Dan zou het met deze toch ook goed moeten komen:quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook een leuke spelerHem begeleiden door je 1e spits, dan gaat zijn doorzettingsvermogen omhoog. Toch wel een belangrijk onderdeel van een talent
http://community.sigames.(...)-2014-Update-14.2.1-*RELEASEDquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Is er een nieuwe patch ofzo? Ik kreeg een update maar zie nergens een aanpassing
Ah thanks, stelt niet veel voor dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://community.sigames.(...)-2014-Update-14.2.1-*RELEASED
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Begin weer lekker met nederlagen tegen matige ploegen. Net als vorig seizoen gewoon nu al een achterstand in de titelstrijd. Kutteam manager...
Ik wilde ook een samenwerkingsverband met Velez maar dat lukte nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij Porto: Seoul, Velez en Racing nog wat uit Frankrijk
Seizoen 1??quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
En dat was seizoen 1 dan..![]()
[ afbeelding ]
Jup..snap er echt weinig van. Rest faalde echt zo hard..En dan heb ik nog veel jeugd laten spelen. Denswil bijna hele seizoen basis, Van Anholt ook. En dus gasten als Kishna, Nouri en nog wat anderen gewoon echt genoeg minuten gemaakt. Kan me niet voorstellen dat het nog een keer zo gaat. Hoop ook van nietquote:
Zijn je spelers wel goed genoeg om op hoog tempo positiespel te spelen? En mis je geen flanken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
Oke guru's wat gaat er fout?
[ afbeelding ]
Ik heb geen flankspelersquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn je spelers wel goed genoeg om op hoog tempo positiespel te spelen? En mis je geen flanken?
Ja, dat is kut. Maar mis je die dus niet te veel? Snap wel dat je nu even moet behelpen, maar ja..Huur dan Boga en Traore ofzoquote:
Tja ik kan eigenlijk ook alleen met 4231 overweg.. Traore mag volgens mij niet ivm work permit?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Maar mis je die dus niet te veel? Snap wel dat je nu even moet behelpen, maar ja..Huur dan Boga en Traore ofzo
Ohja dat schiet idd niet op binnen Engeland. Weet ook niet hoe goed Boga is in seizoen 1. Werd bij mij wel heel goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja ik kan eigenlijk ook alleen met 4231 overweg.. Traore mag volgens mij niet ivm work permit?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb hem ook maar gekocht. Om het nieuwe jaar goed te starten
Ik heb echt spijt dat ik Nouri in het begin niet veel heb laten spelen, dan was hij nu veel beter geweestquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En ook talent van het jaar (uiteraard).
Arsenal is de beste club in mijn gamequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Nu even beslissen met welk team ik ga starten.
Feyenoord, Liverpool, Arsenal of RKC denk ik
Nu ging het met Feyenoord echt gigantisch slecht vorig jaar.
Liverpool een mooie periode mee gehad in eerdere edities.
Arsenal nog nooit wat mee gedaan.
RKC ging het altijd slecht mee
Hier is het ook een van de beste clubs, alleen PSG is beterquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef d1ce het volgende:
[..]
Arsenal is de beste club in mijn game
Werd er gisteren door benaderd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef d1ce het volgende:
[..]
Arsenal is de beste club in mijn game
Wanneer ik de CL nog een keer win ga ik er wel naartoe, want Fierroquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werd er gisteren door benaderd.Afgewezen omdat baggerselectie.
Neem geen Feyenoord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Nu even beslissen met welk team ik ga starten.
Feyenoord, Liverpool, Arsenal of RKC denk ik
Nu ging het met Feyenoord echt gigantisch slecht vorig jaar.
Liverpool een mooie periode mee gehad in eerdere edities.
Arsenal nog nooit wat mee gedaan.
RKC ging het altijd slecht mee
Dure spelers verkopen en dan jeugd huren. Zo deed ik het de voorgaande jaren. Kan je daarna gaan bouwen aan een leuke selectiequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Neem geen Feyenoord.
Ik heb geen tering te besteden, de dure spelers zijn overschat, en als je ze verkoopt krijg je er bijna niks voor terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef Fuszy het volgende:
Maar goed. Liverpool it is.
Eerst die rat van een suarez wegwerkenSuarezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Alleen aids spelers komen naar Feyenoord.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Dure spelers verkopen en dan jeugd huren. Zo deed ik het de voorgaande jaren. Kan je daarna gaan bouwen aan een leuke selectie
lol.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord geeft de 30-jarige van Dijk met belabberde stats een 4-jarig contract van 66k per week![]()
Ze hebben dus niet geleerd van Mathijsen
Kan alleen als je een recall optie hebt. En dan staat het gewoon bij transferquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef RetRy32 het volgende:
Guys hoe kan je een speler terug halen van verhuur?
Ow.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan alleen als je een recall optie hebt. En dan staat het gewoon bij transfer
quote:
LOL.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, veel plezier ermee
Mocro wannabeeequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
LOL.
Bij mij is hij nu al beter dan dat, hij is pas 19...
Maar het is wel een arrogante klootzak.
[ afbeelding ]
Doe je slecht dan ik werd de eerste twee seizoenen kampioen en verkocht Indi en Clasie per stuk voor 15mil.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Neem geen Feyenoord.
Ik heb geen tering te besteden, de dure spelers zijn overschat, en als je ze verkoopt krijg je er bijna niks voor terug.
Welke?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Oké. Wow. Een openingsbod van 76 miljoen op mijn jonge spits. [ afbeelding ]
Verrader!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
NL aan het afslachten nu, bizar
edit:
[ afbeelding ]
1-4
Zie niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
City denkt nu na over een bod van 105 miljoen.![]()
Ik had 'm weggedaan voor 75quote:
Ward-Prosequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
Welke Engelse talenten moet ik halen? Heb 1/2 van Southampton al op mijn shortlist staan
117 miljoen als minimum budget.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had 'm weggedaan voor 75![]()
Hoeveel budget heb je nu?
Er zijn er echt weinig. En die paar die er zijn die zijn zoooo achterlijk overpriced..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
Welke Engelse talenten moet ik halen? Heb 1/2 van Southampton al op mijn shortlist staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik kon hem met Ajax halen voor 11 miljoen, spijt dat ik het niet gedaan hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
Die Byram werd bij mijn Porto game niet zo geweldig. Ledson is over een tijdje toch wel transfervrij, Barkley zal wel konkoduur zijn. Will Hughes ga ik denk ik wel binnenhalen ja![]()
Hopelijk degradeert Cardiff dan komt Caulker ook
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Viktor Gorridsen Fischer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ALs puush er zin in heeft..
3-1 winst op de Zwitsers in de halve finale WK, goals Fischer (2) en Eriksen
In de finale gaat Messi me rapen vrees ik
Heeft vast erg slechte stats, bij mij is hij namelijk al gestopt met voetballenquote:
In mijn Chelsea game was hij na 4 jaar ofzo wel volwaardige speler bij het eerste. Deed het prima. In mijn huidige game krijgt hij zelfs 5* van mijn scoutsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heeft vast erg slechte stats, bij mij is hij namelijk al gestopt met voetballen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
Maar toch, finale met deze kneuzenbende is al geniaal genoeg. En nu resign ik bij die kutdenen. Amper
jezus die statsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wordt voor een jaartje de opvolger van Owen denk ik. Kost me zo'n 15 miljoen.
[ afbeelding ]
Wel al 'oud'.
Blijf het vreemd vinden dat hij met zulke stats 2,5* krijgt..
Topscorer Eredivisie, dus een enigszins realistische transfer..
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jezus die stats
Zou echt een perfecte speler voor mij zijn ook. Alleskunner en mega lang
Alleen mentaal wat minder..
#cashenalsikquote:
Die stats zijn echt belachelijk. Regens worden zoveel beter dan de spelers die van begin af aan in het spel zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
En ondertussen trainen we rustig verder.
[ afbeelding ]
11 A-interlands voor Brazilië op je 20e.
quote:
Ja, deed het erg goed hier en had nog wat centen liggenquote:
Deed het bij mij ook goed maar ik had het geld niet om hem te kopen. Paar seizoenen later speelde hij bij Napoli en was 'ie 36 miljoen waardquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, deed het erg goed hier en had nog wat centen liggen
Mag met Elia knokken om de plek op rechts en is ook een handig alternatief voor de spits. Wel wat luxeproblemen nu, maar ik heb dit jaar wel gemerkt dat een grotere selectie nodig is als je Jong erbij neemt. Had steeds 3 of 4 man op de bank met max 80 fitness..schiet niet echt op. Had alleen geluk dat het zo simpel ging dit jaar en dat iedereen fit bleef opSigthorsson
na.
Damnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De enige 4 spelers op de wereld met 19 op afwerken in mijn game. Eentje is Yiadom Owen, die ik net voor 85 miljoen aan Bayern heb verkocht. De andere is de beste speler ter wereld en nog een andere is een topspits.
En dan is daar.
Benjamin. Ook wel liefkozend Bennie genoemd. Een knul die zijn eigen veters nog niet kan strikken. Niet binnen de lijntjes kan kleuren. Geen secundaire geslachtskenmerken heeft.
[ afbeelding ]
Maar bovenal Ajacied en toekomstig beste spits ter wereld. Nu vooral druk bezig met zijn zwemdiploma.
zit er geen filter op? Moet toch iemand zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
In mijn spel geen spelers met finishing van 19. Wel 13 met finishing 18, waarvan er 2 bij mij spelen. Eentje is 20 (Sammarinees die gekozen heeft voor Italië godverdomme...) en zal de 19 nog wel gaan halen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef TJV het volgende:
Kun je ook met spelers trouwen?6/10 wouldn't bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
6/10 wouldn't bangPfff, FMRTE!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Windows 8?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Screen van de competitie?
Welk jaar?
Nee, Ajax, Eredivisie 2021/22. Na 26 wedstrijden al.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef RetRy32 het volgende:
Als je traint op snelheid, gaan de eerste meters dan ook omhoog?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
6/10 wouldn't bangGodverSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die kerel blijft maar beter worden
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Volgens mij direct.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Vanaf wanneer begint die regenkalender te lopen eigenlijk, na 01-01-2014 in het spel of daarvoor ook al?
Lange bal zou best nog kunnen werken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet gedwongen met deze opstelling spelen. 3 CDM's geblesseerd en ook geen enkele CM beschikbaar.![]()
20 September komen er al Brazilianen in volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Vanaf wanneer begint die regenkalender te lopen eigenlijk, na 01-01-2014 in het spel of daarvoor ook al?
Slecht? Deed het bij mij echt heel goed. Ging uiteindelijk voor 60m ofzo naar Barcaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
Wat hebben ze met Azpilicueta gedaan, die knul is zo konkoslecht
Ashley Cole die een schwalbe maakt terwijl hij al geel heeft, dit spel
klinkt lekker nederlandsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet gedwongen met deze opstelling spelen. 3 CDM's geblesseerd en ook geen enkele CM beschikbaar.![]()
Gemiddeld een 6,5 en al een paar keer gewisseld omdat hij een 5 stond en een gele kaart hadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slecht? Deed het bij mij echt heel goed. Ging uiteindelijk voor 60m ofzo naar Barca
Hazard viel bij mij ook een beetje tegen deze game. Vorig jaar deed hij het veel beter en was hij echt de beste speler ter wereld eigenlijk. Liep na 80 interlands nog 1 op 1 qua goals en in de competitie ook altijd wel 1 op 1 als je assists en goals optelde. Was nu wel anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gemiddeld een 6,5 en al een paar keer gewisseld omdat hij een 5 stond en een gele kaart had
Ivanovic bakt er ook niks van, CB en RB niet. Cahill is een god. Cech pakt vet vaak geel, snap er helemaal niks vanHazard is ook niet echt geweldig als Inside forward en support, misschien maar op attack zetten..
Hij moest vast even wennen aan het hogere niveau.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef dion_v_k het volgende:
Sinds ik Pogba voor 75 miljoen heb gekocht laten ze 'm links liggen bij het nationale elftal, al 2 jaar niet meer opgeroepen![]()
Na een slecht 1e halfjaar staat hij nu toch lekker te ballen; 6 assists in 10 wedstrijden als spelmaker voor de defensie
Sowieso.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moest vast even wennen aan het hogere niveau.
ik wil ook boetes kunnen geven als spelers slecht spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef dion_v_k het volgende:
Toch heeft het ook voordelen wanneer je de manager van Jong Ajax (Bryan Roy hier) boetes uitdeelt.
Na een 4-0 verlies tegen Helmond Sport kreeg een speler van 16 een boete die hij aanvaarde en aangaf harder te zullen gaan werken.
Zijn inzet gaat meteen van 13 naar 17
Kun je toch ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik wil ook boetes kunnen geven als spelers slecht spelen
Virgil en Memphis hadden het niet echt Nederlandser laten klinken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Is achteraf wel wat leuker maar het is net als andere jaren wel wennen in het begin.quote:
Gesorteerd op waarde, dûh. Dan zie je de jonge spelers die duur zijn opgekocht eerst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ging even opzoek naar de beste spelers tot 17 jaar, er is helaas niet zoveel keus meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FM13 heb ik origineel gekocht. Heb FM14 even geprobeerd, maar ik kwam niet door de zure appel heen. Nu dus weer verder met m'n Feyenoord game in FM13.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is achteraf wel wat leuker maar het is net als andere jaren wel wennen in het begin.
Bij sommige hier zit er sinds de laatste update weer een bug in waardoor er extreem veel eigen doelpunten vallen, ik heb 'm niet geinstalleerd dus geen last van
Het spel veranderd te weinig om elk jaar origineel te kopen imo.I love my mispoken words.![]()
![]()
Iets met een lek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen higher tempo meer. Drop deeper nu omdat me dat wel handig leek gezien mijn CB's zo traag zijn als dikke stront![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met een lek?Goed geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen higher tempo meer. Drop deeper nu omdat me dat wel handig leek gezien mijn CB's zo traag zijn als dikke stront
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jap 1/2 van de credits gaan naar jouquote:
Pass into space heb ik ook weggedaan, op internet even gekeken en was niet zo handig voor mijn team![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gesorteerd op waarde, dûh. Dan zie je de jonge spelers die duur zijn opgekocht eerst.
Ik daag je uit om echte parels met een waarde van onder de 50k te vinden met die leeftijd, of natuurlijk de 'transfervrije' jeugdspelers.
Iets als dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hen allemaal een contract aangeboden toen ze 14/15 jaar waren en net een paar dagen in het spel zaten. Zodra ze een contract tekenen bij hun club betaal je met FM 14 al snel 20 miljoen voor een snotneus van 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
FM13 heb ik origineel gekocht. Heb FM14 even geprobeerd, maar ik kwam niet door de zure appel heen. Nu dus weer verder met m'n Feyenoord game in FM13.
Het spel veranderd te weinig om elk jaar origineel te kopen imo.![]()
Maar deze kosten mij dus max 2 miljoen![]()
Waardes van spelers is trouwens ook iets anders dan in 13. Zodra ze hier een paar wedstrijden op rij goed spelen schieten de waardes omhoog, dat was in 13 niet zo.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die is vooral voor counterteams toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jap 1/2 van de credits gaan naar jou
Pass into space heb ik ook weggedaan, op internet even gekeken en was niet zo handig voor mijn teamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja denk het wel of voor pace teams. Maar interpreteerde hem anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is vooral voor counterteams toch?
Engeland - Noord Ierland net. Even the Ox en Wilshere 90 min laten spelen want ik moet tegen Arsenal met Chelsea. Walcott was al injured (niet eens expres)![]()
![]()
![]()
Verleidelijk.. Kan 'm voor 35 miljoen oppikken.
Ik heb alleen al een shitload aan spelers op CAM
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Stuur mij er even twee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Verleidelijk.. Kan 'm voor 35 miljoen oppikken.
Ik heb alleen al een shitload aan spelers op CAMhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb er 17quote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
0-0 uit tegen ArsenalCech penalty gestopt en verder was het een gelijke pot
Mijn baas bij Portsmouth. Was een decent league 1 speler en nu al leading league 1. Potentie decent premier league CM![]()
![]()
Nu uit naar PSG voor de CL. Ik ga mijn alles of niets tactiek maar weer gebruiken die meestal wel werkt met kleinere clubs tegen de koopclubs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut Jinx nu verlies ik mega onterecht. En Jamal Zwarteman weer geblesseerd
En meneer de baas die ik hierboven gepost heb wil een stap hogerop maken.![]()
![]()
Inmiddels is het de enige speler op de wereld met 20 op afwerken.
16 jaar.
Inmiddels ook een wonderkind.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is maar goed ook, want die zet geen stap extra. Wat een luie donder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
16 jaar.
[ afbeelding ]
Inmiddels ook een wonderkind.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als 1e spits gebruiken zodat hij ook mentaal veel sneller gaat groeienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
16 jaar.
[ afbeelding ]
Inmiddels ook een wonderkind.
Ach, hij is pas 16.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Is maar goed ook, want die zet geen stap extra. Wat een luie donder.Puberproblemen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wilde hem laten begeleiden door Agüero, maar dat gaat niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als 1e spits gebruiken zodat hij ook mentaal veel sneller gaat groeien
Waarom eigenlijk?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is buggy, kan alleen als een staflid dat aandraagt en zelfs dan lukt het af en toe niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde hem laten begeleiden door Agüero, maar dat gaat niet.
[ afbeelding ]
Waarom eigenlijk?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen idee, normaal kan je dat aan iemand vragen die 23 jaar of ouder is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom eigenlijk?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
bahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Is buggy, kan alleen als een staflid dat aandraagt en zelfs dan lukt het af en toe niet.
Vandaag nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Nu uit naar PSG voor de CL. Ik ga mijn alles of niets tactiek maar weer gebruiken die meestal wel werkt met kleinere clubs tegen de koopclubs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bullshit, mijn hele selectie begeleid zowat mijn u19 elftalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Is buggy, kan alleen als een staflid dat aandraagt en zelfs dan lukt het af en toe niet.
Moet je ff met je muis over begeleiding gaan dan staat er waarom het niet kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom eigenlijk?
Misschien squad status?![]()
Als je naar development > training gaat kun je rechtsonder de suitable tutors zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom eigenlijk?![]()
Ik krijg het niet voor elkaar hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bullshit, mijn hele selectie begeleid zowat mijn u19 elftalIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Daar staat 'ie bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je naar development > training gaat kun je rechtsonder de suitable tutors zienHij is op dit moment afwezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je ff met je muis over begeleiding gaan dan staat er waarom het niet kan
Misschien squad status?![]()
Zo logisch.
Bij mij staat alles op ''hij traint op het moment voor zichzelf''. Stelletje egoïsten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar staat 'ie bij.
[..]
Hij is op dit moment afwezig.![]()
Zo logisch.
![]()
Nauwelijks gespeeld de 1e seizoenshelft, dan maar aan Real Madrid verkopen voor 44,5 miljoen![]()
Heb een Jap in mijn selectie die elke maand vraagt of ie verhuurd mag worden, en elke maand weer dolgelukkig wordt omdat ik hem vertel dat 'ie nodig is voor de breedte. Rare gozer.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hij heeft samengeknepen oogjes en laat zijn tanden zien?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef TJV het volgende:
Heb een Jap in mijn selectie die elke maand vraagt of ie verhuurd mag worden, en elke maand weer dolgelukkig wordt omdat ik hem vertel dat 'ie nodig is voor de breedte. Rare gozer.
Lijkt me dat hij dan juist heel boos is
Moet ik meteen denken aan Evil Kagawaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij heeft samengeknepen oogjes en laat zijn tanden zien?
Lijkt me dat hij dan juist heel boos is
https://twitter.com/evilkagawaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik meteen denken aan Evil Kagawa
https://twitter.com/evilkagawa![]()
Iedere tweet lees ik ook echt met zo'n South Park Japans accentquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere tweet lees ik ook echt met zo'n South Park Japans accentHeb 'm aan m'n favorieten toegevoegd
Wij zijn Jong Ajax, wij zijn de beste
En dat terwijl ik echt een heel zwaar programma had met 2 titelkandidaten en 2 net gedegradeerde teams
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FM is soms wel retarded. Ik begon slecht bij Portsmouth maar nu in 11 wedstrijden maar 1 verlies en 7x winst dus dat is helemaaal niet slecht. Gaan spelers zeuren dat ze zich zorgen maken over de prestaties van de club etc..![]()
![]()
Ik weet niet of ik de koop van die Jose Oscar hierboven zal afronden![]()
Ben bang dat andere spelers boos worden door te veel concurrentie..
En ik twijfel om Nouri te verkopen, want eigen jeugd maar aan de andere kant komt hij simpelweg te kort![]()
Concurrentie voor Jose Oscar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over deze 2 twijfel ik of ik ze zal verkopen, Scheffer kan ik sowieso al voor +30 miljoen aan Dortmund kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zouden jullie doen? Ik weet het echt niet meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is Tielemans trouwens nu in je nieuwe game?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wel aardig, maar echt geen top ofzo voor mijn gevoel. Heb hem wel gescout, maar krijgt ook maar 3,5* potentieel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe is Tielemans trouwens nu in je nieuwe game?
Januzaj is in mijn huidige game een stuk minder goed trouwens..echt een groot verschil qua scoutingreports ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk ook dat er veel verschil is per game, Nouri had bij jou 20 bij doorzettingsvermogen toch? Bij mij maar 13quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel aardig, maar echt geen top ofzo voor mijn gevoel. Heb hem wel gescout, maar krijgt ook maar 3,5* potentieel.
Januzaj is in mijn huidige game een stuk minder goed trouwens..echt een groot verschil qua scoutingreports ook.![]()
Tielemans doet het hier wel goed, al vanaf zijn 17e basisspeler![]()
Die 2,5* gaat nergens over, mijn scouts leggen de lat te hoog
16 hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk ook dat er veel verschil is per game, Nouri had bij jou 20 bij doorzettingsvermogen toch? Bij mij maar 13
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was iemand anders dan.. Lindgren misschien?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
11 hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Was iemand anders dan.. Lindgren misschien?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Je reserve rechtsback verkopen voor 38,5 miljoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
En je reserve linksback voor 40,5 miljoen.![]()
Wat een spel.
Ik haal net een talent op uit Argentinië en verhuur 'm een week later aan GAE. Nu zit hij in Deventer en mag hij niet spelen omdat hij maar voor 2 ploegen per jaar uit mag komen. Heeft ie in die week dat hij bij mij was 10 minuten meegedaan bij Jong Ajax![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik haal net een talent op uit Argentinië en verhuur 'm een week later aan GAE. Nu zit hij in Deventer en mag hij niet spelen omdat hij maar voor 2 ploegen per jaar uit mag komen. Heeft ie in die week dat hij bij mij was 10 minuten meegedaan bij Jong Ajax
Het waren op zich wel baasjes, maar leuke bedragen voor gekregen.quote:
Op de dag dat ik hem verkoop wordt hij een wonderkind.
Met Ter Leede in de topklasse begonnen. Ben nu een stabiele middenmoter in de JL. Even proberen door te stoten naar Eredivisie.![]()
Geniale twitterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik meteen denken aan Evil Kagawa
https://twitter.com/evilkagawa![]()
![]()
Ik ga maar eens de portemonnee trekken. Heb zo'n 200 miljoenHet wordt een van deze knullen denk ik.
Ortega heeft wel epische stats, jammer dat hij zo klein is.
Ga je je back weet terugkopen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga maar eens de portemonnee trekken. Heb zo'n 200 miljoenHet wordt een van deze knullen denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ortega heeft wel epische stats, jammer dat hij zo klein is.![]()
-Ninja-edit-Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja, was een foutje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga je je back weet terugkopen dan?![]()
-Ninja-edit-Stond nog onder m'n puush.
Deze knul is ook nog een optie. Al heb ik ook nog wel wat in m'n -19 rondwaggelen. KEUZES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het ook moeilijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was een foutje.Stond nog onder m'n puush.
[ afbeelding ]
Deze knul is ook nog een optie. Al heb ik ook nog wel wat in m'n -19 rondwaggelen. KEUZES.Heb die Jose Oscar maar bij Arsenal gelaten, te veel keuzes
Kerel van 2.01m op rechtsback![]()
Dat moment dat je met Ajax geen onrealistische transfertargets meer hebt
Ik heb zo'n hekel aan het informeren naar spelers.Vraag je hoeveel ze voor 'n speler willen hebben, zeggen ze 7 miljoen; bied je dat en dan wordt het zonder onderhandelen afgewezen..
Ik informeer nooit, gewoon meteen biedenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan het informeren naar spelers.Vraag je hoeveel ze voor 'n speler willen hebben, zeggen ze 7 miljoen; bied je dat en dan wordt het zonder onderhandelen afgewezen..
Had gevraagd om een nieuw stadion, afgewezen en uitgelekt naar de pers. Nu krijg ik hem alsnogniet verwacht dat dat zou werken
![]()
![]()
![]()
HET BELEIDAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ging bij mij hetzelfde, nu lekker 4 jaar wachten tot het klaar isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef wieisboos het volgende:
Had gevraagd om een nieuw stadion, afgewezen en uitgelekt naar de pers. Nu krijg ik hem alsnogniet verwacht dat dat zou werken
Heeft Joop Hiele hier ook en is wereldklasse, alleen hij stopt na dit seizoen dus moest vast een vervanger halenquote:
Ronaldinho is technisch directeur
Heb jij Depay nog?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Haal ik er standaard uit. Dan maar wat meer tekenpremie.quote:Ja. Vaste wissel.quote:
Hij is niet zo best.
Wel mooi op meerdere plekken inzetbaar en dus wel handig als wissel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godver 1-1 uit tegen Hartlepool (nr 3) ze hadden rood maar daarna scoorde ze nog lucky. Vervolgens op aanvallend gezet, maar hun keeper wilde niet mee werken
Ordinaire schopploeg, 2 blessures en zij vet veel kaarten.
2-1 gewonnen van Man Utd. Zelfs een pingel gemist
2x De Bruyne
City verloren van Fulham dus nu gedeeld 1ste
[ Bericht 21% gewijzigd door ThadCastle op 04-01-2014 01:52:41 ]![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
MVV
Het is trouwens weer lekker spannend hier..
[ afbeelding ]
Nu ga ik slapenTruste
![]()
Wat een droeftoeter die Jeffrey Bruma..
Hele zomer hoor je hem niet.. en op 4 september komt hij zeuren dat hij een nieuwe uitdaging wil..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
MVV
Het is trouwens weer lekker spannend hier..
[ afbeelding ]
Nu ga ik slapenTruste
![]()
![]()
![]()
. Ik na 22 speelrondes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:33 schreef TJV het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik na 22 speelrondes.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hoe dan
Ook doelsaldo 60-5 of niet?quote:
Jong Ajax heeft met 60 gescoorde goals het meest gescoord in de Jupiler League.. maar met 120 tegengoals staan ze mooi laatste.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef TJV het volgende:
Jong Ajax heeft met 60 gescoorde goals het meest gescoord in de Jupiler League.. maar met 120 tegengoals staan ze mooi laatste.![]()
![]()
Ga er denk maar gewoon 20 miljoen aan talentjes instoppen, dit kan natuurlijk niet.quote:
Boxing Day0-3 winnen van Crystal Palace, City zien verliezen met 3-0 van Sunderland en Tottenham gelijk zien spelen tegen Hull City
Liverpool
Nouveau Chateau doet het veel te goed.
Hopelijk degraderen Liverpool en Cardiff, daar alle bazen wegkopen![]()
2-0 achter komen met Portsmouth 2-3 winnen
[ Bericht 23% gewijzigd door ThadCastle op 04-01-2014 14:54:50 ]![]()
Gisteren een veel te lange FM marathon gehouden, maar ik zat ineens in een geniale CL flow
Gevolgd door
En de dag na die wedstrijd tegen Barca kwam dit
Maar uiteraard lekker afgewezen
Ben nu al door in de groep na 5 wedstrijden..dat had ik echt niet verwacht. In onderlinge duels ook gewoon beter dan Barca (3-1 winst, 2-1 verlies) en PSG (2-0 winst, 1-3 verlies). Moet nu nog uit naar Steau en Barca moet naar Parijs. Als ik win en zij verliezen zou ik nog poulewinnaar kunnen worden, maar dat zit er niet in denk ik.
In de Eredivisie wel 4 punten achter Vitesse..gasten verspelen nooit punten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe zorg je nou dat een logopack goed werkt? Heb gewoon alles hetzelfde gedaan(graphics etc.) maar hij pikt hem maar niet op.![]()
Epic.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren een veel te lange FM marathon gehouden, maar ik zat ineens in een geniale CL flow
[ afbeelding ]
Gevolgd door
[ afbeelding ]
En de dag na die wedstrijd tegen Barca kwam dit
[ afbeelding ]
Maar uiteraard lekker afgewezen
Ben nu al door in de groep na 5 wedstrijden..dat had ik echt niet verwacht. In onderlinge duels ook gewoon beter dan Barca (3-1 winst, 2-1 verlies) en PSG (2-0 winst, 1-3 verlies). Moet nu nog uit naar Steau en Barca moet naar Parijs. Als ik win en zij verliezen zou ik nog poulewinnaar kunnen worden, maar dat zit er niet in denk ik.
In de Eredivisie wel 4 punten achter Vitesse..gasten verspelen nooit punten
Alles gedaan wat er stond? Dus ook van die cache enzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe zorg je nou dat een logopack goed werkt? Heb gewoon alles hetzelfde gedaan(graphics etc.) maar hij pikt hem maar niet op.
after you create the "graphics" folder and in that the "logos" start the game go to preferences (Interface) untick "use caching to decrease page loading time" and tick in "Reload skin when confirming changes in Preferences". After that confirm and it's done. I advise you to go back to Preferences untick "reload skin" again and tick "use caching" once more. Look at the image below.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles gedaan wat er stond? Dus ook van die cache enzo?
Puush
Skin cache laden en cache geheugen gebruiken aangevinkt.![]()
Ik zie een leeg grijs vak bij je puush..quote:
Maar zie mijn edit hierboven..dan zou het moeten lukken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga eens kieken. Alvast dankquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie een leeg grijs vak bij je puush..
Maar zie mijn edit hierboven..dan zou het moeten lukken.
Ga eens even m'n eigen cluppie uit de 4e klasse halen.![]()
Met Jong Ajax tot dusverre 0 punten gehaald in 3 wedstrijden tegen FC Oss. Je zou bijna denken dat ik het bewust deed als Ossenaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfde als dit:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef wieisboos het volgende:
huh. Jong Ajax mag geen beker spelen maar ik moet nu tegen RKC reserves in de cup..quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jong Excelsior kan zich plaatsen via een top 2 plek in de beloftencompetitie (geloof ik).
Jong Twente/Ajax/PSV spelen in de JL en dan is dat dus geen optie. In het eerste seizoen spelen zij geen beker omdat dit organisatorisch niet goed uitkwam bij de KNVB ofzo, maar volgend jaar spelen alle ploegen uit de Jupiler League wel beker IRL. Dat laatste lijkt er dus niet in te zitten in FM.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook maar is een nieuw spel begonnen met Feyenoord.
Eerste wedstrijd tegen PSV > na 30 minuten 5-2 voor
Edit: Wedstrijd geëindigd in 6-5 plus een rode kaart voor clasie, een geblesseerde pelle & janmaat en hattrick voor Te Vrede
[ Bericht 35% gewijzigd door mar456 op 04-01-2014 21:22:45 ]Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Nee 68-13quote:
Met Chelsea is dat toch niet zo apart?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
Laatste min verliezen van de nummer 6kutspel
Portsmouth.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met Chelsea is dat toch niet zo apart?
Nu met Chelsea tegen Spurs 3x raden wie een penalty veroorzaakt. Kut spanjaard. Die gaat weg ben hem echt helemaal beu
Kyle Naughton met zijn 2* doet het nog 3x beter
[ Bericht 11% gewijzigd door ThadCastle op 04-01-2014 22:58:31 ]![]()
Dan is het nog niet echt gek volgens mij, vooral in het 1e seizoen lijkt het me kudt om met een ploeg als Portsmouth te spelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Portsmouth.
Nu met Chelsea tegen Spurs 3x raden wie een penalty veroorzaakt. Kut spanjaard. Die gaat weg ben hem echt helemaal beu
Kyle Naughton met zijn 2* doet het nog 3x beterFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hier trouwens 3 enkelbreuken in 7 dagen tijd 1000x!
Was veel beter in die wedstrijd daarom vooralquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan is het nog niet echt gek volgens mij, vooral in het 1e seizoen lijkt het me kudt om met een ploeg als Portsmouth te spelen.Die laatste kut minuut nog een goal tegen krijgen.
Will Hughes maar gekocht en hij mag het seizoen afmaken bij Derby![]()
![]()
In FM2013 zat een optie om alle spelers die transfervrij waren in een seizoen te zien, van bijvoorbeeld Nederland. Kan nergens meer die optie vinden, iemand?![]()
![]()
Halve finale capital one cup.. wie haalt er een speler neer die niet eens de bal heeft.. jap Cesar
Echt te achterlijk hoe slecht hij is
David Luiz nu ook rood
Hassle opponents bij Chelsea is pure aids, bij Porto nooit problemen mee gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 5-3 gewonnen over 2 wedstrijden![]()
In de 91ste min de 2-1 maken nadat je 2 spitsen al dood geschopt zijn
Mag ook wel een keer mijn kant op vallen
Was tegen de nummer 3 dus nu ben ik de nummer 3 (direct promotie)![]()
Bij mij blijft de tekst op 4x hangen.quote:
Mijn centrale verdediger rood voor het onderuit halen van een doorgebroken speler, mijn DM tweede geel voor protesteren![]()
![]()
Eerst kansloos met 3-1 van Porto verliezen om ze vervolgens in A'dam met 6-0 te vernederen
Kut. Datum vergeten wanneer de regens van Duitsland en Frankrijk in het spel komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: