abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135087290
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 07:46 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Dan moet je eens langs kijken wat de "blanke" jeugd uitspookt voor, tijdens en na het uitgaan elke week na wat alcohol. En hetzelfde geldt met voetbalwedstrijden. En toevallig nog met oud en nieuw.
Waarom vergeten wegkijkers als jij toch altijd dat er veel meer Nederlanders zijn dan iedere afzonderlijke etniciteit? Op iedere Marokkaan staan 40 Nederlanders, dus dan heb je grofweg pas een punt als Nederlanders zo'n 40 keer zo vaak als Mocro's de mist in gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
WTF!!! Bestaan dit soort geitenwollensokken nu nog steeds joh?!. Het lijkt of je rechtstreeks uit 1986 bent komen lopen. Ben jij geboren met een plaat voor je hoofd? :{
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:35:27 #177
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135088129
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 03:28 schreef kievitsboom het volgende:
Zo gaat dat, klagen over discriminatie en er zelf net zo schuldig aan zijn.

Kan me nog op de eerste dag op het mbo ( :') ) herinneren dat ik maar bij een groepje marokkanen ging staan omdat er bijna geen nederlanders rondliepen. Kreeg ik te horen dat 'ik niet een van hen ben'.

Ja, echt een succes. :r
Kortom je was zelf ook al in die toestand...

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Simpel-Zat het volgende:

Waarom vergeten wegkijkers als jij toch altijd dat er veel meer Nederlanders zijn dan iedere afzonderlijke etniciteit? Op iedere Marokkaan staan 40 Nederlanders, dus dan heb je grofweg pas een punt als Nederlanders zo'n 40 keer zo vaak als Mocro's de mist in gaat.
Puu op basis van aantallen redeneren is ook onzin. Marokkanen zitten vaker in een sociale achterstand. Mensen van een dergelijke sociale afkomst vertonen eerder crimineel gedrag dan een dergelijke aard. Wanneer je gaat kijken in de blanke mindere wijken zul je soortgelijke statistieken zien.

Overigens bestaat de multiculturele samenleving uit meer groepen dan alleen de Nederlanders en de Marokkanen. Dat lijken mensen iets te vaak te vergeten. Helaas gaat het oordeel over de multiculturele samenleving bij te veel mensen niet verder dan Marokkanen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Kenju op 04-01-2014 23:40:47 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:57:27 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135089027
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

[..]

WTF!!! Bestaan dit soort geitenwollensokken nu nog steeds joh?!. Het lijkt of je rechtstreeks uit 1986 bent komen lopen. Ben jij geboren met een plaat voor je hoofd? :{
Ah, Simpel-Zat de dorpsgek is er ook weer hoor :D
Krekker is de bom!
  zondag 5 januari 2014 @ 02:09:19 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_135092893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als je een zwarte Amerikaan was met genoeg middelen om elders te wonen wel dan? :?
Zeer zeker wel ja, maar dat is dan ook best een kromme vergelijking.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_135094415
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef waht het volgende:

[..]

Afrikaanse landen zijn allen monocultureel, typisch.
Bhahaha, grapjas. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 07:30:32 #181
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135094420
Best logisch dat onder blanken dat percentage het hoogst is
Ik zou het vreemd vinden als dat niet zo was
pi_135094456
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 07:30 schreef hugecooll het volgende:
Best logisch dat onder blanken dat percentage het hoogst is
Ik zou het vreemd vinden als dat niet zo was
Percentage ?
Waar heb je het over ?

Een belangrijke verklaring voor de oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen
in de criminaliteit is hun gemiddeld slechtere sociaaleconomische positie ten opzichte van
autochtonen. Na correctie voor verschillen in sociaaleconomische achtergrondkenmerken
neemt de oververtegenwoordiging onder alle herkomstgroepen weliswaar af, maar verdwijnt
niet helemaal. Zo worden Marokkanen en Antillianen ook na correctie nog steeds
twee keer vaker verdacht van een misdrijf dan autochtonen. Turken (op tweede generatie
volwassenen na) en de groep overige niet-westerse allochtonen verschillen in de kans om
geregistreerd te zijn als verdachte na correctie voor sociaaleconomische omstandigheden
echter weinig meer van autochtonen. Er is geen significant verschil meer in de kans om
verdacht te zijn van een misdrijf tussen minderjarige Turken van de eerste generatie en
autochtonen. Volwassen overig niet-westerse eerstegeneratieallochtonen hebben zelfs
een kleinere kans dan volwassen autochtonen om verdacht te zijn van een delict als rekening
wordt gehouden met hun (achtergestelde) sociaaleconomische positie.

aantal verdachten % van de bevolking, in bevolkingsgroep
autochtoon 1% pools 1,5% bulgaars 2,5% Turks 3% Surinaams 4% Marokkaans 5% Antiliaans 6%
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)1C9/0/2012b61pub.pdf
  zondag 5 januari 2014 @ 08:05:57 #183
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135094480
Ik reageerde op de eerste zes alinea's van de OP, maar bedankt voor je criminaliteitscijfers
pi_135094482
Was ook meer voor kenju en die andere bedoeld ofzo
  zondag 5 januari 2014 @ 11:08:52 #185
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135095987
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 07:55 schreef arjan1112 het volgende:
r de oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen
in de criminaliteit is hun gemiddeld slechtere sociaaleconomische positie ten opzichte van
autochtonen. Na correctie voor verschillen in sociaaleconomische achtergrondkenmerken
neemt de oververtegenwoordiging onder alle herkomstgroepen weliswaar af, maar verdwijnt
twee keer vaker verdacht van een misdrijf dan autochtonen. Turken (op tweede generatie
volwassenen na) en de groep overige niet-westerse allochtonen verschillen in de kans om
geregistreerd te zijn als verdachte na correctie voor sociaaleconomische omstandigheden
echter weinig meer van autochtonen. Er is geen significant verschil meer in de kans om
verdacht te zijn van een misdrijf tussen minderjarige Turken van de eerste generatie en
autochtonen. Volwassen overig niet-westerse eerstegeneratieallochtonen hebben zelfs
een kleinere kans dan volwassen autochtonen om verdacht te zijn van een delict als rekening
wordt gehouden met hun (achtergestelde) soc
Bij Marokkanen telt natuurlijk meer dan alleen die sociaal-economische achterstand. Zo hebben ze veel minder dan andere groepen, dat 'broederschaps' gevoel; het idee dat ze anderen nooit in de steek mogen laten, en dus veel vaker voor een sociale ontwikkeling zullen kiezen waarbij dat niet gezien kan worden dat ze broeders in de steek laten. Dat is dus niet alleen vanuit een economische positie uit te leggen.

Ik zeg ook nergens dat dat verschil er niet is. Ik bedoelde met 'soortgelijke statistieken' dat een sociale achterstand lijdt tot meer criminaliteit. Sowieso hebben mensen uit die blanke achterstandswijken een kleinere achterstand dan Marokkanen in dat soort wijken (gevolg van wat ik eerder al omschreef, maar ook bijv. achterstanden in taal en bepaalde culturele waarden thuis).

Ik moet zeggen dat ik niet bekend was met de overige cijfers. Goed te zien dat zelfs concreet dat verschil cijfermatig nihil is als het om de overige allochtone groepen gaat. Zelfs 'niet-westerse' groepen, waarvan ik overigens het onzin vind dat die onder één noemer geplaatst worden. Marokkanen lijken meer op Nederlanders dan Indiërs of Chinezen. Ligt ook dichter bij Nederland in de buurt en ook cultureel staan ze dichter bij ons. Religieus, maar ook qua algehele waarden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 5 januari 2014 @ 11:31:43 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135096386
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 07:55 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Percentage ?
Waar heb je het over ?

Een belangrijke verklaring voor de oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen
wordt gehouden met hun (achtergestelde) sociaaleconomische positie.

aantal verdachten % van de bevolking, in bevolkingsgroep
autochtoon 1% pools 1,5% bulgaars 2,5% Turks 3% Surinaams 4% Marokkaans 5% Antiliaans 6%
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)1C9/0/2012b61pub.pdf
Zelden tref je iemand die statistiek en normalisering van de onderzoekspopulatie begrijpt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137129675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
de re-migranten uitkering is ook keihard rascime

u bent 55 jaar heeft al 3 jaar een uitkering en komt uit Turkije, Marokko, Suriname, Tunesië, Kaapverdië, Servië, Bosnië-Herzegovina, Kroatië, Montenegro, Macedonië (FYROM), Slovenië, Kosovo, de Molukken, Griekenland, Italië, Portugal of Spanje of u heeft ooit asiel gekregen in Nederland.

nu mag je teruggaan en dan krijg je tot je 67ste een uitkering van 650 euro per maand

u bent Nederlands? u mag niet vertrekken naar het buitenland en u krijgt niets.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 16:54:29 #188
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_137129907
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
In Nederland en, vooral!, Groenland is het niet anders.
Nooit op Groenland geweest dus :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_137130127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nooit op Groenland geweest dus :P
Jawel!
In het Honderd Bunderbos net buiten Sisimiut trof ik geen enkele levensvorm aan buiten een eskimo in zijn iglo en een trekhond!

Kapitein Iglo kenden zij zelfs niet, ook gek als je bedenkt dat hij sprekend op de gemiddelde Deen lijkt.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:22:22 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_137172948
Ik heb gewoon één tokenneger als vriend. Prima. In zijn eentje veroorzaakt hij weinig overlast en niemand kan me verwijten een etnisch zuivere vriendenkring te hebben.
The End Times are wild
  woensdag 26 februari 2014 @ 22:02:29 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137178714
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gewoon één tokenneger als vriend. Prima. In zijn eentje veroorzaakt hij weinig overlast en niemand kan me verwijten een etnisch zuivere vriendenkring te hebben.
Jij bent monogaam? Goh
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137181009
quote:
ah...... een excuusneger....
pi_137183604
quote:
Tja, als ze de meerderheid hebben krijg je Zuid-Afrika taferelen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_137184052
quote:
15s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef waht het volgende:

[..]

:')
pi_137184555
quote:

[..]

Welnee!
In Zimbabwe ging het toch ook goed!

Oh wait... :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 01:24:06 #196
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_137186843
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Heb het zelf een paar keer meegemaakt dat ik bij haar was, 1x door 3 Marokkaanse gasten op Amsterdam CS, en die wilde ik toen klappen geven, maar ze liepen vrij snel weg en vriendin hield me tegen, en een andere keer in Enkhuizen, door een groepje van 5-6 kazen ofzo, maar ze liep toen achter me dus ik hoorde het even later van haar, anders had ik ze ook geklapt.
Jet-li, ben jij het? :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_137187255
quote:

[..]

Weet je zeker dat je niet racistisch bent?
pi_137187356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

eeuh, hoe kom je aan het idee dat de Nederlander niets krijgt? Hij krijgt gewoon net als de allochtoon een uitkering tot zijn AOW ingaat, en dan kan die ook vertrekken naar het buitenland.
Als de allochtoon op z'n 55ste al vertrekt scheelt dat dus ook nog eens in opbouwjaren voor de AOW.
pleased to meet you
pi_137187410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

Samenvatting:

Flinke percentages van Amerikaanse rassengroepen kiezen liever voor hun eigen soort wb vriendschap.
Ja...en? Is dat strafbaar of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137187668
Hmm herken mij daar toch echt niet in.. ik ben Zuid-Amerikaans maar ik heb echt niks met me eigen volk :').. 95% van mijn vrienden zijn blank, en de overige 5% heeft een kleurtje (net zoals mij) maar die gedragen zich ook blank.
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')