abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:38:40 #76
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135244788
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Pienata het volgende:
Wat walg ik van dat gevoel van entitlement dat sommige mannen hier hebben, brrr. :r
Maar vrouwen zijn toch gewoon bezit? Of niet soms?
MV NS FR DS MD
pi_135245691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Waarom zouden ze ook. Seks is veel beter wanneer het met liefde gebeurt. En geloof me, ooit zul jij diegene ook treffen :*
Cliché. Dat kan nog eeuwen duren.
sd
pi_135245835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:55 schreef sausagin het volgende:

[..]

Cliché. Dat kan nog eeuwen duren.
Ah, een pessimist zie ik.

Wel, lees de volgende regel een paar keer. En nog eens. En nog eens, en wie weet:

''Een pessimist ziet bij elke kans moeilijkheden, een optimist ziet bij elke moeilijkheid een kans.''
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:05:01 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135246279
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Waarom zouden ze ook. Seks is veel beter wanneer het met liefde gebeurt. En geloof me, ooit zul jij diegene ook treffen :*
Het is maar wat je lekker vindt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135255270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik vrees dat je geld moet betalen voor je ontmaagding, in plaats van geld ontvangen ..
Als je jonger dan 30 bent mag je sommige darkrooms gratis bezoeken. ;)
pi_135263208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef trolley het volgende:

[..]

Details! En anders had je je mond maar moeten houden.
Ik denk dat je je daar in vergist maat :)
pi_135365952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Had niet anders verwacht dan zo'n kinderachtige reactie, maar nee: daar ben ik niet dom genoeg voor en ik ga niet met dat soort wijven (want dames zijn het niet) om. ;)

Wees dan zo netjes en split gewoon de rekening. Dan voldoe je tenminste ook nog aan je imago van "eigentijdse, zelfstandige meid die in haar kracht staat" en dat soort crap.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zou niet weten waarom een man voor mij zou moeten betalen en heb die verwachting ook niet.

Dat gaat overigens dubbel op als ik geen interesse heb in de man bij nader inzien; dan mág hij niet voor mijn eten betalen. Net zoals ik nooit drankjes aan van mannen aanneem als ik geen interesse in ze heb, vind dat ik dan verwachtingen wek (en dat is voor mezelf ook irritant trouwens ;)).

Wel een kanttekening op je eerste bericht: het verschil tussen een hoer en een vrouw die de man laat betalen voor het eten is het gebrek aan een expliciete afspraak in het laatste geval. Bij een hoer is er een duidelijke, uitgesproken deal: de een betaalt de ander in ruil voor seks. Bij het geval van het etentje kan de man wel van alles verwachten, maar er is nergens expliciet benoemd: ik heb seks met jou en daarom betaal ik jouw eten. Er is geen 'deal'. En daarmee is het ook niet letterlijk 'betaald worden voor seks'.

Tot slot: er is ook nog zoiets als voor elkaar leuke dingen doen. De ene keer trakteert de een, de andere keer de ander. Dat hoeft niet gekoppeld te zijn aan de verwachting van seks en is dat ook niet altijd.
pi_135386650
Topic gaat niet echt over de kernvraag wie er wel eens betaald is voor diensten dus openlaten is nutteloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')