abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135072704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Blijkbaar deed ik mijn werk goed en ik kon heel goed met de medewerksters daar overweg.
Vond het wel jammer dat het niet mocht. :P
Onvoorstelbaar :D Maar van wie mocht dat niet? Halt?
pi_135073537
Geen transport vergunning bij me hebben :')
Rijden zonder gordel
Te hard rijden bij trajectcontrole (5 kms ) :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:36:40 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135074368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar :D Maar van wie mocht dat niet? Halt?
Van hogere hand niet, het zou lastig werken zijn daar als je niet meer in de winkel mag komen, was bij de Etos.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_135074925
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Van hogere hand niet, het zou lastig werken zijn daar als je niet meer in de winkel mag komen, was bij de Etos.
:D Wat een bizar verhaal joh..
Sowieso vreemd dat je je taakstraf daar moest uitzitten, je zou toch denken dat je er niet meer welkom bent? Maar nee hoor, SL wordt grote vriendjes met het personeel daar :D
pi_135075009
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef koenes het volgende:

[..]

Ja dat was in een periode dat ik en een paar vrienden het leuk vonden om van alles te slopen enzo.. Dan gingen we na het uitgaan door tuinen van mensen te rennen en alles verotschoppen en uit de grond trekken.
Tegenwoordig rennen we nog wel eens door tuinen na het uitgaan, maar dan houden we alles heel.
In diezelfde 'periode' (14-16) deden wij ook aan tuinenrace, maar dan zonder shit kapot te maken, meer van losstaande fonteintjes bij de buren neerzetten, taxiborden van een auto die met een zuignap vast zat bij de auto aan de overkant vd straat zetten etc. Dat is humor + je maakt er niets kapot mee. Opzettelijke vernielzucht is gewoon jammer.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_135075177
* auto-inbraak (ik was 12 en kon met een zakmes Fiat Panda's openmaken; dat was natuurlijk ontzettend stoer om aan vriendjes te laten zien en zo besloten we, na een proef-inbraak, om een dreigbrief te maken aan een ongelukkige eigenaar: óf je legt een kilo snoep neer óf al je cassettebandjes zijn weg. Uitstekend plan, ware het niet dat de eigenaar onze eerste poging al had gezien en op de uitkijk stond.)
* vuurwerk afsteken
* vuurtje steken, alleen vloog toen per ongeluk wat meer in de brand dan oorspronkelijk gepland
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:02:38 #107
404617 koenes
Linkmichel
pi_135075481
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

In diezelfde 'periode' (14-16) deden wij ook aan tuinenrace, maar dan zonder shit kapot te maken, meer van losstaande fonteintjes bij de buren neerzetten, taxiborden van een auto die met een zuignap vast zat bij de auto aan de overkant vd straat zetten etc. Dat is humor + je maakt er niets kapot mee. Opzettelijke vernielzucht is gewoon jammer.
Dat was precies wat wij ook deden en ook rond die leeftijd, alleen deden wij soms iets ergere dingen ja. Maar nu ben ik oud en wijs (17 jaar) en nu sloop ik niks meer.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:17:01 #108
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_135076126
Een aantal standaard niet zo spannende dingen;
- verkeersovertredingen;
- uploaden/downloaden en verkopen van gedownloade shit;
- illegaal vuurwerk (incl. verniellingen... dom, ik weet het ;( )
- op de tractor rijden voor mijn 18e

Ooit in een pretpark snoep gestolen. Ik geloof een Snickers die in een uitstal-kraampje lag. En die laag er blijkbaar ook al een tijdje. Was een vies oud, taai ding. Karma :(

"Lastig vallen" van een meisje toen ik in de brugklas zat. Wanneer ik dezelfde tijd uit was een kameraad bleven we wel eens op een kruispunt staan om wat na te praten. Blijkbaar vond zij het "eng" dat wij daar stonden. Een week later werden we door een onopvallende politieauto opgewacht :X We moesten voortaan maar 50 meter verder gaan staan :')

Insluipen in oude leegstaande (fabrieks)panden. Kon mij nooit zoveel boeien. Toen ik niet meer meeging, zijn ze ook overgegaan op brandstichting. :N
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:33:16 #109
404617 koenes
Linkmichel
pi_135076836
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef vuvuzela het volgende:
Een aantal standaard niet zo spannende dingen;
- verkeersovertredingen;
- uploaden/downloaden en verkopen van gedownloade shit;
- illegaal vuurwerk (incl. verniellingen... dom, ik weet het ;( )
- op de tractor rijden voor mijn 18e

Ooit in een pretpark snoep gestolen. Ik geloof een Snickers die in een uitstal-kraampje lag. En die laag er blijkbaar ook al een tijdje. Was een vies oud, taai ding. Karma :(

"Lastig vallen" van een meisje toen ik in de brugklas zat. Wanneer ik dezelfde tijd uit was een kameraad bleven we wel eens op een kruispunt staan om wat na te praten. Blijkbaar vond zij het "eng" dat wij daar stonden. Een week later werden we door een onopvallende politieauto opgewacht :X We moesten voortaan maar 50 meter verder gaan staan :')

Insluipen in oude leegstaande (fabrieks)panden. Kon mij nooit zoveel boeien. Toen ik niet meer meeging, zijn ze ook overgegaan op brandstichting. :N
Hahah vieze stalker :P

Ik ben een keer in een huis geweest wat nog in aanbouw was, maar dat waren alleen maar muren en een dak, en een keer in oud huis maar dat was helemaal gestript, dus dat was ook alleen maar beton. Beide keren niet heel veel aan nee.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:35:26 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135076929
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:D Wat een bizar verhaal joh..
Sowieso vreemd dat je je taakstraf daar moest uitzitten, je zou toch denken dat je er niet meer welkom bent? Maar nee hoor, SL wordt grote vriendjes met het personeel daar :D
Taakstraf doen in de winkel waar je hebt gestolen heb ik wel vaker van gehoord.
En ik denk dat ze wel konden merken dat ik niet verkeerd was, maar gewoon een tienermeisje uit een arm gezin. Daarnaast werkte ik gewoon hard daar. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator zaterdag 4 januari 2014 @ 19:47:31 #111
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135077433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is zolang je niet gepakt bent door de politie geen strafbaar feit. :')
Dus als je iemand vermoordt en niet wordt gepakt is het geen strafbaar feit?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:59:39 #112
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_135078032
Insluiping
Inbraak
Diefstal
Vernieling
Vandalisme
Bedreiging
Rijden zonder rijbewijs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_135078171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Taakstraf doen in de winkel waar je hebt gestolen heb ik wel vaker van gehoord.
En ik denk dat ze wel konden merken dat ik niet verkeerd was, maar gewoon een tienermeisje uit een arm gezin. Daarnaast werkte ik gewoon hard daar. :P
Arm, oké, dan is een gestolen brood gerechtvaardigd in mijn ogen. Maar niet een mascara :P

Maar mooi dat jouw Halt ervaring goed is afgelopen ;) Ik mocht een hele dag hondjes knuffelen en uitlaten, ook niet verkeerd!
pi_135078178
Rijden zonder rijbewijs op scooter..
En emotioneel trauma toebrengen elke keer als ik online ben. Ik heb wel eens iemand aan het huilen gemaakt :')
Ze smelten de kazen!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:04:03 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135078254
-genocide.
-pedofilie.
-onzedig gedrag in het openbaar.
-mishandeling van kleine dieren.
-bomdreigingen.
-hacken van overheidsinstanties.
-stelen van een zakje snoep.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:04:04 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135078257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Arm, oké, dan is een gestolen brood gerechtvaardigd in mijn ogen. Maar niet een mascara :P

Maar mooi dat jouw Halt ervaring goed is afgelopen ;) Ik mocht een hele dag hondjes knuffelen en uitlaten, ook niet verkeerd!
Ach, tienermeisjes en prioriteiten gaat niet altijd samen, hahaha.
En in het asiel had ik liever gehad, hoewel ik daar ook wel heb gewerkt voor stage. :P
pi_135078316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ach, tienermeisjes en prioriteiten gaat niet altijd samen, hahaha.
En in het asiel had ik liever gehad, hoewel ik daar ook wel heb gewerkt voor stage. :P
Goh, zou het? ;)
Asiel was ook niet alles hoor.. Ik heb de helft van de tijd niks zitten doen en moeten toekijken hoe die beestjes verwaarloosd werden. Niet leuk.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:06:21 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135078378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goh, zou het? ;)
Asiel was ook niet alles hoor.. Ik heb de helft van de tijd niks zitten doen en moeten toekijken hoe die beestjes verwaarloosd werden. Niet leuk.
Ah bah, nee dat is minder, ik werkte/liep stage gelukkig in een heel goed asiel, maar ik moest me toch inhouden om niet de helft in huis te halen. ::P
pi_135078471
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ah bah, nee dat is minder, ik werkte/liep stage gelukkig in een heel goed asiel, maar ik moest me toch inhouden om niet de helft in huis te halen. ::P
Dat had ik ook, heel sneu.. Er waren té veel beestjes daar om ze allemaal aandacht te geven, heel veel hondjes waren doodongelukkig. De katten daarentegen.. :') Die hadden zoiets van; ''meh, boeie..''
pi_135078520
Ontopic;

Ook heb ik nog sieraden gestolen uit een kledingwinkel waar ik werkte :@ Schoot me net te binnen.. Toen was ik 16.

En als kind snoepjes rapen van de grond :') Bij de Primera enzo, waar je van die grote schepbakken had.
  Moderator zaterdag 4 januari 2014 @ 20:11:06 #121
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_135078621
Fiets gestolen ( toen het echt niet anders kon :@ )

meer dan 20 keer wildplassen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_135079735
Brommerrijden zonder rijbewijs.

Illegaal afval verbranden, tot nog toe nooit gepakt gelukkig. gaf wel mooie zwarte rookwolken :')

Stropen.

Hele zakken bouten en moertjes op school stelen (is het schoolgeld toch nog ergens goed voor)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:37:47 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135079920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fiets gestolen ( toen het echt niet anders kon :@ )
Kutstreek. Wat voor excuus je ook hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zaterdag 4 januari 2014 @ 20:40:59 #124
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_135080041
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Er liepen vier Marokkanen achter me :') .

Wees gerust, Fiets terug mooi tegen de hevel geplaatst achterna :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_135080097
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb een keer een scooter gestolen :@
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')