SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had rond 2 uur besteld man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Om 5 uur in de ochtend zoveel eten? Damn...
Rechts lijkt op Adana Kebab.
Nog meer suikers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had rond 2 uur besteld man.Baalde ook wel redelijk. Kreeg wel gratis baklava en twee blikjes Cola, dat dan weer wel.
weenieman, gewoon in bed gaan liggen en de ogen sluiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog meer suikers.![]()
Hoe heb je daarna kunnen slapen joh?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
weenieman, gewoon in bed gaan liggen en de ogen sluiten.
Ziet er niet bepaald smakelijk uit. Goedkope tent? Wel tof dat ze zo vroeg in de ochtend nog open zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, ik had het eten rond 5:00 gekregen en na het eten ging ik direct slapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik het linker gerecht lekkerder vond dan het rechter, echter kan ik mij voorstellen dat het rechter gerecht lekkerder is wanneer het direct van de barbecue afkomt. Dat geldt trouwens voor beide. Rond een uurtje of 4-5 in de nacht kun je natuurlijk niet verwachten dat het voedsel de hoogste kwaliteit heeft.
Wat is welke?
¤ 13,- voor een schotel, weet niet of dat goedkoop is. Overigens wel karig ja, maar ach, zo voor het tijdstip was het goed te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald smakelijk uit. Goedkope tent? Wel tof dat ze zo vroeg in de ochtend nog open zijn.
Dat was niet het geval. Komt door de foto denk ik. Het was een beetje droog, misschien daarom. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij die tent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef xminator het volgende:
Ziet er een beetje aangebrand uit, mja wat kan je ervan verwachten als je om 02.00 besteld in Nederland.
Linker = Sis kebab
Rechter = Adana kebab
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Dat heb ik vlak voor mijn maandelijks kuurtjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef MaidensTower het volgende:
K eet zoveel en raak gewoon niet verzadigd!
AH... jij bent na gebruik gaan plassen of had een stofje in je oog?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijgerbalsem... Maak na gebruik je handen goed schoon...
haha nee bij mij komt het door werk en sporten. mn lichaam eist het ook van mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik vlak voor mijn maandelijks kuurtje
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
AH... jij bent na gebruik gaan plassen of had een stofje in je oog?
Aftershave + onlangs geschoren ballen mixen niet bijster goed, in die zin ken ik pijn zoals geen anderquote:
Ouch!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Aftershave + onlangs geschoren ballen mixen niet bijster goed, in die zin ken ik pijn zoals geen ander
Dat verwacht ik wel van hem, ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Arcadia heeft drie dames ontvoerd...
Let maar op, die drie dames zullen lijden aan het stockholmsyndroom.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel van hem, ja!
Karimisin la senquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende relatief dure aankoop gaat worden: een mooie serviesset.![]()
![]()
De serviesset die ik destijds van m'n ma heb gekregen past gewoon niet bij mij.
Ik heb vanmiddag in de stad zulke mooie serviessets gezien, wow!Villeroy en Boch
Wat is deze.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende relatief dure aankoop gaat worden: een mooie serviesset.![]()
![]()
Ik heb vanmiddag in de stad zulke mooie serviessets gezien, wow!Villeroy en Boch
Als alleenstaande man moet ik voor twee denken hè.quote:
Goede smaak wat betreft serviesset scheelt je later in ieder geval een ruzie met je toekomstige partner.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Iets wat de meeste mensen doen rond hun trouwen
quote:
Çüş! Ik ben nog niet over Meneer Baard heenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef xaban06 het volgende:
MT ben jij dit R&P / verliefd op oudere getrouwde man
pics van je serviesset? ik wil graag begrip voor je opbrengen voor deze post, anders ben je echt een drama queenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
pics van je serviesset? ik wil graag begrip voor je opbrengen voor deze post, anders ben je echt een drama queen
is dat een nee op de vraag?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Çüş! Ik ben nog niet over Meneer Baard heen
Zij verzint wel betere namen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef xaban06 het volgende:
MT ben jij dit R&P / verliefd op oudere getrouwde man
Hahahhahahahhahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij verzint wel betere namen...
gast... wat is er mis met dat servies dan? mooi is wat anders moet ik toegeven, maar je hele set dumpen, voor een mooi servies set, lekker belangrijk dude...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan er toch niets aan doen dat ik een serviesset mooi vind?
[..]
[ link | afbeelding ]
Foto van een overleden bord (1,5 jaar geleden)...
Doorgaans gaan mannen over vrouwen heen, maar goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Çüş! Ik ben nog niet over Meneer Baard heen
Het is niet meer compleet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
gast... wat is er mis met dat servies dan? mooi is wat anders moet ik toegeven, maar je hele set dumpen, voor een mooi servies set, lekker belangrijk dude...
Dúh. Check haar OP dan. Wedden dat mijn verhaal 6198 x spannender is? Wedden? Er zit geen moves in. Geen actie. Geen blunders. Geen liefdesverdriet. Niks!quote:
Krijg ik het eerste exemplaar van je boek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dúh. Check haar OP dan. Wedden dat mijn verhaal 6198 x spannender is? Wedden? Er zit geen moves in. Geen actie. Geen blunders. Geen liefdesverdriet. Niks!C'mon, ik heb wel meer temperament dan dat!
I love to ridequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doorgaans gaan mannen over vrouwen heen, maar goed.
Sure, honey!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Krijg ik het eerste exemplaar van je boek?
Belli oluyor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 borden ipv 6?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is niet meer compleet.
Even zonder dollen, ik vind het niet mooi en ook onhandig (formaat van sommige borden is om te huilen).
ze heeft het ook over een enorm leeftijdsverschil, ik kan mij niet herinneren dat jij daar iets over hebt gezegd, iets wat essentieels is, dus dat klopt idd al nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dúh. Check haar OP dan. Wedden dat mijn verhaal 6198 x spannender is? Wedden? Er zit geen moves in. Geen actie. Geen blunders. Geen liefdesverdriet. Niks!C'mon, ik heb wel meer temperament dan dat!
11 borden in plaats van 12quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
5 borden ipv 6?hoe vaak zit je nou met 6 man aan tafel?
als het onpraktisch is kan ik mer wel iets bij voorstellen uiteraard, maarja je hebt die dingen langer dan 1,5 jaar, dus hoe onpraktisch kan het zijn?
dude, je brengt me in de war waarom een nieuw user icon? deze pas niet bij jouquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
11 borden in plaats van 12![]()
![]()
Ik heb die dingen al een tijdje inderdaad. Eigenlijk had ik allang een nieuw setje willen kopen, maar heb dat niet gedaan omdat het een cadeau is. Na het zien van die mooie serviessets heb ik besloten dat ik toch wat nieuws wil.
lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Wellicht dat ik met een mooie serviesset (en pannenset uiteraard) het koken leuk(er) ga vinden.
Ik klikte net per ongeluk op mijn UI en zag dat ik deze afbeelding er nog tussen had staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude, je brengt me in de war waarom een nieuw user icon? deze pas niet bij jou![]()
hoeveel kost die meuk?
deze is wel tof!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik klikte net per ongeluk op mijn UI en zag dat ik deze afbeelding er nog tussen had staan.![]()
De serviessset (startersset - 2 persoons) die ik op het oog heb kost een euro of ¤ 200...Eerst verhuizen, dan een serviesset kopen als ik nog geld overhoud.
Ja, ik ga verhuizen. Ik weet nog niet wanneer en ook nog niet exact waarheen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze is wel tof!
ah okay, je gaat verhuizen, succes daarmee! een servies set lijkt me idd, niet prio nr 1 dan
je WIL verhuizen dus, je GAAT verhuizen is wat andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ga verhuizen. Ik weet nog niet wanneer en ook nog niet exact waarheen.
Ik gá ook verhuizen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
je WIL verhuizen dus, je GAAT verhuizen is wat anders
heb je enige garanties?quote:
HAhaha Syl, do you even lift? (hoor het, bij wijze van, iemand zeggen die dit UI ooit hadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, ik moet wennen aan mijn nieuwe UI.
deze UI zuigtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, ik moet wennen aan mijn nieuwe UI.
Ik hou van jongere mannen. Die hebben nog libidoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze heeft het ook over een enorm leeftijdsverschil, ik kan mij niet herinneren dat jij daar iets over hebt gezegd, iets wat essentieels is, dus dat klopt idd al niet
Garanties bestaan niet.quote:
Mag ik niet dromen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
HAhaha Syl, do you even lift? (hoor het, bij wijze van, iemand zeggen die dit UI ooit had)
dan moet je er wel heel vroeg bij zijn, aangezien de seksuele piek bij de mannen ronde 19 jaar isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik hou van jongere mannen. Die hebben nog libido
Die hebben weer hun hersenen in hun penis zitten en zijn onervaren. Min. 23 jaar. Max 30.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan moet je er wel heel vroeg bij zijn, aangezien de seksuele piek bij de mannen ronde 19 jaar is
19-jarigen zijn denk ik nét te jong om haar te kunnen handlen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan moet je er wel heel vroeg bij zijn, aangezien de seksuele piek bij de mannen ronde 19 jaar is
death and taxes...quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
19-jarigen zijn denk ik nét te jong om haar te kunnen handlen.
Minimaal 23 jaar. Is Mr. Baard toevallig 23 waardoor je de ondergrens op 23 jaar hebt gesteld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die hebben weer hun hersenen in hun penis zitten en zijn onervaren. Min. 23 jaar. Max 30.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Minimaal 23 jaar. Is Mr. Baard toevallig 23 waardoor je de ondergrens op 23 jaar hebt gesteld?
Yes he is!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Minimaal 23 jaar. Is Mr. Baard toevallig 23 waardoor je de ondergrens op 23 jaar hebt gesteld?
Hij is ook 23 jaar, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
werken en werken, wordt lastig na bijna een maand niet werkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef MaidensTower het volgende:
Oke, genoeg over Baard.
Nog leuke weekendplannen?
K werk ook. Samen lunchen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
werken en werken, wordt lastig na bijna een maand niet werken
Dank je. Jij ook succes en veel plezier @ work.quote:
Hoe kom jij aan zoveel vakantiedagen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
werken en werken, wordt lastig na bijna een maand niet werken
dat je betaalt krijgt betekent nog niet dat je ook daadwerkelijk werkt hehquote:
Ooooeeeh!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat je betaalt krijgt betekent nog niet dat je ook daadwerkelijk werkt heh
Klopt. Onthoud dat goed!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat je betaalt krijgt betekent nog niet dat je ook daadwerkelijk werkt heh
ambtenaar, 40 uur werken 36 uitbetaald krijgen, dus verlof dagen opbouwen, ik heb in 2013 iets van 500 uur verlof genotenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel vakantiedagen?
ik weet er alles van! ambtenaar en allesquote:
Je weet wat ze zeggen over ambtenaren hè?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet er alles van! ambtenaar en alles
we werken best ver uit elkaar, niet echt praktisch zeg maarquote:
dat zijn wel de beste banenquote:
het geldt niet voor iedereen uiteraard, maar velen zeer zeker wel (helaas)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over ambtenaren hè?!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ambtenaar, 40 uur werken 36 uitbetaald krijgen, dus verlof dagen opbouwen, ik heb in 2013 iets van 500 uur verlof genoten![]()
![]()
Heb zelf een periode voor de B.dienst gewerkt. Dat was best pittig. Ik kreeg wel heeeeel goed betaald!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
het geldt niet voor iedereen uiteraard, maar velen zeer zeker wel (helaas)
Dat is 3 maanden verlof, veel zeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ambtenaar, 40 uur werken 36 uitbetaald krijgen, dus verlof dagen opbouwen, ik heb in 2013 iets van 500 uur verlof genoten![]()
![]()
Dus je bent medeplichtig geweest aan gelegaliseerde diefstal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb zelf een periode voor de B.dienst gewerkt. Dat was best pittig. Ik kreeg wel heeeeel goed betaald!
i know aso, normaal is dat 400 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is 3 maanden verlof, veel zeg.
Als je morgen vroeg op moet, dan is dit wel erg vroeg om te gaan slapen hoor...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know aso, normaal is dat 400 uur![]()
ik ga pitten morgen vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |