Nee 2 geloof ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef Toverheks het volgende:
vraagje, zijn er al 40 bezoekers aan het hek wezen rammelen
quote:
misschien die mensen van de kringloopwinkelquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef renevanlaaren het volgende:
hek in beeld zou er iemand komen
Kringloop of electro.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef Gert het volgende:
Waarom is het hek in beeld? Worden er vandaag nog materialen bezorgd?
Ach, het is slechts de helft van een kaartje voor de Efteling, en dan krijg je daar in Kaatsheuvel nog niet eens een pannenkoek bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef margje53 het volgende:
10 euro voor een rondleiding, als ze een pannenkoek willen komt daar 5 euro bij, dit om het laagdrempelig te houden
Ze stonden netjes om 3 uur bij het hek te kijken of er bezoekers waren... Nada, dus iedereen weer weg.. Kwamen er 15 min. later 2 (FoKkers?) uit Kampen, Roel en Corry (of was het Conny).quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]dank je , ik lach jou niet uit hoor, maar oh had de teleurstelling willen zien op die koppen, die dachten echt dat er gevochten werd om binnen te mogen komen
Pas op wat je vraagt hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef Toverheks het volgende:
vraagje, zijn er al 40 bezoekers aan het hek wezen rammelen
100 euro voor een paar bordjes, bestek en hout.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef waxmask het volgende:
Uitgave 250 voor boodschappen, inkomsten 20 euro....
wat heeft toch iedereen met die pannekoeken van 5eurie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat hoorde ik nog vanmorgen, 5 euro voor een pannenkoekvooral voor bijstandsmoeders en hun kroost, echt je merkt toch dat deze gasten met geld smijten, die weten niet dat pannenkoekenmeel, boter en een beetje melk hooguit 3 euro kost bij elkaar.
Zou je toch zenuwachtig van worden als monteur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:45 schreef chufi het volgende:
Iedereen komt kijken, hopen dat ie ook een tientje betaald?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef Toverheks het volgende:
Leuke vent van QUrrent, laat ie de plaats van tuimelaar Paul innemen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef Toverheks het volgende:
Leuke vent van QUrrent, laat ie de plaats van tuimelaar Paul innemen
Sommige doen dat nog tot 3 Koningen....quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Liyu het volgende:
Heks even off topic je mag je Kersemus wel afzetten
Gas stond niet in de startvoorwaarden, hoe komen ze daar nou aan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Gert het volgende:
Stroom: waarschijnlijk maandag
Gas: morgen
bankrekening openenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker survivallen dit man. 2 dagen binnen, eerste wat ze doen is stroom en gas regelen. Daarna telefoon opladen en elke avond pizza bestellen
er zit een aansluitingquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gas stond niet in de startvoorwaarden, hoe komen ze daar nou aan?
Ze hebben stromend water, gas en elektra. Moet alleen nog aangelegd wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
sexswing in het midden....quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
complete keuken, badkamer.
complete inboedel. Boxprings
Tot het geld op is.. en dan comfortabel op een houtje bijtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
complete keuken, badkamer.
complete inboedel. Boxprings
Het Scanman topic is inderdaad nog erg leeg.quote:
Er zijn ook nog geen weekopdrachten, en nomineren is minder vaak en niet verplicht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon BB, alleen duurt het een jaar, hebben ze (nog) geen luxe en hebben ze contact met de buitenwereld.
Niet dat ik het erg vind hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn ook nog geen weekopdrachten, en nomineren is minder vaak en niet verplicht.
Maar wat niet is kan nog komen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Liyu het volgende:
Heks even off topic je mag je Kersemus wel afzetten
je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft paul vanmorgen al geregeld, er komt een dousche en een dames en heren toilet, laat dat maar aan Paul over, nog ff en hij bouwt chaletjes op het terrein ala center parcsquote:
Water en twee draadjes uit de muur.. nu moet daar wel ineens een (¤)meter aan ook raarquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijknog ff en er staat een 6 pitsgastel, en ze hadden toch stroom, die 2 draadjes elektra uit de muur?
Tot het op is..quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat heeft paul vanmorgen al geregeld, er komt een dousche(¤¤) en een dames en heren toilet(¤¤¤), laat dat maar aan Paul over, nog ff en hij bouwt chaletjes(¤¤¤¤¤) op het terrein ala center parcswedde, dat zal hij ook wel in de groep gooien
Ach, dan trekt J de Mol wel weer zijn geldbuidel........quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Armageddon het volgende:
Paul is zeg maar de Rick Grimes daar?
Ja, Paul zegt dat net. Vreemd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
Familie mag 1x 3uur langs komen in dat jaar
En ze mogen ook 1 brief schrijven en 1 brief ontvangen. Per maand.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
Dat zal vast wel meer mogen als er een soort Huub-Brian familievete ontstaat. Wat was dat ook weer leuk met die moeder en die broers die Brian nog even extra ophitste in plaats van hem rustig te krijgen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
Naar ventje he die Paulquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef Joke43 het volgende:
Wat loopt Paul nou te lullen....zegt niet dat ie zelf heb lopen janken...maar wel over n ander lullen die al 2 dagen zou lopen janken..bah bah
Nee joh, hij zei dat hij zélf twee dagen heeft lopen janken, zeker weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef Joke43 het volgende:
Wat loopt Paul nou te lullen....zegt niet dat ie zelf heb lopen janken...maar wel over n ander lullen die al 2 dagen zou lopen janken..bah bah
Ja daarom....quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Naar ventje he die PaulWie liep er al de 1e avond te janken
Als een bijstandsmoeder met kinderen langsgaat om pannenkoeken te eten a ¤ 15,= pp (entree plus een pannenkoek), dan is ze ook niet goed wijs.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat hoorde ik nog vanmorgen, 5 euro voor een pannenkoekvooral voor bijstandsmoeders en hun kroost, echt je merkt toch dat deze gasten met geld smijten, die weten niet dat pannenkoekenmeel, boter en een beetje melk hooguit 3 euro kost bij elkaar.
En wachten op een Oom Twan die met z'n Hummer het hek komt platrijen al er een meissie belaagd gaat wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zal vast wel meer mogen als er een soort Huub-Brian familievete ontstaat. Wat was dat ook weer leuk met die moeder en die broers die Brian nog even extra ophitste in plaats van hem rustig te krijgen..
Je kan toch een kereltje van de bank laten langskomen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.... zo even telefonisch. Zonder ID of bedrijfspapieren.
Daar worden ze nog over teruggebeldquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan toch een kereltje van de bank laten langskomen?
Ah! Thxquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar worden ze nog over teruggebeld
Daar moest ik ook wel om lachen, voor het eerst btwquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef Joke43 het volgende:
Dat is dan wel weer een leuke opmerking: we zijn gewoon thuis...tot maandag..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Afgesloten van de buitenwereld! Op een braak terrein pal langs de snelweg 10 minuten van het Mediapark! Ze beginnen met niets! Behalve een maand aan eten en 10.000 euro! Ze zullen zichzelf moeten zien te redden! Maar zijn wel afhankelijk van de buitenwereld voor water, electriciteit, gas, internet en een bankrekening. Maar voor de rest zetten ze helemaal een eigen Utopia op! Kijk ook! Vanaf 6 januari!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Afgesloten van de buitenwereld! Op een braak terrein pal langs de snelweg 10 minuten van het Mediapark! Ze beginnen met niets! Behalve een maand aan eten en 10.000 euro! Ze zullen zichzelf moeten zien te redden! Maar zijn wel afhankelijk van de buitenwereld voor water, electriciteit, gas, internet en een bankrekening. Maar voor de rest zetten ze helemaal een eigen Utopia op! Kijk ook! Vanaf 6 januari!
You like fishdicks? yes I like Fishdicks! So you're a GayFish?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Van een houten boom idd...![]()
[ afbeelding ]
morgen komt er een mannetje van de bankquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.... zo even telefonisch. Zonder ID of bedrijfspapieren.
Dan kunnen ze door opdrachten waarschijnlijk wel weer geld krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
Wat doet John als ze in 1x die ¤10000,- op maken? stoppen?
Dacht het niet
Die krijgen dan gewoon weer een sloot geld hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef .sfinx het volgende:
Beter jassen ze dat geld er gewoon binnen een week doorheen, zou prachtig zijn om ze straks op een houtje te zien bijten als de winter misschien echt aanbreekt
100 E is niet veel , maar een avondje wat drinken moet lukkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef Soury het volgende:
De dames van de kringloop nemen niet op. Die zitten in de kroeg te vieren dat ze een leuk prijsje hebben gemaakt.
Preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die krijgen dan gewoon weer een sloot geld hoor.
Net iemand langs geweest voor het stroom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef DJMO het volgende:
*weer terug is en meteen stream open zet![]()
jullie waren onderweg niet bij te houden![]()
heb geen zin om een vol topic terug te lezen. zijn er nog mensen geweest?
Jij en papabear toch net?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef DJMO het volgende:
*weer terug is en meteen stream open zet![]()
jullie waren onderweg niet bij te houden![]()
heb geen zin om een vol topic terug te lezen. zijn er nog mensen geweest?
?? ik was naar m'n katten toe, even eten geven en thuis de afwas enzo doenquote:
Ik wil het kluissaldo in een bovenhoek zienquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil het aantal kijkers per stream weten, dan zie je tenminste waar wat te beleven is
UTO / Streamverslagenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
?? ik was naar m'n katten toe, even eten geven en thuis de afwas enzo doen
dus nee, ik ben NIET in utopia geweest
Ik wil Lindy nakend in het bad...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wil het kluissaldo in een bovenhoek zien
idd, dat ze er niet mee sjoemelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wil het kluissaldo in een bovenhoek zien
Zonder licht zie je toch geen kutquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil Lindy nakend in het bad...
quote:
Alleen die twee bovenkanten..quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil Lindy nakend in het bad...
Roep ik al wekenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja damn echt donker nu op de streams ja.
merciquote:
Voor ons dan he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Buitenverlichting aanschaffen is geen overbodige luxe.
Dat moeten wij zeker ook betalen dan?quote:
Geen last van tot nu toequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
Blijven bij jullie die streams gewoon altijd lopen? Ik word er gek van, ding stopt steeds
Jijquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
Wie roept er nu: Groepsex groepsex, kinky kinky?
Soms achter mekaar, nu alweer een paar uur goed. Maar we hebben dan ook wel op 3 plekken de streams lopen hier hahah...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
Blijven bij jullie die streams gewoon altijd lopen? Ik word er gek van, ding stopt steeds
Ik verdom het om mijn bittorrents uit te zettenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soms achter mekaar, nu alweer een paar uur goed. Maar we hebben dan ook wel op 3 plekken de streams lopen hier hahah...
Dat had ik vanochtend. Geen idee waar het aan kan liggen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
De spullen van de kringloopwinkel komen nu, bovenstaand lijstje komt morgen denk ik pas binnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Paul's spulle, effe zoeken naar het lijstje
Een kruiwagen
Grote hooivork
Grote platte schep
Losse stelen 3x
Steel voor een bijl
Grote harde bezem, en zachte bezem
stoffer en blik
120 4,4 x 6,8 ??
6 van 5,40??
12 van 2,60??
8 van 360 bij die van 120
20x 260x60 gipsplaatjes 12,5 dik
10x gips groen
1000 schroeven
600st schroeven 5x80
gaskookplaat
Staand toilet met achteruitgang
Haakse bocht naar 120 toe
Met een bril
Of alles in een is ook goed
flexslang van 3/8 naar 3/8ste
haakse hoek stopkraan van 15 knel naar 3/8
Overalls 2x maat 50
1 kozijn prefab
een deur mer scharnieren en slot
Gereedschap huren? =Lastig
Als je laptop met hdmi op TV aan kan sluiten, welquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Armageddon het volgende:
Kan je die streams ook op tv bekijken?
Is dat nou besteld? of moet er nog onderhandeld worden. Ik lees ook nergens dat dat in overleg is gegaan. Die Paul smijt met geld echt debiel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Paul's spulle, effe zoeken naar het lijstje
Een kruiwagen
Grote hooivork
Grote platte schep
Losse stelen 3x
Steel voor een bijl
Grote harde bezem, en zachte bezem
stoffer en blik
120 4,4 x 6,8 ??
6 van 5,40??
12 van 2,60??
8 van 360 bij die van 120
20x 260x60 gipsplaatjes 12,5 dik
10x gips groen
1000 schroeven
600st schroeven 5x80
gaskookplaat
Staand toilet met achteruitgang
Haakse bocht naar 120 toe
Met een bril
Of alles in een is ook goed
flexslang van 3/8 naar 3/8ste
haakse hoek stopkraan van 15 knel naar 3/8
Overalls 2x maat 50
1 kozijn prefab
een deur mer scharnieren en slot
Gereedschap huren? =Lastig
Hij vraagt wel naar scheppen, overalls en een kruiwagen.. die heeftie al besteld.. wat lult 'ie dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
De spullen van de kringloopwinkel komen nu, bovenstaand lijstje komt morgen denk ik pas binnen.
Op oudere pc's en tv's kan het soms met vga kabel ook of s-vhs kabel...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je laptop met hdmi op TV aan kan sluiten, wel
Niet zoiets als Netflix via je xbox ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je laptop met hdmi op TV aan kan sluiten, wel
Volgens mij heeft ie niet eens een prijs afgesprokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat nou besteld? of moet er nog onderhandeld worden. Ik lees ook nergens dat dat in overleg is gegaan. Die Paul smijt met geld echt debiel.
Wellicht is Paul in de war.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij vraagt wel naar scheppen, overalls en een kruiwagen.. die heeftie al besteld.. wat lult 'ie dan?
[ afbeelding ]
100 euro.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie niet eens een prijs afgesproken
Niet helemaal, je maakt nu een 2e scherm aan met je graphische kaart en sleept je scherm dan naar de tv bv.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet zoiets als Netflix via je xbox ofzo?
Nee, gewoon zoals je het nu hebt, maar dan beeld uitvoer naar TVquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ff HDMI kabel halen dan maar morgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet helemaal, je maakt nu een 2e scherm aan met je graphische kaart en sleept je scherm dan naar de tv bv.
Hebben ze hun maand gratisquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze hun maand gratisNetflix
al geregeld?
Dit kan ook, of je kloont het en dan heb je op 2 schermen hetzelfde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals je het nu hebt, maar dan beeld uitvoer naar TV
Ik las ergens dat ze beter een laptop konden regelen zodat ze dingen voor weinig of voor niks kunnen regelen. Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Hoezo twee overalls bestellen?
Nog even en de jacuzzi en home entertainment set worden ook op het lijstje gezet.
Dat bedoel ik, met de kringloop was het ook gelijk primaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie niet eens een prijs afgesproken
Dat is de 2e hands bordjes en bestek wat ook debiel veel geld isquote:
En het gasfornuis toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de 2e hands bordjes en bestek wat ook debiel veel geld is
De baas van zo'n toko kan er vaak een mooie BMW van rijden...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de 2e hands bordjes en bestek wat ook debiel veel geld is
Denk het wel jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef mikehunt het volgende:
Dus maandag komen ze de (nep) meter instaleren en dan doet de regie de stroomschakelaar aan.
Ja maakt niet uit wat een accu kostquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef beequeen het volgende:
Paul wil overal wel veel voor betalen, zegt-ie tegen José.
Nee die zat er niet bijquote:
Ik hoorde Paul over 3 fasen.. da's 400 volt per stuk daar kunnen ze toch al nix mee...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef mikehunt het volgende:
Dus maandag komen ze de (nep) meter instaleren en dan doet de regie de stroomschakelaar aan.
Lekker zo'n gast. Maar de makke schaapjes zijn ook nogal slimquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef beequeen het volgende:
Paul wil overal wel veel voor betalen, zegt-ie tegen José.
Hebbie wel internet nodigquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze beter een laptop konden regelen zodat ze dingen voor weinig of voor niks kunnen regelen. Daar ben ik het wel mee eens
Auto bestellen ze morgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben niet zo technisch maar waarom willen ze een autolader voor die telefoon?
Hebben ze iets waar ze dat dan in kunnen doen?
idd gewoon aanzetten als je wilt bellen gaat ie heeeel lang meequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef waxmask het volgende:
Zeuren dat ze geen oplader hebben, maar wel je telefoon s'avonds aan laten staan?
Je hebt nu ook een knijpkat systeem waar je zelf wat peut op je foon kan pompen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben niet zo technisch maar waarom willen ze een autolader voor die telefoon?
Hebben ze iets waar ze dat dan in kunnen doen?
Regel je dat eerst. Ze willen dat toch al hebben.quote:
En maar lullen, met zijn handen in zijn zakken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Soury het volgende:
Lekker zo'n gast. Maar de makke schaapjes zijn ook nogal slim
Solar ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een knijpkat systeem waar je zelf wat peut op je foon kan pompen.
Ze willen ook voor anderen bereikbaar zijn, daarom laten ze hem aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd gewoon aanzetten als je wilt bellen gaat ie heeeel lang mee
Komt een laptopquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze beter een laptop konden regelen zodat ze dingen voor weinig of voor niks kunnen regelen. Daar ben ik het wel mee eens
Dat zeg ik, dan krijg je je borden soepkommen en weet ik veel wat voor shit gewoon voor niksquote:
Aike heeft de portemonneequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
21 jaar getrouwd roept Paul, ik zie de ongeloof op het gezicht van Mevrouw Kringloop....![]()
[ afbeelding ]
Maar de poen is goed.. de kluis is dus wel open geweest..![]()
[ afbeelding ]
gaaf, die wil ik hebben~!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
En speciaal voor Lindy!
[ afbeelding ]
Andrea 83 tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef Toverheks het volgende:
Andrea strooide het as uit over zee van overleden man op Bonaire, toen ze weer voet aan wal zetten stond daar haar huidige man, haar man is 82............
zal niet weten hoe oud ze isquote:
Gouden Kooi jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:49 schreef creno het volgende:
eigenlijk moeten ze dus hun eigen bigbrotherhuis nog bouwen ?
dus hij wil niets doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:49 schreef Tamaartje het volgende:
Rienk wil niet verantwoordelijk zijn voor het vuur, hij wil doen wat hij wil doen.
Wat is dat dan??
Er komen gloed nieuwe bezems, en het zelf maken is toch best tof. Het zou je moeten aanspreken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus hij wil niets doenhij hebt wel een bezem gemaakt heeft ie al tig keer vertelt, ja ja handige Harry
Dat Twitterde ik ook al....quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:44 schreef creno het volgende:
wel jammer dat er geen kanaal op tv is (zoals bij secret story), al is het op de pc ook goed te volgen
Een altaar?quote:
Ik bestel mijn bezems altijd in Engeland, heb net de nieuwste Nimbus 2013/2014 besteltquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen gloed nieuwe bezems, en het zelf maken is toch best tof. Het zou je moeten aanspreken.
Een bomquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ik moet bijna kotsen van die gore voeten van hem... echt serieus.. zo ranzig!
daar dacht ik vanmiddag aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ik moet bijna kotsen van die gore voeten van hem... echt serieus.. zo ranzig!
is dat een 737 of 747 of de 777quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik bestel mijn bezems altijd in Engeland, heb net de nieuwste Nimbus 2013/2014 bestelt
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik bestel mijn bezems altijd in Engeland, heb net de nieuwste Nimbus 2013/2014 bestelt
Dit is volgens mij tijdelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef Leandra het volgende:
Ze gebruiken de melkbussen voor de tafel? Nou, dan zullen ze ze wel niet voor de melk nodig hebben, daar kun je idd beter emmers voor gebruiken, ongeacht hun andere functie
Ze hebben 60 liter koffiemelk gekocht. Ze zijn niet meer nodigquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef Leandra het volgende:
Ze gebruiken de melkbussen voor de tafel? Nou, dan zullen ze ze wel niet voor de melk nodig hebben, daar kun je idd beter emmers voor gebruiken, ongeacht hun andere functie
Is niet dezelfde voltage héquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef kevinjpg het volgende:
Lol ze zouden net zo goed de telefoon kunnen opladen met de accu van de accuboormachine..
Bussen zijn verroest en vol met gatenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:55 schreef Leandra het volgende:
Ah okquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bussen zijn verroest en vol met gaten
Dat wordt dus geen carbit schietenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bussen zijn verroest en vol met gaten
Met ducktape gaten dichten...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen carbiet schieten
Dat kan wel zijn, maar als je melkbussen hebt, waarom ga je dan überhaupt emmers gebruiken voor de melk, en dan ook nog eens niet weten welke emmer als strontemmer gebruikt isquote:
wij moeten nog etenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar als je melkbussen hebt, waarom ga je dan überhaupt emmers gebruiken voor de melk, en dan ook nog eens niet weten welke emmer als strontemmer gebruikt is
gebruik je wel de goeie emmer?quote:
Zo gaat het er snel door heenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef UtopiaVolger het volgende:
1676 euro voor de slaapkamer, wc en slaapkamer hahaha.
Het gaat om zeldoenigheid (nog) als dat mislukt bestel je gewoon wat je nodig hebt.. Het Vanessa-effect zal ik maar zeggen, een grote bek over wat iedereen moet doen, en daarna lekker chocomel bestellen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:02 schreef Soury het volgende:
Waarom maken ze boter als ze tig pakjes hebben gekocht. Ik begin de selectie procedure een beetje te snappen.
dit ga je toch echt niet menen he, gebruiken ze ook de schijtemmer ervoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar als je melkbussen hebt, waarom ga je dan überhaupt emmers gebruiken voor de melk, en dan ook nog eens niet weten welke emmer als strontemmer gebruikt is
Is dat geen maat van hem?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:05 schreef Soury het volgende:
Paul aan de telefoon, de kruiwagens en nog iets paar honderd euro.:"ja top doen"
De rest 1600 ofzo ?
Hij gaat gewoon akkoord met alles
Die gaat nog de bietenbak in die hij zelf besteld voor 2000 euroquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef UtopiaVolger het volgende:
Paul zegt gewoon doen.. lol... geen overleg..
Nee, dat was de matrassenman die hij niet kan bereiken.quote:
Ja hij kan het wel regelen. Maar ze moeten ook wel vaan ver komen he? Wat een top dealquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat was de matrassenman die hij niet kan mag bereiken.
Oh ja, dat moet natuurlijk een soort van sponsor zijn.quote:
In dit geval mocht het geen bekende zijn van hem, maar dat andere kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet natuurlijk een soort van sponsor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |