Ben wat dat betreft ook wel blij dat het nu een stuk warmer is in die loods. Nu kan je tenminste de gezichten zien, die waren eerst ook helemaal verstopt door mutsen, sjaals en jaskragen helemaal omhoog...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef DaniqueV het volgende:
Klopt, plus dat er niet zo'n goede belichting is waardoor het donker en korrelig is, is echt flink zoeken naar wat bruikbaars
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hakim legt nog maar eens zijn oliebollenplan uit, waarmee hij over negen maanden gaat knallen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef ansjovissie het volgende:
Dat Billy alle ideeën inpikt wist ik, maar nu ook al photofcks jatten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef ansjovissie het volgende:
Dat Billy alle ideeën inpikt wist ik, maar nu ook al photofcks jatten
[ afbeelding ]
Haha hij lijkt erop, het originele plaatje is: A soldier in South Sudan watching FOX TV in english at the offices of President Kiir.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:18 schreef Sanshine het volgende:
Is dat die tolk bij Mandela aan de wand?
hij leek er zo op, en lijkt mij wel een soort van held.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Haha hij lijkt erop, het originele plaatje is: A soldier in South Sudan watching FOX TV in english at the offices of President Kiir.
Held, nah Mandela wel, die tolk nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Sanshine het volgende:
hij leek er zo op, en lijkt mij wel een soort van held.
Super!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |