SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had rond 2 uur besteld man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Om 5 uur in de ochtend zoveel eten? Damn...
Rechts lijkt op Adana Kebab.
Nog meer suikers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had rond 2 uur besteld man.Baalde ook wel redelijk. Kreeg wel gratis baklava en twee blikjes Cola, dat dan weer wel.
weenieman, gewoon in bed gaan liggen en de ogen sluiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog meer suikers.![]()
Hoe heb je daarna kunnen slapen joh?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
weenieman, gewoon in bed gaan liggen en de ogen sluiten.
Ziet er niet bepaald smakelijk uit. Goedkope tent? Wel tof dat ze zo vroeg in de ochtend nog open zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, ik had het eten rond 5:00 gekregen en na het eten ging ik direct slapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik het linker gerecht lekkerder vond dan het rechter, echter kan ik mij voorstellen dat het rechter gerecht lekkerder is wanneer het direct van de barbecue afkomt. Dat geldt trouwens voor beide. Rond een uurtje of 4-5 in de nacht kun je natuurlijk niet verwachten dat het voedsel de hoogste kwaliteit heeft.
Wat is welke?
¤ 13,- voor een schotel, weet niet of dat goedkoop is. Overigens wel karig ja, maar ach, zo voor het tijdstip was het goed te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald smakelijk uit. Goedkope tent? Wel tof dat ze zo vroeg in de ochtend nog open zijn.
Dat was niet het geval. Komt door de foto denk ik. Het was een beetje droog, misschien daarom. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij die tent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef xminator het volgende:
Ziet er een beetje aangebrand uit, mja wat kan je ervan verwachten als je om 02.00 besteld in Nederland.
Linker = Sis kebab
Rechter = Adana kebab
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Dat heb ik vlak voor mijn maandelijks kuurtjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef MaidensTower het volgende:
K eet zoveel en raak gewoon niet verzadigd!
AH... jij bent na gebruik gaan plassen of had een stofje in je oog?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijgerbalsem... Maak na gebruik je handen goed schoon...
haha nee bij mij komt het door werk en sporten. mn lichaam eist het ook van mequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik vlak voor mijn maandelijks kuurtje
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
AH... jij bent na gebruik gaan plassen of had een stofje in je oog?
Aftershave + onlangs geschoren ballen mixen niet bijster goed, in die zin ken ik pijn zoals geen anderquote:
Ouch!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Aftershave + onlangs geschoren ballen mixen niet bijster goed, in die zin ken ik pijn zoals geen ander
Dat verwacht ik wel van hem, ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Arcadia heeft drie dames ontvoerd...
Let maar op, die drie dames zullen lijden aan het stockholmsyndroom.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel van hem, ja!
Karimisin la senquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende relatief dure aankoop gaat worden: een mooie serviesset.![]()
![]()
De serviesset die ik destijds van m'n ma heb gekregen past gewoon niet bij mij.
Ik heb vanmiddag in de stad zulke mooie serviessets gezien, wow!Villeroy en Boch
Wat is deze.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet al wat mijn volgende relatief dure aankoop gaat worden: een mooie serviesset.![]()
![]()
De serviesset die ik destijds van m'n ma heb gekregen past gewoon niet bij mij.
Ik heb vanmiddag in de stad zulke mooie serviessets gezien, wow!Villeroy en Boch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |