Idd. Klasgenote van me is nu in Australië. Ze is daar pas een dagje en heeft nu al 30 foto's gepost.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die naar Australië gaan"Ik ga 3 maanden backpacken om mezelf te ontwikkelen" aka ik lig 3 maanden op het strand, werk voor 2 euro per uur in een of ander kut café en neuk met iedere man die ik tegen kom.
i know what you're sayinn'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, geen Bear Grylls. Naked and afraid is leuker. Kom we geven ons samen op. Nomsayyin'![]()
[ afbeelding ]
Bear grylls is baas. Mensen die haten omdat het in scene gezet wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)tos_stream?ref=br_tf
Australian Backpackers heten en dan lekker op het strand liggen en allerlei toeristische attracties bezoeken.
Lijkt me wel tof om een dropping te doen ergens in Afrika met een zakmes en een fles met water. Bear Grylls style, maar dan zonder cameraploeg.
Is goed dan. Kxie je wel verschijnen op de couscous date bape.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd. Klasgenote van me is nu in Australië. Ze is daar pas een dagje en heeft nu al 30 foto's gepost.
[..]
i know what you're sayinn'
Deze blijft leuk om te zien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Bear grylls is baas. Mensen die haten omdat het in scene gezet wordt.
Die hebben zelf nog geeneens een konijn geslacht, laat staan een wetsuit gemaakt van een dooie zeehond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./chickenlegs
[ Bericht 10% gewijzigd door Drinky op 03-01-2014 22:44:51 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
mirin pakistani geneticasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons groetjes vanuit kotstown, MMA all the way gr drinky
[ afbeelding ]
/chickenlegs
tats or gtfoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb geneukt.. Eerste keer sex dit jaar.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wanneer krijg ik mijn birthday sex?
lkkr lkrk vertel meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb geneukt.. Eerste keer sex dit jaar.
hoi brad pittquote:
Etha zegt dat jij op hem lijkt.quote:
Thnx man maar ik heb meer massa nodigquote:
ohja man kan wel kloppenquote:
Ik moest al hardop lachen toen ik die link las. Oh, shit lol.quote:
Hahah ik keek daar toevallig net op..die met die verjaardag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok mijn arm lijkt massive op die eerste...vertekend beeld maar gaat om de details.
Gewoon blijven buffelen man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx man maar ik heb meer massa nodig
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons groetjes vanuit kotstown, MMA all the way gr drinkyik snap wel waarom de meisjes op jou af komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./chickenlegs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |