Meuk en instellingen van een jaren oude telefoon overpompen. Ik zou gewoon schoon installeren, alle apps handmatig terugzetten. Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat denk je dat die back up doet?
Dat is dus niet nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Meuk en instellingen van een jaren oude telefoon overpompen. Ik zou gewoon schoon installeren, alle apps handmatig terugzetten. Dat was mijn punt.
Een icloud herinstallatie van mijn 4s naar 5 zorgde bij mij voor een battery drain. Schone installatie voorkwam dat. Bij mij was het dus wel nodig.quote:
Ik gebruik geen iCloud.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een icloud herinstallatie van mijn 4s naar 5 zorgde bij mij voor een battery drain. Schone installatie voorkwam dat. Bij mij was het dus wel nodig.
Lijkt me een goed idee, die dingen krassen snelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:01 schreef Hamster. het volgende:
Joehoe morgen m'n nieuwe iphone 5s ophalen. 500 euro geworden bij een vriend.Nu nog een goed hoesje scoren aangezien ik als de dood ben dat hij te pletter valt
Ongeveer 20.700 resultaten (0,35 seconden)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Rattaplan.y het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met een Apple TV content van bijvoorbeeld MovieBox(jailbreak-app) op mijn tv af te spelen?
Als het verschil net zo groot is als tussen de 4 en de 5 is het die 35 euro zeker waard imo. Hoewel de 4 nooit langzaam aanvoelde is de 5 echt een stuk sneller.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:27 schreef KNAK het volgende:
Net bij tmobile gesprekje gehad
M'n 2jaar abbo / 150min / 500mb is afgelopen.
Zegt die knakker dat ik mijn 4s kan inruilen, punten kan verzilveren en voor 35 EUR de 5s kan aanschaffen icm ¤47/maand abonnement met 200min/5gb data
Is de 5s zoveel beter dan 4s? De 2 jaar oude 4s werkt nog prima. Is dit een aanbieding met wat value?
Het is niet alleen die 35 euro hè, het maandbedrag is ook zeker 10-15 hoger.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het verschil net zo groot is als tussen de 4 en de 5 is het die 35 euro zeker waard imo. Hoewel de 4 nooit langzaam aanvoelde is de 5 echt een stuk sneller.
Ah, dat stond niet in z'n postquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet alleen die 35 euro hè, het maandbedrag is ook zeker 10-15 hoger.
Activator sowiesoquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist mijn iPhone gejailbreakt, wat zijn een beetje toffe tweaks/apps?
Ik zou niet meer zonder CCToggle, Activator, SwipeSelection, Zeppelin en Purge kunnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist mijn iPhone gejailbreakt, wat zijn een beetje toffe tweaks/apps?
Klopt, van 29 naar 47 eur. Op lange termijn als ik naar mn facturen kijk is overgaan denk ik goedkoper daar mn maandelijkse rekeningen altijd 40 tot 60eur is. Denk dat dat voor mij de reden zal zijn overmorgen naar de shop te gaan en hem te gaan halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is niet alleen die 35 euro hè, het maandbedrag is ook zeker 10-15 hoger.
die heeft de goede chipquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:39 schreef LogiteX het volgende:
Ik heb iOS 7. Een oplader van 1 euro 50. En dat werkt. Hoe kan dat?
Toch zou ik mijn iPhone van 800 euro niet graag aan zo'n el cheapo kabeltje willen hangen met alle risico van dien. Geef ik liever wat meer uit voor een fatsoenlijke kabel.quote:
Wil je een goedkoper abonnement of een 5S? Want als je een goedkoper abonnement wil zijn er vast en zeker sim-only's die vele malen goedkoper zijn dan die 47 euro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef KNAK het volgende:
[..]
Klopt, van 29 naar 47 eur. Op lange termijn als ik naar mn facturen kijk is overgaan denk ik goedkoper daar mn maandelijkse rekeningen altijd 40 tot 60eur is. Denk dat dat voor mij de reden zal zijn overmorgen naar de shop te gaan en hem te gaan halen.
Vodafone Red Super voor 39 euro. Onbeperkt bellen en sms, 6GB data, 1 GB buitenland.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wil je een goedkoper abonnement of een 5S? Want als je een goedkoper abonnement wil zijn er vast en zeker sim-only's die vele malen goedkoper zijn dan die 47 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |