ja jammer dan, leuk verhaal om later aan je kinderen te vertellen moet je maar denkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef genster het volgende:
[..]
Maar goed die vriendin van haar zal hoe dan ook pissed zijn..
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb. Ik kon er gewoon niet onderuit toen ze erover begon. Ik geef je gelijk dat ik nu actie moet ondernemen. Nu is de vraag wat moet ik bij mijn beste vriendin doen? Meteen laten merken dat ik haar leuk vind zodra ik haar zie? Haar meteen zoenen? Ze zal hoe dan ook gemengde gevoelens hebben nu. Ik zit gewoon in zo'n benauwde situatie. Ik kan sowieso nergens meer heen met haar als die beste vriendin er bij is nadat ik haar het heb verteld. Als het iets gaat worden dan zal ze helemaal in janken uit barsten denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, slecht plan. Stel NIETS uit. Je beste vriendin heeft jaren de tijd gehad om met haar gevoelens op de proppen te komen maar verkiest een zatte avond in een periode waarin er iets op dreigt te bloeien tussen jou en haar beste vriendin. Haar gevoelens voor jou zijn de onstabiele factor in dit verhaal en om die reden kun je niks uitstellen, deze soep moet je nou juist wel zo heet eten als hij opgedient wordt want hoe langer je wacht, hoe meer je bestie gaat twijfelen aan de juistheid van de situatie mbt jouw tweede keus meisje en belangrijker: hoe langer je wacht, hoe meer ze gaat twijfelen aan haar gevoelens.
Je verliest je tweede keus sowieso, dat wordt geen pretje. Hou daar alvast rekening mee, dus het heeft echt geen nut om haar 'ruimte te geven om te verwerken' want op die manier weet je zeker dat je je eerste keus ook verliest.
Het is alles of niets, helaas. De vriendschap tussen jou en je bestie kan op termijn weer opgepakt worden als de plannen niet in je voordeel uitpakken. Maar zonder het te riskeren, kom je nergens.
Die vriendengroep die zal niet verbaast opkijken als het wat zal worden. Het is meer die beste vriendin van haar die zich gigantisch gekwetst zal gaan voelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:19 schreef Latert het volgende:
TS moet een keus maken: gaat hij voor zichzelf, al blaast hij hiermee de vriendengroep op, of behoud hij liever deze vriendengroep en gaat iets zoeken zonder drama.
Keuze twee is natuurlijk wel kut voor TS, want verliefd zijn op een vriendin die je elke week ziet is gewoon... kut.
Dat dan weer wel natuurlijk. Maar of ik daar trots op ben.. hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jammer dan, leuk verhaal om later aan je kinderen te vertellen moet je maar denken
hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef genster het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb. Ik kon er gewoon niet onderuit toen ze erover begon. Ik geef je gelijk dat ik nu actie moet ondernemen. Nu is de vraag wat moet ik bij mijn beste vriendin doen? Meteen laten merken dat ik haar leuk vind zodra ik haar zie? Haar meteen zoenen? Ze zal hoe dan ook gemengde gevoelens hebben nu. Ik zit gewoon in zo'n benauwde situatie. Ik kan sowieso nergens meer heen met haar als die beste vriendin er bij is nadat ik haar het heb verteld. Als het iets gaat worden dan zal ze helemaal in janken uit barsten denk ik.
quote:
Wel het topic goed bestuderen he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef genster het volgende:
Ik ben sowieso van plan morgen of overmorgen even met haar te praten inderdaad. Ik weet echter wel zeker dat ik haar hart wel ga breken, maar ik ben nu dus echt bang dat mijn beste vriendin het niet aandurft. Ze zit namelijk ook in mijn vriendengroep en het zal kortom gewoon awkward worden voor die vriendin van haar. Ik ben nu 19 jaar.
Dat hoeft nu ook weer nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef genster het volgende:
[..]
Dat dan weer wel natuurlijk. Maar of ik daar trots op ben.. haha
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Wel het topic goed bestuderen he.
Nogmaals, het plan:quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef genster het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb. Ik kon er gewoon niet onderuit toen ze erover begon. Ik geef je gelijk dat ik nu actie moet ondernemen. Nu is de vraag wat moet ik bij mijn beste vriendin doen? Meteen laten merken dat ik haar leuk vind zodra ik haar zie? Haar meteen zoenen? Ze zal hoe dan ook gemengde gevoelens hebben nu. Ik zit gewoon in zo'n benauwde situatie. Ik kan sowieso nergens meer heen met haar als die beste vriendin er bij is nadat ik haar het heb verteld. Als het iets gaat worden dan zal ze helemaal in janken uit barsten denk ik.
oh........... nah.... dan kunnen dat soort dingen gebeuren, dat andere meisje gaat er niet meteen dood aan hoor...quote:
pffffffffffffff een écht planquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nogmaals, het plan:
1. overleg niet met je nummer 1 meisje maar vertel nummer 2 meisje op de man af dat je geen gevoelens hebt. Dit is JOUW besluit, ga niet eerst met meisje 1 praten want dat is verraad naar meisje 2.
2. zodra je de hoek om bent, bel/sms je nummer 1 meisje dat je haar zsm moet zien. Spreek af in een omgeving waar je je prettig voelt en waar je potentieel kunt zoenen.
3. doe simpelweg verslag van het gesprek dat je met meisje nummer 2 had. Zeg erbij dat je meisje 2 niet aan het lijntje wil houden omdat je gek bent op haar.
4. wait and see, het kan zijn dat het hier al ophoudt maar de kans is best aanwezig dat het hier tot zoenen komt.
Ik weet dat dit het topic van TS is, dus we moeten natuurlijk op TS zijn hand zijn...quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nogmaals, het plan:
1. overleg niet met je nummer 1 meisje maar vertel nummer 2 meisje op de man af dat je geen gevoelens hebt. Dit is JOUW besluit, ga niet eerst met meisje 1 praten want dat is verraad naar meisje 2.
2. zodra je de hoek om bent, bel/sms je nummer 1 meisje dat je haar zsm moet zien. Spreek af in een omgeving waar je je prettig voelt en waar je potentieel kunt zoenen.
3. doe simpelweg verslag van het gesprek dat je met meisje nummer 2 had. Zeg erbij dat je meisje 2 niet aan het lijntje wil houden omdat je gek bent op haar.
4. wait and see, het kan zijn dat het hier al ophoudt maar de kans is best aanwezig dat het hier tot zoenen komt.
het is nog zieliger voor dat meisje als TS bij haar blijft omdat hij het ''zielig'' vindt denk ik...quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik vind deze situatie zo zielig voor meisje 2
Is een strak plan. Ik weet ook zeker dat dit een perfect moment kan worden om te zoenen. Echter... hoe ga ik dit aan mijn vrienden vertellen? Die zullen toch wel enorm medelijden krijgen met die vriendin en dan zie ik eruit als een klootzak, omdat ik meteen naar de ander overloop zonder enige tussentijd zeg maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nogmaals, het plan:
Of TS nou wel of niet iets krijgt met meisje 1, hij is het aan zichzelf verplicht om ervoor te gaan en hij wist al voor haar midnight confession dat meisje 2 en hij niet bij elkaar passen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet dat dit het topic van TS is, dus we moeten natuurlijk op TS zijn hand zijn...
Maar ik vind deze situatie zo zielig voor meisje 2
Oh natuurlijk, dat hoeft TS ook helemaal niet te doen. Dat meisje kan het ook nog wel verdragen dat het met TS niks wordt. Maar dat hij vervolgens met haar beste vriendin gaat dat zal d'r breken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
het is nog zieliger voor dat meisje als TS bij haar blijft omdat hij het ''zielig'' vindt denk ik...
Dat is natuurlijk ook best moeilijk als het meisje in je vriendengroep zit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, respect voor TS die met zijn 19 jaar de ballen heeft om uberhaupt een meisje te vertellen dat het niks wordt, meeste jochies laten gewoon helemaal niks meer van zich horen.
mwa... ze waren geen 10 jaar getrouwd ofzo... niet zo dramatisch doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar dat hij vervolgens met haar beste vriendin gaat dat zal d'r breken.
Haar vriendin was niet iemand die snel een relatie kreeg. Ik was volgens mij de eerste die haar had ontgroend. Dat terwijl ze er helemaal niet verkeerd uit zag verder. Ze is gewoon erg verlegen en terughoudend terwijl mijn beste vriendin juist erg sociaal is. Ze zal dus wel degelijk er heel lang mee zitten denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mwa... ze waren geen 10 jaar getrouwd ofzo... niet zo dramatisch doen
Je bent je vrienden geen verantwoording schuldig op dit moment. Sterker nog, ik zou na het zoenen met meisje 1 afspreken om een paar dagen low profile te doen samen zodat jullie even na kunnen denken over hoe de omgeving in te lichten. Kun je ongestoord lieve smsjes sturen zonder dat je gelijk de halve groep over je heenkrijgt. En je versterkt door jullie geheimpje de band binnen afzienbare tijd heel snel maar zorg wel dat deze periode niet uitgestreken wordt over langer dan 2 weken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef genster het volgende:
[..]
Is een strak plan. Ik weet ook zeker dat dit een perfect moment kan worden om te zoenen. Echter... hoe ga ik dit aan mijn vrienden vertellen? Die zullen toch wel enorm medelijden krijgen met die vriendin en dan zie ik eruit als een klootzak, omdat ik meteen naar de ander overloop zonder enige tussentijd zeg maar.
Nou.. da's dan best lullig wel ja...quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:37 schreef genster het volgende:
[..]
Haar vriendin was niet iemand die snel een relatie kreeg. Ik was volgens mij de eerste die haar had ontgroend. Dat terwijl ze er helemaal niet verkeerd uit zag verder. Ze is gewoon erg verlegen en terughoudend terwijl mijn beste vriendin juist erg sociaal is. Ze zal dus wel degelijk er heel lang mee zitten denk ik.
Dat zou wel een goede oplossing zijn voor mijn vrienden. Het blijft eigenlijk hoe dan ook lullig voor haar beste vriendin. Ik doe mensen niet graag pijn, maar ze moet begrijpen dat er niks zal komen tussen mij en haar. In elk scenario zal ze verdrietig en down zijn. Mijn beste vriendin wilde haar hoe dan ook niet kwijt, Die kennen elkaar al sinds kleins af aan. Echter betekent mijn vriendschap/relatie met haar ook heel veel. Eigenlijk moet zij de keuze maken en ben ik daar afhankelijk van. Die vriendin is hoe ook verdrietig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent je vrienden geen verantwoording schuldig op dit moment. Sterker nog, ik zou na het zoenen met meisje 1 afspreken om een paar dagen low profile te doen samen zodat jullie even na kunnen denken over hoe de omgeving in te lichten. Kun je ongestoord lieve smsjes sturen zonder dat je gelijk de halve groep over je heenkrijgt. En je versterkt door jullie geheimpje de band binnen afzienbare tijd heel snel maar zorg wel dat deze periode niet uitgestreken wordt over langer dan 2 weken.
En daarom is het van belang dat jij nu de alfa uit gaat hangen en besluitvaardig bent. Hoe meer ze de komende dagen op sterke TS kan leunen, hoe meer ze zal geloven dat je weet wat je doet en daardoor zal ze minder twijfelen. Dusdanig overtuigend overkomen dat ze jouw suggesties volgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:43 schreef genster het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede oplossing zijn voor mijn vrienden. Het blijft eigenlijk hoe dan ook lullig voor haar beste vriendin. Ik doe mensen niet graag pijn, maar ze moet begrijpen dat er niks zal komen tussen mij en haar. In elk scenario zal ze verdrietig en down zijn. Mijn beste vriendin wilde haar hoe dan ook niet kwijt, Die kennen elkaar al sinds kleins af aan. Echter betekent mijn vriendschap/relatie met haar ook heel veel. Eigenlijk moet zij de keuze maken en ben ik daar afhankelijk van. Die vriendin is hoe ook verdrietig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |