Nu weten we het wel. ophouden nuquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Spieken naar de poes![]()
En voor de metellers: Het is serieus spannend dus elke nieuwe stemmer kan de doorslag geven!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar die laatste paar stemmen op mij gaan me over de streep helpen, tnx guys
Of minder vriendenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:58 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets minder geluk...
Hier sluit ik me volledig bij aan, met name mbt tot de feedbackquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef DrXLTrouble het volgende:
Verplicht stemmen gaat niet werken omdat er w.s. altijd een paar mensen zijn die, als ze zelf mee doen, strategisch gaan stemmen. Misschien is het daarom zelfs beter om de deelnemers niet te laten stemmen.
Wat, denk ik, wel op prijs gesteld wordt, is als er na de stemperiode feedback gegeven wordt op de foto's. Alleen een paar getallen is zo nietszeggend.
Die ballonvaarten over de tempels van Bagan is wel iets wat je moet doen als je daar bent volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef DrXLTrouble het volgende:
Verplicht stemmen gaat niet werken omdat er w.s. altijd een paar mensen zijn die, als ze zelf mee doen, strategisch gaan stemmen. Misschien is het daarom zelfs beter om de deelnemers niet te laten stemmen.
Wat, denk ik, wel op prijs gesteld wordt, is als er na de stemperiode feedback gegeven wordt op de foto's. Alleen een paar getallen is zo nietszeggend.
Ik vind die eerste foto eigenlijk de mooiste van de 3 die je gepost hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik had de telling niet bijgehouden, dus het kwam toch nog onverwacht.
@SunChaser: Wij zijn hier al 4 keer geweest en nmm is zo'n ballontocht geen must, zo'n ballonvaart kost 320 us$ pp (in ons geval 6x) en er is zo'n wachtlijst voor dat je meer dan een maand van tevoren moet boeken (en betalen). Als het regend of mistig is heb je pech want dat zijn geen redenen om niet de lucht in te gaan zodat het een gok is of het de moeite waard is. Overigens stijgen ze pas op na zonsopgang (het mooiste moment) en duren ze maximaal 3 kwartier.
Wij zoeken liever de juiste pagoda op en zorgen dat we er om 5.00 al op zitten. Dat is dan 2 uur genieten.
@over_hedge: Dat de kwaliteit niet ideaal is, ben ik met je eens,
Hij is genomen met een eenvoudige systeemcamera met de kitlens (Nex 5N) en zonder statief.
Die rare randjes op de pagodes zijn gewoon iets wat zo'n 1000 jaar geleden al onderdeel was van de bouwvergunning. Zo zijn ze dus gewoon.
Verder was het nevelig zoals je beter op deze foto van een half uurtje later kan zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan nog even mijn motivatie voor mijn keuzes.
9 en 15 omdat ik een liefhebben ben van dit soort foto's. Daarbij is de composietie van 9 iets beter dan die van 15 en heeft die laatste linksonder een irritante lamp die richting de camera gericht staat.
17: Volgens het boekje, mooi qua kleur en compositie. Was denk ik ook hoog gekomen bij de nieuwe symmetrie opdracht.
Ongeduld!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef over_hedge het volgende:
En aan de mods, wanneer kunnen we een dm verwachten voor de prijs?
Kan ook eerderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ongeduld!![]()
Jij kan toch pas iets laten afdrukken als je terug bent uit Ijsland!
Mods vergeten noooooit dingenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan ook eerderMaar ik ga wel wachten ja. Ik ben ook jarig 1 dag na dat ik terug kom dus vraag aan mijn broer en zus ook een tegoedbon voor herinneringen op linnen zodat ik er meteen mooi 3 kan laten afdrukken.
Maar is niet echt ongeduld. Maar misschien meer dat de mods het vergeten zijn of zo
Ik wilde nog even wachten op een reactie op een vraag omtrent een van de (op tijd ingestuurde) foto's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |