dat kan je ook met je vuistquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:27 schreef J.James het volgende:
[..]
En dan een paar petsen verkopen ermee? Die plastic drinkbekers kun je zelfs nog een raam mee kapot slaan in geval van brand.
jonger =/= achterlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
Niks mis met dat kleuter gedrag van sofje, vrouwen zijn juist wel geil als ze zich jonger voordoen
Interessant, vertel me meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja ik zat op best wel een kansloze school volgens mij
Hoe ben je er vanaf gekomen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja ik zat op best wel een kansloze school volgens mij
Alsof prostituee zijn zo'n gewaardeerde baan is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Beter een kleuter op een forum dan een lamlul die leeft van zijn uitkering.
dat ligt eraanquote:
Aldus de man met een uitkering.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
en je nuttig maken voor de samenleving want verder voeg je ook niks toe.
Wat een bijzonder matige comeback.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof prostituee zijn zo'n gewaardeerde baan is.
Beter kom je ook in VBL posten dan kun je tenminste pics van je tetten posten en je nuttig maken voor de samenleving want verder voeg je ook niks toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |