abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135018393

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Shabu meet Amersfoort! *O* 11 januari shabu ^O^

Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia

Misschieners:
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
- M_D
- Tombo
- Qwea
Werewolf
pi_135018499
en de fipo is voor mij. sorry guys and gals :*
Werewolf
pi_135019080
Qwea, hoe gaat het nu met BoeBoe?

en moet ik een heel topic voltetteren? ;)
Werewolf
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:44:49 #4
386633 Adnap
I love Life !
pi_135021822
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoor ;) heb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_135022105
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg :o

Ik vind het zoooooo spannend :o :% *O* Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:51:50 #6
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022168
Veel plezier !!
I live life, i love life
pi_135022179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg :o

Ik vind het zoooooo spannend :o :% *O* Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen :)
Wat leuk!
pi_135022186
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoor ;) heb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Wat fijn! *O*

quote:

Waah, wat romantisch/leuk/tof/spannend/lief! O+
Heel veel plezier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 13:56:29 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135022409
quote:

Ah, wat leuk! O+ Veel plezier samen! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 januari 2014 @ 13:57:08 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135022443
quote:
Mooi zo, dat heb je maar weer gehad ^O^ Fijn dat het meeviel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:58:10 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_135022488
quote:

Wat leuk! :D *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_135022561
quote:

Spannend! *; *O* *O* O+
pi_135022573
quote:
Sterkte :*
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:04:37 #14
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mooi zo, dat heb je maar weer gehad ^O^ Fijn dat het meeviel :)
Ja gelukkig wel. Ze was bezig met een kies en zag toen de kies erachter, die had ook lekkage. Ze was toch bezig zei ze dus gelijk maar door. en aan de andere kant boven en onder een kies met lekker vulling dus ook die zijn weer klaar
I live life, i love life
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:04:52 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Sterkte :*
Thx, viel reuze mee
I live life, i love life
pi_135022851
quote:
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even :*
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:07:14 #17
386633 Adnap
I love Life !
pi_135022888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even :*
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt :+
I live life, i love life
pi_135022895
quote:

Hoe romantisch O+
Ben je al getrouwd of gaat iemand misschien wel een Ik zeg één) zere knie krijgen dit weekend :+
Hoe dan ook, veel plezier *O*
;)
pi_135023005
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Adnap het volgende:

[..]

hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt :+
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand :Y
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:12:26 #20
386633 Adnap
I love Life !
pi_135023084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand :Y
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
I live life, i love life
pi_135023146
En mijn muren zijn klaar ^O^
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat (8> :')
pi_135023178
Hoe gaat het stoppen met roken, knoflook?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:15:19 #23
386633 Adnap
I love Life !
pi_135023182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
En mijn muren zijn klaar ^O^
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat (8> :')
Gelukkig zelf opgelost, dan wel fijn :D
I live life, i love life
pi_135023186
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Adnap het volgende:

[..]

Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voelt _O-
Solly O-)
pi_135023218
Hm.... ik ben bezig met het schrijven van een brief voor het verkrijgen van een stageplaats bij de faculteit diergeneeskunde in Utrecht....

ik vind het verdomd lastig, want het is wel een WO instelling, dus ik wil het wel enigszins formeel houden, maar het is ook wel een instelling waar iedereen stage zou willen lopen, dus ik wil wel een beetje opvallen..... juist misschien wel door gewoon open/eerlijk en enthousiast te zijn.... maar ook weer niet te.....

Heeft iemand zin om de brief straks even te lezen en gewoon wat tips/kritiek te leveren? ik zal het niet persoonlijk opvatten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')