Ben al een paar andere dingen tegengekomen in het boek die (ook) niet kloppen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In dat theorieboek staat wel meer. Beetje hetzelfde als iemand die claimt alles te weten omdat ie de theorie geleerd heeft
Je hebt er wel degelijk wat aan omdat je beter kunt anticiperen een dat is vreselijk belangrijk op de motor. Al is het niveau waarop je moet kijken op de motor totaal niet meer te vergelijken van in een auto, je moet véél alerter zijn. Maar het begin is er, ze zullen je wat minder snel verrassen.
En natuurlijk moet je op de motor nog op extra dingen letten, de zaken die jij noemt inderdaad, maar misschien nog wel belangrijker de positie op de weg.
Volgens mij is dat een auto theorie boek dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moet je kiezen uit remmen, gas loslaten of niets doen.....
Die dingen liggen eigenlijk zo dicht bij elkaar, dat het maar net is hoe de situatie zich ontvouwt voor je.
Klopt. Toch is het een theorieboek voor de motor, staat ook bij dat het geen examenstof is ;-)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een auto theorie boek dan.
Die vragen krijg je namelijk niet in je theorie examen voor de motor
Succesquote:
Ja, er rust een beetje een vloek opquote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Anne het volgende:
Eindelijk sanger![]()
!
Heel veel succes alvast voor donderdag!
quote:
Ik heb ook weinig AVD lessen gehad en ben met een zeer matige voldoende (bewoording van de examinator) geslaagd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, er rust een beetje een vloek op
Steeds komt het niet uit. Dan kan ik heeft de rijschool geen tijd en andersom. Maar de datum stond al gepland en ik was te laat (lees te laks) om te verzetten. Nu dus maar met erg weinig lessen een poging wagen...
Dat ben ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig AVD lessen gehad en ben met een zeer matige voldoende (bewoording van de examinator) geslaagd.
Maar hey, geslaagd is geslaagd. Zelfverzekerd zijn is belangrijk op de motor, dus ben dat gewoon!
Das meer aand e vrouwen toch?quote:Of fake het!
Ik rijd alleen maar oude trage auto's dus voor mij ging er een wereld openquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel hoorSowieso in het verkeer
En ben van nature een vrij sportieve chauffeur in de auto, en dat is voor op de motor ook een voordeel
[..]
Das meer aand e vrouwen toch?
Wat een watjes! Ik zou serieus een andere rijschool overwegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Cobratjuh het volgende:
Hotsjeee ik leef ook nognaar maanden van herstel aan dat been van mij, (na dat ongelukje met lessen juni vorig jaar) kan ik eindelijk weer rijden. Maar nu lest de rijschool niet, dat doen ze niet in deze maanden dus moet ik wachten tot maart
![]()
Nog even over dat been: Uit eindelijk heeft er erg veel littekenweefsel op de spieren gezeten dit is door de vele fysio behandelingen en steunkousen afgenomen. Ik zal er altijd wel last van hebben maar goed ik kan weer remmen dat is het belangrijkste. Dus de tip van flip. Laat nooit een motor op je been stuiteren dat vind je been niet heel erg leuk
Vastquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef Anne het volgende:
Oh, is dat het! Nouja, dat ben ik toevallig.
Bedankt Anne... ik zat niet op te letten.quote:
AVDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Top!
Welke oefeningen moest je doen?
fixed.quote:
Das mij weer iets te gortig, ik blijf een koukleum. Wel zomerhandschoen want handkappenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ga morgen gewoon in de kevlar spijkerbroek zo warm als het nu is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |