MOET wel dit, o neequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar
man
vrouw
man
vrouw
man
dus nu een vrouw.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Peanutnootje het volgende:
schijnwerper, schijnbeweging en freek die die vraag invult
Ja, zegt niks dus.. Zo dom zijn de makers nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar
man
vrouw
man
vrouw
man
dus nu een vrouw.
of weer man om op verkeerd spoor te brengenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar
man
vrouw
man
vrouw
man
dus nu een vrouw.
Afgelopen 14 jaar: 7 vrouwen, 6 mannen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar
man
vrouw
man
vrouw
man
dus nu een vrouw.
Nee, nu een man juistquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar
man
vrouw
man
vrouw
man
dus nu een vrouw.
Dus waarSCHIJNlijk is Owen de mol nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Peanutnootje het volgende:
schijnwerper, schijnbeweging en owen die die vraag invult
Afgelopen 4 jaar had het wel gewerkt deze redenatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, zegt niks dus.. Zo dom zijn de makers niet
Kon beter deze.quote:
En de jaren daarvoor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Afgelopen 4 jaar had het wel gewerkt deze redenatie.
De kans dat Tygo een lul is, is 100%.quote:
Ik op Jenniferquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou niet op iemand gaan zitten
Dat zit niet lekker
Vond er weinig aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Toekito het volgende:
Die opdrachtin Hong Kong met lichtjes spelen
Geloof je als er nog 3 mannen over zijn.quote:
Nee, die is echt zo. Ik mag hopen dat ze de mol niet is.quote:
Wel of niet inderdaadquote:
Die mag wel op mij gaan zittenquote:
Heb je ook een foto met deze emoticon (:')) erbij? Dan zie je pas echt goed dat haar gezicht daar zo op lijkt.quote:
Ik zou best op Jennifer willen zitten, op zich.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou niet op iemand gaan zitten
Dat zit niet lekker
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Heb je ook een foto met deze emoticon (:')) erbij? Dan zie je pas echt goed dat haar gezicht daar zo op lijkt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Bij Henry V kom je trouwens bij ene owen uit.. Owen Tudor
Tablet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dat voor duobeelschermenlaptop dan?
Allereerste groepsshot, was zij niet zichtbaar in beeld. Verder komt ze inderdaad nogal dom over, dat werkt in haar voordeel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, die is echt zo. Ik mag hopen dat ze de mol niet is.
Henry v(an Loon) is de vriend van Jennifer Hofman.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Bij Henry V kom je trouwens bij ene owen uit.. Owen Tudor
Hebben ze er niet een tablet aan vast geplakt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dat voor duobeelschermenlaptop dan?
Homo, homol hommol....quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze doen nooit 2x hommo als mol
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Henry v(an Loon) is de vriend van Jennifer Hofman.
quote:
Meestal komt de helft niet eens aan de beurtquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voorlaatste is altijd de afvaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |