ziekte die zoveel doden op zijn geweten heeft lijkt me niet echt onzeker .. eerder daadkrachtig of zo ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, ze is onzeker als de pest.
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat probeer je dan met dit topic te bereiken? Als je niet het hele verhaal durft te vertellen, dan kan krijg je dus een advies/mening gebaseerd op een incompleet verhaal.
Iehl. Bah.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Knut het volgende:
Weet je wat helemaal erg is TS...
Hij kijkt hoogstwaarschijnlijk regelmatig naar porno. Hij gaat je vast verlaten voor de pornoactrice!
Zou die dan niet alsnog afknappen op dat hele koffie app gebeuren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeker. Maar praat er met HEM over. Laat desnoods dit topic lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |