SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had rond 2 uur besteld man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Om 5 uur in de ochtend zoveel eten? Damn...
Rechts lijkt op Adana Kebab.
Nog meer suikers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had rond 2 uur besteld man.Baalde ook wel redelijk. Kreeg wel gratis baklava en twee blikjes Cola, dat dan weer wel.
weenieman, gewoon in bed gaan liggen en de ogen sluiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog meer suikers.![]()
Hoe heb je daarna kunnen slapen joh?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
weenieman, gewoon in bed gaan liggen en de ogen sluiten.
Ziet er niet bepaald smakelijk uit. Goedkope tent? Wel tof dat ze zo vroeg in de ochtend nog open zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, ik had het eten rond 5:00 gekregen en na het eten ging ik direct slapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik het linker gerecht lekkerder vond dan het rechter, echter kan ik mij voorstellen dat het rechter gerecht lekkerder is wanneer het direct van de barbecue afkomt. Dat geldt trouwens voor beide. Rond een uurtje of 4-5 in de nacht kun je natuurlijk niet verwachten dat het voedsel de hoogste kwaliteit heeft.
Wat is welke?
¤ 13,- voor een schotel, weet niet of dat goedkoop is. Overigens wel karig ja, maar ach, zo voor het tijdstip was het goed te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald smakelijk uit. Goedkope tent? Wel tof dat ze zo vroeg in de ochtend nog open zijn.
Dat was niet het geval. Komt door de foto denk ik. Het was een beetje droog, misschien daarom. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij die tent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef xminator het volgende:
Ziet er een beetje aangebrand uit, mja wat kan je ervan verwachten als je om 02.00 besteld in Nederland.
Linker = Sis kebab
Rechter = Adana kebab
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Dat heb ik vlak voor mijn maandelijks kuurtjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef MaidensTower het volgende:
K eet zoveel en raak gewoon niet verzadigd!
AH... jij bent na gebruik gaan plassen of had een stofje in je oog?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijgerbalsem... Maak na gebruik je handen goed schoon...
haha nee bij mij komt het door werk en sporten. mn lichaam eist het ook van mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik vlak voor mijn maandelijks kuurtje
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
AH... jij bent na gebruik gaan plassen of had een stofje in je oog?
Aftershave + onlangs geschoren ballen mixen niet bijster goed, in die zin ken ik pijn zoals geen anderquote:
Ouch!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Aftershave + onlangs geschoren ballen mixen niet bijster goed, in die zin ken ik pijn zoals geen ander
Dat verwacht ik wel van hem, ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Arcadia heeft drie dames ontvoerd...
Let maar op, die drie dames zullen lijden aan het stockholmsyndroom.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel van hem, ja!
Karimisin la senquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende relatief dure aankoop gaat worden: een mooie serviesset.![]()
![]()
De serviesset die ik destijds van m'n ma heb gekregen past gewoon niet bij mij.
Ik heb vanmiddag in de stad zulke mooie serviessets gezien, wow!Villeroy en Boch
Wat is deze.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende relatief dure aankoop gaat worden: een mooie serviesset.![]()
![]()
Ik heb vanmiddag in de stad zulke mooie serviessets gezien, wow!Villeroy en Boch
Als alleenstaande man moet ik voor twee denken hè.quote:
Goede smaak wat betreft serviesset scheelt je later in ieder geval een ruzie met je toekomstige partner.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iets wat de meeste mensen doen rond hun trouwen
quote:
Çüş! Ik ben nog niet over Meneer Baard heenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef xaban06 het volgende:
MT ben jij dit R&P / verliefd op oudere getrouwde man
pics van je serviesset? ik wil graag begrip voor je opbrengen voor deze post, anders ben je echt een drama queenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
pics van je serviesset? ik wil graag begrip voor je opbrengen voor deze post, anders ben je echt een drama queen
is dat een nee op de vraag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Çüş! Ik ben nog niet over Meneer Baard heen
Zij verzint wel betere namen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef xaban06 het volgende:
MT ben jij dit R&P / verliefd op oudere getrouwde man
Hahahhahahahhahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij verzint wel betere namen...
gast... wat is er mis met dat servies dan? mooi is wat anders moet ik toegeven, maar je hele set dumpen, voor een mooi servies set, lekker belangrijk dude...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan er toch niets aan doen dat ik een serviesset mooi vind?
[..]
[ link | afbeelding ]
Foto van een overleden bord (1,5 jaar geleden)...
Doorgaans gaan mannen over vrouwen heen, maar goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Çüş! Ik ben nog niet over Meneer Baard heen
Het is niet meer compleet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
gast... wat is er mis met dat servies dan? mooi is wat anders moet ik toegeven, maar je hele set dumpen, voor een mooi servies set, lekker belangrijk dude...
Dúh. Check haar OP dan. Wedden dat mijn verhaal 6198 x spannender is? Wedden? Er zit geen moves in. Geen actie. Geen blunders. Geen liefdesverdriet. Niks!quote:
Krijg ik het eerste exemplaar van je boek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dúh. Check haar OP dan. Wedden dat mijn verhaal 6198 x spannender is? Wedden? Er zit geen moves in. Geen actie. Geen blunders. Geen liefdesverdriet. Niks!C'mon, ik heb wel meer temperament dan dat!
I love to ridequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doorgaans gaan mannen over vrouwen heen, maar goed.
Sure, honey!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Krijg ik het eerste exemplaar van je boek?
Belli oluyor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 borden ipv 6?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is niet meer compleet.
Even zonder dollen, ik vind het niet mooi en ook onhandig (formaat van sommige borden is om te huilen).
ze heeft het ook over een enorm leeftijdsverschil, ik kan mij niet herinneren dat jij daar iets over hebt gezegd, iets wat essentieels is, dus dat klopt idd al nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dúh. Check haar OP dan. Wedden dat mijn verhaal 6198 x spannender is? Wedden? Er zit geen moves in. Geen actie. Geen blunders. Geen liefdesverdriet. Niks!C'mon, ik heb wel meer temperament dan dat!
11 borden in plaats van 12quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
5 borden ipv 6?hoe vaak zit je nou met 6 man aan tafel?
als het onpraktisch is kan ik mer wel iets bij voorstellen uiteraard, maarja je hebt die dingen langer dan 1,5 jaar, dus hoe onpraktisch kan het zijn?
dude, je brengt me in de war waarom een nieuw user icon? deze pas niet bij jouquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
11 borden in plaats van 12![]()
![]()
Ik heb die dingen al een tijdje inderdaad. Eigenlijk had ik allang een nieuw setje willen kopen, maar heb dat niet gedaan omdat het een cadeau is. Na het zien van die mooie serviessets heb ik besloten dat ik toch wat nieuws wil.
lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Wellicht dat ik met een mooie serviesset (en pannenset uiteraard) het koken leuk(er) ga vinden.
Ik klikte net per ongeluk op mijn UI en zag dat ik deze afbeelding er nog tussen had staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude, je brengt me in de war waarom een nieuw user icon? deze pas niet bij jou![]()
hoeveel kost die meuk?
deze is wel tof!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik klikte net per ongeluk op mijn UI en zag dat ik deze afbeelding er nog tussen had staan.![]()
De serviessset (startersset - 2 persoons) die ik op het oog heb kost een euro of ¤ 200...Eerst verhuizen, dan een serviesset kopen als ik nog geld overhoud.
Ja, ik ga verhuizen. Ik weet nog niet wanneer en ook nog niet exact waarheen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze is wel tof!
ah okay, je gaat verhuizen, succes daarmee! een servies set lijkt me idd, niet prio nr 1 dan
je WIL verhuizen dus, je GAAT verhuizen is wat andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ga verhuizen. Ik weet nog niet wanneer en ook nog niet exact waarheen.
Ik gá ook verhuizen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
je WIL verhuizen dus, je GAAT verhuizen is wat anders
heb je enige garanties?quote:
HAhaha Syl, do you even lift? (hoor het, bij wijze van, iemand zeggen die dit UI ooit hadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, ik moet wennen aan mijn nieuwe UI.
deze UI zuigtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, ik moet wennen aan mijn nieuwe UI.
Ik hou van jongere mannen. Die hebben nog libidoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze heeft het ook over een enorm leeftijdsverschil, ik kan mij niet herinneren dat jij daar iets over hebt gezegd, iets wat essentieels is, dus dat klopt idd al niet
Garanties bestaan niet.quote:
Mag ik niet dromen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
HAhaha Syl, do you even lift? (hoor het, bij wijze van, iemand zeggen die dit UI ooit had)
dan moet je er wel heel vroeg bij zijn, aangezien de seksuele piek bij de mannen ronde 19 jaar isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik hou van jongere mannen. Die hebben nog libido
Die hebben weer hun hersenen in hun penis zitten en zijn onervaren. Min. 23 jaar. Max 30.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan moet je er wel heel vroeg bij zijn, aangezien de seksuele piek bij de mannen ronde 19 jaar is
19-jarigen zijn denk ik nét te jong om haar te kunnen handlen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan moet je er wel heel vroeg bij zijn, aangezien de seksuele piek bij de mannen ronde 19 jaar is
death and taxes...quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
19-jarigen zijn denk ik nét te jong om haar te kunnen handlen.
Minimaal 23 jaar. Is Mr. Baard toevallig 23 waardoor je de ondergrens op 23 jaar hebt gesteld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die hebben weer hun hersenen in hun penis zitten en zijn onervaren. Min. 23 jaar. Max 30.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Minimaal 23 jaar. Is Mr. Baard toevallig 23 waardoor je de ondergrens op 23 jaar hebt gesteld?
Yes he is!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Minimaal 23 jaar. Is Mr. Baard toevallig 23 waardoor je de ondergrens op 23 jaar hebt gesteld?
Hij is ook 23 jaar, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
werken en werken, wordt lastig na bijna een maand niet werkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, genoeg over Baard.
Nog leuke weekendplannen?
K werk ook. Samen lunchen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
werken en werken, wordt lastig na bijna een maand niet werken
Dank je. Jij ook succes en veel plezier @ work.quote:
Hoe kom jij aan zoveel vakantiedagen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
werken en werken, wordt lastig na bijna een maand niet werken
dat je betaalt krijgt betekent nog niet dat je ook daadwerkelijk werkt hehquote:
Ooooeeeh!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat je betaalt krijgt betekent nog niet dat je ook daadwerkelijk werkt heh
Klopt. Onthoud dat goed!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat je betaalt krijgt betekent nog niet dat je ook daadwerkelijk werkt heh
ambtenaar, 40 uur werken 36 uitbetaald krijgen, dus verlof dagen opbouwen, ik heb in 2013 iets van 500 uur verlof genotenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel vakantiedagen?
ik weet er alles van! ambtenaar en allesquote:
Je weet wat ze zeggen over ambtenaren hè?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet er alles van! ambtenaar en alles
we werken best ver uit elkaar, niet echt praktisch zeg maarquote:
dat zijn wel de beste banenquote:
het geldt niet voor iedereen uiteraard, maar velen zeer zeker wel (helaas)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over ambtenaren hè?!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ambtenaar, 40 uur werken 36 uitbetaald krijgen, dus verlof dagen opbouwen, ik heb in 2013 iets van 500 uur verlof genoten![]()
![]()
Heb zelf een periode voor de B.dienst gewerkt. Dat was best pittig. Ik kreeg wel heeeeel goed betaald!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
het geldt niet voor iedereen uiteraard, maar velen zeer zeker wel (helaas)
Dat is 3 maanden verlof, veel zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ambtenaar, 40 uur werken 36 uitbetaald krijgen, dus verlof dagen opbouwen, ik heb in 2013 iets van 500 uur verlof genoten![]()
![]()
Dus je bent medeplichtig geweest aan gelegaliseerde diefstal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb zelf een periode voor de B.dienst gewerkt. Dat was best pittig. Ik kreeg wel heeeeel goed betaald!
i know aso, normaal is dat 400 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is 3 maanden verlof, veel zeg.
Als je morgen vroeg op moet, dan is dit wel erg vroeg om te gaan slapen hoor...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know aso, normaal is dat 400 uur![]()
ik ga pitten morgen vroeg op
Ik haalde aanslagen wegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je bent medeplichtig geweest aan gelegaliseerde diefstal?
Welterusten. Succes. Maak er wat van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef MaidensTower het volgende:
K ga pitten mensen. Truste.
Morgen Baard zien. Vind het niet meer zo gezellig. Toch ga ik de schijn ophouden hoe happy ik benWish me goodluck
Je zult het goed doen als je een nieuwe serviesset koopt, want deze is super gay.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan er toch niets aan doen dat ik een serviesset mooi vind?
[..]
[ link | afbeelding ]
Foto van een overleden bord (1,5 jaar geleden)...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welterusten. Succes. Maak er wat van.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je zult het goed doen als je een nieuwe serviesset koopt, want deze is super gay.
Ik heb geen oven op mijn kamer brah.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
3 uur wachten op je voer is wel wat extreem ja![]()
Gewoon pizza in de vriezer stoppen en bij nachtelijke honger in de oven proppen om vervolgens te gaan schrokken
I know.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]Afwijzingen zijn kut. Negeerd worden kutter.
QFTquote:God, kendim ettim kendim buldum. Bi daha tövbe lan. kılımı kıpırdatırsam ne olimyetti be
Doeg!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef MaidensTower het volgende:
Hadi doei. Öpüldünüz met Vaseline lippen!
Sowieso 30+quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die hebben weer hun hersenen in hun penis zitten en zijn onervaren. Min. 23 jaar. Max 30.
Gezien jouw verstand in je kut zit lijkt me dat een mooie match voor jou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die hebben weer hun hersenen in hun penis zitten en zijn onervaren.
Er staat toch +quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Wil je 30+, of 30- ?
Zo zarGon, zit je iets dwars?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien jouw verstand in je kut zit lijkt me dat een mooie match voor jou.
Nee.quote:
Doei, vaarwel, zoiets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat betekent "gorsoluz" eigenlijk?
Ehm, juist... Dit is niet de juiste plek om dit te bespreken, en ik ben ook niet de juiste persoon om daar antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het verschil tussen een hitsige 19-jarige en MT? Ze kiest op uiterlijk, duikt ermee in bed, is constant bezig met mannen en ze wordt er niet wijzer van.
Ze bespreekt haar hele doen en laten in deze reeks en op de rest van het forum, een betere plek is er niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, juist... Dit is niet de juiste plek om dit te bespreken, en ik ben ook niet de juiste persoon om daar antwoord op te geven.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, juist... Dit is niet de juiste plek om dit te bespreken, en ik ben ook niet de juiste persoon om daar antwoord op te geven.
Dat doet Dima toch ook. Het is dat hij niet kan scoren... Je reageert toch heel anders op hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
Wat is het verschil tussen een hitsige 19-jarige en MT? Ze kiest op uiterlijk, duikt ermee in bed, is constant bezig met mannen en ze wordt er niet wijzer van.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shake that ass for me, shake that ass for me.
Vanwaar de behoefte om op deze manier te reageren op mijn post? Prima (heel normaal) dat je het oneens met me bent, maar waarom betrek je er anderen bij? MT zou tegen een stootje moeten kunnen, ik snap daarom ook niet zo waarom jij en sylvesterrr zich zo opstellen wanneer zij geconfronteerd wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat doet Dima toch ook. Het is dat hij niet kan scoren... Je reageert toch heel anders op hem.
Niet zo huilie doen. Ik reageer gewoon normaal. Verder ga ik hier niet inhoudelijk op in want de hypocrisie druipt er weer vanaf bij jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om op deze manier te reageren op mijn post? Prima (heel normaal) dat je het oneens met me bent, maar waarom betrek je er anderen bij? MT zou tegen een stootje moeten kunnen, ik snap daarom ook niet zo waarom jij en sylvesterrr zich zo opstellen wanneer zij geconfronteerd wordt.
Verder is Dima is totaal niet te vergelijken met MT. En laat hem maar meteen buiten beschouwing ook.
okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet zo huilie doen. Ik reageer gewoon normaal. Verder ga ik hier niet inhoudelijk op in want de hypocrisie druipt er weer vanaf bij jou.
Omdat jij de groffe waarheid preekt beste broeder Z. En dat kan hard aankomen als 99% politiek correct zit te doen (denk ik dan).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om op deze manier te reageren op mijn post? Prima (heel normaal) dat je het oneens met me bent, maar waarom betrek je er anderen bij? MT zou tegen een stootje moeten kunnen, ik snap daarom ook niet zo waarom jij en sylvesterrr zich zo opstellen wanneer zij geconfronteerd wordt.
Verder is Dima is totaal niet te vergelijken met MT. En laat hem maar meteen buiten beschouwing ook.
Wat ben jij toch ook een gentleman.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Discussie over een persoon die net heeft aangegeven te gaan slapen. Als je die discussie wil voeren, doe het dan op een moment dat 'het onderwerp' kan reageren, wel zo sportief.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een gentleman.
Zeldzaam interessant onderzoeksobject.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zou je discussiëren over een persoon lol?
Ik kan mij voorstellen dat haar drama enigszins vermakend kan zijn. Je zou er zo een soapserie over kunnen maken. Letterlijk "Goede Tijden, Slechte Tijden". Rollercoaster alles. Het zou in Turkije vast wel aanslaan. Ik denk dat ze het in Bosnië ook wel leuk zullen vinden; de zoveelste Turkse serie met Bosnische ondertiteling.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeldzaam interessant onderzoeksobject.
Welke kapper is dat? Wat zijn de prijzen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was laatst bij mijn vaste Turkse kapper. Het verschilt door wie ik geknipt wordt, maar de laatste keer was het een Turkse vrouw. Uiteraard moet ik de hamvraag stellen: "Kijk jij Turkse series?", waarna ik 'trots' vertel dat mijn moeder ontzettend verslaafd is aan Turkse series. Zij vertelde vervolgens ook dat zowat alle Turkse series hetzelfde zijn; drama, liefde en nog meer drama. MT's leven voldoet aan alle criteria. Een regelrechte hit dit.
bzzzt
Eerst was het ¤ 7,50 per knipbeurt, nu is het ¤ 12,50.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke kapper is dat? Wat zijn de prijzen?
Vroeger was het nog maar 7,50 gulden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerst was het ¤ 7,50 per knipbeurt, nu is het ¤ 12,50.Maar ik gun het hem wel, het is een aardige man. Hij werkte eerst bij een andere Turkse kapper in het dorp, maar is vervolgens voor zichzelf begonnen en heeft alle klanten gestolen door de scherpe prijs. Die andere kapper ging daar failliet door.
![]()
Die is wel vies patrick...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerst was het ¤ 7,50 per knipbeurt, nu is het ¤ 12,50.Maar ik gun het hem wel, het is een aardige man. Hij werkte eerst bij een andere Turkse kapper in het dorp, maar is vervolgens voor zichzelf begonnen en heeft alle klanten gestolen door de scherpe prijs. Die andere kapper ging daar failliet door.
![]()
Die groffe 'waarheid' geldt voor iedereen. Heeft verder niets met politiek correct zijn te maken, maar met het hanteren van dubbele maatstaven. Begrijpend lezen enzo...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef expans het volgende:
[..]
Omdat jij de groffe waarheid preekt beste broeder Z. En dat kan hard aankomen als 99% politiek correct zit te doen (denk ik dan).
Te laat? Te vroeg bedoel je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat doe jij op? Je bent al 3 uur te laat hè.
En een peterselie zoals jij. Oh die heb je niet in Hollywood.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:41 schreef Che_ het volgende:
Dit is veranderd van Turkse dramaserie naar typische Hollywood collegemovie.
MT als drama aandachtsqueen en een leger poppetjes om haar heen zoals Unlabeled en sylvesterrr.
U wha m8?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
En een peterselie zoals jij. Oh die heb je niet in Hollywood.
Peeeeterseeeeelie!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
En een peterselie zoals jij. Oh die heb je niet in Hollywood.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:41 schreef Che_ het volgende:
Dit is veranderd van Turkse dramaserie naar typische Hollywood collegemovie.
MT als drama aandachtsqueen en een leger poppetjes om haar heen zoals Unlabeled en sylvesterrr.
Als je je zus lief aankijkt, dan regelt ze dat vast wel voor je. Nadat ze je heeft wakker gemaakt met een glaasje koud water uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
Oeoeoeoeooee Mr. Baard glimlachte en zei gelukkig nieuwjaar tegen meWoaaaa ben weer happy
Platonische liefde hieroo hahahha
Dat is mijn punt niet. Er worden dubbele maatstaven gebruikt en daar kan ik niet tegen. Ah menschen. Such a fail.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:15 schreef MaidensTower het volgende:
Zargon heeft ergens wel gelijk. Het klopt dat ik heel oppervlakkig handel. Ik kom uit een verloving (bijna huwelijk, heb lang samengewoond e.d.) en had een vreselijke seksleven. 1* per drie maanden waarin ik hoopte dat er iets zou veranderen. Een reden waarom het uit is, is ook dat. Ik wou alles behalve oppervlakkig zijn, want het was zo'n goede gast. Nu draai ik het om. Uiterlijk en seks zijn wel belangrijk. Maar goed, Zargon kan daar vast nog niet over oordelen
Spamt hij ook elke dag elke topic vol met dagboekverhalen? Of ene dag beslissing nemen na adviezen en volgende dag weer same ol' shit omdat die jongen 'hallo' zegt. Er zullen genoeg mensen zijn die van deze Verboden Liefde op de lege cartridge afdeling van de Mediamarkt verhaaltjes houden. Open er een centrale topic over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Er worden dubbele maatstaven gebruikt en daar kan ik niet tegen. Ah menschen. Such a fail.
Deze twee personen lijken totaal niet op elkaar en kunnen dan ook niet vergeleken worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:21 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben het met Unlabeled eens. Allah maakt ook geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in zijn berisping van seksuele losbandigheid en in zijn aanmoediging van zedelijkheid.
Check deze MT dramaqueen noemen dan. Jij bent dramaking an sich. Je kunt ook gewoon doorscrollen weetje. En we weten natuurlijk allemaal dat dit niet de eerste keer is dat verhalen van vjj geslacht minder getolereerd worden dan die van piem0l geslacht. Dat de vjj houder uitgerekend MT is doet er niet toe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Spamt hij ook elke dag elke topic vol met dagboekverhalen? Of ene dag beslissing nemen na adviezen en volgende dag weer same ol' shit omdat die jongen 'hallo' zegt. Er zullen genoeg mensen zijn die van deze Verboden Liefde op de lege cartridge afdeling van de Mediamarkt verhaaltjes houden. Open er een centrale topic over.
Het is dezelfde zonde en daar gaat het om, of je moet ze niet er op aanspreken in het openbaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deze twee personen lijken totaal niet op elkaar en kunnen dan ook niet vergeleken worden.
Je wordt wel makkelijk verdrietig en happy zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
Oeoeoeoeooee Mr. Baard glimlachte en zei gelukkig nieuwjaar tegen meWoaaaa ben weer happy
Platonische liefde hieroo hahahha
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nog steeds geen ontbijt op bed
Gooi het maar weer op geslacht ja..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:50 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Check deze MT dramaqueen noemen dan. Jij bent dramaking an sich. Je kunt ook gewoon doorscrollen weetje. En we weten natuurlijk allemaal dat dit niet de eerste keer is dat verhalen van vjj geslacht minder getolereerd worden dan die van piem0l geslacht. Dat de vjj houder uitgerekend MT is doet er niet toe.
Mannelijke versie zou ik raken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik durf te wedden dat men anders op een mannelijke versie van MT zou reageren. Zo zijn veel Turken.
Bubble buttquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef Weissman het volgende:
Jewaitzelluf, same ol' same ol'...
Waddup met je UI ? Doe je tegenwoordig Clean Jerks ?
Ooit geupload toen we aan het trollen waren in het 25+ topic.quote:Naam: weissman.gif
Grootte: 35941 bytes.
Ontvangen op: 24/01/2013 20:37
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
Met zo'n UI troll je niet, die UI hoor je te verdienen
Ik snap het niet. De reactie was naar MT gericht, zij reageert heel chill, maar jij reageert alsof je een vagina hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik durf te wedden dat men anders op een mannelijke versie van MT zou reageren. Zo zijn veel Turken.
Vaders die het helemaal niet erg vinden dat hun zoons tien vrouwen per jaar verslijten, maar flippen zodra een mannelijke leeftijdsgenoot in de buurt van hun dochter komt...
*oh snap*quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. De reactie was naar MT gericht, zij reageert heel chill, maar jij reageert alsof je een vagina hebt.
Ik weet niet hoor, maar misschien wil zij de discussie gewoon niet aangaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik snap het niet. De reactie was naar MT gericht, zij reageert heel chill, maar jij reageert alsof je een vagina hebt.
Her isin basi squat'tir evladim...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Telt een DL ook?
Pas begonnen, dus ik ga geen stats posten.
squat, bench press, dead lift en power clean.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Her isin basi squat'tir evladim...
(mods: hoeveel squat je)
Dus jij bent er om haar te beschermen ofzo? MT is geen fragiel poppetje. Zou je haar ook zo beschermen als het een jongen was geweest?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar misschien wil zij de discussie gewoon niet aangaan?
Ik kan niet tegen hypocrisie, en dat laat ik ook merken.
Masallah, iyi. Soyle bakalim; sen beni seviyormusun ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
squat, bench press, dead lift en power clean.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 13:41:25 ]
Nee, ik bescherm hier niemand. Dat maak jij ervan. Het gaat mij hier om de hypocrisie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus jij bent er om haar te beschermen ofzo? MT is geen fragiel poppetje. Zou je haar ook zo beschermen als het een jongen was geweest?
Ik ben niet degene die Dima als voorbeeld heeft aangehaald, en heb er ook niets over gezegd.quote:Daarnaast snap ik niet wat Dima ermee te maken heeft en waarom hij betrokken wordt. Hij heeft geen woord gezegd en wordt zomaar als voorbeeld gebruikt.
Dat is niet netjes.
Ik heb zo vaak de wind van voren gekregen van Zargon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat mij hier om de hypocrisie.
Sevmiyorum lan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Masallah, iyi. Soyle bakalim; sen beni seviyormusun ?
Dima is een schatjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef Weissman het volgende:
Haten op Dima![]()
Wat voor kneus ben je dan
Je was anders wel haantje de voorste.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, ik bescherm hier niemand. Dat maak jij ervan. Het gaat mij hier om de hypocrisie.
[..]
Ik ben niet degene die Dima als voorbeeld heeft aangehaald, en heb er ook niets over gezegd.
Iemand die het een beetje begrijpt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef expans het volgende:
[..]
Omdat jij de groffe waarheid preekt beste broeder Z. En dat kan hard aankomen als 99% politiek correct zit te doen (denk ik dan).
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sevmiyorum lan.Ik hoop echt dat je het trainen een paar jaar gaat volhouden, dogru yolu buldun sonundaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is mij niet opgevallen. Ik weet ook niet wat je allemaal hebt gedaan dat je de wind van voren hebt gekregen om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak de wind van voren gekregen van Zargon.
You go girl!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen. Ik weet ook niet wat je allemaal hebt gedaan dat je de wind van voren hebt gekregen om heel eerlijk te zijn.
Daar gaat het me ook niet om. Het gaat mij erom dat Turkse dames (of dat MT of iemand anders is, boeit me niet) gewoon minder vrijheid hebben dan Turkse mannen. Daar zeg ik gewoon wat van, ook tegen (directe) familie.
Ok, ik zal in het vervolg wachten totdat iemand anders heeft gereageerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je was anders wel haantje de voorste.
En ik zei niets over dat jij Dima erbij had gehaald, dat maak jij ervan.
Two cents enzo, fijne zaterdag en je speurtocht naar een huis.
Misschien dat het zo is in jou omgeving, maar ik herken dat totaal niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Vaders die het helemaal niet erg vinden dat hun zoons tien vrouwen per jaar verslijten, maar flippen zodra een mannelijke leeftijdsgenoot in de buurt van hun dochter komt...
Jij bent sowieso dansoz; dus jij telt niet mee als erkek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien dat het zo is in jou omgeving, maar ik herken dat totaal niet.
herr hausen die beinequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, ik zal in het vervolg wachten totdat iemand anders heeft gereageerd.
Thanks.
Haha, ik hoop het ook. Nu even wachten op het herstel van de de musculus trapezius.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je het trainen een paar jaar gaat volhouden, dogru yolu buldun sonunda
Dan ben ik maar niet netjes he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus jij bent er om haar te beschermen ofzo? MT is geen fragiel poppetje. Zou je haar ook zo beschermen als het een jongen was geweest?
Daarnaast snap ik niet wat Dima ermee te maken heeft en waarom hij betrokken wordt. Hij heeft geen woord gezegd en wordt zomaar als voorbeeld gebruikt.
Dat is niet netjes.
[ Bericht 6% gewijzigd door Unlabeled op 04-01-2014 14:00:29 ]
Waarom zijn doorgaans de vrouwen de lul bij eerwraak?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien dat het zo is in jou omgeving, maar ik herken dat totaal niet.
Hahahah, jij suggereert zomaar dat het om geslacht gaat en daarna trek je deze conclusie. Maar ja het is natuurlijk overduidelijk waarom je whiteknight speelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je zusje(s)/dochter(s)/nichtje(s).
Ik ben naïef, dat weet je toch? Ik probeer het gewoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
Sylv, siktiret; je vecht tegen dogma's van duizenden jaren oud.
Wat je ook zegt; zonta yine zonta.
En dit ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat het geen taboe is om als dochter een vriend te hebben. Ik reageer erop dat vaders het oke vinden dat hun zoon 10tallen vrouwen slijten en de vader het maar ok vind.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zijn doorgaans de vrouwen de lul bij eerwraak?
Gevoelig onderwerp.
Herseye maydanoz olma.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent sowieso dansoz; dus jij telt niet mee als erkek.
Het voorbeeld met betrekking tot 10 vrouwen dat ik heb genoemd is nogal gechargeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat het geen taboe is om als dochter een vriend te hebben. Ik reageer erop dat vaders het oke vinden dat hun zoon 10tallen vrouwen slijten en de vader het maar ok vind.
Selectief van je.
__________quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit soort zaken zorgen bij mij ook voor conflicten met Turken (en dus ook familie). Ik kan niet echt tegen dit soort onrechtvaardigheden.
Sommige Turken zouden mij zomaar kunnen afschilderen als een feminist.
Waar gaat het om dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah, jij suggereert zomaar dat het om geslacht gaat en daarna trek je deze conclusie.
Vertel... Ik heb wel een idee wat je denkt, maar ik wil het van jou horen...quote:Maar ja het is natuurlijk overduidelijk waarom je whiteknight speelt.
je hebt het onderwerp inmiddels zoveel kanten opgetrokken dat het inderdaad veel moeite kan kosten ja. Goede keus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar ik denk dat ik voor de verandering maar eens naar Weissman ga luisteren en het ga opgeven. Zonde van mijn tijd en moeite.
Ik mis alleen nog een Holocaust-verwijzing.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je hebt het onderwerp inmiddels zoveel kanten opgetrokken dat het inderdaad veel moeite kan kosten ja. Goede keus.
Welke natie? Of bedoel je Illuminati?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef Unlabeled het volgende:
Heeft hij al gedaan che_. Die dingen zitten verborgen in onze posts. Illuminatie enzo...
De dag is nog niet om.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een Holocaust-verwijzing.
juist met i inddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke natie? Of bedoel je Illuminati?
En wie houdt er een dubbele standaard op na wat betreft mannen en vrouwen waar Unlabeled en sylvesterrr de hele tijd zo fel tegen ageren? Ben ik ook benieuwd naar. Want volgens mij zitten ze met een hoop ongegronde aannames.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:43 schreef expans het volgende:
Maar wat ik dan mis he, welk mannelijk lid heeft hier verhalen á la MT opgehangen dan, waar niks tegen is gezegd? Verder popcorn.gif
Maak er 5 van. Het gaat niet om de aantallen. Jij doet alsof het vaders het ok vinden dat hun zoons meerdere vrouwen slijten. Nou, dat herken ik dus niet, zo is het niet in mijn omgeving. Wellicht wel in jouw omgeving, maar doe niet alsof dat de norm is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het voorbeeld met betrekking tot 10 vrouwen dat ik heb genoemd is nogal gechargeerd.Selectief lezen doe ik ook graag ja.
Niet, moet dat dan? In het verleden hebben genoeg - voornamelijk mannelijke - users het een en ander gezegd, en tussen de regels door kon je gewoon lezen dat het 'not done is voor vrouwen'. Namus ofzo. Nu geen zin om voorbeelden op te zoeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:43 schreef expans het volgende:
Maar wat ik dan mis he, welk mannelijk lid heeft hier verhalen á la MT opgehangen dan, waar niks tegen is gezegd? Verder popcorn.gif
Als ik over de Holocaust begin, dan krijg ik ruzie met veel Turken/moslims.quote:
Zie mijn reactie op expans.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wie houdt er een dubbele standaard op na wat betreft mannen en vrouwen waar Unlabeled en sylvesterrr de hele tijd zo fel tegen ageren? Ben ik ook benieuwd naar. Want volgens mij zitten ze met een hoop ongegronde aannames.
Ze vinden het misschien niet ok (zei ik ook niet, ik zei dat ze het niet erg vinden!), maar reageren wel beduidend anders.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maak er 5 van. Het gaat niet om de aantallen. Jij doet alsof het vaders het ok vinden dat hun zoons meerdere vrouwen slijten. Nou, dat herken ik dus niet, zo is het niet in mijn omgeving. Wellicht wel in jouw omgeving, maar doe niet alsof dat de norm is.
Feminist
Ik lurk een tijdje mee, en post af en toe maar ik heb nog niemand zo extravagant bezig gezien. En tbh, als ik reageer op MT dan doe ik dat omdat ik d'r gelul een beetje irritant begin te vinden, niet omdat het vanwege namus is oid. Volgens mij weet zijzelf ook wel dondersgoed dat niet iedereen het eens is (/kan zijn) met haar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Sorry mensen, ik kon me niet inhouden...
[..]
Niet, moet dat dan? In het verleden hebben genoeg - voornamelijk mannelijke - users het een en ander gezegd, en tussen de regels door kon je gewoon lezen dat het 'not done is voor vrouwen'. Namus ofzo. Nu geen zin om voorbeelden op te zoeken.
[..]
Als ik over de Holocaust begin, dan krijg ik ruzie met veel Turken/moslims.
[..]
Zie mijn reactie op expans.
[..]
Ze vinden het misschien niet ok (zei ik ook niet, ik zei dat ze het niet erg vinden!), maar reageren wel beduidend anders.Je zei net zelf al dat je niet beweert "dat het geen taboe is om als dochter een vriend te hebben".
Als ik ergens heb beweerd dat alle Turken zo zijn, mijn welgemeende excuses. Ik wil enkel aangeven dat die hypocrisie gewoon vaak voorkomt bij Turken (gebaseerd op mijn eigen ervaring).
Haha ik vermijd geen discussie. Het is zoals het isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar misschien wil zij de discussie gewoon niet aangaan?
Ik kan niet tegen hypocrisie, en dat laat ik ook merken.
Eens.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik niet wat Dima ermee te maken heeft en waarom hij betrokken wordt. Hij heeft geen woord gezegd en wordt zomaar als voorbeeld gebruikt.
Dat is niet netjes.
Aşkım daima haklı. O yüzden kimseyle tartışmıyorum. Neysem oyumquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar ik denk dat ik voor de verandering maar eens naar Weissman ga luisteren en het ga opgeven. Zonde van mijn tijd en moeite.
Vertel jij ze dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Weissman het volgende:
Wammes, vertel ze hoe je vrouwen moet behandelen.
Dat denken ze ook nog steeds van mijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef krokusje31 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat??? Die discussie heb ik maanden geleden al gehad. Begint te vervelen.
Olm sus bi. Maksat eglence olsun.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef xminator het volgende:
Een kloon die met zichzelf communiceert, het moet niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ben trouwens inmiddels gesteriliseerd, nadat ik las dat je dat soort sperma als literpak kon drinken.
Kan daar niet aan wennen. Gaat inmiddels vervelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat denken ze ook nog steeds van mijWen er maar aan.
Hoe lang gaat me dit nog achtervolgen??!! Pfffffffquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Krokusje is het weer goed met die ex minnaar? Kocanla aran nasil? Ik zweer het was gestopt maar wil dit nog wel weten.
Ben trouwens inmiddels gesteriliseerd, nadat ik las dat je dat soort sperma als literpak kon drinken. Onu okudugumda icim bir hos oldu hemen doktora gittim gulum.
DM me even, stuur ik je mn nmr toe, canim.
Stressli misin canim. Masaj falan yapimmi.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat me dit nog achtervolgen??!! Pfffffff
De rest van je leven. Internet, wen er maar aan..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat me dit nog achtervolgen??!! Pfffffff
Nee hoor geen stress hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stressli misin canim. Masaj falan yapimmi.
Daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
De rest van je leven. Internet, wen er maar aan..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier wel. Sen bana yapsana o zaman kiz.
moet jij niet ergens anders wezen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Bu da bana gelsin amina koyim. (niet de jouwe Krokusje)
Jawel, ik ga zo!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet jij niet ergens anders wezen?
Waren we allemaal zoals jij!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef xaban06 het volgende:
Wat een weirdo turken zeg. Volgens mij komen hier echt alleen verwarde, getraumatiseerde, verkaaste turken, op enkele na.
Dima ik hoop dat mijn reactie bij jou niet het verkeerde keelgat is geschoten en als dat wel is gebeurd verontschuldig ik mij bij deze. Ik vond/vind je werkelijk waar een interessante jongen en daarom probeerde ik steeds een gesprek aan te knopen tijdens die meet. Bovendien vind ik je topics hilarisch en wil ik niet dat je denkt dat ik een bitch ben ofzo. Peace.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak de wind van voren gekregen van Zargon.
Sws met deze looks. Lang, breed, baard. Gelde alma.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol, ik ben verliefd op jou!
ZOU JULLIE ALLEBEI DOEN!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind jou stoer Unlabeled! Zou graag met jou en Stimo aan tafel willen zitten
Kwijltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws met deze looks. Lang, breed, baard. Gelde alma.
zwakkelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |