Die heb ik niet gekocht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, heb je je vermaakt met de knalerwten eergisteren?
1) Dan lees je daarover heenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het jullie meestel saaie voetbalpraatjes hebben hier.
Waar praat ik over voetbal, muts?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het jullie meestel saaie voetbalpraatjes hebben hier.
Zo is dat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is maar 1 Happel en die is dood.
Ja, dat viel me ook al op. Succes ermeequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, die is van 2011, en verder is er alleen nog maar eentje van '12. Zometeen misschien zelf maar eentje maken.
met een abbo kan je ook spam postenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1) Dan lees je daarover heen
2) Met een abonnement op FOK! kan je mensen negeren.
Nee in een sc werkt dat niet met refreshen enzo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1) Dan lees je daarover heen
2) Met een abonnement op FOK! kan je mensen negeren.
Jeetje, en nu?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee in een sc werkt dat niet met refreshen enzo.
Nee.quote:
Ja zo ben ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Jimbo het volgende:
c-c-c- combo breaker
maar het idee was lief van je sof
Terechte klacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Jimbo het volgende:
Trouwens, weet je wat kut is.
ik ben door mn lenzen heenen vergeten nieuwe te bestellen.
nu ben ik een brilsmurf
Als je dat zegt, dan wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
supersof post als een kleuter.
en als ik dat zeg.......
zo
Haha, Jimbo heeft slechte genen. Zal ik je vriendin anders zwanger maken? xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Jimbo het volgende:
Trouwens, weet je wat kut is.
ik ben door mn lenzen heenen vergeten nieuwe te bestellen.
nu ben ik een brilsmurf
Dan vind jij dat maar ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het een mooie combobreaker vind, is het ook zo.
Beter een kleuter op een forum dan een lamlul die leeft van zijn uitkering.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
supersof post als een kleuter.
en als ik dat zeg.......
zo
Ooowwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Beter een kleuter op een forum dan een lamlul die leeft van zijn uitkering.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, Jimbo heeft slechte genen. Zal ik je vriendin anders zwanger maken? xD
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dan pak ik je beker afquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom, laten we Jimbo zijn bril afpakken xD.
Doe niet zo kinderachtig joh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
OWWWW BRRA BRRRRAAA POW POW POWquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je die wel vinden met je slechte oogjes?
Nee. Mijn konijnenpak moet nog altijd worden aangeschaft. Tot die tijd produceer ik louter ubermenschen. De kans op blond haar en blauwe ogen is enkel niet heel groot.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slecht idee, dan komen er dalijk konijnen uit
En dan een paar petsen verkopen ermee? Die plastic drinkbekers kun je zelfs nog een raam mee kapot slaan in geval van brand.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:27 schreef J.James het volgende:
[..]
En dan een paar petsen verkopen ermee? Die plastic drinkbekers kun je zelfs nog een raam mee kapot slaan in geval van brand.
jammer, dan doe ik het toch zelf maar. Ik wil een ubermensch als kindje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Mijn konijnenpak moet nog altijd worden aangeschaft. Tot die tijd produceer ik louter ubermenschen. De kans op blond haar en blauwe ogen is enkel niet heel groot.
dat kan je ook met je vuistquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:27 schreef J.James het volgende:
[..]
En dan een paar petsen verkopen ermee? Die plastic drinkbekers kun je zelfs nog een raam mee kapot slaan in geval van brand.
jonger =/= achterlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
Niks mis met dat kleuter gedrag van sofje, vrouwen zijn juist wel geil als ze zich jonger voordoen
Interessant, vertel me meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja ik zat op best wel een kansloze school volgens mij
Hoe ben je er vanaf gekomen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja ik zat op best wel een kansloze school volgens mij
Alsof prostituee zijn zo'n gewaardeerde baan is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ligt eraanquote:
Aldus de man met een uitkering.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
en je nuttig maken voor de samenleving want verder voeg je ook niks toe.
Wat een bijzonder matige comeback.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof prostituee zijn zo'n gewaardeerde baan is.
Beter kom je ook in VBL posten dan kun je tenminste pics van je tetten posten en je nuttig maken voor de samenleving want verder voeg je ook niks toe.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef op straat met een laptop.
Dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef J.James het volgende:
[..]
Door het beter te doen dan de rest
Daar heb ik gewoon voor gewerkt sukkel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een uitkering.
Ze proberen je postrecord te verbeteren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef Jimbo het volgende:
Wat een post opkrikkers zijn jullie joh, je lijkt mij wel
dat hebben er al meerdere vorige maand..quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze proberen je postrecord te verbeteren.
Toen ik nog op die school zat droeg ik eigenlijk altijd een trainingspak.quote:
Waar heb je dan gewerkt dat ze jou goed betalen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon voor gewerkt sukkel.
Zie jij na je school eerst maar eens dat je een baan gaat vinden die je mijn salaris betalen kontgezicht.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:
Hoop dat het regent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef op straat met een laptop.
Volgens mij word je als hoer best gewaardeerd hoor. Maar dat ben ik niet, dus dat onderwerp hoeven we niet uit te diepen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof prostituee zijn zo'n gewaardeerde baan is.
Beter kom je ook in VBL posten dan kun je tenminste pics van je tetten posten en je nuttig maken voor de samenleving want verder voeg je ook niks toe.
Met de Top2000 was er wel ene Fritsflits die iedere dag 1500 posts had.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat hebben er al meerdere vorige maand..
allemaal gefaalt
Zozo, en wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Toen ik nog op die school zat droeg ik eigenlijk altijd een trainingspak.
En er was ook een jongen in mijn klas die had ADHD en dan nog iets en die kreeg dus een bril. Alleen die werd zo pissig en druk dat 'ie op een gegeven moment van het plein af liep en z'n bril in de boom gooide.
leuke woordspeling, creatief van jequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij word je als hoer best gewaardeerd hoor. Maar dat ben ik niet, dus dat onderwerp hoeven we niet uit te diepen.
En het lijkt me niet zo'n goed idee als ik daar ga posten aangezien mijn kennis over voetbal 0,0 is. Misschien is het toch wel een goed idee dat jij hier bent aangezien je geen reet te doen hebt zonder werk.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de Top2000 was er wel ene Fritsflits die iedere dag 1500 posts had.
Is het ook. Volgens mij heb ik het van alle mensen uit de klassen waarin ik gezeten heb nog het verste geschoptquote:
Was jij het misschien?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef J.James het volgende:
En er was ook een jongen in mijn klas die had ADHD en dan nog iets en die kreeg dus een bril. Alleen die werd zo pissig en druk dat 'ie op een gegeven moment van het plein af liep en z'n bril in de boom gooide.
Maar die heb jij niet dus hoop ik dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje hersens zet een hutje in elkaar.
Bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuke woordspeling, creatief van je
Oh, dat weet ik niet meer. Volgens mij ging de les gewoon door terwijl een paar juffen hem gingen zoeken. En daarna mochten we naar huis. Verder niks meer van gehoord.quote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:33 schreef Jimbo het volgende:
toch zou ik sofje nog wel een keer in jarretels en corset willen zien.
puur om wetenschappelijke redenen
Dat had ie ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]niets mis mee, hoop wel voor hem dat ie een abbo had
![]()
Rustig Leontien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij word je als hoer best gewaardeerd hoor. Maar dat ben ik niet, dus dat onderwerp hoeven we niet uit te diepen.
En het lijkt me niet zo'n goed idee als ik daar ga posten aangezien mijn kennis over voetbal 0,0 is. Misschien is het toch wel een goed idee dat jij hier bent aangezien je geen reet te doen hebt zonder werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |