Ja, lekker uitzoekwerk. Ik zag wel meer films pas in latere jaren. Dat is normaal. Je kan zelfs Nederlandse bioscoopreleases al voor uitkomen zien. Ik zag zelfs een film op DVD voordat hij ueberhaupt uit was op IMDB.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef DrDentz het volgende:
NOU ER STAAT NEDERLANDSE BIOSCOOPDATA EN IK ZAG DJANGO PAS IN 2013
de regel bij dit soort lijstjes is normaal gesproken dat nederlandse releasedata aangehouden wordt. Simpelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, lekker uitzoekwerk. Ik zag wel meer films pas in latere jaren. Dat is normaal. Je kan zelfs Nederlandse bioscoopreleases al voor uitkomen zien. Ik zag zelfs een film op DVD voordat hij ueberhaupt uit was op IMDB.
IMDBjaar is veul makkelijker.
Waarom staan The Wolf of Wall Street en 12 Years a Slave er dan in?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef DrDentz het volgende:
NOU ER STAAT NEDERLANDSE BIOSCOOPDATA EN IK ZAG DJANGO PAS IN 2013
Tsja.. die had ik op vakantie in Amerika gezien, en er staat 'films die hier nog niet uit zijn maar wel uit 2013 zijn mag je uiteraard ook erbij plaatsen' dus ik dacht tsja voor mij zijn ze echt 2013 films.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Waarom staan The Wolf of Wall Street en 12 Years a Slave er dan in?
schaamteloze promotie van een matig blogje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:25 schreef Ramonvandam het volgende:
Geïnteresseerden kunnen hier hun top 10 maken via mijn tool (uitleg). Vooral handig als je je stemmen vanaf IMDb importeert, dan bespaart dit wat werk. 1 februari komt daar ook een algemene top 10 uit rollen.
Cool,dat 36 in je lijst staat. Ook vorig jaar op iffr gezien? Valt bij mij buiten de top 10, maar zeker een mooie film.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:42 schreef vinnypassy het volgende:
01 [ afbeelding ][ afbeelding ] Only God Forgives (Nicolas Winding Refn) IMDb
02 [ afbeelding ][ afbeelding ] The Master (Paul Thomas Anderson) IMDb
03 [ afbeelding ][ afbeelding ] Before Midnight (Richard Linklater) IMDb
04 [ afbeelding ][ afbeelding ] Gravity (Alfonso Cuarón) IMDb
05 [ afbeelding ][ afbeelding ] Short Term 12 (Destin Cretton) IMDb
06 [ afbeelding ][ afbeelding ] La Vie d'Adèle (Abdel Kechiche) IMDb
07 [ afbeelding ][ afbeelding ] La Grande Bellezza (Paolo Sorrentino) IMDb
08 [ afbeelding ][ afbeelding ] Stoker (Chan-wook Park) IMDb
09 [ afbeelding ][ afbeelding ] Borgman (Alex van Warmerdam) IMDb
10 [ afbeelding ][ afbeelding ] The Spectacular Now (James Ponsoldt) IMDb
11 [ afbeelding ][ afbeelding ] The Place Beyond the Pines (Derek Cianfrance) IMDb
12 [ afbeelding ][ afbeelding ] Kid (Fien Troch) IMDb
13 [ afbeelding ][ afbeelding ] Le Passé (Asghar Farhadi) IMDb
14 [ afbeelding ][ afbeelding ] Blancanieves (Pablo Berger) IMDb
15 [ afbeelding ][ afbeelding ] No (Pablo Larraín) IMDb
16 [ afbeelding ][ afbeelding ] Prisoners (Denis Villeneuve) IMDb
17 [ afbeelding ][ afbeelding ] 36 (Nawapol Thamrongrattanarit) IMDb
18 [ afbeelding ][ afbeelding ] Fruitvale Station (Ryan Coogler) IMDb
19 [ afbeelding ][ afbeelding ] Silver Linings Playbook (David O. Russell) IMDb
20 [ afbeelding ][ afbeelding ] Inside Llewyn Davis (Ethan Coen & Joel Coen) IMDb
21 [ afbeelding ][ afbeelding ] Zero Dark Thirty (Kathryn Bigelow) IMDb
22 [ afbeelding ][ afbeelding ] Después de Lucía (Michel Franco) IMDb
23 [ afbeelding ][ afbeelding ] What Maisie Knew (Scott McGehee & David Siegel) IMDb
24 [ afbeelding ][ afbeelding ] Spring Breakers (Harmony Korine) IMDb
25 [ afbeelding ][ afbeelding ] Wolf (Jim Taihuttu) IMDb
Inderdaad, echt een prachtig plaatje. Een van de mooiste filmpjes die ik op het IFFR heb gezien vorig jaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Cool,dat 36 in je lijst staat. Ook vorig jaar op iffr gezien? Valt bij mij buiten de top 10, maar zeker een mooie film.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |