abonnement Unibet Coolblue
pi_134977525


Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.









Beschrijving:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!

______________________________________________________
User plaatjes door Plex


[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 03-01-2014 16:27:23 ]
Fear is the grease of society.
pi_134977536
Hmm dat zijn wel duivelse praktijken in het leven van vogelkooi.
pi_134977542
Fear is the grease of society.
pi_134977548
crime scene investigation
Fear is the grease of society.
pi_134977570
Fear is the grease of society.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:20:05 #6
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_134979078
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:20:43 #7
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_134979096
Ik ben btw een NSB'er! :D Nederlands StaatsBurger

HEIL BOBBER
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_134979724
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ben btw een NSB'er! :D Nederlands StaatsBurger

HEIL BOBBER
Grappig man.
pi_134979798
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Een dino ei is toch eigenlijk meer voor een paleontoloog of niet?
En archeoloog doet van alles teminste wat ik gezien had op zo'n docu (van potten tot mensen botten enz)
Klopt, en archeoloog onderzoekt alleen dingen die met mensen te maken hebben of waar we interactie mee kunnen vertonen zoals dieren.

Dino's zijn daar veel te vroeg voor, maar aangezien heel veel mensen dat niet weten krijg je regelmatig wel vragen over dino's en dergelijke. Vandaar ook dat cadeau om mij een beetje te stangen :P
pi_134983168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:47 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Klopt, en archeoloog onderzoekt alleen dingen die met mensen te maken hebben of waar we interactie mee kunnen vertonen zoals dieren.

Dino's zijn daar veel te vroeg voor, maar aangezien heel veel mensen dat niet weten krijg je regelmatig wel vragen over dino's en dergelijke. Vandaar ook dat cadeau om mij een beetje te stangen :P
Aah juist. En door de diepte kun je meestal ook zien hoe oud iets is of niet? Het is al lang geleden dat ik dat gezien heb maar was wel heel interessant om te zien hoe ze dat deden.
pi_134983606
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Aah juist. En door de diepte kun je meestal ook zien hoe oud iets is of niet? Het is al lang geleden dat ik dat gezien heb maar was wel heel interessant om te zien hoe ze dat deden.
Ja zolang de stratigrafie niet verstoord is dan is het diepste spul ook het oudst, maar komt helaas wel regelmatig voor dat het verstoord is en dan kan er ouder materiaal boven jonger materiaal liggen. Vaak is het onderlinge verband tussen vondsten dan ook weg dus dat hebben we liever niet.
pi_134984763

:D :') _O-
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134985029
Ik heb Dayz gekocht, nu schaam ik mij een beetje -O-
pi_134985105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb Dayz gekocht, nu schaam ik mij een beetje -O-
ja dat wordt onder de douche staan
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134987116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb Dayz gekocht, nu schaam ik mij een beetje -O-
dayz is toch dat gerenamde spel?

state of decay lijkt me wel grappig maar 12 euro vind ik teveel ;(
pi_134987201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef mschol het volgende:

[..]

dayz is toch dat gerenamde spel?

state of decay lijkt me wel grappig maar 12 euro vind ik teveel ;(
Nee that was The War Z oid. De ripoff van Dayz.
pi_134987243
Dat is inderdaad WarZ wat helemaal vertyft is en nu eigenlijk ook gratis omdat er zoveel private servers van worden gemaakt.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:41:24 #18
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134988244
Inderdaad, dat WarZ was een vlugge rip. Stond toen op steam, maar heel veel mensen begonnen te klagen, omdat ze dachten dat het DayZ was. Ook stom natuurlijk
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134988353
Nee ze klaagde omdat de features die geadverteerd waren niet in het spel zaten.
pi_134988563
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Inderdaad, dat WarZ was een vlugge rip. Stond toen op steam, maar heel veel mensen begonnen te klagen, omdat ze dachten dat het DayZ was. Ook stom natuurlijk
Gast is BTW 3 dagen niet online geweest op Steam. Anders koop ik het lekker zelf zag dat ik nog genoeg op de bank had staan
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:55:33 #21
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134988790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Gast is BTW 3 dagen niet online geweest op Steam. Anders koop ik het lekker zelf zag dat ik nog genoeg op de bank had staan
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134989512
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja hahaha, Zal ook wel te maken hebben met nieuw jaar enzo maar toch. Ben zo iemand die denkt: Hmm 25 euro is best veel" terwijl je nog bijv 500 euro hebt ofzo. Komt vast door mn opa :D
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:22:49 #23
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134989912
Keuze tussen RUST en DayZ.

Dayz is nu meer waar voor je geld. Rust is ook zeker leuk, maar te kleine map.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134990407
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Keuze tussen RUST en DayZ.

Dayz is nu meer waar voor je geld. Rust is ook zeker leuk, maar te kleine map.
DayZ niet alleen nu maar word steeds beter, Rust zie ik dat niet zo gebeuren.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:45:49 #25
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134990816
Luniar
now owns DayZ

Heuy!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')