quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ik keek daar toevallig net op..die met die verjaardag.
Niet haten ok?Ik vind hem wel nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok mijn arm lijkt massive op die eerste...vertekend beeld maar gaat om de details.
Notbadbradquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ohja man kan wel kloppen
deze week ff 4 keer pompen om dat gore vreten van afgelopen dagen eruit te knallen!!!!!!
BreakingBradquote:
Tinderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef no1uknow het volgende:
tinder date met een voetballende blonde chick incoming
awesome waar ben je
hossel hier hossel daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
43 jarige asian semi geschaakt 1.65 @ 53 kg
zou het dan eindelijk...??
hey fanta leef je nog, bevalt het nog in DH?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tinder..
Wat wel leuk is dat toevallig mijn bovenbuurjongen Tinder had, we een keer zijn gaan hardlopen met 2 anderen waaronder een meisje en dat is nu mijn hardloopmaatje.
Ik heb het niet gedaan man! Kon het huren maar voelde niet goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey fanta leef je nog, bevalt het nog in DH?
ainoh, dus elke dag van roffa naar 070 met OV ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan man! Kon het huren maar voelde niet goed.
Ik woon niet in roffa maatje. 30 min en ik ben in agga.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ainoh, dus elke dag van roffa naar 070 met OV ofzo?
jawel toch, of iig regio rijnmondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik woon niet in roffa maatje. 30 min en ik ben in agga.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ik keek daar toevallig net op..die met die verjaardag.
Niet haten ok?Like. Zou nog steeds door modder slepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok mijn arm lijkt massive op die eerste...vertekend beeld maar gaat om de details.![]()
Mensen die het woord "geschaakt" gebruikenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
die boeren zorgen voor jou kwark en melk niet zeuren vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik stap net over van een NS-trein naar een regionale (Arnhem - Winterswijk; Henk weet) en gelijk van die kk boeren met hun accentrijke geschreeuw in de trein hoor.
Die gast in userpostsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Deadlift je al 500kg brah?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die boeren zorgen voor jou kwark en melk niet zeuren vriend
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
http://nos.nl/artikel/593340-paul-walker-reed-160-kmuur.html
Goh.quote:Onderzoekers hebben geen technische mankementen gevonden in de Porsche Carrera GT waar Walker en zijn goede vriend Roger Rodas in reden.
arrivaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik stap net over van een NS-trein naar een regionale (Arnhem - Winterswijk; Henk weet) en gelijk van die kk boeren met hun accentrijke geschreeuw in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |