kijk eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
samenvatting; tettenpics kunnen in mn dm
Mmmm, ik heb je gemist..quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef Jhali het volgende:
zo, alles even teruggelezen. geile kutkinderen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Nee niks, valt me gewoon op. Zoals hierboven, die opmerking was wel lullig, maar door dat laatste vergeef je jou gelijk ofzo ;s gewoon
quote:
Ach, beter dat je niemand wilt dan dat je iemand wilt en diegene jou niet wil.quote:
nietsquote:
Is het wat dat utopia?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik mijd dingen als R&P dit jaar
evenals NWS
VBL
GAM
eigenlijk alles buiten GRTDOJW en utopia
Oh je hebt een nieuwe?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Jhali het volgende:
Jimbo is een arrogante klootzak maar daar vallen vrouwen juist op dus niks aan het handje.
En ook wel weer lief, eigenlijk.
Nope, maandagquote:
Nee joh die zijn allemaal kanjerslim. Vooral Zargon dat is René maar dan met IQ.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan de mensen in R&P
ja dit dus. maar dan niet klootzakquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Jhali het volgende:
Jimbo is een arrogante klootzak maar daar vallen vrouwen juist op dus niks aan het handje.
TV programma met een paar kansloze mensen die zogenaamd uit onze samenleving zijn geplukt om samen op een kaal stuk land met 2 kippen, 2 koeien en een schuur een nieuw leven te beginnen.quote:
ik ben niet arrogantquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Jhali het volgende:
Gvdquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt toch ervaring met mannen die vreemd gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |