Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg
Ik vind het zoooooo spannend![]()
![]()
Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen
Wat fijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoorheb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Waah, wat romantisch/leuk/tof/spannend/lief!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB belt mij een uur geleden op dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken voor 2 nachtjes weg
![]()
Hij is nu de sleutel wegbrengen naar een vriend van ons die voor de kat gaat zorgen
Ah, wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Mooi zo, dat heb je maar weer gehadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Zo ik ben thuis, 4 vullingen vervangen, ze was onwijs aardig en heeft echt ruim de tijd genomen. Ze begreep mijn angsten en ging er erg netjes mee om. Nu uitadrenalinenen... (ps heb al boodschappen gedaan ook hoorheb al met al 75 minuten in de stoel gelegen
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Sterktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
Ja gelukkig wel. Ze was bezig met een kies en zag toen de kies erachter, die had ook lekkage. Ze was toch bezig zei ze dus gelijk maar door. en aan de andere kant boven en onder een kies met lekker vulling dus ook die zijn weer klaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi zo, dat heb je maar weer gehadFijn dat het meeviel
Thx, viel reuze meequote:
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel evenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Adnap het volgende:
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker gaan bankhangen of zo en beetje soort van zielig liggen zijn, dat mag wel even
Hoe romantischquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Adnap het volgende:
[..]
hihi trappen ze hier niet in maar ik ga wel ff op de bank ja, de adrenaline is nu wel uitgewerkt
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : checkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Bank, doekje, dikke sokken, thee, domme film en zie daar, het recept om op te knappen van een tandenbeulentoestand
Gelukkig zelf opgelost, dan wel fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
En mijn muren zijn klaar![]()
Maar ik dom rund even tussendoor lunchen, geen internet. Nou, fijn dan dus het hele zenuwcentrum op zolder gecheckt, alles goed.
Maar ja, had het tv meubel waar alle verdere computerzooi ergens in hangt/ligt/staat opzij geschoven en de stekker er uit getrokken want anders kon ik niet met mijn trapje bij de muren. En ja, geen stekker, geen internet. Man had het gisteren nog zo gezegd maar die zegt wel vaker wat![]()
Laat die thee inderdaad maar even, is ietwat vervelend als je bekkie brandt maar dat niet voeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bank : Check, Dikke sokken : check, thee (nog ff geen check, geen gevoel nog) en domme kerstfilm : check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |