topquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah ik dacht al zoiets
[..]
Ik denk wel dat het een voldoende wordt
Ze zitten er al wel, maar eerste uitzending is maandagquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aah ik dacht al zoiets
[..]
Ik denk wel dat het een voldoende wordt
Ook na vandaag geen vertrouwen in dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik neem straks nog een oefententamen door, dan ga ik in een hoekje huilen en hopen op t beste.
3 januari
know the feelquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, beter dat je niemand wilt dan dat je iemand wilt en diegene jou niet wil.
jawel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook na vandaag geen vertrouwen in dan?
Daddy issuesquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Jhali het volgende:
Jimbo is een arrogante klootzak maar daar vallen vrouwen juist op dus niks aan het handje.
En ook wel weer lief, eigenlijk.
hou opquote:
God, zo vaak gebeurd alquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
hou op
of dat je iemand wel cute vindt en die aan een vriend van je voorstelt en hij dan ineens SPONTAAN HOMO WORDT EN ER MET DIE VRIEND VANDOOR GAAT
Harde struggels man.quote:
Wie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
hou op
of dat je iemand wel cute vindt en die aan een vriend van je voorstelt en hij dan ineens SPONTAAN HOMO WORDT EN ER MET DIE VRIEND VANDOOR GAAT
Geen idee over wie je het hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
hou op
Is Wooninck schizo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik doelde op jullie twee flikkertjes, maar het was een grapje.
Doos.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik doelde op jullie twee flikkertjes, maar het was een grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |