GGMM schijnt wel vloeiend Spaans te praten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind die GGMM echt een heel naar mannetje maar die mag mij ook niet dus die pakt je dan sowieso waarschijnlijk als hij de kans heeft .
Voor dat kliekjes gevoel heb je tenslotte al een WA groepquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En heb wel betere dingen te doen dan daar in dat stukje aids te posten.
Welke WA groep?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor dat kliekjes gevoel heb je tenslotte al een WA groep
Goedzoquote:
GGMM mag jou vast niet vanwege de tijd toen hij geen mod was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind die GGMM echt een heel naar mannetje maar die mag mij ook niet dus die pakt je dan sowieso waarschijnlijk als hij de kans heeft .
heb je Deus Ex: Human Revolution gespeeld?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor dat kliekjes gevoel heb je tenslotte al een WA groep
Het is dat je geen varken bent. Anders had ik je na deze post wel ontbeend en je kop een moskee ingegooid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, die schijn ik nogal veel te posten ja
Misschien moet ik bij elke post een disclaimer zetten, in welke ik aangeef dat al mijn post pure werken van fictie zijn en dat alleen een idioot ze als werkelijkheid zou aanschouwen
De HMF adoreer groepquote:
Nee man, moet er nog eens aan beginnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je Deus Ex: Human Revolution gespeeld?
Is best een moeilijke game man.
Neequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
die groep waar c_a wekelijks wat naaktpics dropt
of zit je daar ook niet bij?
Goed idee, gewoon in de ontkennende zin werkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je geen varken bent. Anders had ik je na deze post wel ontbeend en je kop een moskee ingegooid.
Ik geef nu al aan het niet te doen, dan mag het.
Oh, dat legt uit waarom ik er vast in zitquote:
Jammer dat ze alleen niet van zichzelf zijn, maar van mannelijk naaktquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
die groep waar c_a wekelijks wat naaktpics dropt
of zit je daar ook niet bij?
Nee maar ik zou dat wel fijn vinden.quote:
trek anquote:
quote:
okquote:
Ik speel alleen nog maar singleplayer FPS games eigenlijk, aangezien Halo het de laatste tijd verneukt heeft en dat was de enige online FPS die ik veel speelde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee man, moet er nog eens aan beginnen.
Ik heb wel besloten geen FPS meer voor consoles te halen. Ik zuig er zo hard in
Tijd dat de xim4 ps4 compatible word of er een andere muis/keybord oplossing komt. Wil echt alle toffe games zoals BF4 spelen, maar zit me zo te ergeren aan het aimen met de controller enzo
Het is bijna een wonder dat ik COD ghost wel heb weten uit te spelen op de console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |