Bij mij op werk staat er ook 1 ding rijd niet verkeerd alleen is deze 9 meter langquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: Ik kan wel zeggen dat ik in een Lincoln heb gereden.
Ook al was het maar 500 meter oid.
Citroën saai noemen en dan een VW overwegenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt; als ik een Dullville had, kon daar idd best een Citroën naast, dan heb ik al weinig meer om me nog meer voor te schamen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maybe, maar ik vind een A4 mooierderder, maar als ik daarin niks kan vinden is een goed ingerichte Pazzad ook wel wat misschien ook al is dat een saaie bak, net als een Golf.
Techniek moet goed zijn, en dat is idd redelijk hetzelfde
[..]
Nee, in een Citroën rijden spannende types, kap nah![]()
![]()
Volgens mij lees je niet helemaal geweldig, maar idd, laten we die discussie maar effe links laten liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Klopt; als ik een Dullville had, kon daar idd best een Citroën naast, dan heb ik al weinig meer om me nog meer voor te schamen
Al is de pizza nog zo lekker, als je niet van pizza houdt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is wel een mooie: http://link.marktplaats.nl/747747003
Die eerste is wel érg taxi en kaal-met-niks, maar ook nog mooi frisquote:
Mocht niet naar buiten met slecht weer, maar heeft wel winterbanden, en ook zo goed als kaalquote:Das Kfz hat natürlich auch ein eigenes Wohnzimmer welches es nicht verlassen hat, wenn das Wetter es nicht zuließ.
Einen Wartungsstau gibt es nicht, neue Conti Winterreifen und neuwertige Conti Sommerreifen sorgen für ein gutes Fahrverhalten.
Veel duurder dan nieuw in 2006 zal het niet zijn.....quote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
En zo'n cabrio is leuk, maar niet praktisch, maar ondertussen wel duur in de mrb.
lees de OP.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:26 schreef borderlinedancer het volgende:
Heb n Megane II CC in 2006 nieuw gekocht, 135pk diesel, sterk zuinig en betrouwbaar. Lekker cabrioen en je kunt ze nu 2e hands (veel te) goedkoop krijgen. 1:25 is haalbaar op de snelweg met deze 2.0 TDi!
Klopt, maar zo'n CC met stalen klapdakconstructie is al gauw prijzig. In dat tarief zou ik dan lieven een station scoren.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Veel duurder dan nieuw in 2006 zal het niet zijn.....
Behalve dan de verhogingen die voor elke auto gelden.
Het is niet zo dat hij het over een belastingvrije oldtimer heeft.
115 pk is natuurlijk geen 'oempf' in een auto van ruim 1300kgquote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef DieselTank het volgende:
Waarom niet
zoiets
Deze heeft wel wat oempf, En je kan met een pook roeren
Ik geloof dat ik het "ondertussen" verkeerd begreep. Excuus.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt, maar zo'n CC met stalen klapdakconstructie is al gauw prijzig. In dat tarief zou ik dan lieven een station scoren.
Bovendien heeft TS duidelijk gemaakt geen stokbrood te willen.
wel een goede wegliggingquote:Op zondag 12 januari 2014 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
115 pk is natuurlijk geen 'oempf' in een auto van ruim 1300kgheeft verder op zich wel alles, km stand is ok, beetje jammer van dat roeren en het feit dat het een Furd is.
Oh, en er kan geen normale radio in, da's ook een dikke min.
Volvo V70 op G3? Dan wel het vierkante model met de oude motor, die liep goed op gas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:36 schreef Sounddragon het volgende:
As TT says;
Ik zit de laatste tijd een beetje te winkelen en te puzzelen wat ik nou moet gaan rijden als de Niksan eruit moet. Wil ik eigenlijk niet, maar ik rijd tegenwoordig tussen de 1300 en 1600 kilometer per week woon-werk, dat deed ik voorheen altijd met de motor, maar na mijn crash afgelopen jaar heb ik besloten wat minder kilometers op de motor te gaan maken, omdat dat soort grappen toch wel een aardige impact kunnen hebben, letterlijk.
Nou rijd ik eigenlijk al jaren MRB vrije klassiekers, omdat ik de auto er toch voor erbij had, en er weinig kilometers mee maakte op jaarbasis, maar nu slurpt die dikke V6 me aardig arm, ook al tank ik in het buitenland. tevens gaat onze geweldige regering me straks dwingen om hem in de wintermaanden te stallen, en dus wordt het tijd om iets anders te gaan rijden, en gezien de kilometrages moet dat dus G3 of diesel gaan worden.
Nou ben ik dus al effe aan het rondgluren, maar het valt me op dat als je écht zuinig wilt rijden, je toch een redelijk recente bak moet gaan kopen, ik kwam toevallig net een (2007) A6 tegen met een dikke 3 liter diesel erin, en zo'n hok loopt gewoon bijna 1 op 20 met 150 paardjes op 1800 kilo, en als ik kijk naar iets wat een beetje in mijn budget past (3 - 4K) dan doen ze ineens weer 1 op 12, en met de BMW's is dat eigenlijk net zo; als je een beetje zuunig wilt rijden moet je aan een EDE, en dat kan SD'tje niet betalen![]()
Wat is nou een redelijke bak om te gaan rijden zonder dat ik erop leegloop?
Eisen;
- Zuinig,
- Beetje ruimte, hoeft geen balzaal, maar ik ben geen japannertje![]()
- Cruise control
- Beetje luxe mag best
- G3 of diesel (G3 lichte voorkeur)
- voor een Gasstel; max 200k gelopen, voor een tractor max. 250k
- budget; laten we eens kijken rond de 3000 - 3500¤
- GÉÉN stokbroden of Pizza-auto's.
shoot!![]()
.
op wat voor manier voldoet dat ding aan mijn lijstje uit de OP, behalve dan dat hij wielen heeft?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Bami-Powner het volgende:
Lexus GS300 :
Goenoeg luxe en veel foefelknopjesheeft ook leder GPS enzo...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeh, die wegligging schijnt de saaiheid redelijk te compenseren, ik moet nog steeds ernstig wennen aan dat new edge design.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef lipje het volgende:
[..]
wel een goede wegligging![]()
En voor die radio is een kapje beschikbaar. Krijg je een 1 DIN radio en een bakje eronder. Anders moet je een ori sony/frod radio scoren
En kunnen Duvel en ik je welkom heten
ik wil zuiniger en goedkoper gaan rijden, dat lukt niet in een auto met het gewicht en de luchtweerstand van een gemiddeld flatgebouw, en al helemaal niet op gasquote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volvo V70 op G3? Dan wel het vierkante model met de oude motor, die liep goed op gas.
De nieuwere (vanaf 2000) met mechanische klepstoters zijn erg duur om na te stellen.
Nu ja, ik denk echt met je mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wil zuiniger en goedkoper gaan rijden, dat lukt niet in een auto met het gewicht en de luchtweerstand van een gemiddeld flatgebouw, en al helemaal niet op gaswel lekkere bakken, maar niet voor wat ik ermee wil gaan doen.
Je wordt in NL van alle kanten genaaid. Mijn belastingvrije oldtimer uit 1981 is inmiddels niet meer belastingvrij. Voor gas wordt je ook extra genaaid terwijl het de schoonste verbranding is. Om nogmaar te zwijgen vn die belachelijke BPM.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Veel duurder dan nieuw in 2006 zal het niet zijn.....
Behalve dan de verhogingen die voor elke auto gelden.
Het is niet zo dat hij het over een belastingvrije oldtimer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |