abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134974099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef genster het volgende:

[..]

Dat zou wel een goede oplossing zijn voor mijn vrienden. Het blijft eigenlijk hoe dan ook lullig voor haar beste vriendin. Ik doe mensen niet graag pijn, maar ze moet begrijpen dat er niks zal komen tussen mij en haar. In elk scenario zal ze verdrietig en down zijn. Mijn beste vriendin wilde haar hoe dan ook niet kwijt, Die kennen elkaar al sinds kleins af aan. Echter betekent mijn vriendschap/relatie met haar ook heel veel. Eigenlijk moet zij de keuze maken en ben ik daar afhankelijk van. Die vriendin is hoe ook verdrietig.
Ja, zij moet kiezen tussen één goede vriendschap naar een hoger niveau laten gaan en één verpesten, of beide vriendschappen behouden zoals ze zijn. Dat lijkt voor haar waarschijnlijk een stuk veiliger.

Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze nu voor deze keuze staat, had ze je eerst maar niet af moeten wijzen. ;)
pi_134974105
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:44 schreef Seven. het volgende:
Hmm, misschien vertelt TS toch beter wel dat hij gevoelens heeft voor iemand anders..
Hoe bedoel je? Ik bedoel gewoon dat ik er weinig invloed op heb. Uiteindelijk moet zij besluiten of ze voor mij kiest en haar vriendin troost of dat ze haar vriendin troost en mij moet weigeren.

Ik zal het gestructureerde plan wel opvolgen in ieder geval. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

En daarom is het van belang dat jij nu de alfa uit gaat hangen en besluitvaardig bent. Hoe meer ze de komende dagen op sterke TS kan leunen, hoe meer ze zal geloven dat je weet wat je doet en daardoor zal ze minder twijfelen. Dusdanig overtuigend overkomen dat ze jouw suggesties volgt.

Dus lullig om te zeggen maar hoewel je dit nooit aan meisje 1 kunt laten merken, je kunt geen 'rekening' houden met meisje 2 als je wil winnen.
Gaat wel richting de evolutieleer kant op dit, maar het klopt eigenlijk wel. Ik zal haar hoe dan ook verdriet doen dus aan de situatie verandert er niet veel. Nu hopen wat mijn beste vriendin morgen zal zeggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:50 schreef Latert het volgende:

[..]

Ja, zij moet kiezen tussen één goede vriendschap naar een hoger niveau laten gaan en één verpesten, of beide vriendschappen behouden zoals ze zijn. Dat lijkt voor haar waarschijnlijk een stuk veiliger.

Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze nu voor deze keuze staat, had ze je eerst maar niet af moeten wijzen. ;)
Ja, dit vind ik dus eigenlijk ook. Ze liet mij zelf in een benarde situatie als deze zitten. Eerst zeggen dat ze mij niet leuk vind en nu ineens zeggen van wel. :')

Maar goed nu wil ik dan ook 100% voor haar gaan. Ze zal hoe dan ook ruzie krijgen met haar beste vriendin als ze met mij gaat. Dit is wat mijn beste vriendin dus niet wilde, maar ook uitstellen zal zijn nadelen brengen. Het zal moeilijk worden voor mij..

[ Bericht 60% gewijzigd door genster op 02-01-2014 02:59:16 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:53:40 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134974128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:51 schreef genster het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik bedoel gewoon dat ik er weinig invloed op heb. Uiteindelijk moet zij besluiten of ze voor mij kiest en haar vriendin troost of dat ze haar vriendin troost en mij moet weigeren.

Ik zal het gestructureerde plan wel opvolgen in ieder geval. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Te afwachtend!

Gooi eens een paar dingen in de groep die meisje 1 gaat tegenwerpen, je moet je voorbereiden om leidend te zijn in het gesprek (zorg dat je alle antwoorden hebt).
Resistance is futile.
pi_134974148
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Te afwachtend!

Gooi eens een paar dingen in de groep die meisje 1 gaat tegenwerpen, je moet je voorbereiden om leidend te zijn in het gesprek (zorg dat je alle antwoorden hebt).
Jij hebt ook nog geen zin om te slapen zo te zien _O-
  donderdag 2 januari 2014 @ 02:58:50 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134974176
Goed nachttopic this is. Ik ga slapen want mijn vriend is boos (ik hou hem wakker met mijn laptop :P ).

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef Latert het volgende:

[..]

Jij hebt ook nog geen zin om te slapen zo te zien _O-
Morgen meer. Latert heeft ongetwijfeld ook goeie ideeen.

:W
Resistance is futile.
pi_134974191
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Seven. het volgende:
Goed nachttopic this is. Ik ga slapen want mijn vriend is boos (ik hou hem wakker met mijn laptop :P ).

[..]

Bedankt voor alle hulp in ieder geval! Appreciate it.

Ik zal morgen verdere updates plaatsen. :Y
pi_134974195
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet zo concreet uitgewerkt als die van jou :D

Welterusten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:09:54 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_134975339
Even volgen dit
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:29:01 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134976450
Goeiemorgen TS. Fuck man, ik ben kapot. ;( . Nog wat meer nagedacht enzo? Nog steeds vastberaden?
Resistance is futile.
pi_134977897
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen TS. Fuck man, ik ben kapot. ;( . Nog wat meer nagedacht enzo? Nog steeds vastberaden?
Wat jij al niet voor een FOK!ker over hebt O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:54:56 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134998920
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat jij al niet voor een FOK!ker over hebt O+
Als deze fokker maar blijft updaten.
Resistance is futile.
pi_135007217
Heerlijk topic tot nu toe. Het is wachten op dé update.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:24:24 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135007607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:00 schreef genster het volgende:

[..]

Bedankt voor alle hulp in ieder geval! Appreciate it.

Ik zal morgen verdere updates plaatsen. :Y
Ik blijf niet weer op tot 3 uur :( .

Als je het plan vandaag hebt uitgevoerd, dan zit je nu ofwel met je armen om eerstekeus meisje heen te zoenen etc etc. Of je zit keihard in een hoekje te huilen, je haren uit je kop te trekken omdat je naar een of andere kut van fok geluisterd hebt.. :P
Resistance is futile.
pi_135010913
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als deze fokker maar blijft updaten.
Nou het plan is mislukt. Mijn beste vriendin wilde me niet meer spreken nadat ik het had verteld. Ze was erg geschrokken en nu is het dus voorbij. Heb voorlopig geen contact meer en met die andere vriendin ook. Tijd om emo te worden..

Anyways bedankt voor alle tips! :)
Was goed bedoeld.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:25:57 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135011810
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:48 schreef genster het volgende:

[..]

Nou het plan is mislukt. Mijn beste vriendin wilde me niet meer spreken nadat ik het had verteld. Ze was erg geschrokken en nu is het dus voorbij. Heb voorlopig geen contact meer en met die andere vriendin ook. Tijd om emo te worden..

Anyways bedankt voor alle tips! :)
Was goed bedoeld.
Je beste vriendin moet eens bij zichzelf te raden gaan, ze weet waarschijnlijk niet echt waar ze mee bezig is en omdat zij 2 mensen kwetst mag je best emo zijn. Jij bent in ieder geval goudeerlijk geweest.

Hoe ging het of wil je er niet op ingaan?
Resistance is futile.
pi_135012302
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je beste vriendin moet eens bij zichzelf te raden gaan, ze weet waarschijnlijk niet echt waar ze mee bezig is en omdat zij 2 mensen kwetst mag je best emo zijn. Jij bent in ieder geval goudeerlijk geweest.

Hoe ging het of wil je er niet op ingaan?
Ik heb ook gezegd dat ik liever eerlijk was dan dat ik tegen hun zou liegen. En nu zijn ze beide klaar met mij.

Ik was dus gaan praten met die vriendin (niet die beste vriendin) en ze vond mij leuk tot nu. Ze had al gehoord van mijn beste vriendin dat ik had gezegd dat ik haar leuk vond en ze zat meteen te janken en nadat ik het goed had gepraat had ze me via whatsapp gezegd dat het niks ging worden ooit meer. Dat was dus over. Nu terug naar mijn beste vriendin. Ik ging vanmiddag naar Den Haag om wat nieuwe kleren te kopen, want was het zat dat gezeik en had even wat tijd voor mezelf nodig. Alleen had ondertussen erheen al een bericht gekregen van mijn beste vriendin dat het niks ging worden tussen mij en haar. Nu voelde ze ineens niet meer wat ze eerst wel voelde en ze moet het verwerken wat ik nu tegen haar gezegd heb. Ze heeft dus ook liever niet meer dat ik met haar praat.

Nu is het dus zo dat ik zowel die vriendin als mijn beste vriendin niet meer spreek en ik dus met lege handen sta. Ach ja.. helaas.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:59:01 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135012418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:52 schreef genster het volgende:

[..]

Ik heb ook gezegd dat ik liever eerlijk was dan dat ik tegen hun zou liegen. En nu zijn ze beide klaar met mij.

Ik was dus gaan praten met die vriendin (niet die beste vriendin) en ze vond mij leuk tot nu. Ze had al gehoord van mijn beste vriendin dat ik had gezegd dat ik haar leuk vond en ze zat meteen te janken en nadat ik het goed had gepraat had ze me via whatsapp gezegd dat het niks ging worden ooit meer. Dat was dus over. Nu terug naar mijn beste vriendin. Ik ging vanmiddag naar Den Haag om wat nieuwe kleren te kopen, want was het zat dat gezeik en had even wat tijd voor mezelf nodig. Alleen had ondertussen erheen al een bericht gekregen van mijn beste vriendin dat het niks ging worden tussen mij en haar. Nu voelde ze ineens niet meer wat ze eerst wel voelde en ze moet het verwerken wat ik nu tegen haar gezegd heb. Ze heeft dus ook liever niet meer dat ik met haar praat.

Nu is het dus zo dat ik zowel die vriendin als mijn beste vriendin niet meer spreek en ik dus met lege handen sta. Ach ja.. helaas.
Ik ben niet echt verbaasd dat eerstekeus meisje tweedekeus meisje allang ingelicht had. Dit is best veelzeggend over haar. Nou ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd. Je weet nu in ieder geval dat je 'beste vriendin' d'r gevoelens nooit oprecht zijn geweest helaas, en dat het haar inderdaad vooral te doen was om het feit dat je niet meer beschikbaar was.

Kut voor je. Ik ben er wel van overtuigd dat dit plan had gewerkt als haar gevoelens oprecht waren. En ik persoonlijk zou er met die beste vriendin er nog eens een goed gesprek over hebben want ze komt er wel heel makkelijk mee weg. Wat dacht ze te bereiken toen ze jou vertelde dat ze je gevoelens beantwoordde en wat dacht ze te bereiken toen ze direct haar beste vriendin inlichtte? Waarom is ze niet eerlijk geweest?

Je verdient beter genster.
Resistance is futile.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 02:00:45 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135012451
Oh trouwens: als iemand verhaal bij jou komt halen, dan hoef je alleen maar te zeggen dat je eerlijk bent geweest en dat je niet de player hebt uitgehangen of zo.
Resistance is futile.
pi_135012561
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben niet echt verbaasd dat eerstekeus meisje tweedekeus meisje allang ingelicht had. Dit is best veelzeggend over haar. Nou ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd. Je weet nu in ieder geval dat je 'beste vriendin' d'r gevoelens nooit oprecht zijn geweest helaas, en dat het haar inderdaad vooral te doen was om het feit dat je niet meer beschikbaar was.

Kut voor je. Ik ben er wel van overtuigd dat dit plan had gewerkt als haar gevoelens oprecht waren. En ik persoonlijk zou er met die beste vriendin er nog eens een goed gesprek over hebben want ze komt er wel heel makkelijk mee weg. Wat dacht ze te bereiken toen ze jou vertelde dat ze je gevoelens beantwoordde en wat dacht ze te bereiken toen ze direct haar beste vriendin inlichtte? Waarom is ze niet eerlijk geweest?

Je verdient beter genster.

Oh trouwens: als iemand verhaal bij jou komt halen, dan hoef je alleen maar te zeggen dat je eerlijk bent geweest en dat je niet de player hebt uitgehangen of zo.
Ze heeft mij voor de gek gehouden, ja... Ze zei dus dat ze was geschrokken en niet wist wat ze moest zeggen en nu na erover nagedacht te hebben mij niet zag zitten. Dit had inderdaad wel gewerkt als haar gevoelens zo waren, of ze is gewoon te bang om haar vriendin te verliezen.

Ik spreek mijn beste vriendin niet meer voorlopig. Ik denk dat het misschien voor een lange tijd over is. Ze zullen nu bij elkaar wel uithuilen ofzo terwijl ik hier zit met de meeste pijn. Ach ja.. tegen andere mensen zeg ik er niet veel over, maar mocht het ter sprake komen dan zeg ik dat wel.

Ben er gewoon beetje kapot van. Het is slechter afgelopen dan het van te voren was. ;(
Nu dan maar weer richten op m'n studie..
pi_135012776
Wat zijn de leeftijden?
pi_135012810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:07 schreef genster het volgende:

[..]

Ze heeft mij voor de gek gehouden, ja... Ze zei dus dat ze was geschrokken en niet wist wat ze moest zeggen en nu na erover nagedacht te hebben mij niet zag zitten. Dit had inderdaad wel gewerkt als haar gevoelens zo waren, of ze is gewoon te bang om haar vriendin te verliezen.

Ik spreek mijn beste vriendin niet meer voorlopig. Ik denk dat het misschien voor een lange tijd over is. Ze zullen nu bij elkaar wel uithuilen ofzo terwijl ik hier zit met de meeste pijn. Ach ja.. tegen andere mensen zeg ik er niet veel over, maar mocht het ter sprake komen dan zeg ik dat wel.

Ben er gewoon beetje kapot van. Het is slechter afgelopen dan het van te voren was. ;(
Nu dan maar weer richten op m'n studie..
Erg vervelend allemaal inderdaad. Als ze alleen een spelletje heeft gespeeld met je gevoelens dan is het een kutwijf.
Aan de andere kant zou het kunnen dat ze wel degelijk iets voelt, maar dat het haar niet waard is om die vriendin die ze haar leven lang kent te kwetsen en te verliezen. Op zich kan ik voor dat soort loyaliteit alleen maar respect hebben, ik denk dat we zouden willen dat elke vriend zo was, hoe kut dat voor jou dan ook is op dit moment.

Uiteraard heeft in deze situatie Vriendin 1 de beste uitkomst. Haar vriendschap met vriendin 2 is minimaal geschaad en die hoeft ze alleen te troosten, terwijl haar beste vriend haar leuk vindt waardoor haar ego wordt gestreeld. Tevens wordt hij gezien als de bad guy wat het extra makkelijk maakt.
pi_135012812
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:26 schreef Oognip het volgende:
Wat zijn de leeftijden?
19.
pi_135012874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:31 schreef Latert het volgende:

[..]

19.
Ah. Thnx.
pi_135013357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 02:30 schreef Latert het volgende:

[..]

Erg vervelend allemaal inderdaad. Als ze alleen een spelletje heeft gespeeld met je gevoelens dan is het een kutwijf.
Aan de andere kant zou het kunnen dat ze wel degelijk iets voelt, maar dat het haar niet waard is om die vriendin die ze haar leven lang kent te kwetsen en te verliezen. Op zich kan ik voor dat soort loyaliteit alleen maar respect hebben, ik denk dat we zouden willen dat elke vriend zo was, hoe kut dat voor jou dan ook is op dit moment.

Uiteraard heeft in deze situatie Vriendin 1 de beste uitkomst. Haar vriendschap met vriendin 2 is minimaal geschaad en die hoeft ze alleen te troosten, terwijl haar beste vriend haar leuk vindt waardoor haar ego wordt gestreeld. Tevens wordt hij gezien als de bad guy wat het extra makkelijk maakt.
Dit dus. Door eerlijk te zijn zal je altijd weer zien als verliezer uit te komen. Ik heb in ieder geval wel de ballen om het tegen ze te zeggen en natuurlijk resulteert dat in een worst-case scenario waarbij ik iedereen kwijt ben. Nu zal er wel helemaal geen redden meer aan zijn, gok ik? ..
pi_135013490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 03:45 schreef genster het volgende:

[..]

Dit dus. Door eerlijk te zijn zal je altijd weer zien als verliezer uit te komen. Ik heb in ieder geval wel de ballen om het tegen ze te zeggen en natuurlijk resulteert dat in een worst-case scenario waarbij ik iedereen kwijt ben. Nu zal er wel helemaal geen redden meer aan zijn, gok ik? ..
Hmm... Als die vriendin de beste intenties had en uit loyaliteit naar vr.2 niet toe wil geven aan haar gevoelens, dan is er waarschijnlijk geen redden meer aan. Niet om iets met haar te beginnen iig; de vriendschap die krijg je heus wel weer binnen korte tijd op het oude niveau (als je dat wil). Maar eigenlijk was het dan al te laat op het moment dat je achter vr. 2 aan ging ;)

Als vr 1 gewoon een kutwijf is die alleen aan haar eigen hachje denkt, dan zal je haar vast nog wel een keer zo ver kunnen krijgen om met je te zoenen of meer. Maar ik weet niet of je met zo'n persoon wel een relatie aan wil gaan.

De vraag is wat haar intenties precies zijn. Dat ze "was geschrokken en niet wist wat ze moest zeggen, maar jou niet ziet zitten" kan net zo goed bullshit zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')