ik hoef geen hele samenvatting, maar een antwoord op 1 vraag is toch niet teveel gevraagd. Jezusquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah prima, dus iedereen die binnenvalt krijgt even een samenvattinkje. Sjiek hendig.
Het is net of die vent die daar zit een bouwvakkersdecolleté met string draagt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:50 schreef waxmask het volgende:
Pepertje erbij en we kunnen smullen....
[ afbeelding ]
Tot je er uit moet bij 4 graden en koude windquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tot je er uit moet bij 4 graden en koude wind
Ja zo raak je heel snel onderkoeld, niet geheel slim. Maar goed we zullen zienquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tot je er uit moet bij 4 graden en koude wind
Is het niet deze?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah ze hebben die loods speciaal gebouwd. Dat verklaard waarom ik hem niet kan vinden op Google Maps
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:54 schreef waxmask het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, Ruud is wel lenig...
[ afbeelding ]
Nee het is een loods met 2 koepels. Zo'n militaire kazerne achtig ding.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is het niet deze?
https://goo.gl/maps/2qAQI
God forbid dat ze iets productiefs gaan doen met het weinige daglicht dat ze hebbenquote:
Het wachten tot dat bad om dondert ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Het probleem 'wat-eten-we-vandaag' is ook opgelost.
[ afbeelding ]
Dan moeten ze op de blaren zittenquote:
Nee hoor, gewoon totdat ze gaar zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het wachten tot dat bad om dondert ofzo
Buiten hangen met -5... oh wachtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:00 schreef margje53 het volgende:
de kleren erin wassen is wel een goed idee, komt het volgende probleem, hoe krijg je dat droog
in de loodsquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:00 schreef margje53 het volgende:
de kleren erin wassen is wel een goed idee, komt het volgende probleem, hoe krijg je dat droog
de anussen zijn iig weer uitgekooktquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Armageddon het volgende:
Wie wil er nog in bad? Lekker hoor met die twee die al geweest zijn.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
de anussen zijn iig weer uitgekookt
Als je daar over gaat zeiken moet je niet mee doen met dit programma. Ze hebben het al veeeeeeel luxer dan ze het moeten zouden hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Armageddon het volgende:
Wie wil er nog in bad? Lekker hoor met die twee die al geweest zijn.
Daarom doe ik ook niet mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je daar over gaat zeiken moet je niet mee doen met dit programma. Ze hebben het al veeeeeeel luxer dan ze het moeten zouden hebben.
varkensanussen worden verkocht als inktvisringen dus er valt geld mee te verdienenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
de anussen zijn iig weer uitgekookt
Ze heeft het doorgekregen zei ze inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedenkt ze dat zelf of is dat een order van hogerhand?
Leuk survival programma waar je geen open vuur kan/mag makenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het moet uit want het vuur mag niet daar ...
Ah. Raar, want dat vuur is toch best ver van de gebouwen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze heeft het doorgekregen zei ze inderdaad
Ja dat vond ik ook al, ze mogen steeds minderquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Raar, want dat vuur is toch best ver van de gebouwen?
Ja op 31 dec ,niet nu(net)quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze heeft het doorgekregen zei ze inderdaad
Kinderachtig dat ze eerst dat bad en vuur laten aanleggen voor ze het verbieden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al, ze mogen steeds minder
Ja dat breekt ze wel op, de chaos die dit programma goed kan gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Ze staan echt alleen maar te ouwehoeren en te roken he?
Ja dan hadden ze het project ook gewoon in het buitenland moeten doen. Je had na kunnen gaan dat dit niet werkt op NL grondgebiedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef waxmask het volgende:
Over een week is alles weer met regels dichtgetimmerd....je vraagt je soms af hoe die vergaderingen daar gaan vooraf aan zo'n project.
Zal op dit tempo niet lang meer duren. Ze roken een pakje per dag ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:17 schreef SanAnt het volgende:
Ik wil dat de rookwaar op is ,en dat dan de rellen komen wel of niet gaan kopen
Aha. Maar ze besluit het nu te zeggen. Lekker handig.quote:
En de rest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal op dit tempo niet lang meer duren. Ze roken een pakje per dag ofzo
En zeikwijf rookt net zo veelquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En de rest.
Charlotte rookte er gisteravond elk kwartier eentje.
Hakim rookt nu 20 pakjes in 30secquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal op dit tempo niet lang meer duren. Ze roken een pakje per dag ofzo
Pul?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef Flow3r het volgende:
Pul heeft gezegd ik maak jou en je familie dood tegen Ruud ?
Ach ja, gemist, het was vooral gerekt. Maar t.o.v. een BB wel meer actie na 2 dagen.(in woorden, in daden doen ze geen reet...)quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Heb dus van alles gemist vanmiddagkonden ze nou niet ff wachten tot ik weer voor de streams zat)
Volgens mij denkt die dat 10.000 euro een oneindig bedrag is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gozer vind zelf ook dat ze veel te veel hebben
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja, gemist, het was vooral gerekt. Maar t.o.v. een BB wel meer actie na 2 dagen.(in woorden, in daden doen ze geen reet...)
Ik vind het wel leuk om ze even echt bezig te zien, met uitmeten, bouwtekeningen maken, timmeren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Flow3r het volgende:
Saaie streams zo, geef mij Charlotte maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |