En net weer 149,30 boodschappen. Ze zitten dus al onder 4000 euroquote:Vierduizend eenentwintig euro en tachtig cent. Het is een hele mondvol, maar is het genoeg om het nog meer dan elf maanden vol te houden?
Op dag 23 werden uitgaven gedaan die je eerder op dag 2 of drie zou verwachten. Bouwmaterialen, dekens en warme kleding. Totale kosten: ¤82,10.
De massages die Andrea op 19 januari gaf werden gisteren beloond met ¤100,-. Er werd veel gesproken over zaken -van biomarkt tot mandarijnenspel- maar het leverde verder nog niets op.
vanessa heeft een budget van 400 per week gekregen en daar houd ze zich behoorlijk goed aan !quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:21 schreef itsme het volgende:
En dat ze die Vanessa maar de gang laten gaan met die dure boodschappen zeg. Ongelooflijk.
Kom op wat ze koopt is niet slim. Wat ze te eten krijgen is ook niet echt gezond plus ik lees hier dat ze om de dag boodschappen halen (voorgesneden groente bv) en dat dat rond de 130/150 euro kost. Ik vind het er veel voor wat ze krijgen.pannenkoeken,soep. Ik moet zelf van weinig geld rondkomen misschien dat ik me daarom erger aan hoe zij boodschappen doet. Er is nog geen oven hè want dan kan je zelf brood bakken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
vanessa heeft een budget van 400 per week gekregen en daar houd ze zich behoorlijk goed aan !
Mij is eigenlijk onduidelijk hoe het nu zit hiermee...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:41 schreef Capaja het volgende:
kringloopwinkel kleding, dekens en keukenmateriaal 55,55
dat is nog niet duidelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mij is eigenlijk onduidelijk hoe het nu zit hiermee...
want de prijzen die doorberekend zijn en afgerekend zijn was niet wat was overeengekomen met vanessa. Krijgen ze hier nou niet van terug? En moeten ze nu voor de "gestolen" deken betalen?
Ik heb geen bouwmaterialen levering gezien... dat zou dus zijn 82,10 - 55,55 ? 26,55quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef Hunter het volgende:
Op dag 23 werden uitgaven gedaan die je eerder op dag 2 of drie zou verwachten. Bouwmaterialen, dekens en warme kleding. Totale kosten: ¤82,10.
Het is zaterdag en dan mag je bestellen wat je wiltquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:21 schreef itsme het volgende:
En dat ze die Vanessa maar de gang laten gaan met die dure boodschappen zeg. Ongelooflijk.
Oops of moet dit in het eventuele topic commentaar op Uitgaven en Inkomsten Utopia?![]()
Ja precies.. ik had ook gewoon het bedrag genoteerd wat afgerekend is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is nog niet duidelijk
ze denken geld terug te krijgen, maar ik heb de kringloopmevrouw niet horen zeggen dat ze dat inderdaad terugbetalen
alleen dat ze inderdaad een andere prijs had gezegd
dus zet ik het hele bedrag er maar bij
als er geld terug komt kunnen we er dat afhalen
uik ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen bouwmaterialen levering gezien... dat zou dus zijn 82,10 - 55,55 ? 26,55
Dat bedoel ik met creatieve bedragen....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
uik ook niet
en de streamverslagen ook niet
op de vraag of het gezien is de levering van bouwmaterialen 26,55quote:
klopt niks vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef itsme het volgende:
Iig leuk dat jullie het in de gaten houden!![]()
Klopt het een beetje met de Utopia site? Ik zie nu oas dat ze nieuws posten wbt Aike haar kas.
Vanochtend moest er Vierduizend eenentwintig euro en tachtig cent.in zitten volgens hun?
nee, wij zitten er onder..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef itsme het volgende:
Iig leuk dat jullie het in de gaten houden!![]()
Klopt het een beetje met de Utopia site? Ik zie nu oas dat ze nieuws posten wbt Aike haar kas.
Vanochtend moest er Vierduizend eenentwintig euro en tachtig cent.in zitten volgens hun?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:00 schreef Vuurdoorn het volgende:
77 min 52,55 euro (retour gipsplaten) plus een warteltje van 2,10
ik had hem ook gevondenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Voxs het volgende:
Hier is het topicUTO / [COS #355] Een matige dag-omzet voor de firma Hornbach
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Voxs het volgende:
Hier is het topicUTO / [COS #355] Een matige dag-omzet voor de firma Hornbach
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:00 schreef Vuurdoorn het volgende:
77 min 52,55 euro (retour gipsplaten) plus een warteltje van 2,10
Top Voxs!quote:
Je moet het Topic er voor hebben ;-)quote:
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik had hem ook gevonden
die 2.10 zit IN de 26.20 neem ik aan
zet jij er nog een totaal telling in ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef Dottey het volgende:
Ik zet er 26,60 op voor de bouwmaterialen zoals die post van Voxs al aangaf
26,20?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik had hem ook gevonden
die 2.10 zit IN de 26.20 neem ik aan
26.60quote:
iets naar boven scrollenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
zet jij er nog een totaal telling in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |