Hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 11:43 schreef TimKuik het volgende:
Laatst iemand die meteen door z'n mic schreeuwde dat hij friendly was maar meteen z'n geweer in z'n handen nam. Heb 'm vervolgens voor de zekerheid maar met 30 kogels het hiernamaals in gejaagd.
Dat lijkt wel op mij toen ik voor het eerst een wapen in mn handen hadquote:Op maandag 13 januari 2014 11:43 schreef TimKuik het volgende:
Laatst iemand die meteen door z'n mic schreeuwde dat hij friendly was maar meteen z'n geweer in z'n handen nam. Heb 'm vervolgens voor de zekerheid maar met 30 kogels het hiernamaals in gejaagd.
Over zielig gesproken:quote:Op maandag 13 januari 2014 11:21 schreef murp het volgende:
[..]
Laatst had ik iemand op de korrel.. Maar vond het zo zielig om hem te doden. Ik zou het ook zielig vinden als ik dood zou gaan
Lol, en hoe vaak komt dat voor?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef Altron het volgende:
[..]
dus als ik iemand met een gun zie rondlopen dan knal ik hem meestal gewoon neer tenzij ze gelijk al roepen ''FRIENDLY Don't shoot!'' en hun gun weg doen.
Nog maar 2x mee gemaaktquote:
Er komt een tijd van 30 seconden.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook inderdaad. Dat je als je uitlogt verplicht een seconde of 15 op de grond gaat zitten voor je uitlogt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Pas op mensen, er loopt een groep bandits rond die enkel mensen hun broeken steelt.
[ afbeelding ]
Vuile DayZ hipsterquote:Op maandag 13 januari 2014 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was de eerste twee weken leuk, maar nu een beetje mweh.
Wacht maar tot ze de mogelijkheid om te poepen in het spel verwerken, dan komen er pas aparte bandits tevoorschijn.quote:
Poepen je rugzak vol terwijl je gehandcuffed bentquote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de mogelijkheid om te poepen in het spel verwerken, dan komen er pas aparte bandits tevoorschijn.
Of ze richten een geweer op je en dwingen je in het midden van Elektro op straat te poepen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Poepen je rugzak vol terwijl je gehandcuffed bent
jezusquote:
Grappig filmpje , al had ik het halverwege wel weer gezien..quote:
filmpje?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie die taliban kidnapping al gezien? Fucking hilarisch.
PS: NSA, ik bedoel ingame!!!
Daar kwam ik achter toen ik op een ander vliegveld stond en de server eruit knalde , ik pakte een andere server en daar lag ineens een m4 voor m'n neus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef murp het volgende:
Je kan ook naar zo'n plek waar je de beste gear kan krijgen bijv: http://dayzdb.com/map/chernarusplus#5.044.048
En dan lekker via lege servers respawnen.. Niet eerlijk, maar wel doeltreffend
Als je wat meer naar het noorden gaat, vind je ook mooie dingen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:08 schreef Altron het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter toen ik op een ander vliegveld stond en de server eruit knalde , ik pakte een andere server en daar lag ineens een m4 voor m'n neus.
Ben daar gisteren trouwens naartoe geweest , de plek van dat plaatje wat je linkt.
Geen één m4/rifle tegengekomen voor die maat waar ik mee was... ;'(
Thanks , zal daar vanavond eens naartoe lopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:09 schreef murp het volgende:
[..]
Als je wat meer naar het noorden gaat, vind je ook mooie dingen!
http://dayzdb.com/map#6.040.038
Hij wisselt halverwege ook naar wasteland..quote:
Doet hij wel vaker in de vorm van een flashback of een transitie vanuit een computerscherm.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:34 schreef invine het volgende:
Hij wisselt halverwege ook naar wasteland..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |