abonnement Unibet Coolblue
pi_135018365


Wat is mining?
Mining is genereren van (data) blocks. Als jouw pc als eerste een block "gevonden" heeft zal het zijn bevinding het netwerk rondsturen. Na verificatie van het netwerk word je hiervoor beloond met een reward. Deze reward hangt af van de coin die je mined.

Met de steeds hoger wordende difficulty is het niet onverstandig om in een pool te minen. Ander kan je namelijk erg lang bezig zijn om een block te vinden.

In een pool werk je in een groep samen om een block te vinden, waarbij de verdiende coins verdeeld worden onder de leden. Hierdoor heb je een stabiel inkomen van coins.

In dit topic gaan we er van uit dat je al weet wat cryptocurrency's zijn. Post hier al je bevindingen. Bijvoorbeeld wat is de beste value for money, welke tweaks gebruik je om het maximale uit je hardware te krijgen. Of show hier je mining rig.

Hoe moet ik minen?
Dit hangt af van de coin waarop je wil gaan minen. Minen op Bitcoin met je is sowieso achterhaald en zal nooit winstgevend zijn. Maar er zijn wel machines te koop (ASICS miners) waar het wel mee kan.

Minen op scrypt coins kun je wel met je PC doen. Dit kan op 2 manieren, met je CPU en GPU. Met je CPU minen is inmiddels ook al achterhaald en aan GPU mining hangen ook wat voorwaarden. Minen met Nvidia kaarten is mogelijk maar leveren niet de gewenste kracht, dus kom je op minen met AMD (ATI) kaarten. Onderin de OP staat een snelle beschrijving over hoe je kan gaan minen op scrypt coins.

Enkele populaire coins onder miners zijn: Bitcoin (BTC), Litecoin (LTC), Feathercoin (FTC) en Worldcoin (WDC).

Wil je weten of jouw hardware geschikt is om te minen naar sha256 coins (o.a. Bitcoin)?
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison

Wil je weten of jouw hardware geschikt is om te minen naar scrypt coins (o.a. Litecoin)?
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

Op bovenstaande sites kun je een inschatting maken van de prestaties van je hardware. Dit kun je omrekenen naar een aantal coins per dag/week/maand, denk hierbij er aan dat vanwege schommelende prijzen en moeilijkheid het resultaat kan veranderen na verloopt van tijd. Uitrekenen kan bijvoorbeeld hier: http://dustcoin.com/

Software gerelateerde zaken kunnen hier uiteraard ook besproken worden.

Scrypt mining guide voor dummies (AMD only):
Download cgminer 3.7.2 (of lager, vanaf deze versie ondersteunt cgminer geen GPU mining meer). In de hoofdmap maak je een text bestand en daar voeg je deze code in:

1
2
3
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS]

Verander vervolgens startminer.txt in startminer.bat. Klik daar op en je bent klaar.

Vervolgens kun je hier je GPU nog opzoeken en de gesuggereerde instellingen gebruiken in je bat file. Deze kun je vinden onder de kop 'config' in de tabel.

Zorg dat je de goede drivers hebt!

Met dank aan Dimmak
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:05:27 #2
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135018401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef bambino het volgende:

[..]

Ja je kunt ook een kant en klare bestellen.
Die link die hierboven staat heeft iemand op Fok al eens besteld (volgens mij in vorige topic).
Reken er wel op dat met verzending je rondom de 100 dollar kwijt bent voor de 4GPU versie.
Wil je dus 2 rigs mat 6 GPU moet je die optie wel selecteren. En ik zou voor geboorde gaten nemen, kost ook weer paar dollar meer maar scheelt je een hele hoop werk.

Een andere waar ik naar gekeken heb is hier:
http://richchomiczewski.wordpress.com/home/trays/

Ziet er allemaal net iets strakker uit, en stapelbaar. Is wel wat duurder.
Ja ik heb liever kant en klaar, ik denk dat ik het toch allemaal wel terug verdien, heb geld genoeg, ben alleen bang dat er iets kapot gaat. :@
En ik denk dat ik maar die 6 GPU neem, want misschien koop ik er later nog wat.
Spatieboos
pi_135018493
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:05 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ja ik heb liever kant en klaar, ik denk dat ik het toch allemaal wel terug verdien, heb geld genoeg, ben alleen bang dat er iets kapot gaat. :@
En ik denk dat ik maar die 6 GPU neem, want misschien koop ik er later nog wat.
Let wel dat als je die tray neemt met 6 gpu, en je er 2 moederborden in bouwt dat je ook ruimte moet hebben voor je voedingen (er kunnen er 2 in namelijk).

Ik zelf gebruik 2 voedingen per rig (700w each, dus 1400w per rig).
Dit omdat 1000w moeilijk verkrijgbaar is/was, zeker van de betere merken.
En 2x 700 is goedkoper.
De duurdere link die ik je gaf, kun je ze stapelen, ben je dus duurder uit voor tray, maar meer ruimte voor 2 voedingen per rig.

Beide werkt prima hoor dus is net wat je liever wilt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:10:08 #4
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135018565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:07 schreef bambino het volgende:

[..]

Let wel dat als je die tray neemt met 6 gpu, en je er 2 moederborden in bouwt dat je ook ruimte moet hebben voor je voedingen (er kunnen er 2 in namelijk).

Ik zelf gebruik 2 voedingen per rig (700w each, dus 1400w per rig).
Dit omdat 1000w moeilijk verkrijgbaar is/was, zeker van de betere merken.
En 2x 700 is goedkoper.
De duurdere link die ik je gaf, kun je ze stapelen, ben je dus duurder uit voor tray, maar meer ruimte voor 2 voedingen per rig.

Beide werkt prima hoor dus is net wat je liever wilt.
Zal ik doen, lijkt me prima. 2 voedingen zal ook wel beter zijn ja.
Spatieboos
pi_135018613
ik heb een 7850 liggen. Is het zinvol om bij multipool.us - Multiports: Automatic Profit-switching ports
te kiezen , of krijg ik dan heel weinig bij veel verschillende coins omdat die te snel switched?
pi_135018669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef soepp het volgende:
ik heb een 7850 liggen. Is het zinvol om bij multipool.us - Multiports: Automatic Profit-switching ports
te kiezen , of krijg ik dan heel weinig bij veel verschillende coins omdat die te snel switched?
Hij switched de laatste week juist bijna niet omdat Doge nog steeds profitable is.

Heb het een tijd gedaan maar krijg redelijk veel rejects op multipool omdat die pool gigantisch groot is.

Maar zeker om te beginnen en een beetje aan te voelen wat je allemaal kunt kun je daar wel mee beginnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:13:37 #7
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135018692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef soepp het volgende:
ik heb een 7850 liggen. Is het zinvol om bij multipool.us - Multiports: Automatic Profit-switching ports
te kiezen , of krijg ik dan heel weinig bij veel verschillende coins omdat die te snel switched?
Op het moment doet multipool voor 90% dogecoin op de auto-switch pool
pi_135018869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef soepp het volgende:
ik heb een 7850 liggen. Is het zinvol om bij multipool.us - Multiports: Automatic Profit-switching ports
te kiezen , of krijg ik dan heel weinig bij veel verschillende coins omdat die te snel switched?
Dan zou ik voor middlecoin gaan. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:22:39 #9
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135019009
doge vind ik het momenteel niet waard. als je kijk naar wat er gister met de waarde gebeurd is.. een drop van 20-25%

Nu heb ik het idee dat het wel weer terug komt richting de 0.00000055 ivp van de 0.00000041 nu

Maar dat blijft afwachten..
pi_135019794
Nog interessante launches die we in de gaten moeten houden de komende dagen?
pi_135019857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Nog interessante launches die we in de gaten moeten houden de komende dagen?
Misschien is het wel overzichtelijk om hier een apart topic voor te maken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135019864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:48 schreef kthxbye het volgende:
Nog interessante launches die we in de gaten moeten houden de komende dagen?
Giftcoin? Launched vanavond om 22:00
pi_135020495
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dan zou ik voor middlecoin gaan. :)
daar zet die het meteen om in btc, maar heb je dan wel overzicht hoeveel btc je hebt (kan me voorstellen dat het met een 7850 wat traag gaat) , want je hoeft niet te registeren?
pi_135020829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef soepp het volgende:

[..]

daar zet die het meteen om in btc, maar heb je dan wel overzicht hoeveel btc je hebt (kan me voorstellen dat het met een 7850 wat traag gaat) , want je hoeft niet te registeren?
Anders hashcows als je wat overzicht en meer opties wil.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135021064
Heeft iemand een link van een goeie tutorial over hoe en welke settings je moet gebruiken voor je GPU? Ik heb nu 2x HD6950 aangesloten, maar om een of andere reden wil het niet helemaal lukken. Ik haal krap aan 800kh/s terwijl dit max 1mh/s zou moeten kunnen zijn. 1 GPU draait enorm instabiel zie ik in MSI afterburner en dat zou ik op kunnen lossen met de juiste settings.

Ik heb alleen geen idee waar ik kan vinden hoe je erachter komt welke settings je kunt gebruiken. Ik wil het niet kopiëren en plakken, maar er graag zelf wat van leren. Heeft iemand misschien een handige link?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:30:10 #16
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135021195
eens ff overgestapt naar RPC.
Daar ff het eea van binnenhalen.

Zodra CatCoin geforkt is daar ook nog ff wat extra van binnenhalen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 13:31:25 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135021247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef -mosrednA het volgende:
Heeft iemand een link van een goeie tutorial over hoe en welke settings je moet gebruiken voor je GPU? Ik heb nu 2x HD6950 aangesloten, maar om een of andere reden wil het niet helemaal lukken. Ik haal krap aan 800kh/s terwijl dit max 1mh/s zou moeten kunnen zijn. 1 GPU draait enorm instabiel zie ik in MSI afterburner en dat zou ik op kunnen lossen met de juiste settings.

Ik heb alleen geen idee waar ik kan vinden hoe je erachter komt welke settings je kunt gebruiken. Ik wil het niet kopiëren en plakken, maar er graag zelf wat van leren. Heeft iemand misschien een handige link?
Ik haal met 1 6950 400, het is echt helemaal prima zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135021350
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik haal met 1 6950 400, het is echt helemaal prima zo.
Ik heb de Sapphire versie en volgens deze website zou ik per stuk over 500kh/s moeten halen. Bovendien blijft het feit dat 1 van de GPU's enorm instabiel draait. Als deze even stabiel zou draaien als de andere dan zou ik uitkomen op 925kh/s.

Hoe kan ik die GPU stabieler laten draaien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 13:34:36 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:36:58 #19
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135021456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:51 schreef Kale het volgende:

[..]

Giftcoin? Launched vanavond om 22:00
Thx.
Spatieboos
pi_135021558
Hey. Ik heb echt een enorme noob-vraag. Ik ben nu even bezig met traden. Gaat wel lekker enzo. Maar ik wou ook nog wel graag een kleine hoeveelheid 'gratis' coins er bij minen :P

Ik wilde zelf Litecoins gaan minen via een pool. Ik heb in ieder geval een goede CPU, maar het wordt afgeraden om hierop te minen.

Dus ik wil dan ook op mijn GPU gaan minen. Maar mijn GPU staat hier niet tussen : https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

Ik weet niet of dat betekend dat je er niet mee kan minen? Het betreft de kaart 'NVIDIA Geforce GT 530'.

Nu zat ik ook deze tutorial te volgen : https://www.weminecryptos(...)nd-guiminer-version/

en bij stap 3 willen ze dat je een driver download. Dat lukte bij mij dus al niet. Ik heb dus een beetje het idee dat mijn kaart niet geschikt is om mee te minen. Somehow. Kan iemand dit ontkennen of bevestigen?

Voor de duidelijkheid, mijn kaart, NVIDIA Geforce GT 530, staat dus niet in dit lijstje : https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison in tegenstelling tot een NVIDIA's met een ander nummer (550 ipv 530). Geen idee wat dit zegt overigens, ik ben een noob. :P

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
pi_135021626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef -mosrednA het volgende:
Heeft iemand een link van een goeie tutorial over hoe en welke settings je moet gebruiken voor je GPU? Ik heb nu 2x HD6950 aangesloten, maar om een of andere reden wil het niet helemaal lukken. Ik haal krap aan 800kh/s terwijl dit max 1mh/s zou moeten kunnen zijn. 1 GPU draait enorm instabiel zie ik in MSI afterburner en dat zou ik op kunnen lossen met de juiste settings.

Ik heb alleen geen idee waar ik kan vinden hoe je erachter komt welke settings je kunt gebruiken. Ik wil het niet kopiëren en plakken, maar er graag zelf wat van leren. Heeft iemand misschien een handige link?
Als iemand 1mh heeft gehaald betekend niet dat jou kaart dat ook kan. Je zou EXACT hetzelfde type moeten hebben (OC versie of wat dan ook). Dezelfde drivers en dan nog dezelfde settings in CGminer met evt OC.

Heb je al een die command gebruikt in CMD?
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
Dan kun je namelijk hogere threadconcurrency gebruiken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:40:31 #22
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135021629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef ulq het volgende:
Hey. Ik heb echt een enorme noob-vraag. Ik ben nu even bezig met traden. Gaat wel lekker enzo. Maar ik wou ook nog wel graag een kleine hoeveelheid 'gratis' coins er bij minen :P

Ik wilde zelf Litecoins gaan minen via een pool. Ik heb in ieder geval een goede CPU, maar het wordt afgeraden om hierop te minen.

Dus ik wil dan ook op mijn GPU gaan minen. Maar mijn GPU staat hier niet tussen : https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

Ik weet niet of dat betekend dat je er niet mee kan minen? Het betreft de kaart 'NVIDIA Geforce GT 530'.

Nu zat ik ook deze tutorial te volgen : https://www.weminecryptos(...)nd-guiminer-version/

en bij stap 3 willen ze dat je een driver download. Dat lukte bij mij dus al niet. Ik heb dus een beetje het idee dat mijn kaart niet geschikt is om mee te minen. Somehow. Kan iemand dit ontkennen of bevestigen?

Voor de duidelijkheid, mijn kaart, NVIDIA Geforce GT 530, staat dus niet in dit lijstje : https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison in tegenstelling tot een NVIDIA's met een ander nummer (550 ipv 530). Geen idee wat dit zegt overigens, ik ben een noob. :P

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
Niet doen, zonde van je kaart, kost je meer geld dan dat het oplevert.
Wil je echt minen, koop een AMD
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 13:40:40 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135021634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik heb de Sapphire versie en volgens deze website zou ik per stuk over 500kh/s moeten halen. Bovendien blijft het feit dat 1 van de GPU's enorm instabiel draait. Als deze even stabiel zou draaien als de andere dan zou ik uitkomen op 925kh/s.
Die heb ik ook. Boven de 400 zijn er HW errors, hoger kan gewoon niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135021675
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef lipjes het volgende:

[..]

Niet doen, zonde van je kaart, kost je meer geld dan dat het oplevert.
Wil je echt minen, koop een AMD
Hoezo, 'kost meer geld'? Ik heb m'n PC de hele dag sowieso aanstaan en ik gebruik die videokaart toch nooit, ik game nooit op mijn PC en doe nooit iets waar hoogwaardige graphics aan te pas komen. Al zou ik 1 LTC per maand gratis er bij 'minen' zou ik het prima vinden :P
pi_135021729
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef lipjes het volgende:

[..]

Niet doen, zonde van je kaart, kost je meer geld dan dat het oplevert.
Wil je echt minen, koop een AMD
Maar minen is dus wel mogelijk met deze kaart? Het gaat alleen verdomde langzaam?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:43:09 #26
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135021745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef ulq het volgende:

[..]

Hoezo, 'kost meer geld'? Ik heb m'n PC de hele dag sowieso aanstaan en ik gebruik die videokaart toch nooit, ik game nooit op mijn PC en doe nooit iets waar hoogwaardige graphics aan te pas komen. Al zou ik 1 LTC per maand gratis er bij 'minen' zou ik het prima vinden :P
Zeg dat die 40khash doet, wat vrij realistisch is.
Verdien je per maand
0.3778LTC

en dat is ALS het niet moeilijker wordt.
pi_135021820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef ulq het volgende:

[..]

Hoezo, 'kost meer geld'? Ik heb m'n PC de hele dag sowieso aanstaan en ik gebruik die videokaart toch nooit, ik game nooit op mijn PC en doe nooit iets waar hoogwaardige graphics aan te pas komen. Al zou ik 1 LTC per maand gratis er bij 'minen' zou ik het prima vinden :P
Wat denk je dat dat aan stroom vreet? Meer dan 1 LTC kan ik je vertellen
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135021904
Mkay. Misschien dan maar laten zitten :P

En een 'INTEL HD 4600' - kaart.
Valt daar nog een beetje mee te minen?
pi_135021939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:46 schreef ulq het volgende:
Mkay. Misschien dan maar laten zitten :P

En een 'INTEL HD 4600' - kaart.
Valt daar nog een beetje mee te minen?
Betwijfel het eerlijk gezegd
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135021979
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef bambino het volgende:

[..]

Betwijfel het eerlijk gezegd
Is er een rede dat alle kaarten die op mijn PC's heb niet in dit soort lijstjes staan?

https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison

https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

Gewoon omdat ze ruk zijn om mee te minen?
pi_135022005
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef lipjes het volgende:
eens ff overgestapt naar RPC.
Daar ff het eea van binnenhalen.

Zodra CatCoin geforkt is daar ook nog ff wat extra van binnenhalen
Leg eens uit, wat betekent dat geforkt, en waarom zou je er daarna weer aan beginnen? :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 13:49:41 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135022052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:46 schreef ulq het volgende:
Mkay. Misschien dan maar laten zitten :P

En een 'INTEL HD 4600' - kaart.
Valt daar nog een beetje mee te minen?
Intel kan niet mee gemined worden. ATI is verreweg het beste.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135022055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef ulq het volgende:

[..]

Is er een rede dat alle kaarten die op mijn PC's heb niet in dit soort lijstjes staan?

https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison

https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

Gewoon omdat ze ruk zijn om mee te minen?
Ja.
pi_135022185
Ok dan wordt het niks met mijn mine-carrière vrees ik.
Een van jullie al zo'n ding?

http://www.nu.nl/internet(...)e-bitcoinminers.html
pi_135022220
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Boven de 400 zijn er HW errors, hoger kan gewoon niet.
Ik heb de thread concurrency gewijzigd naar 8192 en gebruik -i 19. Ik haal er nu ruim 850kh/s uit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 13:53:50 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135022269
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik heb de thread concurrency gewijzigd naar 8192 en gebruik -i 19. Ik haal er nu ruim 850kh/s uit.
Met -I 20 haal ik dat niet eens... Mijn kaart is dan ook al 3 jaar oud. :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135022334
Hou het minen gewoon op AMD only. Als je zit wat er voor Hashrates in de pool zitten heb je er onder de 400 kh/s niet meer bij nodig.

Tenzij je genoeg geld hebt om de stroom voor lief te nemen. Maar waarom zou je dan geen nieuwe kaart kopen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135022371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef ulq het volgende:
Ok dan wordt het niks met mijn mine-carrière vrees ik.
Een van jullie al zo'n ding?

http://www.nu.nl/internet(...)e-bitcoinminers.html
Nee.
pi_135022377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee.
Ok.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:56:21 #40
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135022400
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Leg eens uit, wat betekent dat geforkt, en waarom zou je er daarna weer aan beginnen? :)
Ze passen dan in dit geval de tijd aan dat de moeilijkheid wordt gecalculeerd.
Duurt nu 8 maanden voor een hercalculatie.

Snellere hercalculatie = meer mijners = hogere prijs
Denken ze
pi_135022403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef ulq het volgende:

[..]

Ok.
:7
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:56:45 #42
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135022423
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef ulq het volgende:
Ok dan wordt het niks met mijn mine-carrière vrees ik.
Een van jullie al zo'n ding?

http://www.nu.nl/internet(...)e-bitcoinminers.html
Binnenkort, 4 stuks voor LTC (scrypt)
pi_135022437
Wel klote dat MEDION mij allemaal ruk-kaarten met mn pc's mee levert. Ik voel me bedrogen.
pi_135022477
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef lipjes het volgende:

[..]

Binnenkort, 4 stuks voor LTC (scrypt)
Heb je 4 van die dingen bestelt? :o
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:57:55 #45
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135022480
Is RPC nog minebaar?
Spatieboos
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:58:37 #46
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135022509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef ulq het volgende:

[..]

Heb je 4 van die dingen bestelt? :o
Neu, niet van die dingen
4 van deze http://ltcgear.com/product/x-item-8x/
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:59:37 #47
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135022552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Spatieloos het volgende:
Is RPC nog minebaar?
0.04710347

In denk ik een half uurtje oid met 1400khash
pi_135022823
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef lipjes het volgende:

[..]

Neu, niet van die dingen
4 van deze http://ltcgear.com/product/x-item-8x/
Cool. Ongeveer 130 dagen om break-even te staan zegt deze site : http://www.coinwarz.com/calculators/litecoin-mining-calculator

En dat terwijl ik denk dat LTC nog wel een beetje kan stijgen.
pi_135022860
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef lipjes het volgende:

[..]

0.04710347

In denk ik een half uurtje oid met 1400khash
Welke pool?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:07:31 #50
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135022902
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef lipjes het volgende:

[..]

0.04710347

In denk ik een half uurtje oid met 1400khash
Van de 2.1 miljoen total is dat wel te doen :o
Spatieboos
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:12:17 #51
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135023079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Van de 2.1 miljoen total is dat wel te doen :o
Ondertussen al 0.08142108
Deze pool: http://rpc.muchhash.com/
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:13:19 #52
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135023110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef ulq het volgende:

[..]

Cool. Ongeveer 130 dagen om break-even te staan zegt deze site : http://www.coinwarz.com/calculators/litecoin-mining-calculator

En dat terwijl ik denk dat LTC nog wel een beetje kan stijgen.
Zal in mijn geval sneller zijn, momenteel ben ik erg aan het switchen.
Deze dingen heb ik gekocht met de winst die ik heb gemaakt van CAT Coins (1000 euro)
Ondertussen via een beta multipool BTC aan het binnen halen geweest.
nu RPC aan het minen en 100CAT nog klaarstaan voor als na de fork de prijs omhoog gaat.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:21:03 #53
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135023378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef ulq het volgende:

[..]

Is er een rede dat alle kaarten die op mijn PC's heb niet in dit soort lijstjes staan?

https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison

https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

Gewoon omdat ze ruk zijn om mee te minen?
welke kaarten heb je?
pi_135023417
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Anders hashcows als je wat overzicht en meer opties wil.
thanks, lees daar wel over dat die gehacked is geweest in december?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:22:25 #55
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135023433
Hoeveel kost elektriciteit tegenwoordig?

Als je bijvoorbeeld 2x 700 watt voeding hebt zoals iemand had, hoeveel gebruik je daar dan van en hoeveel kost dat?
Spatieboos
pi_135023629
Wat vinden jullie?:



Ik vind GPU 0 nog steeds erg onstabiel... Of heeft iedereen hier last van?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:27:26 #57
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135023648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel kost elektriciteit tegenwoordig?

Als je bijvoorbeeld 2x 700 watt voeding hebt zoals iemand had, hoeveel gebruik je daar dan van en hoeveel kost dat?
wij hebben 2 rigs en elke rig heeft 2x 700 watt voeding

Momenteel hebben wij 2x 7950 er in hangen per rig,

Piek verbruik was 1206 kwh voor beide rigs...

gemiddeld verbruiken ze rond de 1100 watt voor 2 rigs

Zodra we de 3e kaarten erbij hangen verwachten we dat we rond de 1600/1700 kwh per uur zitten

we zullen dan zoon 3600+ Hashrate mee halen

stroom kost momenteel zoon 0.22/0.25 euro cent afhankelijk van het contract en de leverancier die je hebt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:28:10 #58
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135023690
.

[ Bericht 99% gewijzigd door NoWayNL op 03-01-2014 14:28:39 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:29:06 #59
293860 lipjes
Alleen van boven
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:33:38 #60
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135023929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef NoWayNL het volgende:

[..]

wij hebben 2 rigs en elke rig heeft 2x 700 watt voeding

Momenteel hebben wij 2x 7950 er in hangen per rig,

Piek verbruik was 1206 kwh voor beide rigs...

gemiddeld verbruiken ze rond de 1100 watt voor 2 rigs

Zodra we de 3e kaarten erbij hangen verwachten we dat we rond de 1600/1700 kwh per uur zitten

we zullen dan zoon 3600+ Hashrate mee halen

stroom kost momenteel zoon 0.22/0.25 euro cent afhankelijk van het contract en de leverancier die je hebt.
Thanks voor al deze info.

Even rekenen. 1100 voor 2 rigs? Maar dat is dan toch 550 per rig? Waarom heb je dan 2x 700 nodig per rig? Of is het gewoon 1100 per rig? :P

1.1 * 24 = 26.4 kWh per dag.
26.4 * 0.25 = 6,60 euro per dag

Dat klinkt goedkoop :o

Kan ik net zo goed verwaarlozen dus.
Spatieboos
pi_135023962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef NoWayNL het volgende:

[..]

welke kaarten heb je?
NVIDIA GT 530 en INTEL HD 4600


van die 2e weet ik niet zeker of dit de precieze naam was, maar iig iets in die richting.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:37:01 #62
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135024112
omdat er nog een 3e kaart
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Thanks voor al deze info.

Even rekenen. 1100 voor 2 rigs? Maar dat is dan toch 550 per rig? Waarom heb je dan 2x 700 nodig per rig? Of is het gewoon 1100 per rig? :P

1.1 * 24 = 26.4 kWh per dag.
26.4 * 0.25 = 6,60 euro per dag

Dat klinkt goedkoop :o

Kan ik net zo goed verwaarlozen dus.
1100 watt totaal verbruik voor 2 rigs.. Dit is voor 2 kaarten

We gaan er een 3e kaart bij prikken , dus zeg 50% verbruik er bij
1 rig verbruikt momenteel 550 wat met 2 kaarten dus laten we zeggen 250 watt per kaart.

3 kaarten zou dus 3 x 750 watt zijn
Daar bij vreet je cpu, mobo etc ook nog wat stroom.

Tevens heb je piek punten, waardoor je toch dat extra beetje stroom nodig hebt.

Tevens zijn we ook nog bezig om het overclocken 100% perfect te krijgen, als je met voltage gaat kloten gaat je stroomverbruik ook omhoog, vandaar 2x 700 watt voedings.

We hadden eerst ook naar 1 hoge voeding gezocht, maar dat was nog niet zo makkelijk te vinden, tevens was dit ook stukken goedkoper ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:40:05 #63
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135024275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef NoWayNL het volgende:
omdat er nog een 3e kaart

[..]

1100 watt totaal verbruik voor 2 rigs.. Dit is voor 2 kaarten

We gaan er een 3e kaart bij prikken , dus zeg 50% verbruik er bij
1 rig verbruikt momenteel 550 wat met 2 kaarten dus laten we zeggen 250 watt per kaart.

3 kaarten zou dus 3 x 750 watt zijn
Daar bij vreet je cpu, mobo etc ook nog wat stroom.

Tevens heb je piek punten, waardoor je toch dat extra beetje stroom nodig hebt.

Tevens zijn we ook nog bezig om het overclocken 100% perfect te krijgen, als je met voltage gaat kloten gaat je stroomverbruik ook omhoog, vandaar 2x 700 watt voedings.

We hadden eerst ook naar 1 hoge voeding gezocht, maar dat was nog niet zo makkelijk te vinden, tevens was dit ook stukken goedkoper ;)
Maar als ik er maar 2 GPU's wil heb ik er dan maar twee 700 Watt nodig, of drie?
Spatieboos
pi_135024439
Ik nu ook op Rpc.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:45:30 #65
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135024520
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef ulq het volgende:
NVIDIA GT 530
Je Nvidia GT 530 staat wel bij bitcoin mining comparison

https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison#Nvidia

Die HD 4600 is een unboard graphics card? Is niet echt geschikt voor mining, je brand eerder je laptop door dan dat je coins zal maken.

Je GT530 is ook niet rendabel als je naar stroom kijkt, je hashrates zullen heel laag liggen. Nvidia is niet geschikt voor mining.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:46:40 #66
412096 NoWayNL
Met zn alle naar de maan!
pi_135024588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Maar als ik er maar 2 GPU's wil heb ik er dan maar twee 700 Watt nodig, of drie?
Als je maar 2 GPU's wilt gebruiken ( dus 1 rig ) Heb je aan 1x 700 wat voldoende.

Al raad ik je een 850 aan , 700 ligt net op de grens.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:50:09 #67
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135024744
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef dimmak het volgende:
Ik nu ook op Rpc.
fuckin hell die hassrate :X
pi_135025251
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef lipjes het volgende:

[..]

fuckin hell die hassrate :X
Hele pool doet maar 304 mhash en hele net doet 1,24ghash
Dus deze pool doet 25% van het net
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:01:09 #69
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135025278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef bambino het volgende:

[..]

Hele pool doet maar 304 mhash en hele net doet 1,24ghash
Dus deze pool doet 25% van het net
toen ik begon hing de net op 900mhash
pi_135025285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Maar als ik er maar 2 GPU's wil heb ik er dan maar twee 700 Watt nodig, of drie?
Theoretisch kun je met onze 3 kaarten (7950) een 1000w voeding gebruiken.
Alleen vanwege beschikbaarheid en prijs zijn we voor 2x 700w gegaan.
Cheaper, meer watt, leverbaar van fatsoenlijk merk.
win-win-win
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135025325
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef lipjes het volgende:

[..]

toen ik begon hing de net op 900mhash
Maar dat valt dus nog wel mee.
Multipool doge coin only deed al 6ghash+
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:03:29 #72
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135025380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef NoWayNL het volgende:

[..]

Als je maar 2 GPU's wilt gebruiken ( dus 1 rig ) Heb je aan 1x 700 wat voldoende.

Al raad ik je een 850 aan , 700 ligt net op de grens.
Oh 1 maar :o

Dan is het al helemaal goed koop, ik was even in de war, ik dacht dat je met 1 rig 1 GPU bedoelde.

Even opnieuw rekenen dan.

Ik koop wel gewoon 2 x 7950, die heb ik al in mijn computer, makkelijk rekenen.

dan heb ik er dus 3.

550 per 2, dus 275 + 550 = (naar boven afgerond) 850 watt.
Ik reken wel gewoon andere elektricitiets kosten erbij, van moederbord en waaiers en weet ik veel, ik schat 1000.

24 kWh = 6 euro per dag.
Oooh dat valt allemaal reuze mee dus.

Ik doe wel 700 dan, en zet ze niet op maximale snelheid, dat maakt anders toch teveel lawaai :P

Maar er zijn verschillende 7950's toch? Welke zou ik dan nemen, wat heb jij? En hoe duur, ik zie hier 250 euro per kaart ongeveer.

500 + 50 (schatting van de opstelling) + 200 aan andere onderdelen = 750.

750 + 6 euro per dag, Oooh volgens mij verdien ik dit veel sneller terug dan verwacht :o

Klinkt als een goede investering, ik ga het eens aan mijn vader vragen.
Spatieboos
pi_135025845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:03 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh 1 maar :o

Dan is het al helemaal goed koop, ik was even in de war, ik dacht dat je met 1 rig 1 GPU bedoelde.

Even opnieuw rekenen dan.

Ik koop wel gewoon 2 x 7950, die heb ik al in mijn computer, makkelijk rekenen.

dan heb ik er dus 3.

550 per 2, dus 275 + 550 = (naar boven afgerond) 850 watt.
Ik reken wel gewoon andere elektricitiets kosten erbij, van moederbord en waaiers en weet ik veel, ik schat 1000.

24 kWh = 6 euro per dag.
Oooh dat valt allemaal reuze mee dus.

Ik doe wel 700 dan, en zet ze niet op maximale snelheid, dat maakt anders toch teveel lawaai :P

Maar er zijn verschillende 7950's toch? Welke zou ik dan nemen, wat heb jij? En hoe duur, ik zie hier 250 euro per kaart ongeveer.

500 + 50 (schatting van de opstelling) + 200 aan andere onderdelen = 750.

750 + 6 euro per dag, Oooh volgens mij verdien ik dit veel sneller terug dan verwacht :o

Klinkt als een goede investering, ik ga het eens aan mijn vader vragen.
Je haalt nu dingen door elkaar.

Hoeveel kaarten wil jij in 1 PC/Rig?

Antwoord 2 = 850w
Antwoord 3 = 1000w (wij hebben hier dus 2x 700w vanwege bovenstaande reactie van mij)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:15:32 #74
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135025944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef bambino het volgende:

[..]

Je haalt nu dingen door elkaar.

Hoeveel kaarten wil jij in 1 PC/Rig?

Antwoord 2 = 850w
Antwoord 3 = 1000w (wij hebben hier dus 2x 700w vanwege bovenstaande reactie van mij)
Ik wil 2 kaarten in een Rig, dat was 550 watt ofzo gemiddeld bij jullie, kan natuurlijk hoger worden, maar ik zet hem niet te hard, dan is 700 genoeg en lijkt me 850 onnodig.

Ik heb 1 kaart al in mijn computer die houd ik daar gewoon, doe ik niks aan.
Spatieboos
pi_135026004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik wil 2 kaarten in een Rig, dat was 550 watt ofzo gemiddeld, kan natuurlijk hoger worden, maar ik zet hem niet te hoog, dan is 700 genoeg.

Ik heb 1 kaart al in mijn computer die houd ik daar gewoon, doe ik niks aan.
Ja ok, dus die 1 kaart is een andere computer/rig dan waar de 2 nieuwe in komen.

Voor 2 zou je 700w kunnen gebruiken idd aangezien wij 1200w max hebben gedraaid voor alle 4 de voedingen. Dus 600 per rig.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:17:15 #76
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135026068
RPC schiet voor mijn gevoel niet echt op
0,03 unconfirmed nu, na +/- 20m
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:18:31 #78
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135026104
Bedankt voor het rijk maken jullie, ik stuur later nog wel een BTCbedankje als ik wat winst heb :P
Spatieboos
pi_135026166
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef bambino het volgende:
RPC schiet voor mijn gevoel niet echt op
0,03 unconfirmed nu, na +/- 20m
Wachten het even af zou ik zeggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135026188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
Bedankt voor het rijk maken jullie, ik stuur later nog wel een BTCbedankje als ik wat winst heb :P
BTC: 1NAmYNdWkNHN3UssD9kkPR3XVW8neb6rYq

:P
_O-
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:21:17 #81
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135026239
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef bambino het volgende:
RPC schiet voor mijn gevoel niet echt op
0,03 unconfirmed nu, na +/- 20m
Hoeveel hashes doe je?
Confirmed 0.04710347
Unconfirmed 0.14531705

Na ongeveer 2 uurtjes.
pi_135026253
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wachten het even af zou ik zeggen.
Heb het ff snel uitgerekend met huidige koers coinedup.
0.03 / 20m
0.09 / h
2,16 / d
2,16 = 0,05184 BTC
= 41,472 $ (800 koers)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135026316
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef lipjes het volgende:

[..]

Hoeveel hashes doe je?
Confirmed 0.04710347
Unconfirmed 0.14531705

Na ongeveer 2 uurtjes.
Ik doe volgens de site 2237, volgens miners 2422 en WU zegt: 2290
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:24:04 #84
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135026390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik doe volgens de site 2237, volgens miners 2422 en WU zegt: 2290
Raar
Ik doe namelijk 1400khash, WU 1262.4
Draai nu sinds 13:26 uur.

Dus in 2 uurtjes ongeveer 4 dollar verdiend.

Per block is ook maar 1 RPC he ;)
pi_135026502
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef lipjes het volgende:

[..]

Raar
Ik doe namelijk 1400khash, WU 1262.4
Draai nu sinds 13:26 uur.

Dus in 2 uurtjes ongeveer 4 dollar verdiend.

Per block is ook maar 1 RPC he ;)
MAar jij bent begonnen op een iets lagere diff, dus dat kan net iets verschil maken.
20min is natuurlijk ook niet echt een goed uitgaanspunt.
Over een uurtje of 2 nog maar eens kijken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:27:17 #86
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135026555
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef bambino het volgende:

[..]

MAar jij bent begonnen op een iets lagere diff, dus dat kan net iets verschil maken.
20min is natuurlijk ook niet echt een goed uitgaanspunt.
Over een uurtje of 2 nog maar eens kijken.
diff is nog niet gestegen sinds ik bezig ben naar mijn weten, gaat straks wel gebeuren
pi_135026585
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef lipjes het volgende:

[..]

diff is nog niet gestegen sinds ik bezig ben naar mijn weten, gaat straks wel gebeuren
Ah ok.

Ik zie nu 0,054 unconfirmed staan. Dus dat is ongeveer 30min
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135031786
Gaan jullie Giftcoin solo minen, of in een pool? Nog 4,5 uur!
pi_135031998
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef kthxbye het volgende:
Gaan jullie Giftcoin solo minen, of in een pool? Nog 4,5 uur!
Zijn er goede pools waar ik me al kan registreren en al de source hebben?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135032239
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zijn er goede pools waar ik me al kan registreren en al de source hebben?
Deze pak ik: https://gifts.bettercoin.org/index.php?page=gettingstarted
Nog geen source volgens mij.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:58:48 #91
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135032985
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Deze pak ik: https://gifts.bettercoin.org/index.php?page=gettingstarted
Nog geen source volgens mij.
Die koos ik ook.
Spatieboos
pi_135033065
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Die koos ik ook.
Dat wordt dan 10% van je winst, vriend! :')

-edit-flauw, ik weet het, kon het niet laten :') sorry
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:08:05 #93
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135033319
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat wordt dan 10% van je winst, vriend! :')

-edit-flauw, ik weet het, kon het niet laten :') sorry
:')
Spatieboos
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:16:50 #94
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135033735
oops.

[ Bericht 94% gewijzigd door Spatieloos op 03-01-2014 18:26:11 ]
Spatieboos
pi_135034779
De bat file staat alweer klaar om misbruikt te worden. Half 11 moet de eerste pool dus up zijn?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:45:48 #96
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135035072
Ik moet eens leren solo minen, zo moeilijk kan dat niet zijn toch?
Spatieboos
pi_135035209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet eens leren solo minen, zo moeilijk kan dat niet zijn toch?
Het is mij ook nog niet gelukt. Maar ook nog niet de tijd ervoor genomen. Ik ben echt super ongeduldig haha
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135035280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet eens leren solo minen, zo moeilijk kan dat niet zijn toch?
Klopt.
pi_135035934
Hmm, ben al te laat voor RPC zo te zien.
Eens kijken wat er wordt gespeculeerd over de Giftcoin :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:13:33 #100
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135036163
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef dimmak het volgende:
De bat file staat alweer klaar om misbruikt te worden. Half 11 moet de eerste pool dus up zijn?
11 uur
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 19:17:27 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135036325
M'n GPU heeft een weekje rust gehad, eindelijk weer een coin waar ik iets in zie :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135036366
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

11 uur
Er staat dat een half uur na launch de source beschikbaar komt. Eerst een half uur solo miners.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 19:20:07 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135036442
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Er staat dat een half uur na launch de source beschikbaar komt. Eerst een half uur solo miners.
Godver, moet ik weer zo'n wallet downloaden ;(

Ik weet niet eens of het werkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135036510
Bitcointalk.org is ook dood.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135036537
GiftCoin wordt helemaal niets, zonde van je tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:25:09 #106
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135036626
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Er staat dat een half uur na launch de source beschikbaar komt. Eerst een half uur solo miners.
dat is wel kut. Waarom zouden ze dat doen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135036957
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Er staat dat een half uur na launch de source beschikbaar komt. Eerst een half uur solo miners.
De ideale manier om een virus te verspreiden, zorgen dat de source code niet inzichtelijk en/of te compileren is.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:38:34 #108
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135037194
Gatescoin doet ook raar.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135037517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De ideale manier om een virus te verspreiden, zorgen dat de source code niet inzichtelijk en/of te compileren is.
Haha, lekker aan het FUD'en?
pi_135037620
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Haha, lekker aan het FUD'en?
FUD'en?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135037655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Haha, lekker aan het FUD'en?
Ik draai nieuwe clients sowieso niet op m'n normale thuiscomputer, alleen op de mining-rigs.
Je loopt nu eenmaal op een gratis "gift" in de vorm van een virus.

Een paar keer vanaf geweken en ik werd beloond met een keylogger.
pi_135037664
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

FUD'en?
http://lmgtfy.com/?q=FUD
pi_135037723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik draai nieuwe clients sowieso niet op m'n normale thuiscomputer, alleen op de mining-rigs.
Je loopt nu eenmaal op een gratis "gift" in de vorm van een virus.

Een paar keer vanaf geweken en ik werd beloond met een keylogger.
I know, I know. Maargoed, jij gaat wel Giftcoin minen?
pi_135037775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

I know, I know. Maargoed, jij gaat wel Giftcoin minen?
Yup.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:52:09 #115
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135037806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik draai nieuwe clients sowieso niet op m'n normale thuiscomputer, alleen op de mining-rigs.
Je loopt nu eenmaal op een gratis "gift" in de vorm van een virus.

Een paar keer vanaf geweken en ik werd beloond met een keylogger.
En hoe kwam je er achter? Antivirus/Firewall of MWB ?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135038503
quote:
Keurig
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135038688
Eac pool down?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135038716
Rpc bedoel ik. Kan niet editten
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135038802
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef bambino het volgende:

[..]

Hele pool doet maar 304 mhash en hele net doet 1,24ghash
Dus deze pool doet 25% van het net
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef lipjes het volgende:

[..]

Raar
Ik doe namelijk 1400khash, WU 1262.4
Draai nu sinds 13:26 uur.

Dus in 2 uurtjes ongeveer 4 dollar verdiend.

Per block is ook maar 1 RPC he ;)
RPC gaat denk ik beter hier. (hier wordt bijna alles gevonden ;) )
http://ron.n0nplusultra.net/index.php
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 20:19:52 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135038837
Twijfel nog voor solo, tot nu toe enkel bitcoin, graincoin en earthcoin wallet gedownload om bepaalde redenen...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135038936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef BugWorks het volgende:

[..]

[..]

RPC gaat denk ik beter hier. (hier wordt bijna alles gevonden ;) )
http://ron.n0nplusultra.net/index.php
Ik mine hier al een dag RPC en dit gaat uitstekend!
pi_135039412
Hij gaat er komen!

http://hexacoin.com
pi_135039467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Hij gaat er komen!

http://hexacoin.com
Que?
pi_135039475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Hij gaat er komen!

http://hexacoin.com
Wanneer mag ik preminen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135039501
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wanneer mag ik preminen?
Precies! En wat onderscheidt jouw coin van de rest?
pi_135039956
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Precies! En wat onderscheidt jouw coin van de rest?
Niets, waardeloos, geen dev support, geen exchange, niet minen!
pi_135039999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niets, waardeloos, geen dev support, geen exchange, niet minen!
Juist! Een weekje met z'n allen flink masturberen (zo noemden we het toch?) en daarna aan het grote publiek bekendmaken?
pi_135040083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Juist! Een weekje met z'n allen flink masturberen (zo noemden we het toch?) en daarna aan het grote publiek bekendmaken?
Hij komt direct aangekondigd op Bitcointalk.org
Ik zal hier bekend maken wanneer de launch is.
pi_135040106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij komt direct aangekondigd op Bitcointalk.org
Ik zal hier bekend maken wanneer de launch is.
Hmmm gemiste kans?
pi_135040229
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niets, waardeloos, geen dev support, geen exchange, niet minen!
:'( _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135040525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hmmm gemiste kans?
Want? :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:14:15 #132
418670 KOiNFiSH
Fish go m00!
pi_135041431
Niets vernieuwends aan, maar ik denk dat deze coin "de" volgende coin wordt:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=396068.0

Puur omdat de marketing goed is, site ziet er strak uit, IRC kanaal vol.
pi_135041523
O
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef KOiNFiSH het volgende:
Niets vernieuwends aan, maar ik denk dat deze coin "de" volgende coin wordt:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=396068.0

Puur omdat de marketing goed is, site ziet er strak uit, IRC kanaal vol.
Oh wow, die nieuwsberichten inderdaad. The Verge, Vice :)

Haha, ik point mijn miners daar absoluut even naartoe ja.
pi_135042350
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef KOiNFiSH het volgende:
Niets vernieuwends aan, maar ik denk dat deze coin "de" volgende coin wordt:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=396068.0

Puur omdat de marketing goed is, site ziet er strak uit, IRC kanaal vol.
Volgende week zaterdag. Ik wacht het af
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:37:37 #135
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135042490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef kthxbye het volgende:
O

[..]

Oh wow, die nieuwsberichten inderdaad. The Verge, Vice :)

Haha, ik point mijn miners daar absoluut even naartoe ja.
Die nieuwsberichten :o die hebben een goeie pr expert aan boord zeg.

Verwacht dat de diff wel meteen de pan uit zal rijzen, maar wellicht probeer ik ook wel 48 uur te minen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_135042696
Het op Giftcoin.Betterpool.org staat dat Giftcoin over 1 uur en 19 minuten lanceert, maar op de site uit de OP van BTCtalk staat dat ie over 19 minuten lanceert. Welks ie het nou?
pi_135042713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik draai nieuwe clients sowieso niet op m'n normale thuiscomputer, alleen op de mining-rigs.
Je loopt nu eenmaal op een gratis "gift" in de vorm van een virus.

Een paar keer vanaf geweken en ik werd beloond met een keylogger.
Hoe kwam jij erachter dat je een keylogger had? Dat lijkt me enorm lastig om dat op te sporen...
pi_135043002
Kutzooi die Giftcoin wordt niet NU maar pas om 23:00 onze tijd gelanceerd, want: GMT 22:00. Wij zitten in GMT +1!
pi_135043616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef kthxbye het volgende:
Kutzooi die Giftcoin wordt niet NU maar pas om 23:00 onze tijd gelanceerd, want: GMT 22:00. Wij zitten in GMT +1!
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135043852
Wat is jullie mening over Scrypt ASICs? Heeft het nut om er nu nog een te pre-orderen of denken jullie dat de difficulty tegen de tijd dat je er een hebt zodanig gestegen is dat het heel lang duurt (>1 jaar ofzo) voor je hem terugverdiend hebt?
pi_135044011
Moet je voor de grap eens inloggen op die Giftcoin chat. Als aids een chatroom was...

Brampski92: Scrypt ASICs (echt werkende) bestaan (nog) niet eens. Koop een paar dikke videokaarten waar je uiteindelijk ook nog wat aan hebt om door te verkopen of om lekker mee te gamen. Want, inderdaad, stel de difficulty rijst de pan uit, dan zit je dan met je hele dure (maar o zo handige! :P) boekensteun
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:11:50 #142
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135044352
Mwa, ik heb 4 van die Scriptor 8x units besteld, die verwacht ik echt wel terug te verdienen
pi_135044853
I
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef lipjes het volgende:
Mwa, ik heb 4 van die Scriptor 8x units besteld, die verwacht ik echt wel terug te verdienen
Ik ben benieuwd. Die deden toch echt maar iets van 200 kHash per stuk ofzo? Over wat voor periode verwacht je ze terug te verdienen?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:23:24 #144
418670 KOiNFiSH
Fish go m00!
pi_135045037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef kthxbye het volgende:
I

[..]

Ik ben benieuwd. Die deden toch echt maar iets van 200 kHash per stuk ofzo? Over wat voor periode verwacht je ze terug te verdienen?
De prijs is niet veel duurder (misschien wel gelijk) tov. een grafische kaart.. dus is evensnel terug te verdienen.

Mits ze een beetje op tijd worden geleverd dan.. Ik ben nogal bang voor de toekomst voor ons miners... niet vanwege ASIC maar verzadiging van de markt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:23:45 #145
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135045059
Eindelijk terug R9 290 kaarten in stock ... mmm ff pctje samenstellen :)
pi_135045101
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef kthxbye het volgende:
Moet je voor de grap eens inloggen op die Giftcoin chat. Als aids een chatroom was...

Brampski92: Scrypt ASICs (echt werkende) bestaan (nog) niet eens. Koop een paar dikke videokaarten waar je uiteindelijk ook nog wat aan hebt om door te verkopen of om lekker mee te gamen. Want, inderdaad, stel de difficulty rijst de pan uit, dan zit je dan met je hele dure (maar o zo handige! :P) boekensteun
Bedankt voor je advies.
Speelt verder de andere hardware een belangrijke rol of enkel de videokaart? M.a.w. kan ik een wat oudere pc aan het werk zetten met nieuwe kaartjes?
pi_135045289
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Brampski92 het volgende:

[..]

Bedankt voor je advies.
Speelt verder de andere hardware een belangrijke rol of enkel de videokaart? M.a.w. kan ik een wat oudere pc aan het werk zetten met nieuwe kaartjes?
Ik heb een zo goedkoop mogelijke CPU gebruikt: een AMD Sempron 140. Belangrijk is dat je een moederbord hebt die PCI-E kaarten ondersteunt, dat zullen namelijk je videokaarten zijn.
Er zijn verder op internet genoeg guides te vinden. Zoek maar op build litecoin mining rig o.i.d. Ook op Tweakers stond er laatst zelfs een best-buy-guide.
Deze is iets ouders: http://www.cryptobadger.c(...)mining-rig-hardware/

Succes!
pi_135045422
Even een vraagje. Op het moment mine ik bij Middlecoin met circa 1,4 KH/s, heel erg handig dat alles automatisch gebeurt maar ik zou het ook wel leuk vinden om zelf toch meer bezig te zijn met het exchangen van de coins die ik mine.

Als ik het goed begrijp dan zie ik hier vooral mensen die veelbelovende nieuwe altcoins vanaf launch een aantal dagen minen en dan zo snel mogelijk weer verkopen (klopt dit een beetje?). Mijn vraag is nu eigenlijk of dit (gemiddeld) meer zal opbrengen dan wanneer ik Middlecoin op automatische piloot laat staan?
pi_135045471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef KOiNFiSH het volgende:

[..]

De prijs is niet veel duurder (misschien wel gelijk) tov. een grafische kaart.. dus is evensnel terug te verdienen.

Mits ze een beetje op tijd worden geleverd dan.. Ik ben nogal bang voor de toekomst voor ons miners... niet vanwege ASIC maar verzadiging van de markt.
Dat dus. Ik pak wat ik pakken kan, maar denk dat het niet langer dan een jaar meet duurt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135045479
Waar haal ik in godsnaam die giftcoin wallet vandaan :{
pi_135045484
Leuk dat de lurkers nu ineens van zich laten horen, maar het worden er nu wel heel erg veel. Ik kan het niet meer bij houden wie wie is :')
pi_135045537
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Slaapscheet het volgende:
Even een vraagje. Op het moment mine ik bij Middlecoin met circa 1,4 KH/s, heel erg handig dat alles automatisch gebeurt maar ik zou het ook wel leuk vinden om zelf toch meer bezig te zijn met het exchangen van de coins die ik mine.

Als ik het goed begrijp dan zie ik hier vooral mensen die veelbelovende nieuwe altcoins vanaf launch een aantal dagen minen en dan zo snel mogelijk weer verkopen (klopt dit een beetje?). Mijn vraag is nu eigenlijk of dit (gemiddeld) meer zal opbrengen dan wanneer ik Middlecoin op automatische piloot laat staan?
Als je de goede keuzes maakt wel. Gokken en speculeren. Heb je er de tijd niet voor moet je lekker op middlecoin blijven zitten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135045572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef firecow het volgende:
Waar haal ik in godsnaam die giftcoin wallet vandaan :{
Is nog niet vrijgegeven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135045743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef firecow het volgende:
Waar haal ik in godsnaam die giftcoin wallet vandaan :{
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392465.360
pi_135045952
Wheeeh, ik moet zo weg maar ik wil ook gift solo minen :(

ga ik wachten, ga ik weg.. ga ik wachten, ga ik weg..
pi_135045983
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als je de goede keuzes maakt wel. Gokken en speculeren. Heb je er de tijd niet voor moet je lekker op middlecoin blijven zitten.
Ah oke, dan ga ik me er eens een tijdje in verdiepen. Als het niks voor mij is dan zal ik er snel genoeg achter komen. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 22:41:31 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135046032
Zelf maken?

* Nattekat wacht maar op pool
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135046139
quote:
Ik zie daar geen wallet tho
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:47:43 #159
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135046382
ik blijf volharden op WDC :)
pi_135046678
Hoe kun je nou solo minen zonder wallet???
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135046713
https://github.com/Cryptoness/secret
hier ofzo? vertrouw het weer voor geen meter...
pi_135046807
Nog 4 minuten :D
pi_135046840
Heeft er iemand al een exe file door virustotal gehaald?
pi_135046963
Is de pool al live? #dtv
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135047008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef kthxbye het volgende:
https://github.com/Cryptoness/secret
hier ofzo? vertrouw het weer voor geen meter...
Ik zie daar geen .exe in zitten.
Alleen .pro geen idee hoe dat werkt
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135047084
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef dimmak het volgende:
Is de pool al live? #dtv
Die gaan toch pas om half live?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135047103
Snap het punt hier echt niet van.
1e half uur solo minen, geen flauw idee hoe zonder wallet.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135047174
https://mega.co.nz/#!WdRg(...)miygdU4GTLusAyo5chPc

wallet, gecompiled door een user op btctalk forum. komt clean door virustotal maar dat zegt niet zoveel..
pi_135047207
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:04 schreef kthxbye het volgende:
https://mega.co.nz/#!WdRg(...)miygdU4GTLusAyo5chPc

wallet, gecompiled door een user op btctalk forum. komt clean door virustotal maar dat zegt niet zoveel..
Ja maar iemand postte daaronder dat je daar niks aan hebt zonder addnodes ofzo.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135047234
Dat klopt :') dus weer een prima launch dit. BTCTalk plat, nice.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:05:57 #171
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047238
Half 12 pool live ofzo?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135047263
Solo minen is ook niet meer wat het geweest is, met al die succesvolle launches :')
Ik houd het maar bij die pool, kun je tenminste ook je coins even op laten staan zonder een of andere vage gecompilede exe te downen :')
pi_135047288
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Half 12 pool live ofzo?
Dat is idd de planning.

Maar ik weet niet of deze coin wel wat gaat worden.
Die half uur solo mine is in principe gewoon een pre-mine aangezien misschien 10% van de mensen die willen minen het ook echt kunnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:07:33 #174
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047292
Dr zit er al eentje te minen in die pool
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135047306
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Dr zit er al eentje te minen in die pool
Welke pool zitten jullie?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:08:21 #176
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047324
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135047347
quote:
pool fee alleen voor 1e 100 0% maar die zullen al weg zijn denk ik
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:08:57 #178
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:09:26 #179
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef bambino het volgende:

[..]

pool fee alleen voor 1e 100 0% maar die zullen al weg zijn denk ik
Current Block 116
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:09:44 #180
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047388
Pool Valid 70
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135047392
Leuk, weer een pre-mined scam coin
pi_135047420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef bambino het volgende:

[..]

pool fee alleen voor 1e 100 0% maar die zullen al weg zijn denk ik
Klopt, nu 2% fee. Ik ga minen bij www.giftcoinpool.com
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135047454
quote:
Tering wat is die site traag...
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135047460
Het is gewoon te druk met alle miners. 10x zoveel als pak en beet 3 maanden terug.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135047491
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:12:02 #186
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047514
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef dimmak het volgende:
Het is gewoon te druk met alle miners. 10x zoveel als pak en beet 3 maanden terug.
Alles wat nu nog uit komt is pump & dump kapotgemined.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:12:22 #187
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135047534
net hash 1,18mh
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:12:31 #188
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135047539
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135047553
quote:
Met positieve virusmeldingen

Official Release includes trojan: HW32.Laneul.hwuy

i did the check: https://www.virustotal.co(...)6c12bf61dc/analysis/
pi_135047590
quote:
Echt he? Ik ga denkik lekker verder met onze vriend ROn Paul Coin. Volgens mij berekeningen trek ik daar iets meer dan 0,1 BTC per dag mee.
pi_135047610
:')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135047650
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Echt he? Ik ga denkik lekker verder met onze vriend ROn Paul Coin. Volgens mij berekeningen trek ik daar iets meer dan 0,1 BTC per dag mee.
0,1? Hoeveel khash doe je dan wel niet.

Ik doe 2200-2400 en heb nu 0.74 RPC in 8+ uur
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135047682
quote:
And that’s not all! Giftcoin can also be made into a physical giftcard (printed yourself), which can be given at weddings, birthdays or any type of ocassion!
:') Zie je het al voor je? He gefeliciteerd man *overhandigt kaartje met daarop Giftcoin code*
pi_135047750
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef bambino het volgende:

[..]

0,1? Hoeveel khash doe je dan wel niet.

Ik doe 2200-2400 en heb nu 0.74 RPC in 8+ uur
Ik doe precies hetzelfde aantal kHash en heb sinds ik em vanochtend omgezet heb naar RonPaulCoins 2.1326739 RPC's gemaakt.
pi_135047758
bitcointalk ook weer down, gierige kut site
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:21:32 #196
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135048014
quote:
Thank you for registering at https://gifts.bettercoin.org! If you are receiving this message, you're one of the first registrants at our pool before the coin was launched - - CONGRATULATIONS!

About 45 minutes from now @ 6PM EST, please log in and point your workers at stratum+tcp://gifts.bettercoin.org:3338 and let's earn some GIFTS (GFT) blocks! Note that you can't mine with us until 6PM EST to make sure that the coin launch is fair!

Bonuses will be paid to block finders and loyal miners who stay with our pool for 48hrs+ will be rewarded!

Best Regards,
Bettercoin Pools Admin
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:22:16 #198
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135048054
hoe de hell doe je solominen met cgminer
pi_135048529
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef lipjes het volgende:
hoe de hell doe je solominen met cgminer
Met je cgminer connecten naar de poort in de conf localhost:8855
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:32:19 #200
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135048596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Kale het volgende:

[..]

Met je cgminer connecten naar de poort in de conf localhost:8855
niet gelukt, pool is up, pool mining ftw
pi_135048604
Is het tijdens solominen normaal dat geminede coins als transacties in je wallet verschijnen maar meestal ook weer verdwijnen?
Mn saldo Giftcoins schommelt gewoon in de wallet
pi_135048685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik doe precies hetzelfde aantal kHash en heb sinds ik em vanochtend omgezet heb naar RonPaulCoins 2.1326739 RPC's gemaakt.
Ik mine met 1,5mh/s en zit sinds 2u vanmiddag 2u op 0,7. Gaat best.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135048703
Ja hahaha dat had ik dus ook bij QQCoin, snapte er geen flikker van. Soms bewaart ie iets, soms niets. Geen idee. Hij is lekker aan het rejecten en accepten, en steeds 50 immature GFT's die mijn wallet invliegen, maar ook net zo hard weer verdwijnen. Ah ik laat em wel even lopen.
pi_135048713
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik mine met 1,5mh/s en zit sinds 2u vanmiddag 2u op 0,7. Gaat best.
Ja toch?
pi_135048765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef kthxbye het volgende:
Ja hahaha dat had ik dus ook bij QQCoin, snapte er geen flikker van. Soms bewaart ie iets, soms niets. Geen idee. Hij is lekker aan het rejecten en accepten, en steeds 50 immature GFT's die mijn wallet invliegen, maar ook net zo hard weer verdwijnen. Ah ik laat em wel even lopen.
Ja toch? Heb al zeker 10 accepted blocks en transactions maar nog maar 50 GC definitief in de wallet
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:37:38 #206
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135048842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Kale het volgende:

[..]

Ja toch? Heb al zeker 10 accepted blocks en transactions maar nog maar 50 GC definitief in de wallet
solo?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:39:14 #207
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135048912
kan iemand me een opdrachtregel geven voor solo minen met cgminer
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:39:31 #208
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135048923
mining giftcoins :)
pi_135048929
Alles is rejected op de pool.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:41:17 #210
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135049008
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef dimmak het volgende:
Alles is rejected op de pool.
ik zit op bettercoin, jij?
pi_135049055
Zit nu ook op bettercoin, giftcoinpool is nog steeds niet up.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135049074
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef lainke het volgende:

[..]

ik zit op bettercoin, jij?
Ik ook, bijna alles rejected. En er worden onbeperkt bkocks gevonden
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:42:36 #213
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135049085
komt af en toe nog eens een accepted op bij de pool, bijna alles rejected
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:43:12 #214
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135049124
wat is dit seg, komt niks binnen :(
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:43:20 #215
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135049132
Est. Avg. Time per Block 0.42 seconds

:X
pi_135049176
64/288 accepted/rejected :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135049212
Nu steeds meer accepted.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:47:11 #218
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135049312
heb nog geen pool gezien die een block heeft gevonden :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:52:09 #219
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135049534
is het normaal dat ik geen enkel unconfirmed coin zie?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:52:31 #220
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135049557
en ik dacht dat catcoin een fail-launch was
pi_135049714
Worker is temporarily banned....?

Wtf
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135049793
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef dimmak het volgende:
Worker is temporarily banned....?

Wtf
Hier ook last van
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:57:13 #223
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135049834
yep.
ben over nbaar hashaddicts.net
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 januari 2014 @ 23:58:14 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135049892
Wachtend op een pool die besluit te werken...

Mijn gpu is nog geen seconde bezig geweest :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:59:45 #225
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135049960
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Wachtend op een pool die besluit te werken...

Mijn gpu is nog geen seconde bezig geweest :')
hashaddicts lijkt te werken

Kut forks :X
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:00:16 #226
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135049988
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:59 schreef lipjes het volgende:

[..]

hashaddicts lijkt te werken

Kut forks :X
ook ingehaakt :)
pi_135050279
Ik kom niet in die pool
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135050305
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:06 schreef dimmak het volgende:
Ik kom niet in die pool
Ligt aan Chrome
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135050321
werkt bij mij wel, maar nog een hoop rejects :(
pi_135050374
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef yosander het volgende:

[..]

Ligt aan Chrome
Dat was het dus
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:09:27 #231
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135050432
hashaddicts ligt er nu ook uit?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:10:22 #233
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135050462
Damn, ik viel in slaap, ik heb de launch gemist :'(
Spatieboos
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:10:57 #234
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135050497
Oh blijkbaar heb ik niet veel gemist lol :P
Spatieboos
pi_135050532
nu weer op bettercoin.org
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:11:33 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135050533
Hoe werkt die pool? Nergens een getting started :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135050572
En nu wil cgminer niet connecten. Wat een ramp weer.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:12:52 #238
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135050595
ik mine gewoon even verder op bettercoin want die andere weken ook voor geen meter. Ondertussen wel aan slaap toe dus zie ik morgen wel weer wat er binnen is gekomen en wat niet.
pi_135050708
Alle pools down, I repeat, all pools down.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135050739
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef dimmak het volgende:
Alle pools down, I repeat, all pools down.
Wat een ellende weer zo'n launch hahaha
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:17:01 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135050825
Kom ik nog aan minen toe voor mijn bed roept?

Of een poort voor die hashaddicts.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:17:25 #242
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135050846
Is dit vanaf nu elke keer? :P
Spatieboos
pi_135050860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Kale het volgende:

[..]

Wat een ellende weer zo'n launch hahaha
Inderdaad.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:17:50 #244
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135050870
EN HIJ DOET HET :D
Spatieboos
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:17:53 #245
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135050873
bettercoin
Spatieboos
pi_135050888
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Spatieloos het volgende:
Is dit vanaf nu elke keer? :P
Jep, en het wordt steeds erger.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135050911
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Spatieloos het volgende:
EN HIJ DOET HET :D
Welke
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:20:40 #248
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135051016
geef host van bettercoin nog eens want site is down
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:21:01 #249
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051041
Maar de site niet zelf.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef lainke het volgende:
geef host van bettercoin nog eens want site is down
gifts.bettercoin.org:3338
Spatieboos
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:21:15 #250
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051051
En hij neemt ook af nu? :o

Mijn khash!!!
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:22:21 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135051100
Unable to connect to wallet RPC service: Connect error: Connection refused (111)

Tsss
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:23:40 #252
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135051166
wat een launch weer , nog slechte dan moon
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:24:11 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135051197
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef lainke het volgende:
wat een launch weer , nog slechte dan moon
Met moon viel er nog wat te minen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:25:07 #254
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051252
En hij doet het niet meer :(
Spatieboos
pi_135051263
33200.00 GFT

is dit veel? Solo gemined vanaf launch nu en we gaan nog steeds verder...
pi_135051322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef kthxbye het volgende:
33200.00 GFT

is dit veel? Solo gemined vanaf launch nu en we gaan nog steeds verder...
Ik heb geen donder dus waarschijnlijk wel haha
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135051349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef kthxbye het volgende:
33200.00 GFT

is dit veel? Solo gemined vanaf launch nu en we gaan nog steeds verder...
Je bent rijk
pi_135051355
Chill :) Dan laat ik em lekker lopen en ga ik nu slapen, fuck die pools :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:27:03 #259
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051369
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:25 schreef kthxbye het volgende:
33200.00 GFT

is dit veel? Solo gemined vanaf launch nu en we gaan nog steeds verder...
Denk dat jij wel wat hebt.
Damn als ik niet in slaap viel had ik ook leren solominen :'(
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:27:09 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135051375
Fuck solominen, gaat nooit werken voor mij :')

Geef me een pool }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:27:38 #261
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051394
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Fuck solominen, gaat nooit werken voor mij :')

Geef me een pool }:|
hoezo niet?
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:28:24 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135051427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:27 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

hoezo niet?
Ik ken mezelf, doe altijd wel iets fout en heb daarna uren nodig om uit te zoeken waarom :')

Dus als je me even een stappenplan geeft :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135051437
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:27 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Denk dat jij wel wat hebt.
Damn als ik niet in slaap viel had ik ook leren solominen :'(
Ja het gaat erg lekker, ik vind constant blocks zegtie. elke 5 seconden krijg ik 50 coins binnen? Heb geluk, mag ook wel eens :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:29:01 #264
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja het gaat erg lekker, ik vind constant blocks zegtie. elke 5 seconden krijg ik zo'n 50 coins binnen? Heb geluk, mag ook wel eens :P
Volgende coin heb ik geluk! :)
Spatieboos
pi_135051500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:29 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Volgende coin heb ik geluk! :)
Yes! (wel wakker blijven dan! ;) )

EAC is weer aan het stijgen trouwens!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:30:22 #266
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051513
Nu moet die bettercoin het echt doen hoor.
Spatieboos
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:30:31 #267
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051518
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Yes! (wel wakker blijven dan! ;) )

EAC is weer aan het stijgen trouwens!
Ik merk het :D
Spatieboos
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:33:03 #268
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135051616
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
Nu moet die bettercoin het echt doen hoor.
[ afbeelding ]
komt er iets binnen?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:39:57 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135051881
cgminer heeft er ook moeite mee zo, iets wat ik nooit heb gehad met eac en andere coins, gebeurt nu bij iedere crapcoin: Niks :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:41:25 #270
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135051956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:33 schreef lainke het volgende:

[..]

komt er iets binnen?
Nog niet bij transactions, maar sta wel bij de pool.
Spatieboos
pi_135052105
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja het gaat erg lekker, ik vind constant blocks zegtie. elke 5 seconden krijg ik 50 coins binnen? Heb geluk, mag ook wel eens :P
Als hij dat nu nog zegt doe je iets fout denk ik, de diff is daar al véél te hoog voor.

Type eens: "getinfo" onder "help" -> "debug" -> "console" en post dan de "difficulty" en "blocks" eens?

Bij mij zegt hij dan:

quote:
{
"version" : 80601,
"protocolversion" : 70002,
"walletversion" : 60000,
"balance" : 0.00000000,
"blocks" : 8129,
"timeoffset" : 1,
"connections" : 35,
"proxy" : "",
"difficulty" : 0.06250000,
"testnet" : false,
"keypoololdest" : 1388787893,
"keypoolsize" : 101,
"paytxfee" : 0.00100000,
"mininput" : 0.00001000,
"errors" : ""
}
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 00:45:21 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135052112
Hashaddicts werkt, ik kan eindelijk slapen :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135052491
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hashaddicts werkt, ik kan eindelijk slapen :W
Oja? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135052596
Nu lijkt het er op dat hij het wel doet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135052868
140 GFT and counting. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135052959
Kansloze failcoin. Krijg de klote maar, spendeer m'n hashies wel weer aan d'n Ron!
pi_135054561
quote:
I'd be more annoyed about all the coins I mined which disappeared (not even orphans) except that I honestly didn't expect to make anything off this launch in the first place. It was easy to make a few hundred bucks solo mining from the start when we didn't have 5 new shit coins per day but now I think there's nobody willing to buy these piss poor copypaste turds we're mining. When a joke coin (doge) is the slickest and most professional launch of dozens in the past month, you know the scene is in trouble. It was fun while it lasted.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:59:53 #278
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135057321
64 GIFT coins ... tijd voor een upgrade
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:11:49 #279
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135057931
Ik heb een moederbord gevonden met volgende spec.:

2 x PCIe 2.0 x16 , support NVIDIA® SLI™ technology, at full x16, x16 speed(blue)
1 x PCIe x16 , at x16 speed(middle)
2 x PCIe x1 ( the PCIEx1_1 (black) is compatible with audio slot)
2 x PCI 2.2

hoeveel R9 290 kaarten kunnen hierin? 2 of 3 ?
pi_135058148
PCI-e 2.0 bordje? Kaarten zijn 3.0 he :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 11:02:23 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135058546
20 gifts, 2u minen tot ik wakker werd van de herrie :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135058940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als hij dat nu nog zegt doe je iets fout denk ik, de diff is daar al véél te hoog voor.

Type eens: "getinfo" onder "help" -> "debug" -> "console" en post dan de "difficulty" en "blocks" eens?

Bij mij zegt hij dan:

[..]

Toplaunch. Ik zat dus op een andere fork, en inderdaad, bij het herstarten van de wallet vanochtend was ik al mijn mooie coins kwijt :(
Ik weet dus nu ook hoe dit eruit ziet en hoe ik het kan herkennen (kijken naar blocknumber in cgminer, en deze vergelijken met die van de pools, of ik op dezelfde zit).

Naja, nachtje minen verspild. Nu weer RonPaulCoin, en die kloteGiftcoin kan lekker de pleuris krijgen :')
pi_135058956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Toplaunch. Ik zat dus op een andere fork, en inderdaad, bij het herstarten van de wallet vanochtend was ik al mijn mooie coins kwijt :(
Ik weet dus nu ook hoe dit eruit ziet en hoe ik het kan herkennen (kijken naar blocknumber in cgminer, en deze vergelijken met die van de pools, of ik op dezelfde zit).

Naja, nachtje minen verspild. Nu weer RonPaulCoin, en die kloteGiftcoin kan lekker de pleuris krijgen :')
Mooi zuur, want je had er flink veel! Ik heb 200 coins overgehouden aan mijn solominen en had er 61 op de pool. Matig dus
pi_135058957
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef dimmak het volgende:

[..]

True that. Sad but true.
Hopen dat Coinye nog iets wordt, die is onderhevig aan een flinke hype.
Je moet het nu met die launches echt hebben van idioten die veel te veel betalen/speculeren voor een nieuwe coin. En als die launches zo blijven gaan, dan zijn die idioten snel weg.
pi_135059661
800 GFT. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 12:03:06 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135059710
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef dimmak het volgende:
800 GFT. :P
En hoeveel daarvan van het eerste halfuur?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135059775
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En hoeveel daarvan van het eerste halfuur?
Dat de pool echt begon te draaien pakte ik er 200 in het eerste halfuur. Toen ben ik gaan slapen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 12:06:59 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135059806
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat de pool echt begon te draaien pakte ik er 200 in het eerste halfuur. Toen ben ik gaan slapen.
Dan heb je een gigantische hashrate of heb ik weer een foute pool...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:07:26 #289
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135059815
Nog geen 100 GFT, geen idee wat er fout ging, maar denk dat er nog bij komt en dat het vertraging heeft.
Spatieboos
pi_135060200
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan heb je een gigantische hashrate of heb ik weer een foute pool...
Dat valt wel mee. 1,5 mh/s.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:28:55 #291
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135060310
Die giftcoin geeft maar 1 ding, en dat is maagzuur. Wegblijven.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:29:13 #292
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:29:47 #293
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135060331
Maar hoe heet het kthxbye ofzo had er 32000 GFT toch in het begin al toen hij solo minede?
Spatieboos
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:30:20 #294
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135060346
Ha! xiv op coinedup. Dumpen! *O*
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135060430
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar hoe heet het kthxbye ofzo had er 32000 GFT toch in het begin al toen hij solo minede?
Dat was ik ja, ik heb ook gereageerd op je post in het andere topic!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 12:34:20 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135060458
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. 1,5 mh/s.
Ik heb er 10 per uur op 400, lijkt erop dat ik weer eens foute keuzes heb gemaakt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:34:43 #297
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135060468
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:33 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat was ik ja, ik heb ook gereageerd op je post in het andere topic!
:o Heb je de verkeerde gemined? Maar DIME is toch ook wel wat waard?
Spatieboos
pi_135060560
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Die giftcoin geeft maar 1 ding, en dat is maagzuur. Wegblijven.
Als iedereen weg blijft haal ik alles wel binnen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135060580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:34 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

:o Heb je de verkeerde gemined? Maar DIME is toch ook wel wat waard?
BIT / [MINE] Centraal mining topic #24 Nieuw Jaar, nieuwe kansen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:39:34 #300
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135060598
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Toplaunch. Ik zat dus op een andere fork, en inderdaad, bij het herstarten van de wallet vanochtend was ik al mijn mooie coins kwijt :(
Ik weet dus nu ook hoe dit eruit ziet en hoe ik het kan herkennen (kijken naar blocknumber in cgminer, en deze vergelijken met die van de pools, of ik op dezelfde zit).

Naja, nachtje minen verspild. Nu weer RonPaulCoin, en die kloteGiftcoin kan lekker de pleuris krijgen :')
Oh dat is klote :o

Goed idee, ik zet hem ook op RPC.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 januari 2014 @ 12:40:40 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135060629
Diff van 16 :o

Gaat niet lang meer duren, lijkt afgelopen met het minen ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')