D'r zit net zoveel beweging in de clip als in de muziek ...quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
D'r zit net zoveel beweging in de clip als in de muziek ...![]()
Jump around !
De titel sprak me wel aan en op het eerste gezicht leek ie grappig.. Maar idd. het lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
D'r zit net zoveel beweging in de clip als in de muziek ...![]()
Jump around !
en dan te bedenken dat het leven een weg is naar nergens maar de muziek was geweldigquote:
De muziek was eindeloos goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat het leven een weg is naar nergens maar de muziek was geweldig
goede middag,quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De muziek was eindeloos goed!
Goeiemorgen allemaal!
Oh das mooie muziek! Kende het niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
goede middag,
yep en niet alleen talking heads was een favoriet van mij maar ook Fisher Z heb ik grijs gedraaid, zit nog steeds op de medicaties waarvan paracetamol een vast onderdeel is...
![]()
Haha, ja inmiddels wel hoor!quote:Op zondag 30 maart 2014 13:11 schreef Dance99Vv het volgende:
Goede middag, zomertijd alweer +1
in mijn ogen is dit weekend een uur tekort
![]()
Zondag.... Hoe zou het met broeder Atmos zijn?
Zou die al bijgekomen zijn van al dat feesten?![]()
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik had zaterdag een vrijgezellenfeest, was leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |