Waarom vergeten wegkijkers als jij toch altijd dat er veel meer Nederlanders zijn dan iedere afzonderlijke etniciteit? Op iedere Marokkaan staan 40 Nederlanders, dus dan heb je grofweg pas een punt als Nederlanders zo'n 40 keer zo vaak als Mocro's de mist in gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:46 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dan moet je eens langs kijken wat de "blanke" jeugd uitspookt voor, tijdens en na het uitgaan elke week na wat alcohol. En hetzelfde geldt met voetbalwedstrijden. En toevallig nog met oud en nieuw.
WTF!!! Bestaan dit soort geitenwollensokken nu nog steeds joh?!. Het lijkt of je rechtstreeks uit 1986 bent komen lopen. Ben jij geboren met een plaat voor je hoofd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
Kortom je was zelf ook al in die toestand...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:28 schreef kievitsboom het volgende:
Zo gaat dat, klagen over discriminatie en er zelf net zo schuldig aan zijn.
Kan me nog op de eerste dag op het mbo () herinneren dat ik maar bij een groepje marokkanen ging staan omdat er bijna geen nederlanders rondliepen. Kreeg ik te horen dat 'ik niet een van hen ben'.
Ja, echt een succes.
Puu op basis van aantallen redeneren is ook onzin. Marokkanen zitten vaker in een sociale achterstand. Mensen van een dergelijke sociale afkomst vertonen eerder crimineel gedrag dan een dergelijke aard. Wanneer je gaat kijken in de blanke mindere wijken zul je soortgelijke statistieken zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Simpel-Zat het volgende:
Waarom vergeten wegkijkers als jij toch altijd dat er veel meer Nederlanders zijn dan iedere afzonderlijke etniciteit? Op iedere Marokkaan staan 40 Nederlanders, dus dan heb je grofweg pas een punt als Nederlanders zo'n 40 keer zo vaak als Mocro's de mist in gaat.
Ah, Simpel-Zat de dorpsgek is er ook weer hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Waarom vergeten wegkijkers als jij toch altijd dat er veel meer Nederlanders zijn dan iedere afzonderlijke etniciteit? Op iedere Marokkaan staan 40 Nederlanders, dus dan heb je grofweg pas een punt als Nederlanders zo'n 40 keer zo vaak als Mocro's de mist in gaat.
[..]
WTF!!! Bestaan dit soort geitenwollensokken nu nog steeds joh?!. Het lijkt of je rechtstreeks uit 1986 bent komen lopen. Ben jij geboren met een plaat voor je hoofd?
Zeer zeker wel ja, maar dat is dan ook best een kromme vergelijking.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als je een zwarte Amerikaan was met genoeg middelen om elders te wonen wel dan?
Bhahaha, grapjas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Afrikaanse landen zijn allen monocultureel, typisch.
Percentage ?quote:Op zondag 5 januari 2014 07:30 schreef hugecooll het volgende:
Best logisch dat onder blanken dat percentage het hoogst is
Ik zou het vreemd vinden als dat niet zo was
Bij Marokkanen telt natuurlijk meer dan alleen die sociaal-economische achterstand. Zo hebben ze veel minder dan andere groepen, dat 'broederschaps' gevoel; het idee dat ze anderen nooit in de steek mogen laten, en dus veel vaker voor een sociale ontwikkeling zullen kiezen waarbij dat niet gezien kan worden dat ze broeders in de steek laten. Dat is dus niet alleen vanuit een economische positie uit te leggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 07:55 schreef arjan1112 het volgende:
r de oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen
in de criminaliteit is hun gemiddeld slechtere sociaaleconomische positie ten opzichte van
autochtonen. Na correctie voor verschillen in sociaaleconomische achtergrondkenmerken
neemt de oververtegenwoordiging onder alle herkomstgroepen weliswaar af, maar verdwijnt
niet helemaal. Zo worden Marokkanen en Antillianen ook na correctie nog steeds
twee keer vaker verdacht van een misdrijf dan autochtonen. Turken (op tweede generatie
volwassenen na) en de groep overige niet-westerse allochtonen verschillen in de kans om
geregistreerd te zijn als verdachte na correctie voor sociaaleconomische omstandigheden
echter weinig meer van autochtonen. Er is geen significant verschil meer in de kans om
verdacht te zijn van een misdrijf tussen minderjarige Turken van de eerste generatie en
autochtonen. Volwassen overig niet-westerse eerstegeneratieallochtonen hebben zelfs
een kleinere kans dan volwassen autochtonen om verdacht te zijn van een delict als rekening
wordt gehouden met hun (achtergestelde) soc
Zelden tref je iemand die statistiek en normalisering van de onderzoekspopulatie begrijptquote:Op zondag 5 januari 2014 07:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Percentage ?
Waar heb je het over ?
Een belangrijke verklaring voor de oververtegenwoordiging van niet-westerse allochtonen
in de criminaliteit is hun gemiddeld slechtere sociaaleconomische positie ten opzichte van
autochtonen. Na correctie voor verschillen in sociaaleconomische achtergrondkenmerken
neemt de oververtegenwoordiging onder alle herkomstgroepen weliswaar af, maar verdwijnt
niet helemaal. Zo worden Marokkanen en Antillianen ook na correctie nog steeds
twee keer vaker verdacht van een misdrijf dan autochtonen. Turken (op tweede generatie
volwassenen na) en de groep overige niet-westerse allochtonen verschillen in de kans om
geregistreerd te zijn als verdachte na correctie voor sociaaleconomische omstandigheden
echter weinig meer van autochtonen. Er is geen significant verschil meer in de kans om
verdacht te zijn van een misdrijf tussen minderjarige Turken van de eerste generatie en
autochtonen. Volwassen overig niet-westerse eerstegeneratieallochtonen hebben zelfs
een kleinere kans dan volwassen autochtonen om verdacht te zijn van een delict als rekening
wordt gehouden met hun (achtergestelde) sociaaleconomische positie.
aantal verdachten % van de bevolking, in bevolkingsgroep
autochtoon 1% pools 1,5% bulgaars 2,5% Turks 3% Surinaams 4% Marokkaans 5% Antiliaans 6%
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)1C9/0/2012b61pub.pdf
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
de re-migranten uitkering is ook keihard rascime
u bent 55 jaar heeft al 3 jaar een uitkering en komt uit Turkije, Marokko, Suriname, Tunesië, Kaapverdië, Servië, Bosnië-Herzegovina, Kroatië, Montenegro, Macedonië (FYROM), Slovenië, Kosovo, de Molukken, Griekenland, Italië, Portugal of Spanje of u heeft ooit asiel gekregen in Nederland.
nu mag je teruggaan en dan krijg je tot je 67ste een uitkering van 650 euro per maand
u bent Nederlands? u mag niet vertrekken naar het buitenland en u krijgt niets.
Nooit op Groenland geweest dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
In Nederland en, vooral!, Groenland is het niet anders.
Jawel!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit op Groenland geweest dus
Jij bent monogaam? Gohquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gewoon één tokenneger als vriend. Prima. In zijn eentje veroorzaakt hij weinig overlast en niemand kan me verwijten een etnisch zuivere vriendenkring te hebben.
ah...... een excuusneger....quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gewoon één tokenneger als vriend. Prima. In zijn eentje veroorzaakt hij weinig overlast en niemand kan me verwijten een etnisch zuivere vriendenkring te hebben.
Tja, als ze de meerderheid hebben krijg je Zuid-Afrika taferelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef LXIV het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, als ze de meerderheid hebben krijg je Zuid-Afrika taferelen.
Welnee!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jet-li, ben jij het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Heb het zelf een paar keer meegemaakt dat ik bij haar was, 1x door 3 Marokkaanse gasten op Amsterdam CS, en die wilde ik toen klappen geven, maar ze liepen vrij snel weg en vriendin hield me tegen, en een andere keer in Enkhuizen, door een groepje van 5-6 kazen ofzo, maar ze liep toen achter me dus ik hoorde het even later van haar, anders had ik ze ook geklapt.
Weet je zeker dat je niet racistisch bent?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
eeuh, hoe kom je aan het idee dat de Nederlander niets krijgt? Hij krijgt gewoon net als de allochtoon een uitkering tot zijn AOW ingaat, en dan kan die ook vertrekken naar het buitenland.quote:
Ja...en? Is dat strafbaar of zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Samenvatting:
Flinke percentages van Amerikaanse rassengroepen kiezen liever voor hun eigen soort wb vriendschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |