Daarom ben ik ook vegetariërquote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:
hm.. er was ooit een topic waarin iedereen boos was op een man die zijn eigen hond had geslacht en opat.. toen zei ik waar dacht je dat varkensvlees en kip vandaan komt? Rechtstreeks uit het slachthuis!
Laat je spinnen dan ook buiten weer vrij ipv doodslaan?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook vegetariër![]()
Het ging mij echt niet om een aaibaar dier of zo hoor. Dat is hypocriet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:47 schreef Remqo het volgende:
In mijn tienerjaren kwam ik niet verder dan het stelen van een krijtje.
Vorig jaar nog aan de kant gezet door de politie omdat ik ging seinen naar tegenliggers, ik heb daar nog een KLB-paint voor gemaakt: KLB / [Grand Paint Auto] De Wegmisbruiker
En een keer aangehouden in Colombia toen ik van het padje af was...Haha, welke stad was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die laat ik doodslaan. Op spinnen na heb ik geen behoefte om een levend iets te doden, puur omdat ik er ''last'' van heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef koenes het volgende:
[..]
Laat je spinnen dan ook buiten weer vrij ipv doodslaan?
En dat doen ze omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat de wet 's nachts niet geldtquote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb wel eens iets te hard gereden> 200km/u waar je 100 mocht
en JA geflitst
en NEE nooit boete binnengekregen
![]()
Voor de morraalridders: Dat was in Luxemburg om 01:00 op een lege weg. En já dan staan die pipo's ook gewoon te flitsen
Ga wegquote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat doen ze omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat de wet 's nachts niet geldt![]()
Ik was toen letterlijk al een half uur niemand tegen gekomenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat doen ze omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat de wet 's nachts niet geldt![]()
El Poblado, Medellin.quote:
Je vat het goed opquote:Op maandag 6 januari 2014 16:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik was toen letterlijk al een half uur niemand tegen gekomenmaargoed, het zal voor de veiligheid zijn ja.
* Metro2005 heeft zich de 20 kilometer lang daarvoor netjes aan de 70km/u snelheidslimiet bij wegwerkzaamheden gehoudenEn daar stonden die lui natuurlijk NIET te flitsen, nee dat doen we in het stuk erna waar iedereen het gas weer erop gooit , alles voor de veiligheid
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je vat het goed op
Foei en niet weer doen hè
't Poortje is gewillig vriendquote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef nilssanders het volgende:
Illegaal vuurwerk,doods bedrijging,Openbaar dronkenschap,Vandalisme ( Putten opblazen)
Vechten,Politie uitschelden,Geen licht op fiets,
Ben nu 15 en nog steeds niet al te braaf.
Bekend, tof. En helemaal waar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |