Hij is leuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef .sfinx het volgende:
Paul de Ware Leider
Vergeef mijn slechte PS skills.
Omgquote:Op maandag 13 januari 2014 03:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
John neemt wel een enorm risico met dit programma...![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice onequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
One day they'll fly away...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hakims "PannenkoekTopia"...![]()
[ afbeelding ]
Ja dat scheelt dan al een heel stuk, sparen, herkenbaar van mijn DGK tijd....map vol met bruikbare caps haha, moet ook hoognodig eerst gaan sparen ;-)quote:Op maandag 13 januari 2014 02:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Sinds de uitzendingen op TV zijn is het wat dit betreft al wat verbeterd. Ik heb al een paar goed bruikbare CAP's opgespaard. Ga binnenkort dus weer wat chops maken...
Oei, dit vind ik nu ook erg mooi gemaakt!quote:
Thanksquote:
haha beter laat dan nooitquote:Op zondag 19 januari 2014 19:13 schreef Dinus het volgende:
Wat zijn er veel leuke bij!!!![]()
Ik kwam er een beetje laat achter dat dit topic er is...
Ook dat valt hier bij Utopia best tegen... De achtergrond veranderd voortdurend en foto's daarvan zijn al snel gedateerd. Rienk zijn hoofd kaal en baard eraf. Bewoners vertrokken en nieuwe erbij...quote:Op zondag 19 januari 2014 00:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat scheelt dan al een heel stuk, sparen, herkenbaar van mijn DGK tijd....map vol met bruikbare caps haha, moet ook hoognodig eerst gaan sparen ;-)
Mooi gemaakt!quote:
Ben wat dat betreft ook wel blij dat het nu een stuk warmer is in die loods. Nu kan je tenminste de gezichten zien, die waren eerst ook helemaal verstopt door mutsen, sjaals en jaskragen helemaal omhoog...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef DaniqueV het volgende:
Klopt, plus dat er niet zo'n goede belichting is waardoor het donker en korrelig is, is echt flink zoeken naar wat bruikbaars
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hakim legt nog maar eens zijn oliebollenplan uit, waarmee hij over negen maanden gaat knallen...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |