SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 02-01-2014 23:24:24 ]If not now, then when.
Hahaha met Montelly ook zoiets meegemaakt. Hij helemaal trots Britanny Renner dm'en naar mij. Stond er al een video van haar in mijn OP.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, hij kent d'r ook gewoon bij naam.
Net naar The Wolf of Wall Street geweest, wat is die man toch een geweldige acteurquote:
Lol wat? Ik dacht dat die pas de 9de uitkwam? Ik wil hem in Tuschinski gaan bekijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Net naar The Wolf of Wall Street geweest, wat is die man toch een geweldige acteur
Full homo op hem, ondanks zijn skinnyfat lichaam.
Voorpremière mi mang. Bereid je voor op een lange zit, kleine drie uur. Wederom een pareltje van DiCaprio. Ik vond hem in Django en Gatsby ook echt geweldig spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat? Ik dacht dat die pas de 9de uitkwam? Ik wil hem in Tuschinski gaan bekijken.![]()
Je moet ook af en toe genieten Etha. Ik begon vanochtend om kwart over 6 met 4 minimarsjes en turks brood met serranoham.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
Oats en muesli waren op, heb maar een half parelkandij ontbijtkoek gepakt
Wtf, lijkt wel een barbapappa.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loool, eerst twee penissen en nu een gemuteerde teen. Waar gaat het heen jongens.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.reddit.com/r/WTF/comments/1u8zd5/my_mutated_toe/
Ik heb nog een halve pizza liggenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:00 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe genieten Etha. Ik begon vanochtend om kwart over 6 met 4 minimarsjes en turks brood met serranoham.
Perfectquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:00 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe genieten Etha. Ik begon vanochtend om kwart over 6 met 4 minimarsjes en turks brood met serranoham.
Deze man weetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:28 schreef fathank het volgende:
Pindakaas met een dun laagje cracker eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |