En wat weet Billy nou van kleding? Ze heeft niet eens een spiegelbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ze snapt het nog steeds niet. Een eigen kledinglijn. Zoiets zou kunnen, als je als bewoner een fanclub hebt opgebouwd. Vrouwen/meisjes die zich met jou indentificeren. En je bewonderen. Dit slaat weer nergens op.
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, velen weten hier juist prima wat er achter de schermen zoal gebeurt hoor.
Alleen, juist omdat het niet zomaar aan te tonen is, wordt er nogal eens heel makkelijk gewezen naar Sjon, Huub, Febo, whatever.
Ik houd het zéker voor mogelijk dat een inwoner "geholpen" wordt door de redactie om afscheid te nemen, mocht men achter inschatten dat dit nodig is. Ik ben niet naïef.
Echter in dit geval zie ik gewoon niet waarom Peter er nou zo nodig uit zou moeten van Talpa. "Hij heeft geluld over opdrachten, nu moet-ie weg", las ik hier. Ik vind het nogal gezocht. Peter heeft het gewoon zélf verbruid, en nu willen zijn medebewoners dat hij gaat en hij wil zelf ook weg. Punt.
Goeie!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat weet Billy nou van kleding? Ze heeft niet eens een spiegelbeeld.
Kost geen drol...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
Die wasmachineplannen waren serieus? Niet eerst weer wat geld in het laatje krijgen?
Kost geen drolquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
Die wasmachineplannen waren serieus? Niet eerst weer wat geld in het laatje krijgen?
Ze gaan kleding wassen en drogen boven de kachel, 5 euro per kiloquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Voxs het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan kleding wassen en drogen boven de kachel, 5 euro per kilo
En dan moet de rest van de douche en de wasmachine nog gedaan wordenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meneer HornBach zei dat ze al ongeveer aan de 5000 euro zitten.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meneer HornBach zei dat ze al ongeveer aan de 5000 euro zitten.
Maakt niet uit, ze is een grote bron van ergernis en alle kijkers hebben een mening over haar. Dat maakt haar (voorlopig) een waardevolle deelneemster.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt al een stuk aannemelijker dan dat het om Peter zou gaan die eruit moet.
Wel denk ik dat je Billy iets overschat, qua positie. Het is nog lang geen Huub of Brian. En dat gaat ze ook niet worden.
Ze gaan wel in bad maar ik zie nooit een stuk zeep voorbij komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef beequeen het volgende:
Billyboy en Lot hebben achter te horen gekregen dat ze stinken. Ik zou zeggen dat ze wat vaker in bad moeten en hun kleding wassen.
Ik heb begrepen dat Billyboy iig genoeg kleding bij zich heeft.
Te erg!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef Vuurdoorn het volgende:
Zie dat water dan in de wastobbe, echt goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |