Dat lijkt me een vanzelfsprekende stap. Hoop ook dat het gaat gebeuren zodat het allemaal wat sneller verloopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vanzelfsprekende stap. Hoop ook dat het gaat gebeuren zodat het allemaal wat sneller verloopt.
http://www.reddit.com/r/d(...)er_12000000_already/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
quote:We (bohemia and I) had very ambitious plans for 2014 already, however this amount of sales was completely unexpected. Honestly, 250k within a quarter was what I would have considered a success. So to move nearly 800,000 in under a month is crazy.
We'll be finalizing our roadmap in mid January, but it is safe to say that this kind of result will be having a very positive effect on that roadmap.
Mijn videokaart AA staat aan en doet zijn werk zonder problemen. Wat voor beeld kreeg je dan? Of gewoon gigantische lag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef MineraalWater het volgende:
Tip: Vergeet niet je hardware anti-aliasing uit te zettenNet 10 minuten zitten ragen omdat het spel niet speelbaar was zo
Lag + een rooie border om het spel en de zon had een dikke leak (Als je erin keek werd alles geel enzo) Heb dan ook al weer een wat verouderde kaart 6850.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mijn videokaart AA staat aan en doet zijn werk zonder problemen. Wat voor beeld kreeg je dan? Of gewoon gigantische lag?
spatie is over het algemeen de toets om je stance op richten te focussen. Je loopt dan wel langzamer. Weer spatie is terug naar normaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef invine het volgende:
Hoe kan ik normaal met mijn zaklamp schijnen?
Ik wilde naar ironsight maar dat wilde die nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef B-FliP het volgende:
[..]
spatie is over het algemeen de toets om je stance op richten te focussen. Je loopt dan wel langzamer. Weer spatie is terug naar normaal.
Charcoal tablets willen nogal eens helpen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef invine het volgende:
[..]
Ik wilde naar ironsight maar dat wilde die nietmaar mijn mannetje is ziek, is daar wat aan te doen?
Heb in mijn 2e leven al wel een m4 met een paar mags op NWA
Ik had juist van die charcoal tablets gegeten om te kijken wat het deed, daarna was ik ziekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Charcoal tablets willen nogal eens helpen.
Anders Anti biotica, Vitamine pillen en vers fruit eten.
altijd leeggeloot en KoSquote:
Balota alleen naar toe gaan als je in de buurt spawnt en niks te verliezen hebt. Anders echt de moeite niet waard.quote:
voor actie naar grote airfield. Poeh.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Quotidien het volgende:
Altijd leuk voor actie toch? De hele map rondgaan zonder iemand tegen te komen kan ook saai zijn.
pak maar eens een volle serverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Quotidien het volgende:
3x geweest met full gear, helemaal niks te zien.
Ja dat kan ook met antibiotica gebeuren omdat het de micro-organismes kan laten groeien of juist minder kan laten worden. Als ze groeien word je juist ziek en als het minder word dan word je weer beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef invine het volgende:
[..]
Ik had juist van die charcoal tablets gegeten om te kijken wat het deed, daarna was ik ziek
Wellicht chemical poisoning.. Daar is nog geen cure voor.. Voor status en wat te doen zie:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef invine het volgende:
Ik had juist van die charcoal tablets gegeten om te kijken wat het deed, daarna was ik ziek
Aangezien dat ze zich erg op realisme focussen (behalve de zombies danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Het zou mooi zijn als er een trusted/friends minimap plugin zou kunnen komen. Dan kan je altijd je crew terugvinden. Net zoals in minecraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |