Volgens sobby.nl krijg je er 239 voor :pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
Hoeveel kan ik voor mijn witte iPhone 4s, 1.5 jaar oud met half jaartje garantie nog vangen op marktplaats? Geen enkele barst, of krassen. Alleen bij 2 hoeken zitten een minuscuul deukje.
Kan ik op 300 gokken of is dat al te veel?
Vind ik nu nog niet eens zo heul slechtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
Volgens sobby.nl krijg je er 239 voor :p
Ben dan zelf ook aan het zoeken of die knakkers wel genuine zijn en niet 1 of andere Roemeense klapjostie die ik ga blijmaken als ik m'n telefoon opstuurquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind ik nu nog niet eens zo heul slecht
Bij Wehkamp betaal je voor een gloednieuwe iPhone 4S 8GB nog dik 400 euro geloof ik. Bij bol.com zelfs nog dik 600 euro voor een witte 4S 16GB dus ik denk dat je met 300 euro wil een goede kans maakt. Ik zou er 320 van makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:20 schreef Snowbells het volgende:
Hoeveel kan ik voor mijn witte iPhone 4s, 1.5 jaar oud met half jaartje garantie nog vangen op marktplaats? Geen enkele barst, of krassen. Alleen bij 2 hoeken zitten een minuscuul deukje.
Kan ik op 300 gokken of is dat al te veel?
Ik heb een 16gb versie ja. Laat ik maar eens een poging doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Bij Wehkamp betaal je voor een gloednieuwe iPhone 4S 8GB nog dik 400 euro geloof ik. Bij bol.com zelfs nog dik 600 euro voor een witte 4S 16GB dus ik denk dat je met 300 euro wil een goede kans maakt. Ik zou er 320 van maken
Op MP ligt de 4s voor gemiddeld 200 te koop. Hoe wil je er meer voor gaan vangen?!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een 16gb versie ja. Laat ik maar eens een poging doen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:01 schreef Catch22- het volgende:
haha 320...
Als je meer dan 230 krijgt mag je blij zijn. Je vangt net aan 350 voor een nette 5
Gewoon proberen, ook in m'n omgeving.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Op MP ligt de 4s voor gemiddeld 200 te koop. Hoe wil je er meer voor gaan vangen?!
Verrek... het is nog waar ook.quote:
Hoe is het dan mogelijk dat de prijs van een nieuwe 4S nog zo hoog ligt? Dat is toch absurd eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:01 schreef Catch22- het volgende:
haha 320...
Als je meer dan 230 krijgt mag je blij zijn. Je vangt net aan 350 voor een nette 5
klopt. Doet apple altijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:16 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoe is het dan mogelijk dat de prijs van een nieuwe 4S nog zo hoog ligt? Dat is toch absurd eigenlijk?
Waarschijnlijk niet zoveel anders dan Raspbmc opnieuw installeren en hopen dat het dan wel werkt. Raspbmc heeft immers ook geen licentie voor Airplay en dan is het wachten op dit soort problemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:40 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hoi!![]()
Hier ben ik weer met een vraag. Wij hebben een raspberry pi (een ding wat lijkt op apple tv) en ik kan mijn iphone doorstreamen naar dat ding (en dus de tv). Echter streamt hij alleen geluid en geen beeld,wat kan ik daar aan doen? Gebeurd in de Netflix app.
Casemate transparant met screenprotector. Ziet er gelikt uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:19 schreef Hamster. het volgende:
Ik ben zooo blij met mijn nieuwe iPhone 5s <3 Heb er tijdelijk een paars gameboy hoesje om zitten tot mijn andere hoesjes arriveren
Hebben jullie ook hoesjes? Zo ja welke allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |