Mwhehe, kom nou, zelfs met z'n 2 kregen jullie die oogschaduw nieteens in de buurtquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Verstandig.. Ik kan erg goed piemels kapot maken/pijn doen
ik deed ook niet echt mijn best.. Wacht maar de volgende keerquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, kom nou, zelfs met z'n 2 kregen jullie die oogschaduw nieteens in de buurt![]()
Zag ik ook ja, een NAP check kost 2,99, dus zou je card-reader meenemen, dan kunnen we t daar mobiel doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat autobedrijf is niet aangesloten
Mag ik daar bij zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deed ook niet echt mijn best.. Wacht maar de volgende keer
Ga ik doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zag ik ook ja, een NAP check kost 2,99, dus zou je card-reader meenemen, dan kunnen we t daar mobiel doen.
Ik kan vast iets beschermends vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deed ook niet echt mijn best.. Wacht maar de volgende keer
Ja of gewoon niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
GvsE, kun je wat nieuwe plaatjes in de OP zetten? Jagende mannen ofzo...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Valt me op dat al die auto's lage km-standen hebben en geeneen een NAP logo bij de auto, terwijl MP dat automatisch doet... Dus ik denk dat ik de uitslag al weet.quote:
te veel werk op de ipadquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
Uit het singlestopic nogquote:
een nieuwe bon?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan vast iets beschermends vinden
Hmm, ja nu je het zegt. Dat is wel kut eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt me op dat al die auto's lage km-standen hebben en geeneen een NAP logo bij de auto, terwijl MP dat automatisch doet... Dus ik denk dat ik de uitslag al weet.
Zat er een onderhoudshistorie bij? Of heeft hij dat niet gezegd?
als ik jou ook op mag maken?quote:
je denkt dat je die hier nog ergens gaat vinden dan?quote:
Hmm, nee dank jequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik jou ook op mag maken?
flauw welquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je denkt dat je die hier nog ergens gaat vinden dan?
Gewoon km-rapport opvragen via NAP en kijken hoe de auto bevalt. Het hoeft geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja nu je het zegt. Dat is wel kut eigenlijk
Nee heeft ie niet gezegd, ga ik morgen wel even over bellen.
je mag in alle kastjes komen, zolang je mn vibo maar niet aanraaktquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast in dat ene kastje waar ik dan niet komen mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |