Onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Blijkbaar deed ik mijn werk goed en ik kon heel goed met de medewerksters daar overweg.
Vond het wel jammer dat het niet mocht.
Van hogere hand niet, het zou lastig werken zijn daar als je niet meer in de winkel mag komen, was bij de Etos.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
OnvoorstelbaarMaar van wie mocht dat niet? Halt?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van hogere hand niet, het zou lastig werken zijn daar als je niet meer in de winkel mag komen, was bij de Etos.
In diezelfde 'periode' (14-16) deden wij ook aan tuinenrace, maar dan zonder shit kapot te maken, meer van losstaande fonteintjes bij de buren neerzetten, taxiborden van een auto die met een zuignap vast zat bij de auto aan de overkant vd straat zetten etc. Dat is humor + je maakt er niets kapot mee. Opzettelijke vernielzucht is gewoon jammer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef koenes het volgende:
[..]
Ja dat was in een periode dat ik en een paar vrienden het leuk vonden om van alles te slopen enzo.. Dan gingen we na het uitgaan door tuinen van mensen te rennen en alles verotschoppen en uit de grond trekken.
Tegenwoordig rennen we nog wel eens door tuinen na het uitgaan, maar dan houden we alles heel.
Dat was precies wat wij ook deden en ook rond die leeftijd, alleen deden wij soms iets ergere dingen ja. Maar nu ben ik oud en wijs (17 jaar) en nu sloop ik niks meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
In diezelfde 'periode' (14-16) deden wij ook aan tuinenrace, maar dan zonder shit kapot te maken, meer van losstaande fonteintjes bij de buren neerzetten, taxiborden van een auto die met een zuignap vast zat bij de auto aan de overkant vd straat zetten etc. Dat is humor + je maakt er niets kapot mee. Opzettelijke vernielzucht is gewoon jammer.
Hahah vieze stalkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef vuvuzela het volgende:
Een aantal standaard niet zo spannende dingen;
- verkeersovertredingen;
- uploaden/downloaden en verkopen van gedownloade shit;
- illegaal vuurwerk (incl. verniellingen... dom, ik weet het)
- op de tractor rijden voor mijn 18e
Ooit in een pretpark snoep gestolen. Ik geloof een Snickers die in een uitstal-kraampje lag. En die laag er blijkbaar ook al een tijdje. Was een vies oud, taai ding. Karma![]()
"Lastig vallen" van een meisje toen ik in de brugklas zat. Wanneer ik dezelfde tijd uit was een kameraad bleven we wel eens op een kruispunt staan om wat na te praten. Blijkbaar vond zij het "eng" dat wij daar stonden. Een week later werden we door een onopvallende politieauto opgewachtWe moesten voortaan maar 50 meter verder gaan staan
![]()
Insluipen in oude leegstaande (fabrieks)panden. Kon mij nooit zoveel boeien. Toen ik niet meer meeging, zijn ze ook overgegaan op brandstichting.
Taakstraf doen in de winkel waar je hebt gestolen heb ik wel vaker van gehoord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Wat een bizar verhaal joh..
Sowieso vreemd dat je je taakstraf daar moest uitzitten, je zou toch denken dat je er niet meer welkom bent? Maar nee hoor, SL wordt grote vriendjes met het personeel daar
Dus als je iemand vermoordt en niet wordt gepakt is het geen strafbaar feit?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is zolang je niet gepakt bent door de politie geen strafbaar feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Arm, oké, dan is een gestolen brood gerechtvaardigd in mijn ogen. Maar niet een mascaraquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Taakstraf doen in de winkel waar je hebt gestolen heb ik wel vaker van gehoord.
En ik denk dat ze wel konden merken dat ik niet verkeerd was, maar gewoon een tienermeisje uit een arm gezin. Daarnaast werkte ik gewoon hard daar.
Ach, tienermeisjes en prioriteiten gaat niet altijd samen, hahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Arm, oké, dan is een gestolen brood gerechtvaardigd in mijn ogen. Maar niet een mascara![]()
Maar mooi dat jouw Halt ervaring goed is afgelopenIk mocht een hele dag hondjes knuffelen en uitlaten, ook niet verkeerd!
Goh, zou het?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, tienermeisjes en prioriteiten gaat niet altijd samen, hahaha.
En in het asiel had ik liever gehad, hoewel ik daar ook wel heb gewerkt voor stage.
Ah bah, nee dat is minder, ik werkte/liep stage gelukkig in een heel goed asiel, maar ik moest me toch inhouden om niet de helft in huis te halen. ::Pquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Goh, zou het?![]()
Asiel was ook niet alles hoor.. Ik heb de helft van de tijd niks zitten doen en moeten toekijken hoe die beestjes verwaarloosd werden. Niet leuk.
Dat had ik ook, heel sneu.. Er waren té veel beestjes daar om ze allemaal aandacht te geven, heel veel hondjes waren doodongelukkig. De katten daarentegen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah bah, nee dat is minder, ik werkte/liep stage gelukkig in een heel goed asiel, maar ik moest me toch inhouden om niet de helft in huis te halen. ::P
Kutstreek. Wat voor excuus je ook hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fiets gestolen ( toen het echt niet anders kon)
Er liepen vier Marokkanen achter mequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kutstreek. Wat voor excuus je ook hebt.
Ik heb een keer een scooter gestolenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kutstreek. Wat voor excuus je ook hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |