quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef flowerbox het volgende:
Geboren op 1 januari om 16.58u
M.yrthe! Heel heftig, maar ze is zoooo mooi. 3334 gram.![]()
Fotos volgen nog wel een keer.
Wauw, het wordt helemaal echt nou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Risu. Ik heb je erbij gezet.
Ja, spannend hè.quote:
Dat riep mijn vent ook en als het aan hem ligt staan er nu vier op de planningquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:31 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind het wel bijzonder wat zo'n zwangerschap met een mens doet.
En dan heb ik het niet alleen over mezelf, maar als ik naar min vriend kijk die tot een jaar geleden nog riep geen kids te willen. Ben zo trots dit samen met hem te doen![]()
Zo'n lekker warme omslagdoekquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:40 schreef NoBoNo het volgende:
Wat gebruiken de mensen die in het ziekenhuis gaan bevallen eigenlijk als 'kleding' om de kleine aan te doen voor in de maxicosi voor de reis naar huis? Zit me in eens te af te vragen of we daar wel iets voor hebben.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat riep mijn vent ook en als het aan hem ligt staan er nu vier op de planning
Oh, misschien bedoel ik dan een ander Lodger ding, wij hadden er een van Snoozebaby. Daar zitten 'gaatjes' in voor de gordels.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:43 schreef NoBoNo het volgende:
Wij hebben een lodger wrapper original denim....maar vraag me af of die in maxicosi kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |