Zombies zijn toch geen probleem? Zelf geen last van iig. Je spawnt met een shirt aan, kun je 1 a 2 zombies wel overlevenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme wat ergerlijk zeg
Ik blijf de hele tijd op de zelfde spot spawnen.
Laatste keer vet voorzichtig gedaan. Komt er tóch nog een zombie op me af rennen.
Met een bijl dood gemaakt.
Die tyfus zombie heeft me één keer geraakt.
Bloeden als een rund.
Ik loop nota bene door de stad, huisje in huisje uit.
NERGENS maar dan ook NERGENS shirts te zien.
Bloed ik dood
je kan je eerste shirt ook uittrekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme wat ergerlijk zeg
Ik blijf de hele tijd op de zelfde spot spawnen.
Laatste keer vet voorzichtig gedaan. Komt er tóch nog een zombie op me af rennen.
Met een bijl dood gemaakt.
Die tyfus zombie heeft me één keer geraakt.
Bloeden als een rund.
Ik loop nota bene door de stad, huisje in huisje uit.
NERGENS maar dan ook NERGENS shirts te zien.
Bloed ik dood
Volgens mij DayZ Epoch toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:34 schreef invine het volgende:
[..]
Hij wisselt halverwege ook naar wasteland..
Dit is gewoon de DayZ mod ja, niet de standalone?quote:
Het is de standalone.. De flashback die later in de video komt is de mod, de intro weet ik niet, maar het gros van het filmpje is standalone (wat de titel van het filmpje ook aanduid).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef RickoKun het volgende:
Dit is gewoon de DayZ mod ja, niet de standalone?
Over het algemeen wordt het donker als het hier donker is, ingame tijd is vaak gelinkt aan de lokale tijd en 1 uur ingame is ook 1 uur irl. Als je servers in een andere tijdzone kiest (waar het dag is) zal je zien dat het merendeel dag is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef murp het volgende:
Waarom zijn er na 20:00 alle servers in de nacht? Alleen de "daylight"servers hebben daglicht
ah ok! Niet aan gedacht.. Maar dan zal de ping wel hoger liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt het donker als het hier donker is, ingame tijd is vaak gelinkt aan de lokale tijd en 1 uur ingame is ook 1 uur irl. Als je servers in een andere tijdzone kiest (waar het dag is) zal je zien dat het merendeel dag is.
of zwaar moeilijk???quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Altron het volgende:
Speel sowieso alleen op servers waar het dag is , vind het maar zwaar irritant spelen in het donker.
Kom te weinig spelers tegen om het s'nachts leuk te vinden nu.quote:
Zaklampen schijnen nog vrolijk door muren heen, dus je bent een wandelende kerstboom met een zaklamp. Night vision goggles zijn er nog niet in de standalone. Ik ben het iig mee eens dat het nog niet erg leuk is om 's-nachts te spelen, al zal dat in de toekomst wel anders zijn..quote:
En dit idd , teveel bugs die het nog niet leuk maken s'nachts.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Zaklampen schijnen nog vrolijk door muren heen, dus je bent een wandelende kerstboom met een zaklamp. Night vision goggles zijn er nog niet in de standalone. Ik ben het iig mee eens dat het nog niet erg leuk is om 's-nachts te spelen, al zal dat in de toekomst wel anders zijn..
Je hebt ze ook met 24/7 daylight.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok! Niet aan gedacht.. Maar dan zal de ping wel hoger liggen
die zitten allemaal zo volquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met 24/7 daylight.
Met de settings wat lager loopt het inderdaad een stuk soepeler. Maar aangezien ik dit probleem ook had met de DayZ mod, denk ik niet dat het aan de alpha ligt. Ik zal het vanzelf wel merkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:
Settings lager zetten.. Ik heb alles op very low op een veel minder systeem en haal dezelfde fps. Het spel is nog lang niet geoptimaliseerd dus vandaar wss. Ik had ook op youtube een filmpje gekeken om fps te optimaliseren
In de barakken. Rechtsonder die airstrip.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:31 schreef RickoKun het volgende:
Waar de fuck kan ik wapens (in speciaal een M4) vinden?
Ik struin dat hele bagger vliegveld af.
Alleen maar attachments. Vette shit natuurlijk. Maar die revolver is een beetje aids en daar kan ik niks meeHeb het over het vliegveld in het noord westen.
Oohhh? Rechts onder? Dacht in t noorden van die airstrip..! Thanks man! Zal ik vanmiddag even een kijkje nemen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
In de barakken. Rechtsonder die airstrip.
Ik hoop dat ze daarom snel (een paar) voertuigen implementeren. Ik snap dat het hoort bij DayZ om telkens weer drie uur bezig te zijn om je gear te krijgen, maar die hellige hoeveelheden lopen, mi gado!quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:29 schreef Altron het volgende:
Gisteren effe aan het knallen geweest op een volle server bij Chernarus International Airfield.
Had daar 6 gasten neergeschoten , loop ik naar een gebouw toe , heb ik ineens één of andere vage lagspike waardoor ik ineens weer een heel stuk terug gezet wordt , bam ineens dood :S lol...
Spawn ik helemaal aan de andere kant van de map... dat is wel echt fucked up imo.
Ja wtf man , ben niet te beroerd om een stukje te lopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daarom snel (een paar) voertuigen implementeren. Ik snap dat het hoort bij DayZ om telkens weer drie uur bezig te zijn om je gear te krijgen, maar die hellige hoeveelheden lopen, mi gado!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |